ثبت نام سامانه تامین اجتماعی profile.tamin.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام سامانه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه تامین اجتماعی یک سیستم جامع و کاربردی می باشد که در بسیاری از کشورها و بخصوص کشور عزیزمان ایران نیز برای تأمین نیازهای اجتماعی افراد استفاده می‌شود. این سامانه به منظور حمایت از افراد در مواقع بیکاری، بیماری، تحصیل و بازنشستگی و همچنین در صورت بروز حوادث ناگوار ایجاد شده است. سامانه تامین اجتماعی به صورت معمول از منابع مالی جمعیت دریافت می‌کند، مانند مالیات‌ها و همچنین کسری‌های حقوقی کارگران.

افرادی که در این سامانه ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند در صورت لزوم از خدماتی مانند درمان پزشکی، درمان روان‌شناختی، حمایت مالی در صورت بیکاری و سایر امکانات اجتماعی استفاده کنند.

در این مقاله قصد داریم بصورت جامع در مورد ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی ، بازیابی رمز عبور سایت تامین اجتماعی و .. توضیح داده می شود. 

معرفی سامانه ثبت نام تامین اجتماعی

سازمان تأمین‌اجتماعی کشور یکی از بزرگترین نهادهای بیمه‌ای موجود در سطح کشور بوده و حدود نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش حمایتی خود قرار داده است. این سازمان برای پاسخگویی به نیاز افراد، بازنشستگان و بیمه شدگان سازمان،  نیازمند وجود زیر ساخت های گسترده می باشد.

ثبت نام در سایت تامین اجتماعی بسیار کار آسانی می باشد که در ادامه مرحل  آن را به شما کاربران آموزش خواهیم داد.

دقت داشته باشید که برای ورود به این سامانه باید دارای حساب کاربری بوده و پیش از این در سامانه ثبت نام نموده باشید، با داشتن نام کاربری و رمز عبور می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

مراحل ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی

راهنمای تصویری آموزش 0 تا 100 ثبت نام در سایت سازمان تامین اجتماعی.

ادامه مطلب
سامانه همتا hamta.ntsw.ir

کاربر گرامی توجه داشته باشید.

  1. به منظور ثبت نام در سامانه اطلاعات کاربران سازمان تامین اجتماعی، برحسب نوع کاربری خود اعم از اشخاص حقیقی و اتباع خارجی، فرآیند ثبت نام مربوطه را انتخاب نمایید.
  2. مالکیت شماره تلفن همراه درخواستی در طی فرآیند ثبت نام بسته به نوع کاربری می بایست متعلق به شخص حقیقی و یا تبعه خارجی باشد .
  3. اطلاعات وارد شده در زمان ثبت نام از این پس بصورت رسمی جهت ارائه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت لذا مسئولیت وارد نمودن هرگونه اطلاعات خلاف واقعیت بعهده شخص شما خواهد بود.
  4. پس از تکمیل مراحل ثبت نام شما مجاز به استفاده از خدمات غیر حضوری پایه ای سازمان تامین اجتماعی مانند درخواست دفترچه بیمه، بازرسی، مشاهده سوابق، فیش حقوقی، انواع استعلامات و …، خواهید بود. جهت استفاده از خدمات حقوقی این سامانه مانند ارسال لیست بیمه نیاز به مراجعه به شعبه و تکمیل فرم های تعهد نامه است.
  5. در حفظ و نگهداری رمز (گذر واژه) خود دقت نمایید، مسئولیت تبعات ناشی از افشای رمز و هرگونه سوء استفاده از آن بعهده شما خواهد بود.

شروع فرآیند ثبت نام در سامانه تامین اجتماعی از 2 مسیر امکان پذیر میباشد؛ یکی مراجعه به صفحه اصلی سامانه سرویس های غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به آدرس
ir.tamin.eservices  و دیگری از طریق آدرس ir.tamin.profile می باشد که در ادامه ما نحوه ثبت نام در سایت تامین پروفایل را به شما آموزش خواهیم داد.

در قدم اول  برای استفاده از خدمات غیرحضوری سایت تامین اجتماعی می‌بایست ابتدا در این سایت ثبت نام کنید در ابتدا باید به سامانه تامین اجتماعی به آدرس اینترنتی profile.tamin.ir مراجعه کنید و دقیقا مشابه تصویر زیر گزینه ثبت نام را کلیک کنید.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام بیماران خاص تامین اجتماعی darman.tamin.ir
ثبت نام در سایت تامین اجتماعی

سپس بعد از کلیک بر روی گزینه “ثبت نام” که در تصویر بالا به رنگ آبی می باشد وارد صفحه جدید خواهید شد.

نام در سایت تامین اجتماعی

راهنمای ثبت نام کاربران اشخاص حقیقی

برای شروع  ثبت نام  در سامانه تامین اجتماعی profile.tamin.ir بر روی “اشخاص حقیقی ” کلیک کنید. در این صفحه امکان ثبت نام اشخاص حقیقی و اتباع خارجی فراهم شده است. کافیست با انتحاب گزینه اشخاص حقیقی مراحل ثبت نام را آغاز نمائید.

نام در سامانه تامین اجتماعی

توجه داشته باشید : در صورتی که شماره همراه وارد شده متعلق به خود فرد نباشد امکان ایجاد حساب کاربری برای وی وجود نحواهد داشت و پنجر پیغام زیر مشاهد میگردد:

نام تامین

در صورت داشتن حساب کاربری، پنجر پیغام زیر مشاهد میگردد؛ به منظور ورود کافیست از صفحه نحست گزینه ورود به سامانه را انتحاب نمائید. جهت مشاهده نحو ورود به سامانه ادامه مطلب را مطالعه نمائید.

اجتماعی 1403

در این مرحله می بایست اطلا عات هویتی وارد شده مطابق با اطلاعات شناسنامه فرد باشد.

نکات قابل توجه :
-1 کلیه اطلاعات هویتی می بایست مطابق با اطلاعات کارت ملی و شناسنامه باشد. در غیر این صورت پیغام زیر مشاهد میگردد:

نام سازمان تامین اجتماعیپ

دقت داشته باشید در صورت عدم تطابق اطلاعات وارد شده امکان ورود به مرحله بعد جهت تکمیل طلاعات و ایجاد حساب کاربری برای شما میسر نخواهد بود.

2-  افرادی که کد ملی و شمار شناسنامه یکسانی دارند الزم است هر دو قسمت کدملی و شمارت شناسنامه را با م دار یکسان پر نمود و از وارد نمودن عدد 0 صفر به جای شمار شناسنامه خودداری نمایند.

سپس در مرحله بعدی کافیست اطلاعات ایمیل را ثبت نمائید. 

3

همچنین جهت درج آدرس پستی میتوانید از طریق دکمه ثبت آدرس تا سه آدرس پستی را وارد نمایید توجه نمایید که درج آدرس پستی اختیاری می باشد در این قسمت میتوانید حداکثر تا سه آدرس پستی وارد نمایید و قابلیت حذف و ویرایش را نیز دارا میباشد.

ادامه مطلب
نرم افزار جامع اربعین
ادرس
  • در این مرحله رمز عبور مورد نظر خود را ثبت نمائید.

به شرایط ثبت صحیح گذرواژ که در قسمت مربوطه ذکر شد دقت نمائید در این مرحله اطلاعات جهت بازبینی و تایید نهایی به کاربر نمایش داد
میشود.

کاربری در سایت تامین اجتماعی

در صورت صحت اطلاعات دکمه تایید و ثبت نام را انتحاب نمائید در غیر اینصورت دکمه مرحله قبل را زد و اطلاعات فرم را ویرایش نمائید. در نهایت پیفام زیر نمایش داد می شوید :

2

و پیامکی مبنی بر ایجاد ح ساب کاربری با محتوای زیر به شمار همرا
کاربر ارسال خواهد شد:

*سازمان تأمین اجتماعی* خانم/آقای ……… به سرویس های متمرکز سازمان تأمین اجتماعی خوش آمدید. حساب کاربری شما ایجاد گردید.

مقاله پیشنهادی « دریافت حکم بازنشستگان تامین اجتماعی

نحوه ورود به سامانه ثبت نام تامین اجتماعیprofile.tamin.ir

نحوه ورود به سامانه پروفایل تامین : همانند فرآیند ثبت نام به جهت ورود به سامانه از طریق صفحه اصفلی سامانه سرویس های غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به آدرس  tamin.eservices و یا از آدرس  tamin.profile اقدام نمائید که در این صورت پنجر ای مطابق شکل زیر مشاهد میگردد:

به تامین

پس از وارد کردن کدملی و رمز عبور دکمه ورود را انتحاب نمائید.

مقاله پیشنهادی «  سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی

بازیابی رمز عبور سایت تامین اجتماعی :
در صورتیکه رمز عبور خود را به خاطر نمی آورید از یکی از دو روش زیر استفاد نمائید:

1 – به صفحه اصلی سامانه سرویس های غیرحضوری سازمان تأمین اجتمفاعی به آدرس tamin.eservices.ir  مراجعفه کنید. بر روی دکمه ورود به سامانه کلیک نمود ، سپس از فرم باز شد گزینه گذرواژه را فراموش کردم را انتحاب نمائید.

ادامه مطلب
سامانه استعلام طلاق غیابی با کد ملی

2- از طریق آدرس tamin.profile.ir اقدام نمائید. در هر دو روش فرمی م ابق شکل زیر مشاهد میشود کافیست از قسمت پائین فرم بر روی گزینه فراموشی گذر واژه کلیک نمائید. مرحله اول : در فرم باز شد کافیست کد ملی را وارد نمود سپس دکمه مرحله بعد را انتحاب نمائید.

رمز

کد ارسال شد را در کادر مربوطه وارد نمود ، گزینه مرحله بعد را انتحاب نمائید. در این مرحله گذر واژه جدید را در ق سمت مربوطه وارد نمود سپس دکمه ثبت گذر واژه جدید را انتحاب نمائید.

تایید

در این مرحله گذر واژه جدید را در ق سمت مربوطه وارد نمود سپس دکمه
ثبت گذرواژت جدید را انتحاب نمائید.

رمز عبور سامانه تامین اجتماعی

تغییر گذرواژه
برای این منظور پس از ورود به سامانه پروفایل ir.tamin.profile  کافیست همان طور که در شکل زیر مشحص است از قسمت پایین فرم گزینه تغییر گذرواژه را انتحاب نمائید.  در فرم باز شد پس از درج گذرواژ فعلی در قسمت گذرواژ جدید رمز عبور دلخواه خود را وارد نمود در انتها بر روی دکمه ثبت گذرواژت جدید کلیک نمائید.

تغییر آدرس
برای این منظفور پس از ورود به سامانه پروفایل ir.tamin.profile کافیست همان طور که در شکل زیر مشحص است از قسمت پایین فرم گزینه تغییر آدرس را انتحاب نمائید. در فرم باز شد می توانید آدرس های ثبت شد در هنگام ثبت نام را مشاهد و در صورت لزوم با استفاد از دکمه ثبت آدرس جدید آدرس پستی خود را اضافه نمایید، جهت حذف و یا ویرایش آدرس نیز میتوانید از طریق دکمه عملیات اقدام نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت تامین اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام سامانه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا