سایت ثبت نام وام دانشجویی refah.swf.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام دانشجویی refah.swf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه refah.swf.ir

سازمان رفاه دانشجویان با اهداف کمک مالی و تامین هزینه های جاری دانشجویان راه اندازی شده ثبت نام وام دانشجویی یکی از خدمات مهم این سازمان می باشد. سایت ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه refah.swf.ir برای تمامی دانشجویان در مقاطع تحصیلی مختلف بعنوان مثال کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری قابل دسترس می باشد و میتوانند از این سامانه وام دریافت کنند.

ادرس قبلی سایت صندوق رفاه دانشجویان bp.swf.ir بوده که به refah.swf.ir تغییر کرده است.

سایت ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه refah.swf درحال حاضر وام های مختلفی را برای دانشجویان در نظر گرفته است.

دانشجویان می تواند با مراجعه به نشانی اینترنتی refah.swf.ir درخواست وام دانشجویی خود را ثبت کنند.

در این مقاله قصد داریم ثبت نام وام دانشجویی 1402 زمان ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه نیمسال دوم – ورود به سامانه صندوق رفاه دانشجویی ، شرایط پرداخت انواع وام دانشجویی صندوق رفاه و سایر خدمات این سامانه refah.swf را به شما آموزش خواهیم داد تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

سامانه ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه refah.swf.ir

سایت ثبت نام وام دانشجویی 1402 refah.swf.ir

سایت ثبت نام وام دانشجویی refah.swf.ir صندوق رفاه دانشجویان با هدف تامین نیازهای مالی دانشجویان، گسترش عدالت و کمک به ادامه تحصیل دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های کشور ایجاد شده است.

این صندوق تا کنون حدود چهل سال در زمینه ارائه انواع وام به دانشجویان نیازمند کمک فعالیت نموده است و انواع وام ها از قبیل وام کمک هزینه تحصیلی، وام ودیعه مسکن متاهلی و مجردی ، وام ازدواج، وام ضروری دانشجویان مبتکر، وام مسکن، وام ضروری و … در اختیار دانشجویان قرار داده است.

این صندوق با ارائه انواع وام ها تاکنون توانسته است حدود 2 ملیون و پانصد هزار دانشجو در سطح کشور را زیر پوشش انواع تسهیلات ارائه شده خود در آورد.

با توجه به اهمیت ارتقاء و بهینه سازی ابزارهای مختلف نرم افزاری برای ارائه خدمات رفاهی مختلف به دانشجویان دانشگاه ها در  سراسر کشور ، سامانه جدید خدمات رفاهی دانشجویان با آدرس اینترنتی  refah.swf.ir راه اندازی شده است.

دانشجویان می توانند برای ثبت نام و ثبت انواع درخواست خود به سایت ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه refah.swf.ir مراجعه نمایند.

ورود به سامانه ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه

نحوه ورود به سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان refah.swf در ادامه بیان شده است.

برای ورود به سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان لازم است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی refah.swf.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و سرچ نمایید.

بعد از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان refah.swf وارد خواهید شد.

سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

در صفحه اصلی این سامانه باید اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را وارد نموده و در ادامه برای ورود به سایت جدید صندوق رفاه دانشجویان ، بعد از وارد کردن عبارت امنیتی مندرج در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

ورود به سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

با کلیک  بر روی گزینه “ورود” میتوانید به پنل کاربری خود در سامانه ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه refah.swf.ir خواهید شد.

آدرس صندوق رفاه دانشجویی 

در مقدمه مقاله نیز به تغییر آدرس سایت bp.swf.ir صندوق رفاه دانشجویان اشاره کردیم.
توجه داشته باشید کاربران گرامی برای ورود به سامانه صندوق رفاه دانشجویی شما می بایست به آدرس جدید صندوق رفاه دانشجویی به نشانی www.refah.swf.ir مراجعه کنید. لذا در صورت تغییر مجدد آدرس صندوق رفاه دانشجویی در مقاله برای شما درج خواهد شد.

شرایط دریافت وام دانشجویی صندوق رفاه refah.swf.ir

براساس آخرین مصوبات صندوق رفاه دانشجویان:
–    اولویت پرداخت وام با دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت است.
–    پرداخت وام شهریه به دانشجویان شهریه پرداز شاغل پس از بهره مندی دانشجویان غیر شاغل و در صورت وجود اعتبار مازاد وام شهریه امکان پذیر است.
–    دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند، مجاز به درخواست وام شهریه نیستند (درخواست سایر وام ها بلامانع است).
–    سنوات مجاز جهت درخواست وام برای دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته 4 نیمسال تحصیلی و برای دانشجویان کارشناسی پیوسته و دکتری تخصصی ناپیوسته 8 نیمسال تحصیلی است.
–    دانشجویانی که در نیمسال تحصیلی جاری برای نخستین بار تقاضای دریافت وام های صندوق را دارند، فقط با ثبت اطلاعات سند تعهد جدید (دارای شماره شناسه و رمز تصدیق) و گواهی کسر از حقوق ضامنان، امکان دریافت وام را دارند.

جدول زمانبندی درخواست ثبت وام ها

جدول زمانبندی درخواست ثبت وام ها

جدول نوع و مبلغ وام ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401

نوع و مبلغ وام ها در نیمسال دوم سال تحصیلی 1402 1401

جدول مبالغ وام های تحصیلی و شهریه برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401

تحصیلی

سایت ثبت نام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان refah.swf.ir 

در صورتی که در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان ثبت نام نکرده اید می توانید به این روش برای ثبت نام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان اقدام نمایید.

ابتدا با وارد کردن آدرس اینترنتی سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان یعنی refah.swf.ir به این سامانه وارد شوید. با انتخاب دکمه ثبت نام کاربر جدید فرآیند ثبت نام شروع میشود. برروی این دکمه کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

  • در مرحله اول باید کاربر با وارد کردن شماره ملی و شماره تماس خود و انتخاب دکمه بررسی شماره تماس منتظر دریافت کد احرازهویت بماند.نحوه ثبت نام در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان
  • بعد از اینکه کد احراز هویت به شماره تلفن همراه شما ارسال شد آن را در قسمت مربوط تایپ و به مرحله بعد وارد شوید  

وارد کردن کد احراز هویت در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

در صفحه مربوط به ثبت نام،  اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید.

در این قسمت کد ملی وارد شده به عنوان نام کاربری و شماره همراه وارد شده در مراحل قبل به صورت پیش فرض وارد شده و کاربر باید بقیه اطلاعات درخواست شده از جمله رمز عبور دلخواه خود  برای ورود به سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان را وارد نماید.

ورود اطلاعات کاربری در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

بعد از وارد کردن و تکمیل کلیه اطلاعات خواسته شده دکمه ثبت نام را بفشارید.

پس از این به صفحه اصلی سامانه وارد می شوید و با ورود اطلاعات کاربری خود می توانید به حساب کاربری خود در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان وارد شوید.

بعد از ورود به سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان ، دانشجو باید در قدم اول برای تکمیل اطلاعات خود اقدام نمایید.

به این ترتیب زمانی که دانشجو وارد سایت یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان می شود در مرحله اول فقط بخش ثبت نام برای او قابل مشاهده است. دانشجو با وارد شدن به این بخش و از زیرمنوی تکمیل اطلاعات صفحه زیر را مشاهده میکند.

پس از این باید دانشجو کلیه اطلاعات خواسته شده در فرم تکمیل اطلاعات (گزینه های ستاره دار) را تکمیل نموده و در ادامه نیز اطلاعات مربوط به ثبت مقطع تحصیلی خود را در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان وارد نماید.

تکمیل اطلاعات در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

ثبت مقطع در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

ورود اطلاعات مقطع تحصیلی در سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویان

در صورت لازم میتوانید در ادامه فایل پی دی اف سامانه ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه refah.swf.ir را بصورت جامع آموزش داده شده است و میتوانید از آن استفاده کنید.

راهنمای ثبت نام و درخواست وام صندوق رفاه دانشجویی

سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان
با وارد کردن آدرس سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان https://refah.swf.ir با صفحه زیر مواجه می شوید. در این صفحه کاربر با وارد کردن نام کاربری  شماره ملی  و رمز عبور خود می تواند وارد سامانه شود. برای خواندن ادامه آموزش فایل زیر را دانلود کنید. منبع : refah.swf.ir

آدرس سامانه جدید صندوق رفاه دانشجویی

به دلیلی آدرس سایت سامانه ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه از bp.swf.ir به refah.swf.ir تغییر کرده است.

متقاضیان گرامی برای  ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه می بایست به  آدرس refah.swf.ir مراجعه کرده و نسبت به درج اطلاعات خود اقدام کنند.

سؤالات متداول سامانه ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه refah.swf.ir

refah.swf.ir لینک مستقیم ورود به سامانه ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه…

زمان ثبت نام وام دانشجویی صندوق رفاه 1401 – آخرین مهلت ثبت نام ( دریافت وام های تحصیلی و شهریه می رساند که ثبت تقاضای وام در سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان refah.swf.ir از تاریخ 15/12/1401 فعال می باشد و ضرورت دارد تمامی دانشجویان متقاضی واجد شرایط، نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه مذکور اقدام نمایند. )

 وام تحصیلی جهت نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ، دانشجویان می توانند حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۵ پس از مطالعه دقیق اطلاعیه، راهنمای ثبت نام، شرایط و مدارک مورد نیاز که به پیوست می باشد با مراجعه به سامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان کشور به آدرس https://refah.swf.ir نسبت به ثبت نام و درخواست وام اقدام نمایند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام وام دانشجویی refah.swf.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام
    بنده از دانش اموختگان هستم وبرای باز پرداخت وام از طریق سایت با مشکل مواجه هستم، نام کاربری را شماره ملی وارد میکنم و شماره رمز ولی وارد نمیشه، لطفا راهنمایی کنید، در قسمت فراموشی رمز هم گزینه ثبت یا ورودی وجود ندارد

    1. با سلام این موضوع را به پشتبانی سایت ثبت نام وام دانشجویی refah.swf.ir اطلاع دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا