اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

داوطلبانی که پیش از این در آزمون استخدامی بخش های خصوصی 1402 شرکت نموده اند می توانند با مراجعه به سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی شرکت های صنعتی، تجاری و فناوری در بازه های زمانی اعلام شده برای اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی ، برای مشاهده نتایج آزمون اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب در رابطه با اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 ، سایت اعلام نتایج، زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی inre.ir و … به طور کامل توضیح خواهیم داد.

نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

داوطلبانی که در موعد مقرر برای انجام ثبت نام و طی مراحل ثبت نام اقدام نموده بودند و در آزمون های شخصیت شناسی و تخصصی برگزار شده شرکت نموده اند می توانند در بازهه ای زمانی مشخص شده برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی اقدام نمایند.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی و شرکت های دانش بنیان طی دو مرحله به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی رسانده خواهد شد،

آزمون شخصی تشناسی شامل مجموع های از سوالات است که با هدف شناخت بهتر ویژگیهای شخصیتی فرد و بر اساس معیارهاو شایستگی های مورد نظر شرکت های خصوصی می باشد. نتایج نهایی آزمون شخصیت شناسی به صورت یک کتابچه (کتاب جامع راهنمای شغلی) به داوطلبان ارائه خواهد شد. آزمون تخصصی نیز مجموع های از سؤالات است به صورت خاص برای هر شغل طراحی شده است.

اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی

داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی بخش خصوصی، در صورت قبولی و موفقیت در امتحان های شخصیت شناسی و تخصصی، برای مصاحبه حضوری از طرف شرکت دعوت خواهند شد. پس از انجام کلیه این مراحل، نتیجه نهایی آزمون به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

 

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی

هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی کشور با هدف جانمایی و تأمین نیروی انسانی کارآمد برای فعالیت در شرکت ها و سازمانهای صنعتی، تجاری، فنّاوری و دانش بنیان، انتخاب افراد شایسته و تطبیق شرایط متقاضیان شغلی با شرایط احراز مشاغل جهت گزینش و پذیرش بهترین افراد برای تصدی مشاغل و همچنین ایجاد شرایط مناسب شغلی برگزار میگردد .

کلیه مراحل مربوط به برگزاری آزمون استخدامی دستگاه های خصوصی از طریق سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی با نشانی اینترنتی inre.ir انجام می گذیرد. بنابراین شرکت کنندگان در آزمون استخدامی شرکت های خصوصی شرکت نموده اند می توانند با مراجعه به سایت آزمون استخدامی inre.ir در بازه های زمانی مشخص شده برای اطلاع از نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی اقدام نمایند.

 

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی

داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی بخش خصوصی بعد از طی مراحل مختلف آزمون در انتظار اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی بوده تا از نتیجه آزمون و قبولی یا عدم قبولی در این آزمون مطلع شوند.

نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی به صورت اینترنتی و از طریق سایت استخدامی با نشانی inre.ir منتشر خواهد شد.

همان طور که پیش از این هم اشاره شد آزمون استخدامی بخش خصوصی، شامل دو آزمون شخصیت شناسی و تخصصی می باشد . نتایج این دو آزمون در یک زمان اعلام می گردد و داوطلبان پس از قبولی در این آزمونها به مصاحبه دعوت خواهند شد.

زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی

طی مندرجات موجود در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی، نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی در تاریخ 13 آبان ماه 1402 اعلام خواهد شد.

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی

داوطلبانی که بتوانند در دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه حضوری، حد نصاب لازم را کسب کنند، از آنها برای همکاری دعوت خواهد شد. داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی بخش خصوصی می توانند به صورت غیر حضوری با مراجعه به سایت استخدام بخش خصوصی به نشانی اینترنتی inre.ir برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی اقدام نمایند.

برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی باید به این ترتیب عمل نمایید.

  • ابتدا به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی، شرکت های تجاری، صنعتی و فناوری با نشانی اینترنتی inre.ir وارد شوید.
  • برای این منظور کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی inre.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 وارد خواهید شد.
  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه برای مشاهده نتایج، می بایست به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.بر روی گزینه ورود داوطلبان کلیک کنید.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

  • پس از این باید اطلاعات خواسته شده مانند کدملی و رمز عبور خود را وارد نموده و در ادامه گزینه ورود را کلیک کنید.

پس از این و با تکمیل اطلاعات خواسته شده می توانید نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402را مشاهده نمایید.

مشاهده نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد شرکت کنندگان در آزمون استخدامی بخش خصوصی می توانند در بازه زمانی مربوط به اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 با مراجعه به سایت اشاره شده برای مشاهده نتایج اقدام نمایند.


در این مقاله در رابطه با  اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402 ، نحوه ورود به سامانه مشاهده نتایج ، زمان اعلام نتایج آزمون بخش خصوصی و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

نتایج آزمون استخدامی 1402 از طریق سایت آزمون استخدامی بخش خصوصی با نشانی اینترنتی به اطلاع داوطلبان خواهد رسید.

طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی، نتایج آزمون در تاریخ 13 آبان ماه منتشر می گردد.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، به مقاله بالا مراجعه نمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا