سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه شکایت تامین اجتماعی 1420

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

غرامت دستمزد ایام بیماری و استراحت پزشکی به مبلغی اطلاق می شود که از سوی سازمان تامین اجتماعی برای افراد تحت پوشش این سازمان که بر اثر سبب بیماری و یا آسیب های ناشی از حادثه، موقتا توانایی انجام کار را ندارند در نظر گرفته شده است.

واجدان شرایط می توانند با مراجعه به سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند، پس از این بیمه شدگان تحت معالجات پزشکی و درمان های توانبخشی قرار گرفته و چنانچه بر اساس تشخیص پزشک معالج، موقتا قادر به انجام کار نباشند می توانند از مبلغ در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

در ادامه این مقاله به توضیح کامل در رابطه با سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی، نحوه ورود به سایت es.tamin.ir ، ثبت نام در سامانه و راهنمای ثبت درخواست غرمت بیماری تامین اجتماعی و ….خواهیم پرداخت، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی

غرامت دستمزد ایام بیماری در واقع به وجوهی اطلاق می‌شود که در ایام بارداری، بیماری و عدم توانایی موقت اشتغال به کار و در صورت عدم دریافت حقوق و دستمزد به بیمه شده تحت پوشش پرداخت می‌گردد. افراد متقاضی می بایست از کلیه شرایط و ضوابط اطلاع داشته و در صورت دارا بودن شرایط برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

قابل توجه است که برای مدت پرداخت غرامت دستمزد، محدودیت زمانی و تعداد دفعات وجود ندارد و مادامی که فرد تحت پوشش پس از تشخیص سازمان بیمه، قادر به انجام کار نباشد طبق قانون ، از کار افتاده شناخته نشده و پرداخت مبلغ غرامت دستمزد برای او ادامه پیدا می کند.

ادامه مطلب
سایت سازمان نظام مهندسی استان یزد yazdnezam.ir

برای تکمیل فرم درخواست خود می بایست از طریق سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی es.tamin.ir اقدام نمایید.

ورود به سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی es.tamin.ir

در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به بیمه شدگان تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی و در جهت  تسهیل در روند پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری، امکان ثبت درخواست دریافت غرامت ایام بیماری و بارگذاری مستندات و مدارک مربوط به آن به صورت بر خط و بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم می باشد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی که همان درگاه غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی می باشد برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

برای ورود به سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی es.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به سایت خدمات الکترونیک تامین اجتماعی وارد می‌شوید و می توانید با داشتن اطلاعات کاربری به پورتال کاربری خود در این سامانه وارد شوید و از خدمات متناسب و مرتبط با خود استفاده نمایید.

سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید.

در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده از جمله نام کاربری و گذرواژه خود را وارد و گزینه ورود را کلیک نمایید. پس از این به حساب کاربری خود در این سامانه وارد خواهید شد.

ورود به سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی

همانطور که می دانید استفاده از خدمات سایت خدمات اینترنتی تامین اجتماعی مستلزم ثبت نام در این سامانه می‌باشد. در صورتی که در این سامانه ثبت نام ننموده‌اید می‌بایست ابتدا برای انجام ثبت نام اقدام نمایید.

ادامه مطلب
سامانه رهتاب rahtab.net | ورود به رهتاب با کد ملی

برای انجام ثبت نام پس از ورود به صفحه اصلی، گزینه ثبت نام را کلیک کرده و با ادامه مراحل خواسته شده و تکمیل اطلاعات لازم ، ثبت نام خود را نهایی نمایید.

ثبت نام در سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین

در صورتی که پیش از این به سامانه (درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی) وارد شده و از خدمات این سازمان استفاده کرده اید نیازی به ثبت نام مجدد ندارید و می توانید با همان اطلاعات به حساب کاربری خود وارد شوید.

مقاله پیشنهادی » اپلیکیشن نوبت دهی تامین اجتماعی

ثبت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی

همان طور که پیش از این هم اشاره شد امکان ثبت درخواست دریافت غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی es.tamin.ir فراهم می باشد و بعد از ثبت درخواست باید برای انجام مراحل دیگر اقدام کنید. با مراجعه به سامانه می توانید تصویر گواهی استراحت پزشکی تجویزی توسط پزشک معالج و دیگر مستندات درمانی را بارگذاری نمایید.

همان طور که گفته شد برای ثبت درخواست درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی می بایست دارای حساب کاربری در سامانه es.tamin.ir باشید، پس از این که اطلاعات کاربری خود را با توجه به راهنمایی های ارائه شده تکمیل نموده و به پورتال کاربری خود در درگاه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی وارد شدید می توانید با طی مراحل برای ثبت درخواست خود اقدام کنید.

پس از ورودبه حساب کاربری خود، بر روی گزینه بیمه ‌شدگان کلیک کنید، از زیر گزینه حمایت های کوتاه مدت، گزینه درخواست غرامت دستمزد ایام بیماری را بفشارید.

ثبت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی

پس از این با ورود به صفحه جدید می توانید فرم درخواست غرامت دستمزد ایام بیماری را تکمیل نموده و در صورت نیاز مدارک لازم را بارگذاری کنید. توجه داشته باشید در انتهای مراحل و برای ثبت درخواست خود، حتما گزینه ثبت را کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی »  eservices.tamin.ir

شرایط پرداخت غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی

باید توجه داشته باشید که تنها افراد واجد شرایط می توانند موفق به دریافت غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی باشند و افراد تحت پوشش می بایست دارای شرایط و قوانین مربوط به پرداخت باشند. در ادامه می توانید برخی از مواد قانونی مربوط به این موضوع را مطالعه کنید.

  • فرد تحت پوشش براساس گواهی پزشک معالج که به تأیید مراجع پزشکی سازمان تامین اجتماعی نیز رسیده، نیاز به استراحت داشته باشد. دقت داشته باشید که صرف  تحت درمان بودن فرد، به معنای استراحت وی نخواهد بود.
  • بیمه شده نباید ازکارافتاده کلی باشد.
  • فرد تحت پوشش که متقاضی دریافت غرامت ایام بیماری می باشد درطول ایام بیماری حقوق یا مزد خود را از کارفرما دریافت نکرده باشد.
  • فرد تحت پوشش می بایست در بازه زمانی مربوط به اعلام بیماری مشغول به کار بوده و یا در مرخصی استحقاقی باشد.
  • فرد بیمه شده در طول ایام بیماری بازخرید، مستعفی، اخراج و … نشده و بحث دریافت دستمزد و حقوق برای او مطرح باشد.

برای ورود مستقیم به سایت es.tamin.ir کلیک کنید.

در این مقاله بالا در مورد سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی، نحوه ورود به سایت ، درخواست غرامت بیماری تامین اجتماعی ، شرایط پرداخت غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی
و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.
 

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی » ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی

سؤالات متداول سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی

بله، بدون مراجعه حضوری و صرفا با مراجعه به سایت مربوط می توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

ادامه مطلب
سایت فروش محصولات کرمان موتور kermanmotor.ir

سایت درخواست غرامت ایام بیماری تامین اجتماعی در واقع همان درگاه غیرحضوری سازمان تامین اجتماعی با نشانی es.tamin.ir می باشد، با ورود به سامانه می توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

در رابطه با مراحل و نحوه ثبت درخواست در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات کامل تر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه شکایت تامین اجتماعی 1420

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا