سایت دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی اینترنتی lms.cfu.ac.ir با هدف برگزاری کلاس های آنلاین و ارائه خدمات غیر حضوری و با جلوگیری وقفه در آموزش، در اختیار اساتید محترم دانشگاها و دانشجویان گرامی قرار گرفته است. در واقع میتوان سامانه دانشگاه فرهنگیان یک مرجع رسمی اطلاع رسانی معرفی کرد.

دانشگاه فرهنگیان در راستای اجرای تقویت ارائه خدمات خود در زمینه های اداری سامانه دانشگاه فرهنگیان را راه اندازی کرده است لذا برای دستیابی به دیگر سامانه های همچون هدف، شمیم، فیش حقوقی فرهنگیان و سامانه گلستان می توان به سایت فرهنگیان نیازمند هستید.

اگر میخواهید در مورد سایت دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir اطلاعات جامعی کسب کنید پیشنهاد  میکنم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی سایت دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir

سامانه دانشگاه فرهنگیان با هدف ارائه خدمات نوین الکترونیکی و اطاع رسانی به اساتید و دانشجویان گرامی راه اندازی شده است. سایت دانشگاه فرهنگیان به آدرس cfu.ac.ir برای عموم کاربران قابل دسترس است. با ورود به این سایت شما میتوانید از آخرین اطلاعیه ها و آخبار منتشر شده از طرف دانشگاه فرهنگیان مطلع شوید.

دانشگاه فرهنگیان، در راستای سند چشم انداز، نقشه جامع علمی کشور و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با هدف تأمین و تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد و کارآمد برای وزارت ­آموزش وپرورش و همچنین دستیابی به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران تاسیس شده  است.

این دانشگاه پس از طی مراحل قانونی و با امضای رئیس جمهور وقت در اسفند ماه سال 1390 تأسیس شد؛ دانشگاهی که در زمان شکل گیری قریب به یکصد سال تجربه در عرصه های مختلف آموزش معلمان مشتاق را در پیشینه خود داشت.

سامانه دانشگاه فرهنگیان تنها برای خوانندن اخبار یا اگاهی از اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان نبوده و خدمات دیگر را به اساتید یا دانشجویان ارائه میکند. امروز ما در این مقاله به کلی هر آنچه که باید در مورد سامانه دانشگاه فرهنگیان | www.cfu.ac.ir بدانید را برای شما توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.

مقاله پیشنهادی » سامانه آزمون دانشگاه فرهنگیان

حکم کارگزینی فرهنگیان جنبه استحصال آگاهی از میزان افزایش حقوق پایه نیروهای استخدامی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده که فرهنگیان شاغل و نیز بازنشسته می توانند با مراجعه به سامناه هایی که در ادامه مقاله ذکر می شده، حکم کارگزینی خود را به صورت آنلاین و بدون احتیاج به مراجعه حضوری بدست‌آوردن.

حداکثر سن برای ورود به دانشگاه فرهنگیان برای کنکور امسال ۲۴ سال است. ( 1402 )

ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir

  • برای استفاده از برخی خدمات سایت دانشگاه فرهنگیان نظیر، مشاهده اطلاعیه ها، دریافت اخبار مرتبط به دانشگاه، آگاهی از تقویم آموزشی لازم به ورود به ناحیه کاربری نیست و میتوانید به سادگی با سرچ آدرس سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی cfu.ac.ir از این خدمات استفاده کنید

 توجه:  اطلاعات کابری جهت ورود به پنل سامانه دانشگاه فرهنگیان، از طریق دانشگاه مربوطه ارائه می شود و امکان بازیابی آن ها به صورت اینترنتی وجود ندارد.

به سایت دانشگاه فرهنگیان به نشانی cfu.ac.ir مراجعه کنید و از قسمت بالایی صفحه گزینه “ورود به سیستم” را انتخاب کنید.

سایت دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir

کلمه کاربری و رمز عبور خود را به همراه عبارت تصویر امنیتی در کادرهای مربوطه وارد نمایید و روی دکمه “ورود” کلیک نمایید.

نحوه ورود به سایت دانشگاه فرهنگیان
  • اکنون شما با موفقیت وارد ناحیه کاربری خود در سامانه دانشگاه فرهنگیان شده اید.

برای ورود مستقیم به سامانه دانشگاه فرهنگیان cfu.ac.ir کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه دانشگاه فرهنگیان 1402

افرادی که تمایل به ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان 1402 را خواستار هستند، باید به سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان به نشانی sanjesh.org همان سایت سنجش می باشد رجوع کرده و انتساب به اتمام فرم ثبت نام خود تکمیل نمایند. علاوه‌ بر این، داوطلبانی که در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده اند باید جهت ورود به این دانشگاه به سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان مراجعه نمایند.

جهت ورود به سامانه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان کلیک کنید.

دانشگاه فرهنگیان 2023

چند سوال مهم دانشگاه فرهنگیان

میتونم کد رشته های سایر استان ها رو انتخاب کنم؟خیر فقط استان خودتون اما به محل تحصیل و محل خدمت دقت کنید.

 سریال علاقمندی به دانشگاه فرهنگیان رو کی خریداری کنم؟ موقع انتخاب رشته و فقط کسانی که مجاز شدند میتونند این سریال رو خریداری کنند.

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه چطور مشخص میشه؟ از سایت سنجش.

 حداقل تراز و معدل چنده؟ تراز ۶۰۰۰ و معدل ۱۴ مجاز میشن.

 خرید سریال علاقه مندی دانشگاه فرهنگیان فعال شده است
 عدم تهیه سریال به منزله انصراف از انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان است.

گزینش امسال ترکیبی از بومی استانی و بومی گزینی هست.

شاهد افزایش دوبرابری ظرفیت فرهنگیان از طریق کنکور هنر و زبان هستیم.

شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان ابطال شده است؛ اما اجرای رأی دیوان عدالت اداری برای کنکور امسال امکان‌پذیر نیست و هر گونه تغییر از سال ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.

 دو سال اول رشته های دو مدرکی فرهنگیان حقوق دریافت نمی‌کنید تو دو سال دوم که وارد دانشگاه فرهنگیان میشید بهتون حقوق میدن.

سایر سامانه های دانشگاه فرهنگیان www.cfu.ac.ir

همان گونه که در ابتدا مقاله گفتیم سامانه دانشگاه فرهنگیان خدمات مختلفی را میتواند به اساتید و دانشجویان محترم ارائه کند.

سایت دانشگاه فرهنگیان که با اهدافی نظیر ارائه بهتر خدمات غیر حضوری راه اندازی شده است، توانسته با ساماندهی مناسب بخش های گوناگون خود، کمترین سردرگمی برای کاربران را هنگام استفاده از خدمات سایت ایجاد کند.

یکی از اقدامات موثر برای این ساماندهی جمع آوری لینک ورود به تمامی سامانه های مرتبط با دانشگاه فرهنگیان است. سایت این دانشگاه که مورد استفاده دانشجویان و اساتید و کارمندان است، دارای امکانات دسته بندی شده زیادی است که در ادامه بخشی از پرکاربردترین آن ها را عنوان نموده ایم.

از آن جایی که واحدهای زیادی از دانشگاه فرهنگیان در سراسر کسور قرار دارد، برای دسترسی به اطلاعیه ها و اخبار مرتبط با هر پردیس در استان های گوناگون کشور بخش جداگانه ای در این سایت طراحی گردیده است.

دسترسی به این بخش با کلیک روی لینک “پردیس ها و مراکز” و سپس انتخاب استان مورد نظر امکان پذیر است. با این کار به سایت دانشگاه فرهنگیان مورد نظر هدایت می شوید و می توانید از خدمات ارائه شده بهره مند گردید.

مقاله پیشنهادی » سامانه مروارید دانشگاه فرهنگیان

به علاوه پیش از انتخاب استان خود و از میان گزینه های موجود، خدمات مورد نظر خود را جستجو کنید تا در صورت وجود لینک مربوطه از آن استفاده نمایید. پرکاربردترین سامانه هایی که در این بخش امکان دسترسی به آن فراهم شده است عبارت اند از:

  1. سامانه حکم کارگزینی و فیش حقوقی
  2. سامانه جامع خرد
  3. سامانه هدف
  4. سامانه شمیم
  5. سامانه یکپارچه طرح و برنامه و توسعه منابع
  6. سامانه گلستان
  7. سامانه جامع مدیریت عملکرد
  8. سامانه یادگیری الکترونیک

سامانه حکم کارگزینی و فیش حقوقی

در این بخش از سامانه فرهنگیان حکم کارگزینی و فیش حقوقی تمامی معلمان گرامی و هر فردی که در اداره آموزش و پرورش کار میکنند این امکان را فراه میکند که بصورت آنلاین فیش حقوقی و حکم حقوقی خود را دریافت کنند.


سامانه جامع خرد (خوابگاهی،رفاهی، دانشجویی)

سامانه جامع خرد متشکل از سامانه های مختلفی همچون سامانه سراهای دانشجویی، سامانه تغذیه دانشگاه فرهنگیان و … تشکیل شده است. مخاطبین اصلی این سامانه معلمان و دانشجویان گرامی هستند. 


سامانه هدف (هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان) سجداد

سامانه هدف از جمله سامانه هایی است که به تازگی توسط دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است. این سامانه امکان ورود به سامانه اصلح، سامانه اسکان دانشگاه و سامانه سجداد را فراهم کرده است.


سامانه شبکه مجازی یادگیری معلمان (شمیم)

سامانه شمیم سامانه ای است که برای آموزش مجازی دانشجو معلمان مورد استفاده قرار می گیرد. این سامانه برای دانشجو معلمان و اساتید دانشگاه فرهنگیان قابل استفاده می باشد.


سامانه یکپارچه طرح و برنامه و توسعه منابع

سامانه یکپارچه طرح و برنامه و توسعه منابع از جمله سامانه هایی است که در سایت دانشگاه فرهنگیان قرار گرفته است. این سامانه بیشتر برای انباردارهای دانشگاه فرهنگیان مورد استفاده قرار می گیرد.


سامانه گلستان (آموزش و پژوهش)

سامانه گلستان دانشگاه فرهنگیان، سایتی است که برای انجام امور آموزشی دانشجو معلمان مورد استفاده قرار می گیرد. در این سامانه می توان لیست دروس ارائه شده را مشاهده کرد و عملیات انتخاب واحد را انجام داد.


سامانه جامع مدیریت عملکرد

سامانه جامع مدیریت عملکرد از جمله سامانه های اختصاصی است که در سایت دانشگاه فرهنگیان ارائه شده است. کاربران می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به این سامانه وارد شوند و از خدمات آن استفاده کنند.


سامانه نشر مجلات علمی

در سامانه نشر مجلات علمی دانشگاه فرهنگیان، تمامی افراد به مقاله های مختلف فارسی و انگلیسی منتشر شده در دانشگاه فرهنگیان دسترسی خواهند داشت.


سامانه کارنامه سلامت

سامانه کارنامه سلامت با هدف بررسی و پایش وضعیت سلامت معلمان و دانشجویان راه اندازی شده است. این سامانه به صورت هوشمند از طریق تلفن همراه و یا لپ تاپ قابل دسترس است.


سامانه جامع بالندگی حرفه ای

سامانه جامع بالندگی حرفه ای سامانه ای است که برای آموزش مجازی مورد استفاده قرار می گیرد. افراد پس از ورود به این سامانه به سامانه مدیریت آموزش یکپارچه ایده وارد می شوند و می توانند از خدمات این سامانه استفاده نمایند.


سامانه مکاتبات اداری

سامانه مکاتبات اداری از جمله سامانه هایی است که فقط برای افراد اداری دانشگاه فرهنگیان قابل دسترس می باشد. پس از ورود به این سامانه، اشخاص می بایست که حتما نام کاربری و رمز عبور خودشان را برای دسترسی به امکانات این سامانه وارد نمایند.


سامانه پست الکترونیکی

سامانه پست الکترونیکی دانشگاه فرهنگیان از جمله سامانه هایی است که در سایت cfu.ac.ir ارائه می شود. در این سامانه می توان از طریق پست های الکترونیکی به دیگر افراد در ارتباط بود.


سامانه کتابخانه های دانشگاه

سامانه کتابخانه های دانشگاه فرهنگیان، سامانه ای است که تمامی دانشجو معلمان و یا حتی اساتید می توانند با کمک آن به کتاب های مورد نیاز خودشان دسترسی داشته باشند.


سامانه یادگیری الکترونیکی

سامانه یادگیری الکترونیکی از جمله سامانه هایی است ک برای آموزش مجازی دانشجویان مورد استفاده قرار می گیرد. این سامانه برای معلمان و اساتید قابل استفاده می باشد.


سامانه آمار و اطلاعات

سامانه آمار و اطلاعات از جمله سامانه هایی است که دسترسی به آن به صورت کاملا اختصاصی است. تمامی مدیران دانشگاه های فرهنگیان می توانند با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور به این سامانه وارد شوند.


سامانه پیشخوان هوشمند (میز خدمت) 

سامانه پیشخوان هوشمند از جمله سامانه هایی است که خدمات مختلفی را به صورت غیر حضوری به معلمان و اساتید و دیگر کارکنان ارائه می کند. این سامانه فقط با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور قابل دسترس است.

شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان

برای ورود به هر اداره یا مجموعه ای می بایست ابتدا از شرایط آن اطلاع داشته باشید. برای ورود به دانشگاه  فرهنگیان باید از شرایط سنی آن را نیز باخبر باشید. اما درحاضر این شرایط لغو شده است.

طبق اخبار کشور مان دیوان عدالت، شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان را باطل کرد  با رای هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، شرط سنی ۲۴ سال برای داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان باطل شد و بر اساس این رای، داشتن حداقل سن بیست سال تمام و حداکثر چهل سال (ماده ۴۲ قانون مدیریت خدمات کشوری) مبنای ورود به دانشگاه فرهنگیان است.  رای صادره، در تاریخ (۱۴۰۲/۰۵/۱۴) جهت درج در روزنامه رسمی ارسال گردید.

سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را از ۲۴ به ۲۲ سال کاهش داد و این موضوع با رأی اخیر دیوان عدالت اداری ابطال شد.

سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی my.medu.ir در دسترس می باشد. این سامانه زیر نظر آموزش و پرورش با هدف ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان کارکنان آموزش و پرورش، و سایر افراد راه اندازی شده است.

شرایط انصراف از دانشگاه فرهنگیان

شرایط انصراف از دانشگاه فرهنگیان  اگه انتخاب رشته کنید و دعوت به مصاحبه شوید و نروید ، به منزله انصراف از دانشگاه فرهنگیان تلقی شده و سازمان سنجش اولویت های بعدی شما را بررسی خواهد کرد.

 اگر قبول شوید و برای ثبت نام نروید : به منزله انصراف از فرهنگیان است. برای سال بعد محرومیت ندارد و می توانید در کنکور ۱۴۰۳ ثبت نام کنید.

 اگر قبول شوید و ثبت نام کنید و کارهای استخدام را انجام دهید (حدودا تا آبان ۱۴۰۲) یعنی تعهد دادید که دو برابر تحصیل خدمت کنید به وزارت آموزش و پرورش و اگر می خواهید انصراف دهید باید جریمه پرداخت کنید، چون ردیف استخدامی دولت را از بین برده اید.

ثبت نام متقاضیان حق التدریس در دانشگاه فرهنگیان

داوطلبان  واجد شرایط، برای کسب اطلاع از عناوین رشته های تحصیلی مورد نیاز و سایر شرایط شرکت در این فراخوان می توانند مصادف با دهه سرآمدی آموزش به سامانه دریافت شناسه تدریس نیروهای حق التدریس دانشگاه فرهنگیان به نشانی:tid.cfu.ac.ir  و یا پورتال دانشگاه به نشانی  cfu.ac.ir  مراجعه و پس از مطالعه دقیق متن فراخوان و اطمینان از احراز شرایط قید شده، نسبت به انجام مراحل ثبت نام اقدام کنند.

ملاک ثبت نام متقاضیان در فراخوان، تکمیل اطلاعات و بارگذاری مستندات در سامانهtid.cfu.ac.ir  (پس از فعال شدن در تاریخ ۱۶ اردیبهشت) و پرداخت وجه ثبت نام و اخذ کد رهگیری از سامانه مذکور می باشد.

متقاضیان قبل از ثبت نام لازم است نسبت به مطالعه دقیق شرایط فراخوان در سامانه و آماده نمودن فایل های الکترونیکی مستندات لازم مطابق با فرم ارزیابی تعیین شده در سامانه اقدام کنند.

متقاضیان اخذ شناسه تدریس پیش از انتخاب گروه درسی آموزشی خود از بین رشته های مندرج در فراخوان که متناسب با محل سکونت و مطابق مدرک تحصیلی با رشته و گروه انتخابی تعیین شده است را درخواست کنند.

ثبت درخواست در سامانه ثبت نام به ادرس tid.cfu.ac.ir انجام می گیرد.

در صورت دعوت به مصاحبه، شرکت در مصاحبه علمی کارگروه های تخصصی در زمان مقرر اعلام شده از سوی دانشگاه، الزامی است.

بدیهی است عدم شرکت متقاضی در زمان تعیین شده به منزله انصراف تلقی شده و هیچ گونه اعتراضی در این خصوص مورد پذیرش نخواهد بود.

سؤالات متداول سامانه دانشگاه فرهنگیان cfu.ac.ir

جهت ورود به سایت www.cfu.ac.ir دانشگاه فرهنگیان به نشانی درج شده مراجعه فرماید.

اگر شما نیز قصد ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان را دارید می بایست به سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

اگر شما نیز قصد ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان را دارید می بایست به سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

6/6 - (216 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا