سایت گلستان دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت گلستان دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

reg.pnu_.ac_.ir-سایت-گلستان-پیام-نور-1

سایت گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir کار خود را با هدف ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی شروع کرده است. اگر بخواهیم به صورت خلاصه چند تا از امکانات مهم این سامانه را برای شما نام ببریم ، می توان به این موارد اشاره نمود: پرداخت شهریه، انتخاب واحد، حذف و اضافه، درخواست وام و … یکی از پرکاربرد ترین سامانه های دانشگاهی کشورمان سامانه گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir می باشد.

 یکی از ویژگی های عالی سامانه گلستان پیام نور این می باشد که برای یک دانشگاه خاص طراحی نشده و سامانه ای یکپارچه بوده و دانشگاه های چون دانشگاه سراسری، پیام نور و حتی فرهنگیان می توانند از آن استفاده نمایند.

شما اگر موفق به کسب پذیرش از دانشگاه های پیام نور شده اید و یا از دانشجویان رشته های دانشگاه های نام برده شده هستید، باید نحوه کار با سایت گلستان پیام نور را تا حدی بلد باشید. در ادامه مقاله به توضیح درباره نحوه ورود به سیستم گلستان پیام نور – ورود به سیستم pnu.ac.ir امکانات و بخش های مختلف این سامانه و … خواهیم پرداخت.

سایت گلستان پیام نور

سایت گلستان پیام نور reg pnu ac ir

در حال حاضر بسیاری از خدمات تحصیلی و پژوهشی دانشگاه ها به وسیله سامانه های طراحی شده عرضه می شود. امروزه بسیاری از خدمات آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها از طریق سامانه ها و سایت های راه اندازی شده عرضه می گردد. دانشگاه پیام نور هم از این قانون مستثنی نبوده و با راه اندازی سایت گلستان پیام نور به آدرس اینترنتی reg.pnu.ac.ir توانسته به دانشجویان خود خدمات غیرحضوری متعددی ارائه دهد. pnu.ac.ir ورود به سیستم

در صورتی که قصد ورود به سامانه گلستان را دارید باید بدانید برای ورود به سایت گلستان پیام نور 2 روش وجود دارد

  • می توانید برای ورود به سیستم reg.pnu.ac.ir و یا osreg.pnu.ac.ir این آدرس اینترنتی را در گوگل جستجو کنید تا به آسانی بتوانید وارد سایت گلستان شوید و از امکانات این سامانه استفاده کنید.
  • گزینه دوم هم سرچ کردن اسم سامانه است. در سرچ گوگل عبارت “سایت گلستان پیام نور” را تایپ کنید و بر روی لینک اولی کلیک کنید تا به طور مستقیم وارد سایت گلستان پیام نور به آدرس http://pnu.ac.ir شوید.

مقاله پیشنهادی » نحوه ورود به سایت گلستان پیام نور


اکنون میخواهیم لیستی از خدمات سامانه گلستان پیام نور را به شما معرفی کنیم. جدول زیر شامل پرکاربرد ترین خدمات سایت گلستان reg.pnu.ac می باشد.

لیستی از خدمات در نظر گرفته شده در سایت گلستان دانشگاه پیام نور

ثبت نام اولیه

مشاهده نمرات

انتخاب واحد و حذف و اضافه

دریافت گواهی اشتغال به تحصیل

پرداخت شهریه دانشگاه پیام نور

ارزشیابی اساتید

 

ورود به سایت گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir

برای استفاده کردن از تمام خدمات سایت گلستان پیام نور ابتدا باید وارد حساب کاربری خود در سایت گلستان پیام نور شوید برای این امر می بایست نحوه ورود به سیستم edu.pnu.ac.ir را بلد باشید. در ادامه مقاله آموزش تصویری نحوه ورود به سامانه edu.pnu.ac.ir را برای شما فراهم ساخته ایم.

در ابتدا آدرس الکترونیکی reg.pnu.ac.ir یا osreg.pnu.ac.ir را در کادر سرچ گوگل وارد کنید. بعد انجام این مرحله شما مستقیم وارد صفحه اصلی سایت گلستان پیام نور می شوید.

در قدم اول طبق تصویر زیر بر روی گزینه “ورود به سیستم” را کلیک کنید.

reg.pnu.ac.ir سامانه گلستان osreg.pnu.ac.ir

در قدم بعد شما باید اطلاعات حساب کاربری خود را وارد کنید. این اطلاعات شامل شناسه کاربری-گذرواژه-کد امنیتی می باشد که می بایست با دقت وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه “ورود” کلیک کنید تا وارد پرتال خود در سایت گلستان پیام نور شوید.

صفحه ورود به سایت گلستان

نکته آموزشی در مورد سایت گلستان پیام نور :

توجه کنید کاربران گرامی در اولین ورود پس از پایان هر ترم یک صفحه جدید برای تغییر رمز عبور شما در سایت گلستان پیام نور پیام نور نمایش داده میشود.

 باید دقت کنید که بهتر است دانشجویان گرامی پس از اتمام هر ترم تحصیلی رمز عبور خود را تغییر دهند. پس از انتخاب رمز عبور جدید با ثبت نهایی آن و سپس فشردن گزینه”بازگشت” می توانید به امکانات سایت گلستان دانشگاه پیام نور دسترسی پیدا کنید.

 دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه های سراسری است و متقاضیان برای ثبت نام آزمون زبان دکتری دانشگاه پیام نور می بایست از طریق سامانه آزمون دانشگاه پیام نور مرکز سنجش و آزمون به نشانی Exam.pnu.ac.ir جهت ثبت نام غیرحضوری خود اقدام کنند.

انتخاب واحد دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir

دانشجویان پیام نور برای ثبت نام و انتخاب واحد همانند نیمسال های گذشته باید با مراجعه به سیستم گلستان پیام نور به آدرس reg.pnunews.com و از مسیر “ثبت نام –> عملیات ثبت نام –> ثبت نام اصلی” نسبت به انتخاب واحد خود اقدام کنند.

برای ورود به سایت گلستان پیام نور بهتر است از لینکهای دسترسی سریع استفاده کنید (دسترسی سریع به سیستم گلستان کلیک کنید) دسترسی سریع سیستم گلستان با کلیه مرورگرها و حتی گوشی موبایل قابل باز کردن است ولی توجه داشته باشید فیلتر شکن شما نباید فعال باشد. لینک سرور اصلی

انتخاب واحد کرده‌ام ولی در سامانه آموزش الکترونیکی امکان ورود به سایت ندارم؟

در جواب این سوال میتوان گفت دانشجویانی که درس خود را به صورت الکترونیکی انتخاب کرده اند، انتقال اطلاعات به سامانه lms به صورت لحظه‌ای نبوده و به طور معمول در پایان هر هفته انجام می شود. دانشجویانی که درس خود را در سامانه گلستان به صورت عادی انتخاب نموده اند می بایست به پورتال استان یا مرکز/ واحد محل تحصیل خود مراجعه و از سامانه الکترونیکی معرفی شده آنها استفاده نمایند.

سامانه گلستان دانشگاه پیام نور | reg.pnu.ac.ir

امکانات سایت گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir

خدمات آموزشی:

همان گونه که در تصویر مشاهده میکنید گزینه “آموزش” در سایت گلستان پیام نور را مشاهده میکنید.

با استفاده از این گزینه می توانید خدماتی همچون وارد کردن اطلاعات شخصی، شهریه ترم های آموزشی، نامه های اداری و نمرات خود را مشاهده کنید.

امور مالی و اداری:

بعد از هر ترم تحصیلی و  بعد از انجام فرآیند انتخاب واحد باید به این قسمت مراجعه کنید تا بتوانید گزارش دقیقی از پرداخت های انجام شده و حساب های مالی مربوط به خود را مشاهده نمایید.

پیشخوان خدمت:

تمامی درخواست های شما از جمله صدور گواهی اشتغال به تحصیل و یا دریافت ریز نمرات و گواهی موقت باید در این بخش ثبت گردد.  امکان مشاهده روند درخواست شما نیز در این قسمت وجود دارد.

ثبت نام:

ثبت نام دانشگاه پیام نور شامل انتخاب واحد در هر ترم تحصیلی و یا حذف و اضافه در طول ترم می باشد. کلیه امور مرتبط با ثبت نام را می توانید از این بخش پیگیری کنید.

ارزشیابی:

بعد از اتمام دروس هر ترم تحصیلی دانشجویان عزیز میتوانند با مراجعه به این بخش از سامانه گلستان به عملکرد اساتید خود امتیاز دهند.

نکته: درصورت عدم ثبت امتیازات اساتید، نمی توانید نمرات خود را مشاهده نمایید.

تغییر رمز عبور:

این گزینه مربوط به تغییر رمز عبور شما است. چنانچه بخواهید رمز خود را در سامانه گلستان تغییر دهید میتوانید از این گزینه برای این مورد استفاده کنید.

نا تمام:

اگر اطلاعاتی برای دروس ناتمام خود دارید میتوانید به این قسمت مراجعه کنید.

نکته: منظور از دورس نا تمام در سامانه گلستان، کلیه واحدهایی است که هنوز نمره آن ها در کارنامه شما ثبت نشده است.

مهمترین هدف طراحی سامانه پیام من پیام نور، شرکت دانشجویان در امتحانات مختلف دانشگاه پیام نوربه صورت غیر حضوری است.

نحوه مشاهده نمرات در سامانه گلستان پیام نور

تمامی افراد در حال تحصیل در دانشگاه پیام نور پس از پایان امتحانات در انتظار دریافت نمرات خود می باشند. برای مشاهده نتایج آزمون های پایان ترم کافیست با ادامه مقاله با ما همراه باشید.

در قدم اول وارد سایت گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir شوید اکنون وارد صفحه اصلی سامانه میشوید بر روی گزینه «ورود به سیستم» کلیک کنید.

 

مشاهده نمرات در سیستم جامع گلستان دانشگاه پیام نور e1667720065787

  • اکنون نام کاربری و رمز عبور خود را در فرم نمایش داده شده  تکمیل کنید و در نهایت بر روی گزینه «ورود» کلیک کنید.

صفحه ورود به سایت گلستان

  • اکنون طبق عکس زیر بر روی گزینه “مشاهده نتایج آزمون دانشجو” کلیک کنید.

سامانه گلستان مشاهده نمرات تحصیلی

  • در ادامه شماره و گروه درسی خود را انتخاب کنید و بر روی علامت + کلیک نمایید.

مشاهده نمرات در سامانه گلستان دانشگاه پیام نور

  • حالا، درس مد نظر خود را از میان دروسی که مشاهده میکنید انتخاب کنید.

reg.pnu.ac.ir سایت گلستان پیام نور

  • در ادامه می توانید نمرات درس مدنظر خود را به همراه کلید سوالات مشاهده کنید.

نمرات در سامانه گلستان آموزش تصویری

reg.pnu.ac.ir سایت گلستان پیام نور
reg.pnu.ac.ir سایت گلستان پیام نور

نحوه پرداخت شهریه گلستان پیام نور

برای پرداخت شهریه از طریق ورود به سیستم edu.pnu.ac.ir باید به این ترتیب عمل نمایید. ابتدا طبق آموزش داده شده در مورد ” نحوه ورود به سایت گلستان دانشگاه پیام نور ” در همین مقاله وارد سایت گلستان پیام نور شوید. اکنون بر روی گزینه “آموزش” کلیک کنید.

در قدم بعد گزینه “شهریه“را انتخاب نموده و در ادامه بر روی لینک فعال “پرداخت الکترونیکی دانشجو” از منوی پیش رو کلیک نمایید.

حالا بر روی تصویر لوگو بانکشهریه سامانه گلستانبرای انتقال به درگاه پرداخت اینترنتی کلیک کنید.

در قدم آخر اطلاعات حساب بانکی خود را در فرم باز شده پر نماید و اقدام به پرداخت کنید.

و در آخر اگر پرداخت به درستی انجام شود، یک شماره پیگیری برای شما نمایش داده خواهد شد که لازم است آن را یادداشت نمایید. همچنین میزان شهریه قابل پرداخت پس از ورود به صفحه بانک در بالای صفحه قابل مشاهده می باشد.

تمامی دانشجویان باید در تاریخ اعلام شده از سوی دانشگاه وارد سایت گلستان پیام نور شده و واحدهای درسی خود را انتخاب نمایند. لازم به ذکر است که نکته بسیار مهم در زمان انتخاب واحد عملکرد سریع در انتخاب درس ها می باشد؛ بنابراین می بایست قبل از شروع مهلت فرآیند مذکور، به مراحل آن کاملا آگاه باشید.

 سامانه اورسان Orsan به آدرس اینترنتی http://89.43.5.11:8090 برای دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور استان آذربایجان غربی قابل دسترس می باشد. در این مقاله می پردازیم به معرفی سایت اورسان، نحوه ورود به سایت اورسان Orsan و… توضیح خواهیم داد.

 
سؤالات متداول سامانه گلستان پیام نور reg.pnu.ac.ir

این لینک ها osreg.pnu.ac.ir و reg.pnu.ac.ir است

برای ورود به سامانه گلستان پیام نور به آدرس اینترنتی  reg.pnu.ac.ir مراجعه کنید. مراحل ثبت نام نیز در سایت توضیح داده شده است.

مشاهده نمرات در سیستم گلستان پیام نور در مقاله توضیحات جامعی داده شده است.

بر روی  “شهریه” و سپس کلیک بر روی لینک فعال “پرداخت الکترونیکی دانشجو” کلیک کنید. در صورت راهنمایی کامل مقاله را مطالعه کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2163 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت گلستان دانشگاه پیام نور reg.pnu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا