سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

داوطلبان علاقمند به تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین می توانند در صورت دارا بودن شرایط لازم با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین ۱۴۰۲​ برای انجام ثبت نام خود در بازه زمانی مقرر شده اقدام نمایند.

داوطلبان ورود به این دانشگاه در صورت پذیرش در آزمون ورودی و طی مراحل مربوط به گزینش و کسب حد نصاب لازم می توانند در این دانشگاه اقدام به ادامه تحصیل نمایند. امکان نام نویسی متقاضیان به صورت اینترنتی و در صورت دارا بودن شرایط لازم امکان پذیر می باشد.

در ادامه مطلب درباره سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین، نحوه ورود و ثبت نام در این سامانه و … توضیح خواهیم داد، باما در ادامه مطلب همراه باشید.

سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1402

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران یکی از زیر مجموعه های نیروهای مسلح در کشور می باشد که مسئولیت برقراری نظم و امنیت در جامعه را عهده دار است. این ارگان در جهت رسیدگی به این وظایف و برقراری نظم و ثبات در سطح کشور، نیاز به استخدام نیروهای آموزش دیده دارد.

دانشگاه علوم انتظامی امین، زیر نظر نیروی انتظامی کشوربوده و هدف آن آموزش و تعلیم افسران ماهر و آموزش دیده برای برقراری نظم و قانون در سطح جامعه است.

علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین در صورت دارا بودن شرایط لازم در بازه های زمانی مقرر شده برای انجام ثبت نام اقدام نمایند،

سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

داوطلبان پس از ثبت نام می بایست علاوه بر قبولی در آزمون کتبی، مراحل مصاحبه، معاینات پزشکی و گزینش را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته تا بتوانند در این دانشگاه پذیرش شده و به ادامه تحصیل بپردازند.

علاقمندان به تحصیل در این دانشگاه و آموزش علوم و فنون پلیسی می توانند در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این دانشگاه ادامه تحصیل نمایند.سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین با آدرس اینترنتی police.ir در دسترس می باشد و علاقمندان باید در زمان های مشخص شده با مراجعه به این سامانه اقدام به نام نویسی کنند.

 

ورود به سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هر ساله در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود اقدام به جذب و پذیرش دانشجو در دانشگاه علوم انتظامی امین می نماید. ثبت نام دانشگاه امین نیروی انتظامی به صورت اینترنتی و به صورت مستقل از کنکور سراسری می باشد.

ثبت نام در آزمون ورودی این دانشگاه از طریق سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین با آدرس اینترنتی police.ir انجام می پذیرد.

برای ورود به سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی police.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین وارد خواهید شد و می توانید برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایید.

ورود به سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

نحوه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

داوطلبان علاقه مند به تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین می توانند از طریق مراجعه به سامانه اینترنتی ثبت نام و طی مراحل در بازه زمانی مشخص برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.در ادامه نحوه نام نویسی داوطلبان در سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین یا همان سایت فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را توضیح خواهیم داد.

  • ابتدا به سایت ثبت نام به آدرس اینترنتی police.ir وارد شوید و در صفحه اصلی بر روی گزینه ” گزینش” کلیک کنید.

نحوه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

  • پس از ورود به صفحه جدید، اطلاعات مندرج در صفحه از جمله شرایط عمومی و تذکرات را مطالعه نموده و پس از آن گزینه “پذیرش شرایط و ثبت نام” را کلیک کنید.

مراحل ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

  • در صفحه جدید که به آن هدایت می شوید می بایست اطلاعات خواسته شده مانند کدملی ، نام ، نام خانوادگی ، پست الکترونیکی ، شماره تلفن همراه و نیز کد امنیتی موجود در صفحه را تکمیل نمایید.

مراحل مختلف ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

  • پس از تکمیل موارد گفته شده گزینه ی “ثبت نام و ورود به سامانه” را بفشارید تا نام کاربری و کلمه عبور شما برای ورود به سامانه تعریف شود.
  • پس از انجام این مراحل به صفحه مربوط به ورود اطلاعات وارد خواهید شد، اطلاعات مربوط به نام کاربری و کلمه عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید. توجه داشته باشید که نام کاربری و کلمه عبور در اینجا همان کدملی شما است. بعد از تکمیل این کادرها بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین 1402

  • مراحل مربوط به تغییر رمز عبور خود را انجام دهید. کد ملی خود را در کادر کلمه عبور قبلی وارد و در قسمت کلمه عبور جدید نیز رمز جدید مد نظر خود را وارد نمایید.
  • پس از انجام مراحل گزینه ذخیره را بفشارید تا اطلاعات شما ذخیره شود.
  • پس از این می توانید با ورود اطلاعات کاربری به حساب کاربری خود در سامانه وارد شوید.“نام کاربری” و “کلمه عبور”، را در کادر مخصوص به آن وارد نموده و گزینه “ورود” را کلیک کنید.
  • پس از این می بایست عکس خود را بارگذاری نموده و کلیه اطلاعات لازم را وارد نموده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایید.
  • در پایان مرحله ثبت نام و در صورت طی درست مراحل به شما کد رهگیری ارائه خواهد شد و می بایست این کد رهگیری را دریافت و برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایید.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین کلیک کنید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد علاقمندان به ادامه تحصیل در دانشگاه علوم انتظامی امین می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.


در این مقاله در رابطه با سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

سامانه ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین با آدرس اینترنتی police.ir در دسترس می باشد و علاقمندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه می توانند با مراجعه به این سامانه در زمان مقرر شده برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در این خصوص در مقاله بالا به طور کامل توضبح داده شده است به متن مقاله مراجعه نمایید.

تاکنون زمان ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین در سال 1402 اعلام نشده است. در صورت انتشار اطلاعیه در این رابطه، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام دانشگاه علوم انتظامی امین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا