سامانه سپند مدارس irtusepand.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سپند مدارس irtusepand.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه پایش ناوگان دانش آموزی

سامانه پایش ناوگان دانش آموزی با نام کوتاه شده سامانه سپند مدارس irtusepand.ir در جهت بهبود فرآیند مربوط به حمل و نقل دانش آموزان راه اندازی شده است. در سال های اخیر سامانه های زیادی توسط وزارت آموزش و پرورش کشور برای ارائه خدمات غیر حضوری به دانش آموزان، معلمان و… ایجاد شده است.

این سامانه ها در زمینه های مختلف فرهنگی ، پرورشی، آموزشی و … به ارائه خدمات می پردازند از جمله سامانه های راه اندازی شده برای ارائه خدمات مربوط به حمل و نقل دانش آموزان در طول سال تحصیلی می توان از سامانه سپند یا سامانه پایش ناوگان دانش آموزی نام برد.

سامانه سپند مدارس با آدرس اینترنتی irtusepand.ir در دسترس می باشد. سامانه سپند مدارس به ارائه خدمات به دانش آموزان و والدین پرداخته و در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز برای حمل و نقل ایمن دانش آموزان به ارائه خدمات و امکاناتی به مدیران مدارس و رانندگان نیز می پردازد یکی از مهمترین دغدغه های والدین در شروع سال تحصیلی جدید و هنگام شروع مدارس مربوط به نحوه رفت و آمد دانش آموزان به مدرسه و سرویس مدرسه آن ها است در ادامه مطلب به معرفی بیشتر این سامانه خواهیم پرداخت.

سپند مدارس irtusepand.ir

معرفی سامانه سپند مدارس irtusepand.ir

سامانه سپند مدارس irtusepand.ir که توسط شهرداری‌ها تایید شده است و برای فعالیت در حوزه سرویس مدارس نام‌نویسی کرده‌اند، صلاحیت این افراد در دو بخش هویتی و خودرویی مورد بررسی قرار می دهد.

در سامانه سپند، شهرداری‌ها در چارچوب قوانین و مقررات اقدام به جذب اشخاص حقیقی و حقوقی می کنندو درصورت واجد شرایط بودن برای آنان مجوز فعالیت وبرای خودروهای سرویس مدرسه برچسب صادر می‌کنند و همچنین  وظیفه نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌ها برعهده شهرداری‌ها است.

در این سامانه شرکت‌ها پس از اخذ مجوز فعالیت از شهرداری، اطلاعات رانندگان ثبت‌ نام شده را مشاهده و بررسی می‌کنند و وظیفه نظارت بر عملکرد آنان، تخصیص سرویس، عقد قرارداد و… برعهده شرکت‌های حمل ونقل خواهد بود.

سامانه سپند مدارس

نحوه ورود به سامانه سپند irtusepand.ir

سامانه سپند مدارس با هدف نظارت ، کنترل و سازماندهی فرآیند حمل و نقل دانش آموزان مدارس راه اندازی شده است این سامانه با همکاری و مشارکت وزارت آموزش و پرورش کشور، سازمان تاکسیرانی و وزارت کشور ایجاد شده است.

برای استفاده از خدمات و امکانات سامانه سپند باید به این سامانه وارد شده و ثبت نام نمایید. تنها در صورت ثبت نام در سامانه سپند است که می توانید به این سامانه ورود پیدا کرده و از خدمات مد نظر استفاده نمایید.

برای وورود به سامانه سپند مدارس ابتدا در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی سامانه سپند مدارس یعنی irtusepand.ir را وارد نموده و سپس جستجو نمایید.

با جستجو عبارت مذکور، شما به طور مستقیم به سامانه پایش ناوگان دانش آموزی یا سایت سپند وارد خواهید شد. بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه سپند می توانید در صورت دارا بودن اطلاعات لازم به سامانه وارد شوید. برای ورود به سامانه سپند، گزینه ورود به سامانه را انتخاب کنید.

نام کاربری و رمز عبو خود را وارد نموده و بعد از تکمیل فیلد مربوط به کد امنیتی برای ورود به سامانه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

در صورت فراموشی رمز عبور خود برای ورود به سامانه سپند، می توانید بر روی گزینه فرامئوشی رمز عبور کلیک کنید.

در ادامه مراحل و با وارد کردن کد ملی می توانید کلمه عبور خود برای ورود به این سامانه را بازیابی نمایید.

برای ورود مستقیم به سامانه سامانه سپند irtusepand.ir کلیک کنید…

نحوه ثبت نام در سامانه سپند

ثبت نام در سامانه سپند مدارس 

برای ورود به سامانه سپند باید از قبل در این سامانه ثبت نام کرده باشید و بعد از ثبت نام و ایجاد حساب کاربری امکان این را خواهید داشت که به سامانه سپند وارد شوید.

برای ثبت نام در سامانه سپند ابتدا به سامانه سپندirtusepand.ir وارد شوید. بعد از ورود به این سامانه بر روی ایجاد کاربری در سامانه کلیک نمایید. در صفحه جدید باید با تکمیل اطلاعات و موارد خواسته شده برای ایجاد حساب کاربری اقدام نمایید.

اطلاعات درخواست شده از جمله کد ملی، رمز عبور، تکرار رمز عبور، شماره تلفن همراه و کد امنیتی درج شده در صفحه را در فیلدهای مربوطه وارد نموده و در انتها گزینه ایجاد حساب کاربری در سپند را بفشارید.

در مرحله بعد ثبت نام در سامانه سپند باید اطلاعات تماس خود را تایید کنید. برروی شماره تلفن همراهی که در مرحله پیش در سامانه ثبت کردید کد احراز هویت ارسال می شود. کد احراز هویت ارسال شده را در فیلد مخصوص به آن وارد نموده و بر روی گزینه تایید کلیک نمایید.

ثبت نام شما در سامانه سپند انجام شده است و شما توانستید در این سامانه حساب کاربری ایجاد نمایید.

در ادامه این مرحله شما باید نقش خود در سامانه سپند را مشخص نموده تا بتوانید متناسب با نقش خود در این سامانه خدمات دریافت نمایید. از میان لیست نقش های ارائه شده نقش مربوط به خود را انتخاب نمایید. مثلا در صورتی که والدین دانش آموز می باشید گزینه مربوط به والدین را انتخاب کنید.

در ادامه بسته به نقش هر فرد ممکن است لازم باشد مراحل دیگر را نیز طی نموده و اطلاعات دیگری را تکمیل نمایید. والدین لازم است بعد از انجام ثبت نام در این سامانه، با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود به طور مجدد به این سامانه وارد شوند و اطلاعات تکمیلی دیگری از قبیل اطلاعات هویتی و تحصیلی و موقعیت مکانی خود را نیز تکمیل نمایند.

در انتهای این مرحله کار ثبت نام شما در این سامانه به پایان رسیده و اکنون باید منتظر تایید مدرسه محل تحصیل باشید.

اپلیکیشن سامانه سپند irtusepand.ir

ممکن است بسیاری از افراد تمایل داشته باشند از اپلیکیش برنامه های مختلف بر روی گوشی تلفن همراه خود استفاده نمایند. بسیاری از سامانه ها اقدام به ارائه اپلیکیش برای دسترسی راحتت تر کاربران می نمایند.

اما باید دقت داشته باشید که سامانه سپند هنوز هیچ اپلیکیشن یا برنامه موبایل برای کاربران ارائه نداده است و کاربران باید از صرفا از خدمات سامانه سپند استفاده نمایند. در صورت انتشار نسخه اپلیکیش سپند در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

سامانه پایش ناوگان دانش آموزی یا سامانه سپند irtusepand.ir با هدف نظارت و کنترل حمل و نقل دانش آموزان ایجاد شده است. والدین، رانندگان، مدیران مدارس می توانند به این سامانه مراجعه نموده و بعد از ثبت نام در این سامانه به تناسب نقش خود از امکانات آن استفاده نمایند. در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به راهنمایی بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های موجود در صفحه تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایید.

سؤالات متداول سامانه سپند مدارس irtusepand.ir

سامانه سپند (سامانه پایش حمل و نقل دانش آموزی) با هدف ساماندهی، مدیریت و نظارت بهینه بر حمل و نقل دانش‌آموزی و رصد و پایش ناوگان شرکت‌ها راه‌اندازی شد و نرم‌افزار نظارت والدین بر رفت و آمد فرزندان با سرویس مدارس نیز به بهره‌برداری رسید.

آدرس سایت سامانه سپند مدارس irtusepand.ir می باشد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه سپند مدارس irtusepand.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا