برنامه راهبردی قلم چی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

جهت مشاوره تلفنی در زمینه برنامه راهبردی قلم چی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

برنامه راهبردی قلم چی یک برنامه جامع و منظم برای موفقیت در کنکور است. این برنامه می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا با برنامه‌ریزی منظم و اصولی به موفقیت برسند.

درس خواندن بدون برنامه ریزی و نداشتن برنامه مطالعاتی باعث سردرگمی و از بین رفتن تمرکز دانش آموزان کنکوری می شود و به جای حرکت رو به جلو، به دلیل نداشتن وقت کافی مطالعه درست شکل نمیگیرد و فرد کنکوری دچار پس رفت می شود.

 بنابراین در این راه انتخاب درست یک اموزشگاه کنکور مناسب است امروزه اموزشگاه های زیادی در سطح کشور برای کنکور وجود دارد که بعضی موفق بوده اما بعضی نا موفق . نکته مثبت این آزمون ها بودجه بندی هر آزمون است که دانش آموزان را با برنامه ای مشخص ، رو به جلو هدایت می کند.

مرکز قلم چی یکی از بهترین مراکز حال حاضر کشور برای کنکور می باشد. که آزمون ها مفاید خاص خود را دارند مثلا بعد هر آزمون رتبه دانش آموز را مشخص می کند و همچنین شبیه ساز کنکور بوده و استرس افراد را کاهش می دهد .و همچنین برنامه راهبردی که پس از ثبت نام به دانش آموزان داده می شود تا با برنامه ای بهتر به تقسیم بندی مطالب بپردازند.

برنامه راهبردی قلم چی ۱۴۰۲

برنامه راهبردی قلم چی یکی از اهدافی است که همواره مرکز آموزشی قلم چی آن را دنبال کرده است. که در راستا تقسیم بندی زمان فرد کنکوری و تقسیم بندی درست و به جا مطالب درسی می پردازد. 

در چنین موقعتی فرد کنکوری مباحث هر آزمون ، ریز مباحث موجود، تاریخ هر آزمون ، ایستگاه های جبرانی و نمودار مقایسه ای در نتایج آزمون را دارد . در اجرا این آزمون ها طرح و برنامه هایی است که به افراد کمک می کند که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت

هماهنگی با دروس مدارس

برنامه آزمون های قلم چی که دو هفته یکبار برگزار می شود کاملا با دروس مدارس و مطالبی که در مدرسه دانش آموزان تدریس می شود مطابق است و این باعث شده تا دانش آموزان دچار سردرگمی بین مدرسه و آزمون قلم چی خود نشوند و مطالب کاملا یکسان می باشد‌. به علاوه آزمون های قلم چی از مباحث درون کتاب طراحی می شود و فصل بندی آزمون های هر درس مطابق با فصل بندی کتاب می باشد

فاصله زمانی مناسب در بین دو آزمون

فاصله زمانی بین آزمون های قلم چی ۲ هفته می باشد که مناسب ترین فاصله بین دو آزمون است . فاصله کمتر باعث عقب موندگی دانش آموزان از مطالب بودجه بندی می شود و استرس دانش آموزان را به همراه دارد و همچنین بازه زمانی بیش از ۲ هفته سبب سهل انگاری و فراموشی دانش آموزان می شود.

اهمیت به سوالات شناسنامه دار و استاندارد

در هرکدام از آزمون های راهبردی قلم چی تعدادی سوالات گواه یا شناسنامه دار طراحی شده این سوالات مجموعه سوالاتی از کنکور های پیشین همان رشته بوده است . هدف از این کار این است که علاوه بر آشنا شدن سوالات جدید قلم چی با سوالات پیشین کنکور نیز آشنا شوند.

حجم برنامه آزمون متعادل

حجم بودجه بندی درسی دانش آموزان به صورت استاندارد برای همه طراحی شده تا کمترین استرس و مشکلی را برای دانش آموزان ایجاد کند که اینکار باعث شده حجم مطالب درسی کم بوده اما دانش آموزان به بررسی تمام آن دروس می پردازند.

وجود ایستگاه های جبرانی در آزمون ها

در برنامه آزمون های راهبردی قلم چی چند مرحله وجود دارد برای افرادی که از بودجه بندی آزمون جا مانده اند . که معمولا تعطیلات عید و بازه تابستان بهترین دوره در پیشبرد دروس عقب مانده است . این بازه ها دوره هایی هستند که مدارس تعطیل اند و دانش آموزان وقت بیشتری برای آزمون های خود دارند

تکرار هر مبحث آزمون به دفعات

هر مبحث که در کتاب های درسی وجود دارد به دفعات در آزمون راهبردی قلم چی تکرار می شوند تا میزان تسلط دانش آموزان به هر مبحث زیاد شده و سوال های متعددی راجب یک مبحث داشته باشند

توجه به تمامی دانش آموزان و کلیه داوطلبان

برنامه قلم چی صرفا برای یه عده ای خاص از داوطلبان نیست و تنها به دانش آموزان باهوش خود اکتفا نمی کند. در دفترچه سوالات قلم چی همانند سوالات کنکور سوالات با همه درجات سختی قرار داده شده تا تمامی داوطلبان در سطوح مختلف از آن استفاده کنند . برنامه راهبردی قلم چی یکی از اصلی ترین و مهم ترین برنامه های موجود است تا به برنامه ریزی و هدف گذاری افراد کمک کند.

مقاله پیشنهادی » سایت کانون قلم چی

دانلود برنامه راهبردی قلم چی برای کنکور ۱۴۰۲

عدم برنامه ریزی و نداشتن برنامه ای مشخص برای کنکور باعث سردرگمی هر چی بیشتر افراد کنکوری می شود . که از پیامد های آن نا امیدی از شرکت در کنکور است. یکی از ابزار های کمکی در این راستا آزمون های راهبردی قلم چی است که سبب برنامه ریزی دقیق تر و درنتیجه موفقیت در کنکور می شود.

برنامه راهبردی قلم چی یک جدول از دروس داوطلب است که هر دو هفته یکبار قرار است برگذار شود .که دو بخش عمومی و تخصصی هر رشته به صورت جداگانه نوشته شده. و دانش آموزان و داوطلبان برای داشتن برنامه ریزی مفید باید از این برنامه راهبردی قلم چی استفاده کنند

نکته مهم در این خصوص این است که استفاده از برنامه راهبردی قلم چی مرتبط به آزمون ها نبوده و هر داوطلبی حتی بدون استفاده از آزمون ها می تواند از این بودجه بندی استفاده کند. از این رو جهت سهولت استفاده از این برنامه های قلم چی برایتان قرار دادیم . و برای استفاده روی لینک مربوطه کلیک نمائید.

دانلود برنامه راهبردی قلم چی برای کنکور 1402
لینک دانلود برنامه راهبردی قلم چی دوازدهم تجربی
لینک دانلود برنامه راهبردی قلم چی دوازدهم ریاضی
لینک دانلود برنامه راهبردی قلم چی دوازدهم انسانی

 

دانلود برنامه راهبردی قلم چی تابستان کنکور

موسسه قلم چی حتی در تابستان برای دانش آموزان و افراد داوطلب برنامه داشته و در این بازه زمانی مفید آن ها را هدایت می کند . در تابستان کل مباحث پایه و حدود ۲۵ درصد از مباحث سال جدید را ارائه می دهد

در مجموعه برنامه راهبردی تابستان دو بخش اجباری و اختیاری وجود دارد . که بخش اجباری به دروس پایه و دروس گذشته می پردازد و آن هارا برای داوطلب مرور می کند که داوطلب حتما باید به آن بخش ها پاسخ دهد و اگر پاسخی ندهد درصد تراز صفر تعلق می گیرد و تراز را به مقدار زیادی پایین می آورد.

بخش اختیاری و یا انتخابی این آزمون ها راهبردی به مباحث دروس سال جدید می پردازد و نگاهی به آینده داوطلب دارد داوطلب می تواند تمام دروس یا برخی از دروس خود را انتخاب کرده و آن هارا پیش خوانی کند و به سوالات آن پاسخ دهد نکته حائز اهمیت این است که تراز و رتبه دروس اختیاری صرفا در همان درس محاسبه می شود و روی تراز کلی تاثیر نمی گذارد این چنین اگر از دروس انتخابی به سوالی پاسخ ندهید تراز کلی شما تغییر نخواهد کرد.

و به صورت کلی نیز تراز دروس اختیاری و تراز دروس اجباری جداگانه بررسی می شوند برای دانلود برنامه راهبردی قلم چی تابستان کلیک نمائید.

دانلود برنامه راهبردی قلم چی تابستان کنکور
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی دوازدهم تجربی
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی دوازدهم ریاضی
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی دوازدهم انسانی
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی هنر
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی منحصرا زبان
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی دوازدهم حسابداری
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی دوازدهم مکانیک
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی دوازدهم تربیت بدنی
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی دوازدهم کامپیوتر
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی دوازدهم الکتروتکنیک
لینک دانلود برنامه راهبردی تابستان قلم چی دوازدهم هنرستان دروس عمومی و پایه

مقاله پیشنهادی « سایت کارنامه گزینه دو

دانلود برنامه راهبردی قلم چی پایه یازدهم

برنامه راهبردی قلم چی نیز برای تمامی داوطلبان در تمامی مقاطع تحصیلی قابل استفاده می باشد. از جمله ویژگی های مهم این آزمون ها در طول مقاطع تحصیلی این است که تمام مباحث با مباحث درسی دانش آموزان منطبق است و به این ترتیب دانش آموز مجبور به رسیدگی به دو بخش تکالیف مدرسه و آزمون قلم چی ندارد. و همچنین تمامی امکانات از قبیل ایستگاه جبرانی . پوشش تمام دروس. مناسب بودن حجم دروس در بودجه بندی را دارد.

یکی از بخش های کنکور قلم چی نمودار پیشروی است. به این معنا که تمامی مباحث گذشته به طور کامل پوشش داده می شوند و در پیشروی به دیگر مباحث رو به جلو تکیه نمی شود.

یکی از بخش های بودجه بندی آزمون های قلم چی ۱۴۰۲ زوج درس ها هستند . زوج درس ها مطالب دروس سال گذشته هستند که در مباحث وجود دارد که به انتخاب داوطلب این زوج درس ها تغییر می کند

دانلود برنامه راهبردی قلم چی پایه دهم ۱۴۰۲

برنامه راهبردی قلم چی ۱۴۰۲ لازم به ذکر است که برنامه راهبرد و نقشه راه پیشرفت در تمامی پایه های دهم، یازدهم، دوازدهم وجود دارد . در اولین کاری که فرد داوطلب باید بررسی کند شخصی سازی برنامه های راهبردی آزمون های قلم چی است در حال حاضر به تاثیرات مثبت شخصی سازی قلم چی خواهیم پرداخت.

در صورتی که مشکلی برای شما پیش آمد و از برنامه های خود جا ماندید می توانید مجدد برنامه خود را از سر بگیرید و در آزمون های باقی مانده شرکت کنید

برنامه راهبردی آزمون های قلم چی را می توانید با استفاده از شخصی سازی دروس مهم را تغییر دهید . در دروس کنکور ممکن است هر فردی در یک درس ضعیف بوده و آن را بیشتر در آزمون ها کار کند و تنظیم برنامه شخصی باعث می شود به صورت مداوم اشکالات خود را رفع کند.

مقاله پیشنهادی » سامانه جامع آزمون سراسری

سؤالات متداول برنامه راهبردی قلم چی ۱۴۰۲

برنامه راهبردی قلم چی در واقع نقشه راه موفقیت در آزمون های کانون و برنامه ریزی مطالعاتی دقیق و در نتیجه قبولی در کنکور سراسری می باشد، توضیحات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.

برنامه راهبردی قلم چی مزایای زیادی برای دانش‌آموزان دارد، از جمله:

  • کمک به دانش‌آموزان برای یادگیری مطالب درسی به صورت عمیق و کاربردی
  • افزایش آمادگی دانش‌آموزان برای آزمون‌های کنکور
  • ارائه مشاوره‌های تحصیلی و تحصیلی به دانش‌آموزان
  • دسترسی به منابع آموزشی مناسب

برنامه راهبردی قلم چی به صورت آنلاین و آفلاین اجرا می‌شود. دانش‌آموزان می‌توانند از طریق سایت کانون قلم چی به برنامه راهبردی دسترسی داشته باشند.

برنامه راهبردی قلم چی برای رشته‌های ریاضی، تجربی، و انسانی ارائه می‌شود.

هزینه برنامه راهبردی قلم چی به مقطع تحصیلی و تعداد آزمون‌های انتخابی دانش‌آموز بستگی دارد.

برنامه راهبردی قلم چی برای دانش‌آموزانی که به دنبال موفقیت در کنکور هستند، مناسب است. این برنامه برای دانش‌آموزانی که می‌خواهند با برنامه‌ریزی منظم و اصولی به موفقیت برسند، طراحی شده است.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه برنامه راهبردی قلم چی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا