سایت اعتراض به نتایج رتبه‌ بندی معلمان my medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت اعتراض به نتایج رتبه‌ بندی معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معلمان عزیز می توانند هم اکنون با مراجعه به سایت ثبت اعتراض به رتبه‌بندی معلمان مای مدیو به آدرس نشانی my medu.ir نسبت به اعتراض خود اقدام نمایند همچنین مرحله اعتراض به نتیجه آخرین مرحله از مراحل طرح رتبه بندی فرهنگیان گرامی می باشد.

طرح رتبه بندی معلمان برای بهبود کیفیت معیشتی معلمان، بهبود کیفیت آموزشی کشور و ارتقا سطح صلاحیت ها و مهارت های معلمان پایه ریزی شده است. در طرح رتبه بندی معلمان، صلاحیت های عمومی و صلاحیت های خصوصی معلمان و مهارت ها و تجربه های کسب شده توسط آنان در طول مراحل کار بررسی شده و این افراد  به مرور زمان به سطوح بالاتری از لحاظ علمی و مهارتی خواهند رسید.

در این مقاله قصد داریم سایت ثبت اعتراض به رتبه‌بندی معلمان | مای مدیو  my medu.ir را به شما کاربر گرامی معرفی کنیم.

آخرین اخبار از رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی و اقدامات وزارت آموزش و پرورش بررسی اعتراضات و مستندات بارگذاری شده در ادارات آموزش و پرورش سراسر کشور به اتمام رسیده و پرونده همکاران به همراه امتیازات و رتبه ای که کسب کرده اند به اداره کل استان ها و وزارت ارسال شده است. در آیین نامه آمده بود که: رتبه ۱ و ۲ در اداره منطقه رتبه ۳ در اداره کل استان رتبه ۴ و ۵ در وزارتخانه تایید شود.

 اما در این مرحله برخلاف آیین نامه مصوب شده در هیات دولت وزارتخانه تصمیم گرفته تا رتبه ۱ در اداره منطقه رتبه ۲ در اداره کل استان رتبه ۳ ، ۴ و ۵ در وزارتخانه تایید شود.

 رتبه برخی از همکاران تغییر نکرده و رتبه تعدادی نیز کاهش یافته است، اما مستندات بسیاری از همکاران در اداره منطقه خدمتشان تایید شده و مستحق رتبه بالاتری اعلام شده اند. (از رتبه ۱ تا رتبه ۵)

 یادآوری: از تاریخی که وزیر آموزش برای صدور احکام رتبه بندی بازنشسته ها اعلام کرده بود مدتی است می گذرد. همچنین تا پایان نیمه اول شهریور تاریخی که اعلام شده بود نتایج تمام اعتراضات اعلام و احکام صادر می شود چند روز بیشتر باقی نمانده است، اما هنوز وزارتخانه اقدامی برای این مهم نداشته است و زمان به سرعت می گذرد.

پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش my medu.ir

معرفی سایت ثبت اعتراض به نتایج رتبه‌بندی معلمان

معلمان با توجه به برخورداری از سطح علمی و تحصیلی در رتبه های خاصی قرار گرفته اند و برای معلمان نیز گزینه های مختلفی برای رتبه بندی در نظر گرفته شده است هر چه فرد بتواند در ارتباط با این گزینه ها و معیارها امتیاز بالاتری را کسب کند رتبه بالاتری را به دست خواهد آورد و به با توجه به ضریب در نظر گرفته شده مشمول افزایش حقوق و مزایا خواهد شد.

اعتراض به رتبه بندی معلمان در سایت My.medu.ir بعد از تعیین رتبه های ۱ و ۲ توسط شهرستان و تایید رتبه های ۳ توسط استان و تایید رتبه های ۴ و ۵ توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی خواهد شت اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فرآیند رسیدگی به اعتراضات را طراحی کرده و بر آن نظارت دارد.

سامانه مای مدیو دات آی آر my medu.ir از اهمیت بالایی برای معلمان برخودار است و خدماتی زیادی را در خود گنجانده است اما حال میخواهیم در مورد چگونه بازیابی رمز عبور سامانه مای مدیو با یک دیگر گفتگو کنیم پس فرهنگیان که قصد بازیابی رمز عبور خود را دارند می بایست طبق  راهنمایی های زیر اقدام کنند.

احکام جدید رتبه‌بندی برخی معلمان بزودی صادر می‌شود وزیر آموزش‌ ‌و‌ پرورش:  

اعتراضات رتبه‌بندی بررسی‌ شده و فرایند صدور احکام رتبه‌بندی افرادی که اعتراضشان وارد بوده، به‌زودی و به تدریج ابلاغ خواهد شد.

باید دو سال بعد از اتمام رتبه‌بندی، آیین‌نامه این موضوع بازبینی شود و به تصویب هیات وزیران برسد. پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش و شورای عالی آموزش و پرورش باید آیین‌نامه رتبه بندی را بنویسند و همه باید به آنها کمک کنند.

عبور سامانه مای مدیو my.medu.ir

سایت اعتراض به نتیجه رتبه بندی my medu.ir

نحوه اعتراض به رتبه بندی معلمان در سایت My.medu.ir بسیار کار آسان و ساده ای می باشد که در ادامه که بصورت تصویری نیز اعتراض به نتیجه رتبه بندی معلمان را برای شما کاربران گرامی شرح خواهیم داد خب قدم اول معلمان گرامی به سامانه سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir  مراجعه کرده و در صورت ناراضیتی از رتبه درج شده در پرتال کاربری می توانند در سایت my.medu.ir مای مدیو دات آی آر می توانند به رتبه داده شده خود اعتراض کنند.

جهت ورود به سامانه اعتراض به نتیجه رتبه بندی my medu ir مای مدیو دات آی آر فرهنگیان عزیز می بایست در قدم اول به مروگر خود مراجعه کرده و آدرس اینترنتی my.medu.i را در نوار جستجو سرچ کرده تا مستقیم وارد پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش پرورش شوید بعد از ورود به صفحه اصلی مای مدیو می بایست نقش خود را “فرهنگی” و کادر های رمز عبور و نام کاربری را در سایت مای مدیو وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی » سامانه رتبه بندی معلمان

نحوه اعتراض به رتبه بندی معلمان در سایت My.medu.ir

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید به پروفایل کاربری خود در my medu.ir وارد می شوید. حالا مطابق تصویر زیر در حساب کاربری خود روی گزینه نتیجه رتبه بندی معلمان کلیک نمایید تا نتایج رتبه بندی برای شما به نمایش در آید.

مهلت اعتراض به نتایج رتبه بندی معلمان

بعد از اینکه به بخش نتیجه رتبه بندی وارد شدید، می توانید اعتراض به نتیجه رتبه بندی خود را در سامانه my medu.ir ثبت نمایید.

شرایط ثبت اعتراض به نتیجه رتبه‌بندی معلمان my.medu.ir

لیست زیر مجموعه از شرایط برایثبت اعتراض به نتیجه رتبه‌بندی می باشد.

  • 1- در صورتی که هر یک از ارزیابی شوندگان نسبت به نحوه رسیدگی و ارزیابی و رتبه تعیین شده خود، اعتراضی داشته باشد می‌تواند حداکثر ظرف ۱۰ روز از ابلاغ رتبه، درخواست خود را از طریق سامانه به دبیرخانه هیئت ممیزه سطح بالاتر ارائه کند. در صورت وارد بودن اعتراض متقاضی، رتبه وی توسط هیئت ممیزه رسیدگی کننده به اعتراض تعیین و تاریخ اجرای حکم وی از تاریخ استحقاق خواهد بود.
  • 2- به استناد قسمت ب از جز ۵-۲- بند ۵ شیوه نامه ابلاغی کارگروه تخصصی نظارت و رسیدگی به اعتراضات با مسئولیت مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و با عضویت نمایندگان دفتر حقوقی و دفتر هماهنگی هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری و نیز کارگروه متناظر آن صرفاً در سطح، استان تحت نظر هیئت ممیزه ذیربط تشکیل می‌شود.

جهت استخدام در آموزش و پرورش کشورمان راه‌های زیادی وجود دارد که از بهترین راه های آن، پذیرفته شدن توسط دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه رجایی است. همچنین  روش‌های دیگری مانند شرکت در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش وجود دارد که درباه این موضوع به طور مفصل در این مقاله به شما توضیح خواهیم داد.

مهلت اعتراض رتبه بندی معلمان

 از روز جمعه هجدهم فروردین آغاز شد و تا چهارم اردیبهشت یعنی 10 روز کاری برای استان‌های تهران، شهرستان‌های‌تهران، مرکزی، خراسان‌ رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی، اردبیل، مازندران، خراسان شمالی و خراسان‌جنوبی فعال است.

در نحوه رسیدگی به اعتراض، به استناد بند (ب) ماده ۵ شیوه‌نامه نظام رتبه بندی معلمان، فرایند رسیدگی به موارد اعتراضی با مسؤولیت کارگروه نظارت و پاسخگویی به اعتراض توسط کارگروه‌های تخصصی آغاز و مراتب فوریت در کارگروه‌های تخصصی هیأت ممیزه ذیربط بررسی می‌شود.

چنانچه با استفاده از روش‌های ممکن قانونی (ملاحظه و بررسی مجدد مدارک و اسناد و بارگذاری شده قبلی، استعلام جدید از مراجع قانونی و یا ارزیابی مندرج در آیین‌نامه اجرایی قانون، کسب اطلاع مشاهدات رفتاری و مصاحبه و عندالزوم دعوت از فرد معترض و بررسی حضوری مدارک و مستندات و ابرازی یا مورد ادعا و …)

اعتراض فرهنگی مشمول، وارد تشخیص داده شود، پیشنهاد اصلاح امتیازات مؤلفه‌ها و عناوین مورد اعتراض به صورت سیستمی به هیأت ممیزه بالاتر ارجاع خواهد شد. هیأت‌های ممیزه با استفاده از اختیارات قانونی نسبت به تعیین و تایید رتبه اقدام می‌‌کنند.

مقاله پیشنهادی » سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی معلمان

سؤالات سایت ثبت اعتراض به نتیجه رتبه‌بندی معلمان | my.medu.ir

فرهنگیانی که به درج و ثبت اطلاعات خود در سامانه رتبه بندی معلمان rtb.medu.ir اقدام کردند، بعد از دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان، در صورت نارضایتی از رتبه دریافتی خود، می توانند درخواست بررسی مجدد رتبه را در مای مدیو دات ای ار my.medu.ir ثبت کنید.

آدرس سایت اعتراض به رتبه بندی معلمان my medu.ir می باشد.

در سایت زومیک وب نحوه ورود به سایت  اعتراض به رتبه بندی معلمان my medu.ir توضیح داده شده است.

5.9/6 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت اعتراض به نتایج رتبه‌ بندی معلمان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام، عرض ادب واحترام، بنده با کمال احترام در آموزش و پرورش مدت 31 سال فقط وفقط حضور فعال وبا پشتکار و با یاری خداوند، تمام مدت را تدریس کردم ودر قسمت آموزشی کار و تلاش نمودم، حالا مدتی کوتاه است که بازنشسته شده و 8 ماه وبیست ویک روز درجبهه های جنگ در منطقه جنوب وغرب کشور بصورت داوطلبانه و بسیجی حضور داشته ام، که مدارک موجوداست تحویل کارگزینی اداره ی آموزش و پرورش داده ام، خوشبختانه هم حدود هزار ساعت ضمن، خدمت در رشته تحصیلی ام، چه تخصصی و چه عمومی داشته ام وحدود 300 تشویقی از وزیر گرفته تا مدیر کل،، استاندار، ریس هیأت نظارت استان وشهرستان، فرمانداری،، بخشداری، شورای اسلامی شهر و روستا، از دبیر مصلحت نظام، رئیس آموزش و پرورش شهرمان، از مدیران مدارسی که درآن تدریس داشته ام، هلال احمر، شهرستان واستان، تربیت بدنی شهر ستان واستان، وغیر، تألیف مقاله ی 80 صفحه ای تحت عنوان دبیران علوم اجتماعی چگونه می توانند در تدریس ویادگیری فراگیران در رشته ی تخصصی خودشان، در درس های تاریخ، جغرافیا، اجتماعی، مطالعات اجتماعی، موفق باشندو دآنش آموزان راتشویق وترغیب دریادگیری وایجاد، انگیزه نمایند، تاموفق باشند،، که جامع وعلمی، وباتاییدچندین استاد بوده،، و همچنین خلاقیت و ابتکار دررفع مشکلات وترک تحصیل دانش آموزان در منطقه فوق محروم شهرستانم تلاش کرده وهمیشه مورد تشویق مدیران، اولیای دآنش آموزانم بوده ام، و15 سال نماینده معلمان در مدارس بودم، ودر تمام جلسات انجمن اولیا، شرکت داشته ام،، اما اکنون میبینم همکاران شاغل 28،،29 سال سابقه، حکم حقوقی آنها 15/5 میلیون تا 16 میلیون تومان شده است، وبنده، هم تازه با این رتبه بندی معلمان که درمناطق محروم استانم، که فاصله ٱن، تا مرکز استان 300 کیلومتر بوده، ودر مدارس 2 نوبته ی صبح وعصر کار کرده ام، وبیشتر سالها دور از خانه و خانواده بوده، ودرمحل تدریس بیتوته داشتم، حالاحقوقم بالیسانس شده 12 میلیون،، با رتبه ی 5، و استادیارمعلم انتخاب شدم، قضاوت در مورد بنده با خودتان، یاحق، خدانگهدار تان/ج

    1. با سلام اقای عطاله محمدی انشالله که پیام شما را بتوانیم به گوش مسولین مربوط برسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا