سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی www.1420.tamin.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ارتباطات مردمی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی که با نام سامانه www.1420.tamin.ir تامین اجتماعی نیز شناخته می شود، سامانه ای است که با هدف پاسخگویی و ارائه خدمات به افراد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی راه اندازی شده است، این سامانه بصورت ۲۴ ساعته و در کلیه ایام سال پاسخگوی مخاطبین در حوزه‌های تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی می‌باشد و افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی می توانند پس از ورود و ثبت نام در این سامانه، سوالات، درخواست و مشکل خود را بیان نموده و از نظرات و راهنمایی های کارشناسان سازمان بهره مند شوند.

در ادامه این مقاله به توضیح بیشتر در رابطه با سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی، نحوه ورود به سامانه www.1420.tamin.ir تامین اجتماعی ، ثبت نام در سامانه، امکانات و خدمات این سامانه و … خواهیم پرداخت، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

معرفی سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی

سازمان تأمین‌اجتماعی کشور در واقع یکی از پرمخاطب‌ترین و گسترده ترین نهادهای بیمه‌ای در سطح کشور بوده که چیزی حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است.

سازمان تامین اجتماعی در راستای ارائه خدمات بهینه و با کیفیت بیشتر اقدام به ارائه بسیاری از خدمات این سازمان به صورت غیر حضوری نموده است. و افراد مختلف می توانند با مراجعه به سامانه های مورد نظر از بسیاری از خدمات این سازمان به صورت غیر حضوری و بر خط بهره مند شوند.

پاسخگویی به حجم عظیم مخاطبان و بیمه شدگان این سازمان عملا کار آسانی نیست، سازمان تامین اجتماعی کشور در راستای پاسخگویی به مشکلات افراد تحت پوشش، کانال های ارتباطی مختلفی را راه اندازی و ایجاد نموده است.

افراد تحت پوشش سازمان می توانند با استفاده از کانال های ارتباطی این سازمان از جمله تلفن، پیامک، پست الکترونیک، پورتال سازمانی و …. با کارشناسان ارتباط پیدا نموده و درخواست‌ها، انتقادات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح نموده و از راهنمایی کارشناسان سازمان استفاده نمایند.

سامانه مدیریت ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی یا همان پورتال 1420 نیز در جهت تسهیل دسترسی مخاطبان و بیمه شدگان برای رفع سؤالات و درخواست‌های انان راه‌اندازی شده است ، بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی می توانند با ورود به سامانه 1420 از خدمات مختلف آن استفاده نمایند.

سامانه مدیریت ارتباطات مردمی سازمان تامین اجتماعی با نشانی اینترنتی www.1420.tamin.ir در دسترس می باشد.

مقاله پیشنهادی « ثبت نام سامانه تامین اجتماعی

ورود به سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی www.1420.tamin.ir

همانطور که اشاره شد سازمان تامین اجتماعی کشور برای ارائه خدمات و پاسخ به سوالات و ابهامات بیمه شدگان تحت پوشش این سازمان راه‌های ارتباطی مختلفی را در نظر گرفته است یکی از این کانال‌های ارتباطی سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی می‌باشد با ورود به سامانه ۱۴۲۰ می‌توانید از خدمات و بخش‌های مختلف این سامانه بهره‌مند شوید و برای ثبت سوالات شکایت پیشنهاد و نظرات خود اقدام نمایید.

برای ورود به سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی www.1420.tamin.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. پس از جستجوی این نشانی به طور مستقیم به پورتال 1420 تامین اجتماعی وارد می‌شوید و می توانید برای استفاده از خدمات و امکانات این سامانه اقدام کنید.

سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی

در صورتی که پیش از این در سامانه ثبت نام نموده و دارای اطلاعات کاربری می باشید، پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

ورود به سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی

پس از این به صفحه جدید هدایت خواهید شد. در ادامه می‌بایست نام کاربری و گذرواژه خود را در کادرهای مربوط به آن وارد نموده و گزینه ورود را بفشارید ، با انجام این مراحل به پورتال کاربری خود در سامانه 1420 تامین اجتماعی وارد می شوید و می توانید برای استفاده از خدمات مد نظر اقدام کنید.

توجه داشته باشید در صورتی که در سامانه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی (ای سرویسس تامین ) عضویت داشته و دارای اطلاعات کاربری هستید با استفاده از همان اطلاعات می توانید به سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی نیز وارد شوید و نیازی به ثبت نام مجدد نیست.

ثبت نام در سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی

همان طور که اشاره شد برای استفاده از خدمات ارائه شده دز سایت www.1420.tamin.ir می‌بایست پیش از این در سامانه ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری باشید، پس از این می توانند با تکمیل اطلاعات مربوط به نام کاربری و رمز عبور به حساب خود وارد شوید.

ثبت نام در سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی

برای انجام ثبت نام پس از ورود به صفحه اصلی، گزینه ثبت نام را کلیک کرده و با ادامه مراحل خواسته شده و تکمیل اطلاعات لازم ، ثبت نام خود را نهایی نمایید. پس از انجام ثبت نام و با در اختیار داشتن اطلاعات کاربری و رمز عبور می توانید به سامانه 1420 تامین اجتماعی وارد شوید

خدمات سایت نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی www.1420.tamin.ir

همان طور که اشاره شد با وجود سامانه www.1420.tamin.ir  زمینه لازم برای برقراری ارتباط بین کارکنان و مردم فراهم شده است و این سامانه می تواند بستری مجازی برای پاسخگویی سریع به نیازهای بیمه ای و درمانی افراد تحت پوشش باشد.

همان طور که پیش از این هم گفتیم سازمان تامین اجتماعی دارای کانال های ارتباطی مختلفی است. از جمله شماره تلفن 1420، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، پورتال 1420 تامین اجتماعی و …

سامانه 1420 تامین اجتماعی یا همان سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی نیز دارای بخش های مختلفی بوده و به ارائه خدمات به افراد بیمه شده می پردازد.

از جمله خدمات این سامانه می توان به ثبت درخواست، ثبت شکایت، ملاقات با مدیران، اطلاعات مراکز سازمان تامین اجتماعی، شرکت در نظر سنجی و …. اشاره نمود. پس از ورود به حساب کاربری خود در سامانه می توانید از بخش مشخص شده (در پایین صفحه اصلی)و به تناسب نیاز خود هر کدام از قسمت ها را انتخاب نموده و نظرات، پیشنهادات، مشکلات، انتقادات خود را مطرح نمایید و یا از دیگر خدمات موجود استفاده کنید.

خدمات سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی

همچنین از منوی موجود در بالای صفحه می توانید پس از انتخاب گزینه میز خدمت غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی، از خدمات متنوع و عیر حضوری سازمان تامین اجتماعی استفاده نمایید.

برای ورود به سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی کلیک کنید.

 
در این مقاله بالا در مورد سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی ، نحوه ورود به سایت ، نحوه ثبت نام در سامانه، خدمات و امکانات مختلف سایت www.1420.tamin.ir  و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.
 

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی «  سایت بیمه تامین اجتماعی

سؤالات متداول سامانه ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی

سایت ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی یا پورتال 1420 تامین سامانه ای است که در راستای تسهیل دسترسی مخاطبان و بیمه شدگان برای رفع سؤالات و پاسخگویی به سوالات و درخواست‌ها و … ایجاد شده است.

سازمان تامین اجتماعی دارای کانال های ارتباطی مختلفی است. از جمله این راه های ارتباطی می توان به شماره تلفن 1420، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۲۰، پورتال 1420 تامین اجتماعی و … اشاره نمود.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات کامل تر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه ارتباطات مردمی تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام…به نظر من این سیستم همیشه خوب کار نمیکنه..من خودم چندبار نوبت گرفتم از طریق *4# و پزشک دیگری رو به جای پزشکی که مد نظر من بوده برایم ثبت کرده و وقتی هم که به بخش اداری اون مرکز تامین اجتماعی مراجعه کردم، قبول دار نبودن که سیستم مشکل داره و جبهه گرفتن

  2. سلام
    خسته نباشید
    متاسفانه بیمه فشافویه بازرسیش اصلا جواب تلفن نامیده و میگوید ما بازرسی رفتیم یه روز از پست اتاق تماس گرفتم باز جواب ندادن رفتم تو غافل گیر شد گفتم مرد حسابی واسه کاری که با یه تلفن حل میشه چرا مردمو اسیر میکنید تا بیان اینجا بازرسیش بسیار ضعیف عمل می‌کنه لطفاً مساعدت فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا