بهترین مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه شانزده تهران

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

بهترین مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه شانزده تهران/ مدارس دولتی رایج ترین مدارس در کشور بوده و هر ساله تعداد زیادی از دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی در این مدارس تحصیل می کنند، این مدارس توسط وزارت آموزش و پرورش کشور اداره شده و هزینه آن ها توسط دولت تامین می گردد بنابراین دانش آموزان برای ادامه تحصیل در این مدارس نیازی به پرداخت هزینه ندارند.

این نوع مدارس گزینه ی خوب برای بسیاری از خانواده ها و دانش آموزان می باشد زیرا دسترسی به این نوع مدارس آسان بوده و محدودیت خاصی ندارد ، بعلاوه دانش آموزان برای تحصیل نیاز به پرداخت هزینه ندارند.

اگر شما هم ساکن منطقه 16 تهران بوده و در صدد کسب اطلاع از اسامی مدارس و دسترسی به آدرس و شماره تلفن مدارس دولتی موجود در محدوده سکونت خود می باشید، پیشنهاد می کنیم با ادامه ی مطلب همراه ما باشید، در این مقاله در نظر داریم در مورد بهترین مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه شانزده تهران و آدرس و شماره تماس آن توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

بهترین مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه شانزده تهران

ادامه تحصیل در مدارس خوب می تواند نقش عمده ای در پیشرفت و موفقیت دانش آموزان و ارتقا سطح علمی آنان ایفا کند.  انتخاب مدرسه مناسب از جمله موارد مهم در رشد و پیشرفت تحصیلی ، شخصیتی و اجتماعی دانش آموزان است، این انتخاب بخصوص در دوران ابتدایی، یعنی زمانی که شخصیت دانش آموز در حال شکل گیری و رشد و تکامل است، اهمیت بیشتری پیدا می کند. از این جهت انتخاب مدرسه مناسب همواره یکی از نکات مهم و دغدغه های ذهنی بسیاری از والدین می باشد.

مدارس دولتی از جمله مدارس موجود در سطح کشور بوده که بیشترین تعداد دانش آموز در این نوع مدارس تحصیل می کنندو نقش مهمی در امر آموزش و پرورش و تحصیل دانش آموزان ایفا می کنند.


مدارس دولتی فرصتی برابر برای دریافت آموزش برای کلیه دانش آموزان صرف نظر از وضعیت مالی، اجتماعی و … فراهم می نمایند به صورتی که  ورود و دسترسی به این مدارس برای همه دانش آموزان در تمامی مقاطع تحصیلی وجود داشته و تحصیل در این مدارس نیاز به داشتن شرایط خاصی ندارد. همچنین همان طور که اشاره شد هزینه تحصیل در این مدارس، از سوی دولت تامین می گردد، و دانش آموزان می توانند در این مدارس و بدون پراخت هزینه ثبت نام و تحصیل کنند.

نکته قابل توجه این است که دانش آموزان برای تحصیل در این مدارس باید پیش از انجام ثبت نام به مواردی چون محدوده سکونت و ظرفیت پذیرش این مدارس دقت کافی را داشته باشند ، زیرا  از آن جایی که مدارس دولتی با توجه به ظرفیت پذیرش خود و از بین دانش آموزان ساکن در محدوده اقدام به ثبت نام می‌کند، والدین باید به این نکات توجه کافی را داشته و در بازه زمانی مشخص شده و پیش از تکمیل ظرفیت مدارس برای ثبت نام به این مدارس مراجعه نمایند.

با توجه به گستردگی و تعدد مدارس دولتی، این مدارس گزینه مورد نظر بسیاری از والدین برای ادامه تحصیل می باشند، در این مطلب در نظر داریم در مورد بهترین مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه شانزده تهران توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

لیست مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه شانزده تهران

نام دبستان آدرس شماره تماس
معلم نازی آباد- خیابان شهید عراقی- کوچه شهید فعال مکرمی- پلاک 14 55317836
مالک اشتر خیابان شهیدرجائی- ایستگاه بانک میدان فتوحی- پلاک 12 55088624
صادقین 1 فلکه سوم خزانه- روبروی مسجد فاطمیه- پلاک 254 55051239
صادقین 2 خزانه- بخارائی- فلکه چهارم- خیابان جمشید سید 55060802
شهید سید عباس صفوی خیابان شهیدرجائی- ایستگاه بانک- خیابان شهید هاجری- کوچه ساری- بن بست عبدالهی- پلاک 7 55088331
هابیل جوادیه- 10متری دوم- کوچه شهیدرحمانی پرست- پلاک 17 55683247
شهیدبهشتی  جوادیه- انتهای سکوی نظامی – اول 20متری 55647115
سوم شعبان خیابان شهیدرجائی- 18متری تختی- نبش فلکه دوم- پلاک 2 55010805
سیزده آبان یاغچی آباد- خیابان بهمن یار- کوچه شهید شاه مرادی 55028660
شهیددستواره علی آباد جنوبی- بلوار شهید دستواره- کوچه شهید ملا ولئی- پلاک 38 55351640
شهیدان اسلام خیابان فدائیان اسلام- روبروی بیمارستان مهدیه- نبش کوچه 27،- پلاک 444 55062570
حر 1 نازی آباد- خیابان شهید اکبر مشهدی- مجتمع مسکونی کاج- پلاک 394 55060423
شهیدصدوقی نازی آباد- خیابان شهید اکبر مشهدی- کوچه شهید علی مددی- پلاک 8 55349261
شهید داود مجیدی خیابان شهیدرجائی- خیابان ابریشم- علی آبادشمالی- روبروی سازمان گوشت- پلاک 20 55310402
شریعتی3 یاغچی آباد- خیابان شریعتی- مجتمع آموزشی شریعتی 55013109
شهید ایوب حسن زاده یاغچی آباد- خیابان بهمنیار- کوچه شهید شاهمرادی- پلاک 259 55011344

در این مطلب به معرفی و ارائه بهترین مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه شانزده تهران پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن مطلب بالا نیاز به راهنمایی بیشتر در خصوص بهترین مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه 16 تهران داشتید، می توانید با شماره های درج شده در صفحه تماس گرفته و یا از قسمت کامنت ها سوالات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین می توانید از قسمت کامنت ها ، نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک گذاشته و ما از نظرات خود بهره مند نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه انتخاب برترین مدارس

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا