سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی sabeghe.tamin.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

امکان مشاهده و دریافت سوابق بیمه ای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی کشور به صورت غیر حضوری و بر خط امکان پذیر است . سازمان تامین اجتماعی با هدف افزایش رضایت متقاضیان خود اقدام به راه اندازی سامانه مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی و ارائه خدمات غیرحضوری به نشانی sabeghe.tamin.ir نموده است.

از اصلی ترین اهداف راه اندازی سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی sabeghe.tamin.ir این می باشد که کاربران می توانند با ورود به این سامانه sabeghe.tamin.ir برای مشاهده سابقه بیمه ای و دریافت آن اقدام نمایند.

اصلی ترین خدمات این سایت استعلام سوابق بیمه تامین اجتماعی بوده و هچنین امکان مشاهده سوابق بیمه شدگان، مشاهده و چاپ مجموع سوابق به تفکیک سال، ماه و روز برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی فراهم می باشد.

در ادامه مطلب به توضیح بیشتر در رابطه با این سامانه و نحوه مشاهده سوابق پس از ورود به سایت دریافت سابقه بیمه تامین اجتماعی خواهیم پرداخت.

معرفی سایت سابقه تامین اجتماعی sabeghe.tamin.ir نحوه ورود به سایت سابقه تامین اجتماعی sabeghe.tamin.ir ثبت نام در سایت سابقه بیمه sabeghe.tamin.ir

معرفی سایت سوابق تامین اجتماعی

یکی از اصلی ترین خدمات سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی به نشانی sabeghe.tamin.ir امکان مشاهده و دریافت سوابق بیمه شدگان این سازمان می باشد.

افرادی که در سازمان تامین اجتماعی بیمه شده و می‌خواهند از سوابق بیمه خود اطلاعات کسب کنند، می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و هم به شیوه الکترونیکی با مراجعه به sabeghe.tamin.ir اقدام کنند.

اما امروزه به دلیل مشغله کاری می توانید به جای مراجعه حضوری از طریق سایت سازمان تامین اجتماعی خدمات مد نظر را انتخاب نموده و به راحتی به خدمات ارائه شده این سازمان دسترسی پیدا کنید.

از جمله خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی می‌توان به ارائه پرونده الکترونیک بیمه شدگان، مشاهده کلیه سوابق بیمه، اعلام سابقه به موسسات، اعتراض به سوابق ناموجود، محاسبه میانگین دستمزد دو سال آخر، درخواست دفترچه بیمه، مشاهده فیش حقوقی مستمری بگیران، صدور گواهی حقوق مستمری بگیران و مشاهده حکم مستمری بگیران اشاره کرد. در ادامه مقاله بصورت کامل کار با سامانه sabeghe.tamin.ir  را به شما آموزش خواهیم داد.

ورود به سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی sabeghe.tamin.ir

با توجه به گسترش خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی، این سامانه تمامی سرویس های موجود و همچنین خدمات غیر حضوری جدید سازمان را در یک درگاه مجتمع و یکپارچه در خود جای داده است.

برای ورود به سازمان تامین اجتماعی، و استفاده از سامانه sabeghe.tamin.ir که برای دریافت سوابق بیمه شدگان می بایست مراحل زیر را انجام دهید.

بیمه شدگان گرامی در قدم اول می توانند طبق فیلم زیر آدرس سامانه را در کادر جستجو سرچ کنند تا مستقیم وارد سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی شوند.

با کلیک بر روی سایت sabeghe.tamin.ir مستقیم به سایت سازمان تامین اجتماعی می شوید و بیمه شدگان محترم می توانند به راحتی جهت مشاهده و دریافت سابقه بیمه خود  اقدام نمایند.

ثبت نام در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی sabeghe.tamin.ir

بدون شک برای استفاده در هر سامانه ای باید در آن  ثبت نام انجام  دهید شما نیز برای مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی و استفاده از سایر خدمات آن  سامانه می بایست در قدم اول برای خودتان یه حساب کاربری ایجاد کنید. بیمه شدگان بیمه تامین اجتماعی به جای آنکه مراجعه حضوری برای ثبت نام انجام دهند می توانند از طریق سایت سوابق بیمه sabeghe.tamin.ir ثبت نام و از خدمات این سامانه استفاده نمایند.

اکنون شما در قدم اول می بایست به آدرس اینترنتی سابقه بیمه eservices tamin.ir و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. (طبق تصویر زیر)

ثبت نام در سایت سابقه بیمه sabeghe.tamin.ir

 بر روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. در ادامه می بایست نوع کاربری خود را انتخاب کنید بر روی باکس “اشخاص حقیقی” کلیک کنید. برای انجام ثبت نام در این سامانه می بایست 5 مرحله پیش رو را بگذرانید و کلیه اطلاعات خواسته شده را به صورت صحیح و کامل وراد نمایید.

ثبت نام اشخاص حقیقی

در این صفحه امکان ثبت نام اشخاص حقیقی و اتباع خارجی فراهم شده است. کافیست با انتخاب گزینه اشخاص حقیقی مراحل ثبت نام را آغاز نمائید.

1- کد ملی و شماره همراه (کد ملی 10 رقم شماره همراه 11 رقم (0/11)

2- اطلاعات شناسنامه

3- ایمیل

4- گذرواژه

5- تایید

 با تکمیل کردن اطلاعات مورد نظر اقدام به ایجاد حساب کاربری کنید.
 

بیمه شده گرامی توجه داشته باشید نکات زیر را بخوانید

  1. اطلاعات وارد شده در این فرم از این پس جهت شناسایی شما در سامانه یکپارچه سازمان تامین اجتماعی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  2. مالکیت شماره تلفن همراه وارد شده صرفاً می بایست متعلق به شخص شما باشد.
  3. در صورتیکه شماره تلفن همراه وارد شده متعلق به شما نباشد امکان ایجاد حساب کاربری برای شما وجود ندارد.
  4. بدلیل اینکه اطلاعات وارد شده در زمان ثبت نام از این پس بصورت رسمی جهت ارائه خدمات الکترونیک سازمان تامین اجتماعی به شما مورد استفاده قرار خواهد گرفت، مسئولیت وارد نمودن هرگونه اطلاعات خلاف واقعیت بعهده شخص شما خواهد بود.
  5. پس از تکمیل مراحل ثبت نام شما مجاز به استفاده از خدمات غیر حضوری پایه ای سازمان تامین اجتماعی مانند درخواست دفترچه بیمه، بازرسی، مشاهده سوابق، فیش حقوقی، انواع استعلامات و …، خواهید بود. جهت استفاده از خدمات حقوقی سازمان مانند ارسال لیست بیمه نیاز است پس از ثبت نام، فرمهای تعهد نامه را تکمیل نمایید.
  6. در حفظ و نگهداری رمز (گذر واژه) خود دقت نمایید، مسئولیت تبعات ناشی از افشای رمز و هرگونه سوء استفاده از آن بعهده شما خواهد بود.
سازمان تامین اجتماعی  eservices.tamin.ir تامین اجتماعی  مشاهده جمع کل سوابق بیمه تامین اجتماعی  مشاهده سریع سوابق بیمه  سایت بیمه تامین اجتماعی  ورود به سامانه تامین اجتماعی  مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی با کد ملی مشاهده سوابق بیمه با موبایل با کد ملی لینک مستقیم مشاهده سوابق بیمه با کد ملی چند سال سابقه بیمه دارم سوابق بیمه تامین اجتماعی بدون گذرواژه

همانند فرآیند ثبت نام به جهت ورود به سامانه از طریق صفحه اصلی سامانه سرویسهای غیرحضوری سازمان تأمین اجتماعی به آدرس ir.tamin.eservices اقدام نمائید که در این صـــورت پنجره ای مطابق شـــکل زیر مشـــاهده
میگردد:

  • پس از وارد کردن کدملی و رمز عبور دکمه ورود را انتخاب کنید. پس از انجام این مراحل و تکمیل اطلاعات کاربری می توانید به حساب کاربری خود در سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی وارد شوید.

بازیابی گذرواژه سامانه سابقه بیمه sabeghe.tamin.ir :

در صورتیکه رمز عبور خود را به خاطر نمیآورید از یکی از دو روش زیر استفاده نمائید:
1 -به صفحه اصلی سامـانه سرویسهای غیرحضوری سازمـان تأمین اجتمـاعی به آدرس ir.tamin.eservices مراجعـه کنیـد. بر روی دکمـه ورود به سامانه کلیک نموده، سپس از فرم باز شده گزینه گذرواژه را فراموش کرده ام را انتخاب نمائید.
2 -از طریق آدرس ir.tamin.profile اقدام نمائید. در هر دو روش فرمی مطابق شکل زیر مشاهده میشود کافیست از قسمت پائین فرم بر روی گزینه فراموشی گذرواژه کلیک نمائید.
مرحله اول : در فرم باز شده کافیست کد ملی را وارد نموده سپس دکمه مرحله بعد را انتخاب نمائید.

در این حالت پنجره پیغام زیر مشاهده میگردد: این پیام بدین معناس که کد بازگردانی برای شما SMs شده است. سپس کد ارسال شده را در کادر مربوطه وارد نموده، گزینه مرحله بعد را انتخاب نمائید.

  • در مرحله آخــر نیز:
     گذرواژه جدید را در قسمت مربوطه وارد نموده سپس دکمه ثبت گذرواژه جدید را انتخاب نمائید.

تغییر گذرواژه سامانه سابقه بیمه sabeghe.tamin.ir

برای این منظـور پس از ورود به سامانه پروفایل) ir.tamin.profile) کافیسـت همانطـور که در شکل زیـر مشخص است از قسمـت پاییـن فـرم گزینـه تغییر گذرواژه را انتخاب نمائید. در فـرم باز شده پس از درج گـذرواژه فعلی در قسمت گـذرواژه جدید رمز عبـور دلخواه خود را وارد نمـوده در انتـها بر روی دکمـه ثبت گذرواژه جدید کلیک نمائید.

بازیابی رمز عبور سوابق بیمه تامین اجتماعی

  • کلیپ آموزش بازیابی رمز عبور سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی eservices.tamin.ir 

ثبت نام خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی

در این کلیپ ثبت نام خدمات غیر حضوری تامین اجتماعی را با یک دیگر یادخواهیم گرفت. منبع اپارات تامین اجتماعی

سؤالات متداول سامانه سوابق بیمه تامین اجتماعی sabeghe.tamin.ir

برای دریافت و مشاهده سوابق بیمه ای خود می توانید از طریق  سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی به نشانی  sabeghe.tamin.ir اقدام کنید.

کلیه  بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی کشور می توانند با ورود به سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی، سابقه بیمه ای خود را مشاهده و دریافت نمایند..

در رابطه با نحوه مشاهده و دریافت سابقه بیمه تامین اجتماعی در مقاله بالا به طورکامل توضیح داده شده است.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت سوابق بیمه تامین اجتماعی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا