دریافت کارنامه از سامانه پادا pada.medu.ir 

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کارنامه از سامانه پادا pada.medu.ir 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دریافت کارنامه از سامانه پادا pada.medu.ir

سامانه پادا  pada.medu.ir سامانه ای است که توسط وزارت آموزش و پرورش برای ارائه کارنامه دانش آموزان راه اندازی شده است. در این مطلب می توانید چگونگی دریافت کارنامه از سامانه پادا را مطالعه نمایید.

وزارت آموزش و پرورش در راستای ارائه خدمات مختلف غیر حضوری به دانش آموزان و بهبود کیفیت انجام کارها اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های زیادی نموده است. دانش آموزان، معلمان و اولیا می توانند با مراجعه به این سامانه ها از خدمات ارائه شده به خوبی استفاده نموده و با صرف کمترین زمان و بدون اتلاف وقت به هدف خود دست پیدا نمایند.

یکی از سامانه های مفیدی که توسط آموزش و پرورش و برای ارائه خدمات به صورت آنلاین و غیر حضوری ایجاد شده است سامانه پادا یا پرونده الکترونیکی دانش آموزان است. این سامانه با آدرس اینترنتی pada.medu.ir در دسترس می باشد.

این سامانه به منظور دریافت کارنامه و پرونده تحصیلی دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف راه اندازی شده است البته به مرور زمان امکانات و خدمات دیگری نیز به این سامانه افزوده شده است.

در ادامه این مطلب به توضیح درباره نحوه دریافت کارنامه از سامانه پادا، سایت پادا کارنامه دانش آموزان، زمان دریافت کارنامه از سامانه پادا و … خواهیم پرداخت.

دریافت کارنامه از سامانه پادا

یکی از امکانات مهم سامانه پادا امکان دریافت کارنامه از سامانه پادا است.

دانش آموزان و اولیا می توانند برای دریافت کارنامه از سایت پادا نوبت اول یا نوبت دوم به سامانه پادا با آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

با ورود به سایت پادا می توانید به سادگی کارنامه خود را مشاهده و دریافت نمایید. برای ورود به این سامانه و دریافت کارنامه از سامانه پادا لازم است با داشتن نام کاربری و رمز عبور خود به این سامانه مراجعه نمایید.

دقت داشته باشید که نام کاربری سامانه پادا توسط مدیر مدرسه محل تحصیل از سامانه سیدا دریافت می گردد. به طور معمول نام کاربری سامانه پادا، کد ملی دانش آموزان است.

دانش آموزان همچنین می توانند رمز عبور سامانه پادا را نیز از مدیر مدرسه دریافت نمایند.

دقت داشته باشید که علاوه بر سایت پادا کارنامه دانش آموزان، امکان مشاهده کارنامه از طریق سایت همگام نیز امکان پذیر می باشد.

توجه داشته باشید در سال جاری سامانه مای مدیو نیز قابلیت دریافت کارنامه دانش آموزی را فراهم ساخته و میتوانید با مراجعه به سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش مای مدیو my medu.ir  از خدمات آن استفاده نمایید.

آموزش نحوه دریافت کارنامه از سایت پادا

دانش آموزان می توانند به صورت غیر حضوری و با داشتن رمز عبور و نام کاربری ، به این سایت مراجعه نموده و برای دریافت کارنامه از سایت پادا نوبت اول یا نوبت دوم اقدام نمایند. نحوه دریافت کارنامه از سامانه پادا بسیار ساده است و دانش آموزان می توانند به راحتی و با مراجعه به سامانه pada.medu.ir کارنامه خود را مشاهده نمایند.

برای دریافت کارنامه از سامانه پادا باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت پادا یعنی pada.medu.ir را تایپ نموده و سرچ نمایید.

بعد از سرچ عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت پادا کارنامه وارد می شوید

بعد از ورود به سایت پادا کارنامه باید اطلاعات کاربری خواسته شده را وارد نموده تا بتوانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

نحوه دریافت کارنامه از سامانه پادا

در صفحه اصلی باید نام کاربری و رمز عبور سامانه پادا را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید. بعد از ورود این اطلاعات کد امنیتی مندرج در صفحه را نیز در فیلد مربوط به آن وارد نموده و بر روی گزینه ورود کاربران کلیک نمایید.

همان طور که گفته شد نام کاربری و رمز عبور سایت پادا را باید از مدیر مدرسه محل تحصیل خود دریافت کنید.

بعد از ورود به سامانه پادا دریافت کارنامه می توانید بر روی گزینه مشاهده کارنامه کلیک کرده و  بسته به زمان اقدام، کارنامه نوبت اول یا نوبت دوم خود را مشاهده و دریافت نمایید.

دریافت کارنامه از سایت پادا

می توانید کارنامه ارائه شده را به صورت پی دی اف در سیستم خود ذخیره نمایید یا با استفاه از گزینه پرینتر در سمت چپ صفحه اقدام به تهیه پرینت از کارنامه خود نمایید.

راهنمای دریافت کارنامه از سایت پادا

سامانه سیدا sida.medu.ir یکی از سامانه هایی است که به درخواست وزارت آموزش و پرورش برای ارائه خدمات غیر حضوری طراحی شده است. یکی از خدمات کاربردی سامانه سیدا ثبت نمرات تحصیلی دانش آموزان توسط معلمان در این سامانه می باشد.

برای ورود مستقیم به pada.medu.ir کلیک کنید.

زمان دریافت کارنامه از سایت پادا

همان طور که توضیح داده شد می توانید با مراجعه به سایت پادا کارنامه دانش آموزان به صورت غیر حضوری و صرفا با مراجعه به سامانه pada.medu.ir کارنامه نوبت های مختلف خود را دریافت کنید.

دانش آموزان پس از اتمام امتحانات خود باید منتظر دریافت کارنامه تحصیلی خود باشند معمولا حدود دو تا سه هفته بعد از پایان امتحانات ممکن است زمان طول بکشد تا کارنامه تحصیلی دانش آموزان در دسترس قرار بگیرد ولی از آن جایی که زمان مشخصی برای دریافت کارنامه دانش آموزان از سایت پادا وجود ندارد دانش آموزان می توانند از مدرسه محل تحصیل خود کسب اطلاع نموده و پس از اطلاع از زمان دریافت کارنامه از سایت پادا برای دریافت کارنامه از سامانه پادا نوبت اول یا نوبت دوم یا نوبت شهریور ماه اقدام نمایند.

چنانچه پس از خواندن این مطلب سوال و یا ابهامی در مورد نحوه دریافت کارنامه از سایت پادا داشتید و یا در مراحل مختلف نیاز به راهنمایی و مشاوره بیشتری داشتید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و با سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.

دریافت کارنامه با کد ملی در سایت مای مدیو my medu.ir دریافت کارنامه در پایان برگزاری امتحانات و اطلاع از نتایج کسب شده یکی از مهمترین مراحل دوران دانش آموزی است. امروزه مانند بسیاری از امور و فعالیت های دیگر بسیاری از دانش آموزان و اولیا در صدد دریافت کارنامه خود به صورت اینترنتی و بدون مراجعه حضوری به مدارس محل تحصیل هستند. شاید برای شما یا دانش آموزتان نیز در مورد نحوه دریافت کارنامه با کد ملی سوال پیش آمده باشد.

 

سؤالات متداول دریافت کارنامه از سامانه پادا pada.medu.ir

برای دریافت کارنامه تحصیلی خود باید به سامانه پادا با آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایید.

برای دریافت کارنامه خود باید دارای رمز عبور و نام کاربری سامانه پادا باشید. توضیحات تکمیلی در این خصوص را می توانید در متن مشاهده نمایید.

دریافت کارنامه در نوبت های مختلف در سامانه پادا به روش مشابهی انجام می پذیرد. نحوه دریافت کارنامه دانش آموزان را می توانید در متن بالا مطالعه بفرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (35 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دریافت کارنامه از سامانه پادا pada.medu.ir 

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا