پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی usw.msrt.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی سامانه ای است که در راستای یکپارچه سازی و تسهیل در روند استفاده از خدمات دانشگاهی ایجاد شده است. با استفاده از بستر فراهم شده دانشگاه ها و مراکز ارائه دهنده خدمات دانشگاهی می توانند از این طریق به پنجره واحد دولت هوشمند متصل شوند. پنجره واحد خدمات دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با آدرس اینترنتی usw.msrt.ir در دسترس می باشد.

در این مطلب در مورد پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی، نحوه ورود به این سامانه، ثبت نام در سایت و … توضیح داده خواهد شد. با ادامه مطلب همراه باشید.

پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی

پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی سامانه ای تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بوده که به منظور ارائه خدمات گوناگون به دانشجویان، دانشگاه‌ ها، پژوهشگاه‌ ها و سایر افراد راه اندازی شده است. کاربران با وجود این فضای فراهم شده برای انجام بسیاری از امور بصورت غیر حضوری و با ورود به این سامانه اقدام نموده و بتوانند به سادگی به سایت های آموزش عالی دسترسی داشته باشند.

طیق قانون تمامی دانشگاه‌ها مکلف به ایجاد خدمات هوشمند و اتصال آن به پنجره خدمات دولت هوشمند می باشند، در همین راستا کمیته توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، «پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی» را ایجاد کرده و تمامی دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تابعه، ملزم هستند خدمات الکترونیکی خود را از طریق این پنجره ارائه نمایند.

اجرای این پروژه ملی باعث تسهیل و تسریع در روند دستیابی به بسیاری از خدمات برای متقاضیان و ایجاد یک تحول شگرف در شیوه و کیفیت خدمات رسانی الکترونیک به جامعه آموزش عالی کشور خواهد شد. پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی با نشانی اینترنتی usw.msrt.ir در دسترس می باشد.

ورود به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی usw.msrt.ir

همان طور که اشاره شد پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی، سامانه‌­ای است که وظیفه دسترسی یکپارچه به خدمات حوزه آموزش عالی کشور را از طریق ضوابط اجرایی پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک بر عهده دارد. این پنجره واحد خدمات دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و با هدف ارائه خدمات گوناگون به دانشجویان و سایر افراد راه اندازی شده است. دسترسی به خدمات و سامانه‌ها از طریق این پنجره با یک بار احراز هویت انجام می‌شود و کاربران می توانند برای دسترسی به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی به آدرس اینترنتی usw.msrt.ir مراجعه نمایند.

برای ورود به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی می بایست آدرس اینترنتی این سایت یعنی usw.msrt.ir را در صفحه مرورگر خود سرچ نمایید. پس از جستجو این آدرس اینترنتی به طور مستقیم به سایت پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی وارد خواهید شد.

پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی

پس از وزود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ورود /ثبت نام کلیک کنید. اگر قبلا از طریق دولت من ثبت نام کرده اید و رمز عبور خود در پنجره خدمات دانشگاهی را تغییر داده اید، از طریق تکمیل  کد ملی و رمز عبور خود می توانید به سامانه وارد شوید.

ثبت نام در سامانه خدمات هوشمند دانشگاهی

راهنمای ورود و ثبت نام پنجره واحد خدمات دانشگاهی را در ادامه مشاهده می نمایید.

ابتدا به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی با نشانی اینترنتی usw.msrt.ir وارد شوید.

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه ورود/ ثبت نام کلیک کنید.

ورود به پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی

پس اینکه به صفحه جدید وارد شدید، گزینه ورود / ثبت نام از پنجره واحد دولت من را بفشارید.

پس از این به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد می شوید، تلفن همراه خود را به همراه کد امنیتی وارد نموده و بر روي ارسال رمز یکبار مصرف کلیک کنید.

پس از این رمز به شماره تماس ثبت شده در سامانه ارسال خواهد شد، رمز ارسال شده به شماره همراه خود را در کادر مخصوص وارد نمائید

پس از به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند وارد می شوید. به دو روش نشان داده شده در تصویر می توانید وارد سامانه هاي ملی و استانی شوید.

ثبت نام در سامانه خدمات هوشمند دانشگاهی

در صفحه جدید وزارت گزینه علوم، تحقیقات و فناوري را انتخاب کنید.

در گام بعد گزینه ستاد علوم، تحقیقات و فناوري را بفشارید.

در پایان مراحل بر روي پنجره واحد خدمات دانشگاهی و سپس ورود به سامانه کلیک کنید.

با انجام مراحل گفته شده می توانید به سامانه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی وارد شوید.

نحوه تغییر رمز عبور  پنجره واحد خدمات دانشگاهی

 پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جهت ارائه خدمات به دانشجویان، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سایر افراد راه‌اندازی شده است.

این پنجره به کلیه کاربران این امکان را می‌دهد تا با ورود به سامانه، امور مورد نیاز خود را انجام داده و به سایت‌های آموزش عالی به‌ راحتی دسترسی پیدا نمایند. در آینده خدمات اارئه شده از طریق این پنجره گسترش پیدا خواهد کرد. این سامانه وظیفه دسترسی یکپارچه به خدمات حوزه آموزش عالی کشور را مبتنی بر ضوابط اجرایی پیاده‌سازی پنجره واحد خدمات دولت الکترونیک بر عهده دارد

در این مقاله به معرفی پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی ، نحوه ورود به این سامانه، ثبت نام در سایت و … پرداختیم، در صورتی که در این زمینه سوالی دارد می توانید از طریق کامنت سوال خود را با کارشناسان این مرکز در میان بگذارید. همچنین می توانید از همین طریق سوالات، نظرات و انتقادات خود ارسال نموده و با ما در ارتباط باشید.

سؤالات متداول پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی

پنجره واحد خدمات دانشگاهی زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جهت ارائه خدمات به دانشجویان، دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سایر افراد راه‌اندازی شده است. این سامانه به کلیه کاربران این امکان را می‌دهد تا با ورود به سامانه، امور مورد نیاز خود را انجام داده و به سایت‌های آموزش عالی به‌راحتی دسترسی پیدا نمایند.

این سامانه با نشانی اینترنتی usw.msrt.ir در دسترس می باشد.

در این رابطه در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع بیشتر در این خصوص به متن مقاله مراجعه نمایید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا