ورود به سایت ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با هدف الکترونیکی و غیر حضوری کردن امور دانشگاه، ثبت نام و ارزیابی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است.

دانشجویان میتوانند با ورود به سایت، ثبت نام کرده و مراحل ثبت نام و مصاحبه را طی کنند.

مهم ترین مرحله برای دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام و مصاحبه این دانشگاه میباشد. در ادامه با مطالعه این مقاله شما با نحوه ثبت نام در سایت ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان آشنا خواهید شد. 

همچنین نحوه ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان با آدرس psd.vfu.ac.ir به همراه راهنمای تصویری ورود به سامانه ثبت نام، بررسی نحوه ثبت نام و مدارک لازم باری بارگذاری در سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

معرفی سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان

سامانه ثبت نام وصاحبه دانشگاه فرهنگیان با هدف آسان و غیرحضوری کردن امور ثبت نام و ارزیابی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است که دانشجویان بتوانند با ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان امور خود را به راحتی انجام دهند. 

متقاضیانی که در کنکور سراسری شرکت کرده اند میتوانند علاوه بر مشاهده نتایج آزمون کنکور سراسری، از قبولی خود برای دعوت به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان مطلع شوند. این افراد میبایست با ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، ثبت نام کرده تا در مصاحبه اختصاصی این دانشگاه شرکت کنند.

توجد داشته باشید که اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دانگشاه فرهنگیان، چند برابر ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان میباشد؛ بنابراین دعوت شدن به مصاحبه و ثبت نام در این سامانه به منزله قبولی در دانشگاه فرهنگیان نمیباشد.

مقاله پیشنهادی » سایت تامین مسکن فرهنگیان

راهنمای ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان

متقاضیانی که پس از مشاهده نتایج کنکور به مصاحبه دانشگاه فرهنگیان دعوت شده اند، به منظور ارزیابی صلاحیت عمومی و اختصاصی باید با ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان به نشانی psd.vfu.ac.ir اقدام به ثبت نام، تکمیل پرونده و بارگذاری مدارک در این سامانه کنند.

در ادامه با نحوه ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان آشنا میشوید:

  • ابتدا توسط مرورگر به سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان به نشانی vfu.ac.ir وارد شوید.

psd.vfu .ac .ir

  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، بر روی ورود داوطلبان به سامانه کلیک کنید.
  • در مرحله بعد متقاضیان برای ورود به سایت ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان باید کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه خود را به عنوان رمز عبور وارد کنند.

فرهنگیان

  • در صورت بروز خطا برای ورود به سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید منتظر باز شدن سایت برای بارگذاری مدارک بمانند.

نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان

متقاضیانی که طبق نتایج کنکور خود به مصاحبه فرهنگیان دعوت شده اند برای شرکت در ارزیابی تکمیلی، روند ثبت نام خود را در سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان طی کنند

نحوه ثبت نام در سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان به صورت زیر است:

  • ابتدا توسط مرورگر به سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان به نشانی vfu.ac.ir وارد شوید.

ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان

  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان، بر روی ورود داوطلبان به سامانه کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه فرهنگیان سال 1403

  • در مرحله بعد متقاضیان برای ورود به سایت ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان باید کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه خود را به عنوان رمز عبور وارد کنند.
  • در ابتدا اطلاعات شناسایی خود اعم از نام، نام خانوادگی، معدل کل دیپلم، سال اخذ دیپلم و… را وارد کنند.
  • در مرحله بعد افراد باید عکس کارت ملی و شناسنامه خود را ارسال کنند.
  • کادر بعد برای ارسال مدارکت تحصیلی میباشد و متقاضیان باید تصویر کارنامه آزمون سراسری، ریز نمرات، و مدرک دیپلم یا گواهی موقت دیپلم را ارسال کنند.
  • پس از انجام کامل مراحل ذکر شده داوطلبان باید هزینه تعیین شده توسط سایت را واریز و رسید آن را دریافت کنند.
  • در این سایت کادری برای کسانی که دارای مقام در مسابقات، رویدادها و جشنواره های معتبر استانی، ملی و جهانی دارند تهیه شده تا در صورت امکان افراد نسبت به پر کردن آن اقدام کنند.
  • در آخر تاریخ مصاحبه تکمیلی شما در قسمت بالای سایت قابل رویت میباشد
  • پس از تکمیل مدارک توسط متقاضیان و تایید و ثبت درخواست آن ها، مدارک توسط کارشناسان دانشگاه فرهنگیان مورد بررسی قرار خواهد گرفت
  • توجه داشته باشید که مدارک و اطلاعات شما کاملا مطابق با واقعیت باشد. وجود هرگونه نقص در مدارک یا اطلاعات به منزله نقص در پرونده بوده و ممکن است باعث بروز مشکل در روند ثبت نام و پذیرش شما شود.

مقاله پیشنهادی » سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

مدارک لازم برای بارگذاری در سایت ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان

متقاضیانی کهبه مصاحبه فرهنگیان دعوت شده اند، برای ثبت نام و شرکت در ارزیابی تکمیلی باید از مدارک لازم برای بارگذاری در سایت ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان آگاهی کامل داشته باشند و با ورود به سایت psd.cfu.ac.ir نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام کنند.

 در ادامه تمامی مدارک لازم برای بارگذاری در سایت ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان قرار داده شده است. همانطور که پیش تر از این گفتیم، توجه داشته باشید که مدارک و اطلاعات شما کاملا مطابق با واقعیت باشد. 

وجود هرگونه نقص در مدارک یا اطلاعات به منزله نقص در پرونده بوده و ممکن است باعث بروز مشکل در روند ثبت نام و پذیرش شما شود.

داوطلبان ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید مدارک خود را در سایت psd.cfu.ac.ir  ، برای آموزش پرورش استان بومی خود ارسال کنند.

داوطلبان ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان باید به این نکته توجه داشته باشند که در صورت عدم ارسال مدارک خود برای آموزش و پرورش استان بومی خود، امکان شرکت در مصاحبه دانشگاه فرهنگیان را نداشته و به منزله انصراف آن ها از ارزیابی تکمیلی تلقی می شود.

مدارک لازم برای ثبت نام در سامانه ثبت نام و مصاحبه فرهنگیان

  • تکمیل اطلاعات شناسایی: اطلاعات شناسایی و شناسنامه ای، اطلاعات تحصیلی مقطع متوسطه و آدرس و شماره تلفن.
  • ارسالمدارک شناسایی : بارگذاری فایل عکس پرسنلی، تصویر کارت ملی و تصویر صفحه اول شناسنامه را با فرمت jpg و حداکثر 2 مگابایت
 
  • ارسالمدارک تحصیلی: بارگذاری مدارک تحصیلی شامل تصویر کارنامه آزمون سراسری سازمان سنجش، تصویر ریزنمرات دوره متوسط دوم، تصویر مدرک دیپلم یا گواهی موقت با فرمت jpg یا pdf و حداکثر 2 مگابایت 
 
  • پرداخت هزینه:پرداخت اینترنتی هزینه شرکت در مصاحبه ارزیابی تکمیلی که داوطلب پس از انجام کامل مراحل ذکر شده باید این هزینه تعیین شده توسط سایت را به صورت اینترنتی واریز و رسید آن را دریافت کنند.
 
  • پس از رسیدن به بخش “کسب مقام در مسابقات و رویدادها و جشنواره‌های معتبر استانی، ملی و جهانی” چنانچه در زمینه ودر شاخص های تعیین شده مدارک و سوابقی دارید، اطلاعات و مدارک آن را در این بخش ثبت نمایید. (بارگذاری این مدارک برای تمامی متقاضیان اجباری نبوده و صرفا کسانی که در این زمینه ها دارای مدرک معتبر هستند، میبایست تصاویر آنها را در کادر های تعیین شده بارگذاری کنند.)
 
  • پس از رسیدن به بخش “گواهی معتبر مهارت‌ها و مرتبه‌های علمی، ادبی، فرهنگی، هنری، ورزشی، تربیتی، آموزشی و فناوری” چنانچه در زمینه ودر شاخص های تعیین شده مدارک و سوابقی دارید، اطلاعات و مدارک آن را در این بخش ثبت نمایید. (بارگذاری این مدارک برای تمامی متقاضیان اجباری نبوده و صرفا کسانی که در این زمینه ها دارای مدرک معتبر هستند، میبایست تصاویر آنها را در کادر های تعیین شده بارگذاری کنند.)

مقاله پیشنهادی » سایت خرید سریال علاقه مندی دانشگاه فرهنگیان

سؤالات متداول ورود به سایت ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان با هدف الکترونیکی و غیر حضوری کردن امور دانشگاه، ثبت نام و ارزیابی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان راه اندازی شده است.

متقاضیان برای ورود به سایت ارزیابی تکمیلی دانشگاه فرهنگیان باید کد ملی خود را به عنوان نام کاربری و شماره شناسنامه خود را به عنوان رمز عبور وارد کنند.

مدارک لازم برای بارگذاری در سامانه ثبت نام و مصاحبه دانشگاه فرهنگیان شامل، اطلاعات شخصی، مدارک شناسایی، مدارک تحصیلی و … میباشد. اطلاعات لازم در این مقاله به طور کامل ارائه شده است.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا