ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سیدا از سایت مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش روی شما در رابطه با ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو my medu.ir می باشد. پیش از این و در سال های گذشته مدیران و معلمان مدارس می توانستند با ورود به سامانه سیدا و تکمیل اطلاعات کاربری به پورتال کاربری خود در سامانه سیدا وارد شده و اقدام به انجام امور مد نظر نمایند.

 ولی در سال جاری روند دسترسی به سامانه سیدا دچار تغییراتی شده و فرهنگیان می توانند برای ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو یا همان پنجره خدمات واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش اقدام نمایند.

در ادامه این مقاله به توضیح کامل در این رابطه و راهنمایی مرحله به مرحله ورود سامانه سیدا از طریق مای مدیو خواهیم پرداخت.

ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو

وزارت آموزش و ورش در جهت ارائه خدمات به صورت الکترونیک و تسهیل و تسریع در روند خدمات رسانی اقدام به راه اندازی سامانه های مختلف و متنوعی نموده است. دانش آموزان، والدین و فرهنگیان می توانند با مراجعه به این سامانه ها  به تناسب و فراخور نیاز خود از خدمات مختلف ارائه شده استفاده نمایند.

یکی از سامانه های مختلف راه اندازی شده توسط این سازمان، سامانه سیدا می باشد، این سامانه جهت استفاده‌ی مدیران مدارس و معلمان طراحی شده و این افراد می توانند با ورود به پورتال کاربری خود در این سامانه اقدام به انجام امور مختلفی چون ثبت نمرات و سوابق تحصیلی دانش‌آموزان نمایند.

ادامه مطلب
آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۵ دی برگزار می‌شود

 سامانه سیدا یا همان سامانه یکپارچه دانش آموزی در راستای یکپارچه سازی اطلاعات تمامی دانش‌آموزان مدارس راه اندازی شده است. در این سامانه تمامی مشخصات هویتی و تحصیلی دانش آموزان مانند نام و نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، معدل و … ثبت شده است، و در صورت نیاز ، معلمان مدیران می توانند با دسترسی به این اطلاعات از آن استفاده نمایند.

مقاله پیشنهادی| سامانه سیدا

همان طور که اشاره شد پیش از این دسترسی به سامانه سیدا با مراجعه به نشانی اینترنتی sida.medu.ir امکان پذیر بود ولی با توجه به تغییرات لحاظ شده هم اکنون امکان ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو فراهم می باشد و فرهنگیان می توانند به این ترتیب و پس از ورود به صفحه اصلی سامانه مای مدیو اقدام به ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو  نمایند. در ادامه می توانید راهنمای مرحله به مرحله و تصویری ورود به سیدا را مشاهده نمایید.

مراحل ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو

همان طور که اشاره شد سامانه سیدا یا همان سامانه یکپارچه دانش آموزی ، سامانه یکپارچه مدیریت ثبت اطلاعات و مشخصات فردی تا سوابق تحصیلی دانش آموزان می باشد و معلمان می توانند با ورود به این سامانه اقدام به انجام امور مختلف از جمله ثبت نمرات و استفاده از دیگر خدمات نمایند.

  • برای ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو باید طبق مراحل زیر عمل نمایید.
  • ابتدا به سامانه مای مدیو به نشانی اینترنتی my.medu.ir وارد شوید.
  • بر روی گزینه ورود فرهنگیان و عموم کلیک کنید.
  • پس از ورود به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند اطلاعات لازم را تکمیل نمایید.
  • پس از انجام مراحل و ورود به سامانه مای مدیو بر روی گزینه سکوی هوشمند مدیران کلیک نمایید.
  • در مرحله آخر و با کلیک بر روی گزینه سیدا، می توانید به این سامانه وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » ثبت نمرات در سامانه سیدا

راهنمای تصویری ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو

پیش از این راهنمای مرحله به مرحله ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو آورده شد، برای آشنایی بیشتر شما عزیزان در ادامه راهنمای مبسوط تر به صورت تصویری آورده شده است.

ادامه مطلب
مدارک لازم برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ۱۴۰۳ – ۱۴۰۴

همان طور که اشاره شد ابتدا به سامانه مای مدیو با نشانی اینترنتی my.medu.ir وارد شوید، برای ورود به این سامانه کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی my.medu.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به پنجره ملی خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ، مای مدیو واردخواهید شد.

ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو my.medu.ir

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه مای مدیو بر روی گزینه مشخص شده در تصویر یعنی ورود فرهنگیان و عموم کلیک کنید.

ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو

در صفحه جدید می بایست اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید. شماره تلفن همراه و کد امنیتی موجود در صفحه را وارد کرده و دکمه ارسال رمز یکبار مصرف را کلیک کنید.

نحوه ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو

پس از این رمز عبوری به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. رمز دریافتی را در کارد مخصوص به آن در سامانه مای مدیو وارد نمایید.

مراحل ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو

با انجام این مراحل به سامانه مای مدیو آموزش و پرورش وارد خواهید شد.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه مای مدیو از میان گزینه های موجود بر روی گزینه سکوی هوشمند مدیران کلیک نمایید.

آموزش ورود فرهنگیان به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو

پس از این و در سکوی هوشمند مدیران، گزینه ورود به “سیدا” را انتخاب نمایید، با انجام این مراحل می توانید وارد حساب کاربری خود در سیدا شوید.

مرحله به مرحله ورود فرهنگیان به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو

برای ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو کلیک کنید.

در این مطلب در رابطه با ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو و مراحل مختلف آن و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

ادامه مطلب
نحوه انصراف از دانشگاه دولتی
سؤالات متداول ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو

در حال حاضر دسترسی به سامانه سیدا با گذشته فرق کرده و امکان ورود به سامانه سیدا از طریق سایت مای مدیو به نشانی اینترنتی my.medu.ir فراهم می باشد.

در این رابطه در متن بالا به صورت کامل و مرحله به مرحله توضیح داده شده است. برای اطلاعات کامل به متن بالا مراجعه فرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سیدا از سایت مای مدیو

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا