سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

جهت مشاوره تلفنی در زمینه حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی می توانند پیش از شروع نیمسال جدید تحصیلی و در بازه زمانی مشخص شده توسط دانشگاه محل تحصیل با مراجعه به سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی برای انجام حدف و اضافه و اعمال تغییرات مد نظر خود اقدام نمایند.

چنانچه به هر دلیل در صدد تغییر واحدهای انتخابی هستید می توانید به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه مربوط برای این مورد اقدام نمایید.

در این مقاله در رابطه با سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی 1402، نحوه ورود به این سامانه edu.uast.ac.ir ، مراحل انجام حذف و اضافه علمی و کاربردی و …. توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاع در این مورد می توانید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

یکی از امکاناتی که معمولا در دانشگاه ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد، امکان تجدید نظر در روند انتخاب واحد در هر نیمسال تحصیلی و در واقع انجام حذف و اضافه می باشد. دانشگاه علمی کاربردی جهت کمک به دانشجویانی که در بازه زمانی مربوط به انتخاب واحد موفق به انجام این کار نشده و یا نیاز به اعمال تغییراتی دارند، بازه زمانی با نام زمان حذف و اضافه در نظر گرفته است.

دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی که در موعد مربوط به انتخاب واحد دانشگاه اقدام به انجام انتخاب واحد نمودند می توانند در صورت عدم رضایت از واحدهای انتخابی در بازه زمانی در نظر گرفته شده برای حذف و اضافه، برای اصلاح واحدهای انتخابی و حذف و اضافه ی آنها اقدام نمایند.

توجه داشته باشید که این فرآیند به صورت غیر حضوری و و تنها در بازه زمانی در نظر گرفته شده برای حدف و اضافه انجام می پذیرد.

فرآیند حدف و اضافه انتخاب واحد دانشگاه علمی و کاربردی از طریق سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی که در واقع همان سامانه هم آوا علمی کاربردی هست انجام می‌پذیرد این سامانه با نشانی اینترنتی edu.uast.ac.ir در دسترس می‌باشد.

مقاله پیشنهادی « هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

ورود به سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir

دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز مانند سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور برای ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های مختلفی نموده است و دانشجویان برای انجام بسیاری از امور نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه محل تحصیل خود ندارند.

کلیه دانشجویانی که بنا به دلایل مختلف، نیاز به تغییر واحدهای درسی اخذ شده دارند می توانند در مهلت در نظر گرفته شده برای حدف و اضافه علمی کاربرذی با مراجعه به سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی یا همان سایت هم آوا علمی کاربردی و ورود به حساب کاربری خود برای اعمال تغییرات مد نظر اقدام نمایند.

برای ورود به سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی با موبایل یا کامپیوتر خود می توانید به این ترتیب عمل نمایید.

برای ورود به سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی edu.uast.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه هم آوا دانشگاه علمی و کاربردی وارد خواهید شد و می توانید برای انجام حذف و اضافه اقدام نمایید.

سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

بعد از ورود به صفحه اصلی سایت، برای ورود به حساب کاربری خود در سامانه edu.uast.ac.ir ، اطلاعات کاربری خود از جمله نام کاربری و رمز عبور را در کادر مخصوص به آن وارد نمایید.

ورود به سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

پس از تکمیل اطلاعات بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شده و اقدام به اصلاح و اعمال تغییرات مد نظر نمایید.

نحوه حذف و اضافه انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

همان طور که اشاره شد دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز مانند سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی کشور برای ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های مختلفی نموده است، دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این سامانه‌ها برای انجام اموری چون انتخاب واحد، پرداخت شهریه، امور مربوط به فارغ التحصیلی ، مشاهده نمرات کسب کرده، مشاهده برنامه کلاسی و … اقدام نمایند.

دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه جامع علمی کاربردی می توانند در بازه زمانی مربوط به حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی با مراجعه به سامانه edu.uast.ac.ir و بعد از ورود به حساب کاربری خود، حذف و اضافه واحدهای درسی مورد نظر را انجام نمایند.

برای انجام روند حدف و اضافه دانشگاه علمی کاریردی باید طبق مراحل زیر عمل نمایید.

ابتدا به روش گفته شده به حساب کاربری خود در سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی یا همان سامانه هم آوا وارد شوید.

پس از ورود به حساب کاربری خود بر روی گزینه دسترسی در بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه حذف و اضافه انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

  • از میان گزینه های نشان داده شده، گزینه انتخاب واحد را کلیک کنید.

حذف و اضافه انتخاب واحد دانشگاه علمی کاربردی

پس از ورود به صفحه جدید می توانید برای برای اضافه کردن واحد مد نظر یا حذف واحد اقدام نمایند.

برای ورود مستقیم به سایت edu.uast.ac.ir کلیک کنید.

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور اشاره شد داوطلبان می توانند در زمان حذف و اضافه علمی و کاربردی با مراجعه به سایت حدف و اضافه علمی کاربردی که همان سایت هم آوا می باشد برای انجام تغییرات و اصلاح واحدهای درسی خود با توجه به راهنمایی های ارائه شده اقدام کنند.

در این مقاله در رابطه با سایت حذف و اضافه علمی کاربردی edu.uast.ac.ir ، نحوه ورود به این سامانه و انجام مراحل حذف و اضافه کردن واحد درسی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

بله با مراجعه به سامانه هم آوا علمی و کاربردی می توانید به صورت غیر حضوری حذف و اضافه واحدهای درسی خود را انجام دهید.

سایت حذف و اضافه علمی کاربردی در واقع همان سایت هم آوا بوده و با آدرس اینترنتی edu.uast.ac.ir در دسترس دانشجویان می باشد.

فرآیند حذف و اضافه انتخاب واحد علمی کاربردی مدتی بعد از اتمام انتخاب واحد این دانشگاه بوده و زمان دقیق آن از طریق سایت هم آوا اطلاع رسانی می گردد.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن بالا مراجعه فرمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه حذف و اضافه دانشگاه علمی کاربردی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا