سامانه وادافا دانشگاه آزاد vadafa.iauec.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه وادافا دانشگاه آزاد vadafa.iauec.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

معرفی سامانه وادافا vadafa.iauec.ac.ir راهنمای ورود به سامانه وادافا vadafa.iauec.ac.ir زمان ثبت درخواست در سامانه وادافا نحوه ثبت درخواست در سامانه وادافا نحوه شرکت در جلسه پیش دفاع آزمون دکتری

سامانه وادافا دانشگاه آزاد vadafa.iauec.ac.ir جهت برگزاری پیش دفاع دانشجویان دکتری، بصورت آنلاین و غیرحضوری در این سامانه انجام می شود. دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد در صورت تکمیل کردن پیش دفاع رساله خود می بایست با مراجعه به سامانه وادافا | vadafa و با تعیّن زمان و ساعت مورد نظر خودشان اقدام به ارائه پیش دفاع خود انجام دهند.

 با خواندن این مقاله یک بار برای همیشه تمامی ابهاماتتان در خصوص برگزاری جلسه پیش دفاع دانشگاه آزاد، پایان دهید. در ادامه مقاله قصد داریم شما را با موضاعات همچون راهنمای سامانه وادافا – ورود به سامانه وادافا و …. آشنا کنیم.

معرفی سامانه وادافا دانشگاه آزاد vadafa.iauec.ac.ir

همان گونه با گسترش راه اندازی سامانه ها و سایت های آنلاین مختلف، دانشگاه آزاد نیز به عنوان یکی از گسترده ترین دانشگاه های کشور اقدام به طراحی و فعال سازی سامانه های مهمی کرده است که یکی از آن سایت ها سامانه وادافا دانشگاه آزاد vadafa.iauec.ac.ir می باشد.

سامانه وادافا دانشگاه آزاد | vadafa با هدف ارائه خدمات غیرحضوری برای دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد توسعه داده شده است. در سال 1401 پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد به صورت غیر حضوری و در سامانه وادافا انجام می شود.

توجه کنید  تمام دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد پیش از مراجعه به سامانه وادافا می بایست مراحل لازم را در سامانه پژوهشیار طی کنند در جلسه‌ی دفاع فرصتی فراهم می‌شود تا دانشجویان با متخصصین رشته‌ی خود در مورد کارشان صحبت کنند.

اکثر دانشگاه ها، مانند دانشگاه آزاد به منظور کسب آمادگی دانشجویان مقطع دکتری برای جلسه دفاع نهایی یا جلسه دفاع پایان نامه، جلسه ایی را تحت عنوان پیش دفاع دکتری برگزار می کنند تا دانشجو بتواند یک تجربه از دفاع پایان نامه، پیش از جلسه دفاع نهایی پایان نامه داشته باشد.

در این جلسه که با عنوان پیش دفاع دکتری شناخته می شود، هم دانشجو با شرایط جلسه دفاع آشنا می شود و هم محتوای پروپوزال که قرار است به پایان نامه تبدیل شده و در جلسه دفاع نهایی ارائه شود، ارزیابی خواهدشد. جلسه پیش دفاع در سایت وادافا برگزار می شود.

شباهت جلسه پیش دفاع دکتری با دفاع نهایی این است که شما در یک جلسه در حضور اساتید قرار می گیرید و ارائه خود را مطابق با همان نکاتی که برای دفاع پایان نامه است انجام دهید. تفاوتی هم که دارد این است که اهمیت آن به اندازه جلسه دفاع نهایی نیست و شما می توانید هم خود و هم محتوایتان را محک بزنید.

سامانه برگزاری جلسات پیش دفاع دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی

 
فایل های راهنمای سامانه وادافا | www.vadafa.iauec.ac.ir
راهنمای تصویری کاربری سامانه وادافادانلودویژه همکاران واحد های دانشگاهی
راهنمای تصویری نحوه هماهنگی جلسه پیش  دفاع درسامانه  وادافادانلودویژه دانشجویان دکتری تخصصی
راهنمای تصویری شرکت در جلسه آزمایشی پیش دفاع دکتری وادافادانلودویژه دانشجویان دکتری تخصصی
راهنمای تصویری شرکت در جلسه پیش دفاع دکتری سایت وادافادانلودویژه دانشجویان دکتری تخصصی
راهنمای تصویری شرکت در جلسه پیش دفاع دکتری سامانه  وادافادانلودویژه اساتید راهنما
راهنمای تصویری حضور آنلاین و داوری در جلسه پیش دفاع دکتری سامانه وادافادانلودویژه مدیر و اعضای هیئت تخصصی

راهنمای ورود به سامانه وادافا vadafa

وادافا سامانه ای مخصوص دانشجویان مقطع دکتری دانشگاه آزاد می باشد که به با هدف برگزاری جلسات پیش دفاع و ایجاد آمادگی دانشجویان برای ارائه توضیحات در جلسه اصلی دفاع از پروپوزال راه اندازی شده است.

نکته : همچنین اساتید دانشگاه آزاد نیز  امکان ورود به سامانه وادافا | vadafa را دارند.

اگر شما قبلا در سامانه پژوهشیار درخواست خود را به ثبت رسانده اید و تاییدیه را دریافت کرده اید برای ورود به سایت وادافا می بایست آدرس اینترنتی vadafa.iauec.ac.ir را در مرورگر گوگل  جستجو نمایید تا صفحه اصلی سایت مطابق با تصویر زیر برای شما نمایش داده شود، سپس نام کاربری و کلمه عبور خود را در قسمت های مربوطه درج و بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک نمایید. (طبق تصویر زیر)

نام کاربری : شماره تلفن همراه کاربر ادمین واحد در پژوهشیار
رمز عبور : کد ملی وارد شدهادمین واحدها درپژوهشیار

ورود به سامانه وادافا

در مورد نام کاربری و رمز عبور سایت وادافا بهتر است بدانیم نام کاربری مطابق با شماره موبایلی است که در سایت پژوهشیار به ثبت رسانده اید و رمز عبور، شماره دانشجویی است که در مدارک پروپوزال خود درج کرده اید.

نحوه ثبت درخواست در سامانه وادافا

برای رزرو جلسات پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد می بایست در قدم اول به سامانه وادافا به آدرس vadafa.iauec.ac.ir  مراجعه کنید و از طریق بخش “هماهنگی جلسات پیش دفاع” زمان و ساعت مورد نظر خود را انتخاب کنند.

در گام بعدی باید منتظر تایید زمان و ساعت پیش دفاع خود از طرف دبیرخانه دانشگاه باشید. همچنین در ادامه برای رفاه حال دانشجویان، آموزش تصویری ثبت درخواست در سامانه وادافا ارائه شده است.

در مرحله اول سامانه وادافا به نشانی vadafa.iauec.ac.ir را در مرورگر خود وارد کرده و نام کاربری و رمز عبورشان را وارد نمایند و

سامانه پیش دفاع متمرکز پیش دفاع متمرکز دانشگاه آزاد ثبت نام پیش دفاع دانشگاه آزاد اعتراض به پیش دفاع متمرکز نتایج پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد حذف پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد بخشنامه جدید پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد راهنمای وادافا  پیش دفاع دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

  • اکنون بعد از وارد شدن به سامانه vadafa، سه گزینه قرار داده شده (طبق تصویر زیر)که دانشجویان باید بر روی گزینه اول “هماهنگی جلسات پیش دفاع” کلیک کنند.
  • در مرحله بعدی می بایست در کادر (ثبت زمان درخواست جلسه پیش دفاع) تاریخ و ساعت مورد نظرشان را تعیین کنید. این نکته را نیز اضافه کنم زمان و تاریخ تعریف شده شما توسط هیئت تخصصی مورد تایید واقع شده و بنابراین به آزاد بودن زمان ها در جدولی که قرار داشته توجه نمایند.
راهنمای ورود به سایت وادافا vadafa.iauec.ac.ir
  • همچنین بعد از اتمام مراحل ثبت درخواست پیش دفاع می توانید آخرین وضعیت بررسی درخواست تان را مشاهده کنند. توجه داشته قبل از تایید شدن پیش دفاع خودتان از طرف دبیرخانه دانشگاه آزاد این امکان را دارید که درخواست خود را حذف یا ویرایش کنید لذا در صورت رد شدن درخواست پیش دفاع خود میتوانید مجدد در صورت رفع اشکال درخواست جدیدی ثبت کنید.
راهنمای ورود به سامانه وادافا vadafa.iauec.ac.ir
  • یکی دیگر از امکانات این سامانه گزینه “جلسه پیش دفاع آنلاین آزمایشی” که این امکان را برای دانشجو فراهم می کنند وارد صفحه آزمایشی جلسه پیش دفاع می شوند.
راهنمای ورود به سامانه وادافا vadafa.iauec.ac.ir

سپس در مرحله جدید مطابق با تصویر زیر، جلسه مورد نظر خود را انتخاب کنید.

با ورود به جلسه پیش دفاع آزمایشی می توانند با همکاری کارشناس فنی، تست صدا، تصویر، اشتراک گذاری فایل و غیره را انجام داده تا برای جلسه اصلی آمادگی لازم را داشته باشند.

نحوه شرکت در جلسه پیش دفاع آنلاین سامانه وادافا vadafa.iauec.ac.ir

در این صورت مطابق مواردی که گفته شد، دانشجویان می توانند درخواست شان را در سامانه وادافا به ثبت برسانند.

سؤالات متداول سامانه وادافا دانشگاه آزاد vadafa

 دانشجویان دکتری برای ورود به سامانه وادافا، نیازمند نام کاربری و رمز عبور می باشند.
نام کاربری : شماره تلفن همراه کاربر ادمین واحد در پژوهشیار
رمز عبور : کد ملی وارد شدهادمین واحدها درپژوهشیار

✔️ برای دریافت راهنمای سایت وادافا می توانید به مقاله مراجعه کنید و در جدول مشخص شده راهنما را دریافت کنید.

 
این پنجره به منظور یکپارچه سازی خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شده که اطلاعات بیشتر در این مورد در متن مقاله موجود است.
زمان ثبت درخواست در سامانه وادافا تاریخ 12 الی 20 تیرماه سال 1401 قرار داده شده که به دلیل برگزاری کنکور به این تاریخ موکول گردیده، جزئیات بیشتر در این مقاله ارائه شده است.
 

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (59 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه وادافا دانشگاه آزاد vadafa.iauec.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا