سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت خرید آرد کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه خرید آرد کشور به آدرس gfloursale.banksepah.ir به منظور سهولت دسترسی اصناف و گروههای مجاز به خرید آرد یارانه ای در کشور ایجاد شده است.

متاسفانه در سالهای اخیر مردم و اصناف مرتبط برای خرید آرد با مشکلات متعدد روبرو بودند و بطوری که گاها از طریق بسترهای موجود امکان تهیه و خرید آرد را نداشتند، در واقع برخی اصناف  که آرد جزء مواد اولیه و اصلی مورد نیازشان بود نمی توانستند به راحتی آرد مصرفی شان را تهیه کنند و همین موضوع باعث ایجاد مشکلاتی در کسب و کارشان میشد حتی نانوائی ها که جز اصلی ترین صنف مصرف کننده آرد یارانه ای و دولتی هستند نیز دچار این مشکلات بودند.

مجموع این مشکلات باعث راه اندازی سامانه خرید آرد کشور شد تا دسترسی آسان گروههای مجاز و اصناف مرتبط به توزیع عادلانه آرد فراهم شود. امروزه سایت خرید آرد کشور به تمام گروههایی که  شرایط لازم برای دریافت این محصول را دارند امکان خرید غیر حضوری از طریق وب سایت را می دهد.

با توجه به اهمیت این سامانه در ادامه مقاله قصد معرفی این سامانه و همچنین آموزش نحوه ورود، خرید و معرفی امکانات سایت را داریم.

معرفی سامانه خرید آرد کشور

سامانه خرید آرد کشور به افراد متقاضی این محصول امکان خرید به صورت غیر حضوری و دریافت آرد را می دهد به این منظور سامانه یکپارچه مدیریت آرد کشور با همکاری شرکت بازرگانی دولتی ایران و بانک سپه راه اندازی شد تا نظام فروش آرد یارانه ای به صورت عادلانه به کار خود ادامه دهد.

ادامه مطلب
سامانه هدا ثبت احوال auth.ncr.ir/hooda-ap

لازم به تاکید است این سامانه امکان دسترسی افراد سودجو به آرد یارانه ای را تا حد زیادی کاهش داده است.

سابقاٌ سامانه فروش آرد کشور از طریق نشانی اینترنتی baker.ebanksepah.ir به افراد متقاضی ارائه خدمات می داد و افراد با مراجعه به سایت مذکور می توانستند درخواست خود را برای در یافت آرد ثبت کنند و کلیه روند  مربوط  به ثبت نام را بصورت غیر حضوری انجام دهند.

سپس پس از گذشت چندسال، سامانه مذکور جای خود را به سامانه خرید آرد کشور به آدرس gfloursale.banksepah.ir داد تا افراد بتوانند از این طریق روند ثبت نام و خرید را در محیطی با کاربری بهتری انجام دهند.

مقاله پیشنهادی » سایت ثبت نام کالابرگ الکترونیکی

 نحوه ورود به سامانه خرید آرد کشور

همان گونه که در بالا گفته شد، این سامانه حاصل همکاری شرکت بازرگانی دولتی کشور و بانک سپه می باشد. تا گروه های مصرف کننده به راحتی امکان ثبت سفارش و دریافت آرد از این طریق را داشته باشند. اما به دلیل اینکه سامانه مدیریت یکپارچه آرد کشور به تازگی راه اندازی شده  ممکن است تعدادی از متقاضیانی که شرایط دریافت آرد را دارند برای ورود به این سامانه دچار مشکل شوند یا در طی مراحل ورود به سایت و یا خرید و ثبت نام با سوال مواجه شوند به همین دلیل در این مقاله مراحل ورود و خرید به طور کامل توضیح داده خواهد شد.

همان طور که اشاره شد متقاضیان بایستی برای ثبت نام جدید آرد یارانه ای، به سامانه مدیریت آرد کشور به نشانی اینترنتی gfloursale.banksepah.ir  مراجعه کرده و از طریق آن روند ورود به سایت را انجام دهند.

ادامه مطلب
سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی

برای ورود به این سامانه می بایست مراحل زیر را طی نمایید:

در مرحله اول در مرورگر خود آدرس اینترنتی baker.ebanksepah.ir را بنویسید. برای وارد شدن به این سامانه می توانید از کامپیوتر یا لپ تاپ و یا حتی گوشی موبایل استفاده کنید. پس از این نظر محدودیتی برای کاربر تعریف نشده است.

در این زمان، شما به سامانه قدیمی خرید آرد کشور وارد شده اید. اگرتمایل دارید که به این سامانه وارد شوید باید نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید . پس از این عبارت امنیتی مندرج در صفحه را نیز وارد نموده و برر وی گزینه ورود کلیک کنید.

سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir

یکی از مهمترین سوالاتی که برای متاقضیان خرید پیش می آید رمز عبور و نام کاربری  و نحوه دریافت آنها می باشد. لازم به توضیح است نام کاربری مورد استفاده در این سایت در واقع همان کد شناسایی متقاضی است و نام کاربری این سایت  مانند سایت خرید آرد، نام کاربری نانوا می باشد اما رمز عبور توسط اداره غله به متقاضی داده می شود اما به طور پیشفرض رمز عبور کاربر در سامانه مدیریت آرد کشور به نشانی gfloursale.banksepah.ir همان کد کلی متقاضی می باشد.

مقاله پیشنهادی » سایت سهام عدالت

راهنمای خرید آرد یارانه ای

همچنان که گفته شد در حال حاضر امکان خرید آرد یارانه ای از سایت خرید آرد کشور ممکن نیست و کاربران بایستی با مراجعه سامانه مدیدیت یکپارچه آرد به آدرس اینترنتی gfloursale.banksepah.ir نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایند.

پس از ورود به پنل کاربری متقاضی می تواند خرید محصول مورد نیاز خود را با توجه به سهمیه تعیین شده انجام دهد. برای این مورد بعد از ورود به پنل کاربری متقاضی باید گزینه مربوط به سفارش آرد را زده و وارد مراحل این کار شود. سپس باید میزان آرد درخواستی را مشخص و تایید کند مجددا تاکید می شود میزان آرد سفارش داده شده نباید از سهمیه متقاضی بیش تر باشد. این سهمیه برای اصناف مختلف دارای شرایط دریافت آرد یارانه ای متفاوت بوده و توسط اداره غله استان مربوطه مشخص می گردد.

برای ورود مستقیم به سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir کلیک کنید.

در این مقاله نحوه ورود به سامانه مدیریت یکپارچه آرد برای خرید محصول توضیح داده شد اما نکته ای که باید به آن توجه شود این است که برای استفاده از این سایت و سفارش آرد باید فعالیت کاربر توسط سازمان و مسئولین مربوطه تایید شده باشد. سامانه خرید آرد کشور برای ثبت نام آرد یارانه ای برای نانواها راه اندازی شده و در این حوزه به صنف نانوا خدمات ارائه می دهد. همچنین بهتر است کاربران بعد از ورود به سایت با رمز عبور دریافت شده از سازمان غله، رمز عبور قدیمی خود را تغییر دهند.
در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

ادامه مطلب
استعلام خلافی خودرو در سایت راهور 120

مقاله پیشنهادی « سامانه سحاب بسیجیان

سؤالات متداول سامانه خرید آرد کشور gfloursale.banksepah.ir

این سامانه جهت ثبت درخواست دریافت آرد برای متقاضیان ایجاد شده است، افراد می توانند با توجه به راهنمایی هایی ارائه شده و بعد از ورود به سایت اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

 

این سایت به نشانی اینترنتی gfloursale.banksepah.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای آشنایی بیشتر به متن بالا مراجعه نمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت خرید آرد کشور

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا