همراه بانک مسکن

جهت مشاوره تلفنی در زمینه همراه بانک مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

همراه بانک مسکن

همراه بانک مسکن ، برنامه بانک مسکن برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک به مشتریان این بانک می باشد. مشتریان بانک مسکن می توانند با دانلود و نصب همراه بانک مسکن بر روی گوشی تلفن همراه خود به صورت غیر حضوری و بدون مراجعه به شعب بانک مسکن برای انجام امور بانکی خود اقدام نمایند.

امروزه و با ایجاد بسترها و فضای الکترونیکی مناسب در کشور ، بانک ها در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان خود و تسریع در روند انجام امور، اقدام به راه اندازی سامانه ها و اپلیکیشن های مختلفی نموده اند. مشتریان می توانند با استفاده از این امکانات بسیاری از امورات بانکی خود را بدون مراجعه حضوری انجام دهند.

با نصب اپلیکیشن همراه بانک مسکن بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانید از خدمات بانکداری الکترونیکی بانک مسکن بهره مند شوید. در ادامه این مطلب به توضیح بیشتر در این رابطه خواهیم پرداخت. برای اطلاع کامل از این مورد تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

معرفی همراه بانک مسکن

بانک مسکن از سال 1318 و به عنوان بانک تخصصی در زمینه امور مربوط به مسکن و ساختمان شروع به فعالیت نموده است. امروزه مهمترین فعالیت بانک مسکن در حوزه مسکن می باشد، علاوه بر انجام کلیه خدمات بانکی نوین در این بانک، پرداخت انواع تسهیلات مربوط به خرید مسکن، ساخت و تعمیر مسکن، امتیاز صندوق پس‌انداز خاص بانک مسکن (با سپرده‌گذاری) از جمله فعالیت های مختلف این بانک می باشد.

بانک مسکن در جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مشتریان و برای خدمات رسانی هرچه بهتر مانند بسیاری از بانک های دیگر اقدام به ایجاد برنامه ای با نام همراه بانک مسکن نموده است.

مشتریان بانک مسکن می توانند با استفاده از ویژگی های و خدمات مختلف این برنامه بدون مراجعه حضوری و بدون صرف زمان در صف انتظار، کارهای مالی و بانکی خود را به راحتی و با سرعت انجام دهند.

با نصب و اجرای همراه بانک می توان از خدمات الکترونیک مختلف این بانک نظیر مشاهده گردش حساب، پرداخت کارت به کارت وجه، خرید شارژ و بسیاری خدمات دیگر استفاده نمود.

دانلود همراه بانک مسکن برای اندروید

اپلیکیشن همراه بانک مسکن به منظور خدمت رسانی هر چه بیشتر و سریع تر به مشتریان این بانک و بدون نیاز به حضور فیزیکی در بانک و یا مراجعه به دستگاه های خودپرداز ایجاد شده است.

مشتریان بانک مسکن می توانند با ثبت نام در شعبه و نصب این برنامه بر روی تلفن همراه خود از خدمات مختلف بانکداری الکترونیکی استفاده نمایند. برای اتصال به سیستم بانکی می بایست از طریق سامانه پیامکی و یا اینترنتی اقدام شود.

برای دانلود همراه بانک می توانید از طریق سایت بانک مسکن اقدام نمایید.

برای دانلود همراه بانک مسکن برای اندروید لازم است ابتدا به سایت بانک مسکن با آدرس اینترنتی bank-maskan.ir وارد شوید. به این منظور لازم است در صفحه مرورگر خود آدرس این سامانه را وارد نموده و جستجو نمایید. پس از جستجو به طور مستقیم به سایت بانک مسکن وارد می شوید.

برای دانلود همراه بانک مسکن برای اندروید از منوی موجود در صفحه گزینه خدمات الکترونیکی را انتخاب نمایید. از گزینه اول یعنی سامانه های بانکداری الکترونیک ، همراه بانک مسکن را انتخاب کنید.

دانلود همراه بانک مسکن

  • بعد از انتخاب این گزینه به صفحه جدید وارد خواهید شد. با استفاده از گزینه اندروید می توانید برای دانلود نسخه اندروید همراه بانک مسکن اقدام نمایید.

دانلود همراه بانک مسکن اندروید

توجه داشته باشید که با مراجعه به مایکت و یا جستجو در گوگل و از طریق سایت های معتبر نیز می توانید همراه بانک مسکن برای اندروید را دانلود نمایید.

امکانات همراه بانک مسکن

با دانلود همراه بانک مسکن و ثبت نام در شعبه و نصب این برنامه بر روی گوشی تلفن همراه خود این امکان را خواهید داشت تا از خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن بدون داشتن محدودیت زمانی و به صورت 24 ساعته استفاده نمایید. از ویژیگی ها و خدمات همراه بانک مسکن می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • امکان انتقال پول به کارت های بانکی عضو شبکه شتاب
  •  امکان مشاهده صورتحساب ها
  • تغییر رمز حساب بانکی
  • خرید شارژ
  • مشاهده صورت وضعیت تسهیلات
  • به روزرسانی و آپدیت سرویس های کارت و حساب
  • مسدود نمودن کارت
  • دریافت حساب شبا
  • امکان اتصال بر بستر پیامکی و اینترنت 
  • امکان خرید اعتبار برچسب الکترونیکی عوارض (ETC)
  • انجام عملیات بانکی پایا و ساتنا
  • گزارش گیری روزانه یا ماهانه از حساب
  • امکان درخواست صدور دسته چک
  • مشاهده اطلاعات مربوط به مانده گیری،شارژ ،مسدود ،غیرفعال کردن و انتقال شارژ و …
  • ثبت کارت ها و حساب های بانکی پرکاربرد
  • و ….

دانلود همراه بانک مسکن برای آیفون

امکان دانلود همراه بانک مسکن برای آیفون نیز وجود دارد و مشتریان این بانک می توانند با مراجعه به سایت بانک مسکن برای دانلود نسخه ios همراه بانک اقدام نمایند.

نسخه جدید همراه بانک مسکن در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر و تسهیل و تسریع در روند انجام امور بانکی در دسترس می باشد. مشتریان بانک مسکن می توانند با دانلود نسخه مد نظر خود از امکانات و خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن در هر ساعت از شبانه روز استفاده نمایند.

دانلود همراه بانک برای آیفون نیز شبیه دانلود نسخه اندروید می باشد.ابتدا به سایت بانک مسکن با آدرس اینترنتی bank-maskan.ir وارد شوید. از گزینه خدمات الکترونیکی موجود در صفحه ، گزینه اول یعنی سامانه های بانکداری الکترونیک و در ادامه همراه بانک مسکن را انتخاب کنید.

دانلود همراه بانک مسکن

 

  • بعد از ورود به صفحه جدید می توانید برای دانلود نسخه آیفون برنامه همراه بانک مسکن اقدام کنید.

دانلود همراه بانک مسکن آیفون

نکته قابل توجه در خصوص همراه بانک مسکن این است که می توانید بدون نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه خود از امکانات این برنامه با استفاده از نسخه تحت وب همراه بانک مسکن استفاده نمایید. در مواردی که گوشی تلفن همراه خود را در دسترس ندارید می توانید از نسخه تحت وب این برنامه برای انجام امور بانکی خود استفاده نمایید.

نسخه تحت وب همراه بانک مسکن

برای ورود مستقیم به صفحه دانلود همراه بانک مسکن کلیک کنید.

در این مقاله به توضیح در رابطه با همراه بانک مسکن، نحوه دانلود آن بر روی گوشی اندروید و آیفون، خدمات مختلف این اپلیکیشن و … پرداختیم ، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش hrm.medu.ir

همراه بانک مسکن ، برنامه بانک مسکن برای ارائه خدمات اینترنتی و بانکداری الکترونیک می باشد. با نصب اپلیکیشن همراه بانک مسکن بر روی گوشی تلفن همراه خود می توانید از خدمات آنلاین و غیر حضوری این بانک بهره مند شوید.

با مراجعه به سایت بانک مسکن با آدرس اینترنتی bank-maskan.ir و به روش گفته شده در متن می توانید برای دانلود این اپلیکیشن اقدام نمایید.

بله با مراجعه به سایت بانک مسکن می توانید برای دانلود نسخه ی مد نظر خود ( اندروید یا ios ) و یا استفاده از نسخه تحت وب این برنامه اقدام کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه همراه بانک مسکن

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا