ورود به سامانه نظام مهندسی تهران members.tceo.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه نظام مهندسی تهران members.tceo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه عضویت نظام مهندسی تهران members.tceo.ir

فارغ التحصیلان رشته های مهندسی معماری، شهر سازی، عمران و… می توانند با مراجعه به سامانه عضویت نظام مهندسی برای انجام مراحل عضویت خود اقدام نمایند.

سامانه عضویت نظام مهندسی تهران در راستای اجرای سیاست های معماری و شهرسازی تاسیس شده است و بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مرتبط که خواهان عضویت در سازمان نظام مهندسی برای بهره از مزایا و ویژیگی های متعدد آن می باشند می توانند با مراجعه به این سامانه، درخواست عضویت خود را ثبت نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه عضویت نظام مهندسی استان تهران members.tceo.ir ، نحوه ثبت و پیگیری درخواست عضویت و … خواهیم پرداخت. با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

سامانه عضویت نظام مهندسی تهران

سازمان نظام مهندسی کشور در راستای برقراری قوانین و مقررات ملی مربوط به ساختمان و نظارت بر پروژه های ساختمانی از سال 1374 شروع به کار نموده است.

به مرور زمان و با توجه به نیاز استان های مختلف برای داشتن مهندسان بیشتر ، نظام مهندسی برای هر استان کشور در جهت انجام مور مربوطه ایجاد شد.

سازمان نظام مهندسی استان تهران در واقع نخستین سازمان نظام مهندسی کشور بوده و بعد از آن به مرور زمان این سازمان در سایر شهرها و استان های سراسر کشور نیز تاسیس شد.

 داوطلبان واجد الشرایط برای عضویت در سازمان نظام مهندسی استان تهران می توانند هر ساله در آزمون نظام مهندسی شرکت نمایند. داوطلبان در صورت قبولی در این آزمون می توانند پروانه اشتغال به کار خود را دریافت نمایند. باید توجه داشته باشید داوطلبان برای شرکت در این آزمون باید دارای شرایط لازم باشند.

داوطلبان برای عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران باید به سامانه عضویت نظام مهندسی تهران با آدرس اینترنتی members.tceo.ir  مراجعه نموده و برای ثبت درخواست عضویت خود اقدام نمایند.

ورود به سامانه عضویت نظام مهندسی تهران

همان طور که اشاره شد متقاضیان برای ثبت درخواست عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران باید به سامانه عضویت نظام مهندسی استان تهران مراجعه نمایند و بعد از آن برای انجام مراحل و ثبت درخواست عضویت خود اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه عضویت نظام مهندسی استان تهران باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه عضویت نظام مهندسی تهران یعنی members.tceo.ir را وارد کرده و جستجو نمایید.

پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت عضویت نظام مهندسی تهران وارد خواهید شد. پس از ورود به این سامانه می توانید برای ثبت درخواست عضویت خود اقدام نمایید.

سایت عضویت نظام مهندسی تهران

علاوه بر این روش می توانید با مراجعه به سامانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران tceo.ir به طور غیر مستقیم به سایت members.tceo.ir وارد شوید.

درخواست عضویت در سامانه عضویت نظام مهندسی تهران

همان طور که پیش از این هم اشاره شد داوطلبان می بایست برای عضویت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران به سایت عضویت نظام مهندسی تهران با آدرس اینترنتی members.tceo.ir مراجعه نموده و مراحل درخواست عضویت خود را طی نمایند.

برای درخواست عضویت در سامانه بعد از ورود به سایت members.tceo.ir بر روی گزینه درخواست عضویت اشخاص حقیقی کلیک نمایید.

نحوه درخواست عضویت در سایت عضویت نظام مهندسی تهران

پس از انجام این مرحله به صفحه مربوط به ثبت نام وارد خواهید شد. دقت داشته باشید که بهتر است پیش از اقدام به ثبت درخواست عضویت در سامانه مصوبات کمیسیون ماده 7 قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و همچنین راهنمای ارائه شده را مطالعه نموده و در صورت دارا بودن کلیه شرایط برای ثبت درخواست عضویت خود اقدام نمایید.

درخواست عضویت در سایت عضویت نظام مهندسی تهران

اطلاعات خواسته شده از جمله اطلاعات شخصی، اطلاعات محل سکونت ، اطلاعات مربوط به شغل و تحصیلات خود را در کادرهای مربوط وارد نمایید. پس از ورود این اطلاعات باید مدارک لازم و مورد نیاز را نیز از قسمت مربوط به آن و طبق توضیحات ارائه شده در سامانه عضویت نظام مهندسی تهران بارگذاری نمایید

تکمیل درخواست عضویت در سایت عضویت نظام مهندسی تهران

پس از انجام این مراحل و تایید اطلاعات و متن موجود در پایان صفحه برای ثبت درخواست عضویت بر روی گزینه ارسال کلیک نمایید. پس از انجام کامل مراحل به شما کد پیگیری ارائه خواهد شد این کد را برای استفاده در مراحل بعد و پیگیری درخواست عضویت خود یادداشت و نگهداری نمایید.

پیگیری درخواست عضویت در سامانه عضویت نظام مهندسی تهران

پس از ثبت درخواست عضویت در سامانه عضویت نظام مهندسی تهران می توانید نتیجه درخواست عضویت خود را نیز از طریق همین سامانه و به صورت غیر حضوری مشاهده نماید.

برای پیگیری درخواست عضویت خود ابتدا باید به سایت عضویت نظام مهندسی تهران مراجعه نمایید. پس از ورود به این سامانه بر روی گزینه پیگیری درخواست عضویت کلیک نمایید.

پیگیری درخواست عضویت در سایت عضویت نظام مهندسی تهران

پس از ورود به صفحه جدید گزینه پیگیری درخواست اشخاص حقیقی را کلیک کنید.

پس از این و با ورود به صفحه جدید باید اطلاعات درخواست شده از قبیل شماره پیگیری ( که در هنگام ثبت نام به شما ارائه شد)، کد ملی و عبارت امنیتی را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه پیگیری درخواست عضویت در سایت عضویت نظام مهندسی تهران

بعد از انجام این مراحل و ورود به صفحه مربوطه می توانید نتیجه ثبت درخواست عضویت خود در سامانه عضویت نظام مهندسی تهران را مشاهده نمایید.

 برای ورود به سایت عضویت نظام مهندسی تهران کلیک کنید.

در این مطلب به توضیح در رابطه با سایت عضویت نظام مهندسی تهران ، نحوه ورود و ثبت درخواست عضویت در سامانه پرداخته شد، اگر بعد از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی داشتید و یا برای به اشتراک گذاری دیدگاه ها، نظرات و سوالات خود می توانید از طریق ارسال کامنت با ما در ارتباط باشید. سوالات شما توسط کارشناسان مرکز پاسخ داده خواهد شد.

سؤالات متداول سامانه عضویت نظام مهندسی تهران members.tceo.ir

برای ورود به این سامانه لازم است به روش گفته شده و با سرچ آدرس اینترنتی members.tceo.ir به سامانه وارد شوید.

با مراجعه به سایت members.tceo.ir و به روش گفته شده می توانید برای ثبت درخواست عضویت خود اقدام نمایید. برای آشنایی بیشتر با مراحل ثبت درخواست عضویت به مقاله بالا مراجعه نمایید.

داوطلبان می توانند به صورت الکترونیکی و با مراجعه به سامانه عضویت نظام مهندسی استان تهران ، برای پیگیری درخواست عضویت خود اقدام کنند. در این خصوص در متن بالا بیشتر توضیح داده شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سامانه نظام مهندسی تهران members.tceo.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا