سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور hrtc.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور hrtc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور www.hrtc.ir

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور hrtc.ir برای ثبت نام از داوطلبان واجد الشرایط شرکت در این آزمون در نظر گرفته شده است. داوطلبان می توانند در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سایت آزمون استخدامی نسبت به ثبت نام خود در آزمون دستگاه های اجرایی سال 1402 اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب به توضیح پیرامون سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402 ، hrtc.ir، زمان ثبت نام ، زمان برگزاری آزمون استخدامی 1402 و … خواهیم پرداخت. برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402

آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور یکی از مهم‌ترین آزمون‌های استخدامی است که هر ساله در سطح کشور برگزار می گردد. این آزمون در جهت جذب نیروی انسانی واجد شرایط و متخصص برای فعالیت و به کارگیری در دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور، به صورت سالانه برگزار می گردد. داوطلبان در صورت داشتن کلیه شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402 نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی کشور با آدرس اینترنتی www.hrtc.ir صورت خواهد پذیرفت.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور hrtc.ir

سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با آدرس اینترنتی www.hrtc.ir در دسترس می باشد. برای ورود به این سامانه کافی است در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی آن یعنی www.hrtc.ir را وارد نموده و سرچ نمایید پس از این به طور مستقیم به سامانه مذکور وارد خواهید شد.

علاوه بر این با استفاده از لینک زیر نیز خواهید توانست به طور مستقیم به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور وارد شوید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور کلیک کنید.

بر طبق اطلاعیه منتشر شده لیست اسامی دستگاه های اجرایی که اقدام به پذیرش نیرو از طریق قبولی در آزمون استخدامی می نمایند شامل این موارد می باشد:

  • وزارت راه و شهر سازی
  • پست بانک
  • پژوهشکده علوم زمین
  • گمرک جمهوری اسلامی اییران
  • شرکت ارتباطات زیر ساخت
  • سازمان پزشکی قانونی کشور
  • سازمان ملی استاندارد
  • سازمان ملی بهره وری
  • سازمان تبلیغات اسلامی
  • سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی
  • سازمان شیلات ایران
  • سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
  • برخی از دستگاه های اجرایی استان سیستان و بلوچستان

 

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 

در ادامه در مورد نحوه نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور توضیح داده خواهد شد.

برای ثبت نام در این آزمون ابتدا باید به سایت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 کشور وارد شوید به این منظور باید در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور یعنی hrtc.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

پس ار ورود به سامانه باید ابتدا برای پرداخت هزینه شرکت در آزمون اقدام نمایید به این منظور بر روی گزینه پرداخت هزینه کلیک کنید.

پرداخت هزینه در سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

پس از ورود به صفحه پرداخت هزینه و با وارد کردن اطلاعات، هزینه آزمون را پرداخت نمایید.

نحوه پرداخت هزینه در سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

پس از پرداخت وجه آزمون ، مجددا به صفحه اصلی سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور بازگردید و این بار بر روی گزینه ثبت نام در آزمون کلیک کنید.

ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

پس از این اطلاعات خواسته شده را وارد نموده و در ادامه بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. بعد از این که به حساب کاربری خود وارد شدید باید فرآیند مربوط به ثبت نام  را انجام نمایید.

 مدارک لازم برای ثبت نام را اسکن نموده و در ادامه با تکمیل فرم های ثبت نام و تکمیل اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام مراحل ثبت نام خود را کامل کنید.

در پایان مراحل ثبت نام و در صورت طی صحیح مراحل، به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد دقت داشته باشید که این کد رهگیری را باید برای استفاده در مراحل بعد( پیگیری مراحل ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه و ….) نگهداری نمایید.

مراحل ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 را می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید.

نام نویسی در سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

 

شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

داوطلبان در صورت برخورداری از شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور www.hrtc.ir و بعد از مطالعه دفترچه راهنمای hrtc.ir برای ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام در این آزمون به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود. در ادامه شرایط عمومی شرکت در آزمون بیان شده است. هر کدام از دستگاه های اجرایی ممکن است برای استخدام داوطلبان شرایط اختصاصی در نظر گرفته باشند داوطلبان می توانند با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی از شرایط اختصاصی شرکت در آزمون مطلع شوند.

شرایط عمومی

  • داشتن تابعیت ایران
  • اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان نام برده در قانون اساسی کشور
  •  التزام و پایبندی به قانون اساسی  کشور
  • گذراندن دوره سربازی (دوره ضرورت یا معافیت قانونی)  برای آقایان (تبصره دارد)
  • برخورداری از سلامت جسمانی و روانی لازم و توانایی جهت انجام کار
  • عدم داشتن سابقه محکومیت جزایی موثر
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانیات
  • داوطلب نباید جزء نیروهای بازخرید خدمت دستگاههای اجرایی و یا بازنشسته باشد.
  • عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاههای اجرایی 
  • بر اساس قانون ممنوعیت تصدی بیش از یک شغل و پست، افرادی که در هر یک از دستگاههای اجرایی به صورت رسمی یا پیمانی دارای پست سازمانی می باشند باید در صورت پذیرفته شدن در امتحان مشترک فراگیر در زمان استخدام استعفا دهند.
  • داشتن شرط سنی : داشتن حداقل سن 20 سال و حداکثر سن 40 سال تمام برای استخدام . برای متخصصین با مدرک تحصیلی دکتری چهل و پنج سال
  •  … 

مدارک لازم برای ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

همان طور که پیش از این هم اشاره شد داوطلبان می توانند در زمان ثبت نام دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور با مراجعه به سایت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی، سایت ثبت نام در آزمون hrtc.ir  و پس از مطالعه دفترچه راهنما برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

1402 مدارک ثبت نام در سایت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

بهتر است داوطلبان پیش از مراجعه به سایت آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی hrtc.ir مدارک لازم را آماده نموده و در دسترس داشته باشند تا در حین ثبت نام دچار مشکل نشوند. مهمترین مدارک و اطلاعاتی که حین ثبت نام استخدامی دستگاه های اجرایی باید تکمیل و یا بارگذاری نمایید می توان به این موارد اشاره نمود.

-بارگذاری فایل عکس 3*4 ، عکس بارگذاری شده باید دارای این ویژیگی ها باشد.

  • تمام رخ و مربوط به سال جاری باشد
  • فرمت عکس باید JPG باشد ( اندازه حداقل ۲۰۰*۳۰۰ و حداکثر ۳۰۰*۴۰۰ پیکسل)
  • تصویر داوطلب باید بدون مهر و منگنه و هر گونه لک بوده و کاملا واضح باشد.
  • حجم فایل ذخیره شده حداقل ۱۵ و حداکثر ۷۰ کیلوبایت باشد
  • تا حد امکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد
  • عکس اسکن شده باید بدون حاشیه زائد باشد.
  • داوطلبان باید از اصل عکس پرسنلی اسکن تهیه نمایند (اسکن عکس روی شناسنامه، کارت ملی و … قابل قبول نیست)
  • عکس خواهران باید با حجاب کامل باشد
  • دقت داشته باشید در صورت اسکن عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطلل خواهد شد. در صورت ثبت نام در کافی نت حتما مانند ساید مدارک عکس خود را نیز چک نمایید و اطمینان حاصل کنید در این زمینه اشتباهی رخ نداده باشد

– اسکن کارت ملی داوطلب

  • تصویر کارت ملی داوطلب باید با فرمت JPG و به صورت کاملا واضح بوده و با کیفیت بالا بارگذاری شود
  •  حجم فایل کارت ملی داوطلب حداقل ۳۰ و حداکثر ۲۰۰ کیلوبایت باشد
  • تصویر کارت ملی باید بدون حاشیه ها ی زائد و ترجیحًا رنگی باشد

  – تکمیل اطلاعات فردی و هویتی ( نام و نام خانوادگی ، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی و …)

– اطلاعات مربوط به سهمیه داوطلب ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

-تکمیل اطلاعات مربوط به گذراندن خدمت نظام وظیفه

-اطلاعات تحصیلی ( رشته، مقطع تحصیلی و …)

– اطلاعات شغلی

-تکمیل اطلاعات مربوط به آدرس ( نشانی دقیق محل سکونت)

 

زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402

همان طور که پیش از این هم اشاره شد ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402 در بازه زمانی مقرر شده و از طریق سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور www.hrtc.ir انجام خواهد پذیرفت. سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در واقع همان سایت آزمون جهاد دانشگاهی با آدرس اینترنتی www.hrtc.ir خواهد بود.

لازم به ذکر است که تمامی فرآیندهای مربوط به ثبت نام داوطلبان در دهمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی کشور از طریق سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با آدرس اینترنتی www.hrtc.ir صورت خواهد پذیرفت و داوطلبان در صورت واجد شرایط بودن می توانند در این آزمون استخدامی ثبت نام نمایند.

آپدیت جدید : طبق اطلاعیه جدید منتشر شده زمان ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402 از تاریخ 23 فروردین 1402 آغاز شده و تاریخ 4 اردیبهشت ماه 1402 نیز ادامه دارد.

 

تمدید زمان دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

پیش از این قرار بود مهلت ثبت نام دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور از 15 تا 27 فروردین ماه 1402 باشد ولی طبق اطلاعیه جدید منتشر شده این زمان تغییر پیدا نمود و داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی می توانند از تاریخ 23 فروردین تا 4 اردیبهشت ماه 1402 با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور برای طی مراحل و انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در صورت تمدید زمان دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

 

رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

بدیهی است یکی از مهمترین سوالات مد نظر داوطلبان شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی در خصوص رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می باشد. داوطلبان باید ابتدا لیست رشته های مورد نیاز برای آزمون را مشاهده کرده و پس از اطلاع دقیق در این خصوص برای ثبت نام اقدام نمایند تا در مراحل بعد دچار مشکل نشوند.

داوطلبان شرکت در این آزمون می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون دستگاه های اجرایی کشور 1402 و دانلود دفترچه راهنما از لیست رشته های مورد نیاز آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402 به طور دقیق اطلاع پیدا نمایند.

همچنین دفترچه راهنمای hrtc.ir در ادامه این مطلب آورده شده است می توانید با استفاده از لینک موجود نسبت به دانلود دفترچه راهنما اقدام نمایید.

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402

همان طور که اشاره شد داوطلبان ثبت نام در دهمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402 می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام در آزمون www.hrtc.ir نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

داوطلبان پیش از اقدم برای ثبت نام در آزمون اسیتخدامی دستگاه های اجرایی کشور باید ابتدا برای دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی اقدام نموده و پس از مشاهده دفترچه راهنمای آزمون در صورتی که واجد کلیه شرایط لازم باشند می توانند برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

داوطلبان باید دقت داشته باشند که ثبت نام در دهمین آزمون استخدامی مشترک دستگاه های اجرایی کشور 1402 از تاریخ 23 فروردین 1402 تا 4 اردیبهشت 1402 انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان صرفا در بازه زمانی عنوان شده می توانند ثبت نام نمایند.

همچنین زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402 در روز جمعه 12 خرداد 1402 خواهد بود.

دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در تاریخ 12 خرداد 1402 در مراکز استان ها برگزار خواهد شد.

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

یکی از موارد الزامی برای شرکت در جلسه آزمون استخدامی مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی می باشد. داوطلبان باید پیش از برگزاری جلسه آزمون با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور hrtc.ir برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

به همراه داشتن این کارت و ارائه آن در هنگام ورود به جلسه آزمون الزامی می باشد و داوطلبان باید نسبت به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون نهایت دقت و توجه را داشته باشند.

داوطلبان باید دقت داشته باشند که کارت شرکت در آزمون ، در تاریخ سه شنبه 9 خرداد 1402 منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور  (سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ) به آدرس اینترنتی hrtc.ir برای مشاهده و دریافت کارت ورود به آزمون اقدام نمایند.

 

دانلود دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402

داوطلبانی که علاقمند به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402 می باشند باید پس از انتشار دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور نسبت به دانلود و مطالعه این دفترچه اقدام نمایند. این داوطبان پس از مطالعه دفترچه راهنمای hrtc.ir و پس از اطمینان از دارا بودن کلیه شرایط لازم برای شرکت در آزمون می توانند برای ثبت نام در آزمون و واریز وجه آزمون اقدام کنند.

کلیه اطلاعات و جزئیات مربوط به آزمون استخدامی از جمله شرایط احراز شغل، رشته ، مقاطع تحصیلی مورد نیاز و… در دفترچه راهنمای آزمون عنوان شده است و داوطلبان برای آگاهی از کلیه شرایط و جزئیات آزمون دستگاه های اجرایی باید برای دانلود و مطالعه این دفترچه راهنما اقدام نمایند.

داوطلبان شرکت در آزمون دستگاه های اجرایی کشور باید دقت داشته باشند که تاکنون دفترچه راهنمای hrtc.ir دستگاه های اجرایی کشر منتشر نشده است و طبق اطلاعیه منتشر شده، دفترچه راهنمای دهمین آزمون استخدامی مشترک دستگاهه ای اجرایی کشور در تاریخ 15 فروردین ماه 1402 منتشر خواهد شد . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور www.hrtc.ir نسبت دانلود و مطالعه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی و انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

آپدیت جدید: دفترچه دهمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402 منتشر شده است برای مشاهده و دانلود دفترچه بر روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود دفترچه آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402

اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی 1402

برای مشاهده اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402 بر روی لینک زیر کلیک نمایید

اصلاحیه دفترچه راهنمای آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402

 

در مقاله بالا به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور ، آدرس اینترنتی آن و بازه های زمانی مربوط به ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402 پرداختیم.

در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور www.hrtc.ir

داوطلبان علاقمند به شرکت در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402 می توانند با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با آدرس اینترنتی www.hrtc.ir نسبت به انجام ثبت نام خود در این آزمون استخدامی اقدام نمایند.

ثبت نام در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور 1402 در بازه زمانی 23 فروردین تا 4 اردیبهشت 1402 انجام خواهد پذیرفت و داوطلبان باید در بازه زمانی اعلام شده برای انجام ثبت نام و ارسال مدارک لازم و واریز وجه آزمون اقدام نمایند.


در خصوص زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور در سال 1402در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه بفرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.6/6 - (20 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور hrtc.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا