سایت اعلام نتایج سنجش آغازین 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اعلام نتایج سنجش آغازین 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت اعلام نتایج سنجش آغازین 1402

دانش آموزانی که پیش از این با مراجعه به سایت آزمون آغازین در بازه زمانی مشخص شده، در این آزمون شرکت کردند و اقدام به پاسخگویی به سوالات آزمون نمودند می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین برای مشاهده نتایج کسب شده اقدام نمایند.

در ادامه مقاله پیش رو قصد داریم در باره ی سایت اعلام نتایج سنجش آغازین ، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده کارنامه آزمون آغازین و … توضیح دهیم. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

سایت اعلام نتایج سنجش آغازین

آزمون سنجش آغازین، آزمونی است که با هدف ارزشیابی سطح دانش و میزان تسلط و یادگیری دانش آموزان بر مباحث درسی انجام می گیرد. این آزمون برای سنجش دانش آموزان در دوره ی اول و دوم متوسطه برگزار می شود.

برگزاری این آزمون و نتایج آن به عنوان ابزاری کمکی برای معلمان محسوب می شود، معلمان با استفاده از نتایج این آزمون می توانند شناخت بیشتر و بهتری نسبت به دانش آموزان و سطح دانش آنان به دست آورده و با اشراف و تسلط به نقاط قوت و ضعف دانش آموزان خود، برای برنامه ریزی و تدریس طی سال تحصیلی اقدام نمایند.

سامانه آزمون آغازین، سامانه ای است که از طرف مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی و در جهت پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان دوره متوسطه راه اندازی شده است . این سامانه با نشانی اینترنتی sa.medu.ir در دسترس بوده و کلیه مراحل آزمون از طریق این سامانه انجام می پذیرد.

آزمون سنجش آغازین در زمان مقرر برگزار می گردد و دانش آموزان باید با مراجعه به این سامانه در آزمون ارائه شده شرکت نمایند. دانش آموزان باید با توجه به جدول زمان بندی مشخص شده برای پایه خود برای مراجعه به سایت سنجش آغازین sa.medu.ir و شرکت در آزمون اقدام نمایند.

بعد از طی مدت زمان مشخص شده، نتایج این آزمون نیز از طریق سایت اعلام نتایج سنجش آغازین به اطلاع دانش آموزان و اولیا خواهد رسید. سایت اعلام نتایج سنجش آغازین در واقع همان سایت اصلی با نشانی اینترنتی sa.medu.ir می باشد.

 

ورود به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین

همان طور که پیش از این هم اشاره شد دآنش اموزان پس از شرکت در آزمون برای مشاهده نتایج می توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین sa.medu.ir ، برای مشاهده نتایج اقدام نمایند.

دانش آموزان باید توجه داشته باشند که نمرات کسب شده در آزمون آغازین تاثیری بر نمرات سال جاری آنان نخواهد داشت و تنها برای ارزیابی و اطلاع از سطح علمی دانش آموزان می‌باشد.

برای ورود به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین باید به این ترتیب عمل نمایید.

برای ورود به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sa.medu.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین وارد خواهید شد و می توانید برای مشاهده نتایج اقدام نمایید.

 

نحوه مشاهده نتایج در سایت اعلام نتایج سنجش آغازین sa.medu.ir

همان طور که گفته شد برای مشاهده نتایج سنجش آغازین می بایست به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین وارد شوید، بعد از این با طی مراحل می توانید برای مشاهده کارنامه آزمون اقدام کنید.

برای مشاهده نتایج ابتدا به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین به نشانی sa.medu.ir وارد شوید. پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه دریافت کارنامه کلیک کنید.

در ادامه کدملی دانش آموز را وارد کرده و جواب عبارت موجود را نیز در کادر مخصوص به آن وارد نمایید. در ادامه گزینه تایید و ادامه را کلیک کنید.

پس از این نام و نام خانوادگی دانش آموز را از میان اسامی نمایش داده شده انتخاب نموده و گزینه تایید را کلیک کنید.

با انجام این مراحل می توانید کارنامه دانش آموز و نمرات کسب شده را مشاهده کنید.

 

برای ورود مستقیم به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین sa.medu.ir کلیک کنید.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد دانش آموزان برای مشاهده نتایج آزمون آغازین و دیدن کارنامه آزمون می توانند به سایت اعلام نتایج سنجش آغازین مراجعه نموده و نمرات خود را مشاهده نمایند.

سامانه اعلام نتایج سنجش آغازین با آدرس اینترنتی sa.medu.ir در دسترس می باشد.
در این مقاله در رابطه با سایت اعلام نتایج سنجش آغازین، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده نتایج آزمون آغازین توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت اعلام نتایج سنجش آغازین 1402

سامانه اعلام نتایج آزمون سنجش آغازین در واقع همان سایت ثبت نام آزمون آغازین با نشانی اینترنتی sa.medu.ir می باشد. دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه در موعد مقرر برای مشاهده کارنامه آزمون اقدام نمایند.

با ورود کد ملی دانش آموز و طی مراحل می توانید به این سامانه وارد شوید.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع از این موضوع به متن مقاله مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اعلام نتایج سنجش آغازین 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا