نحوه ثبت نام در سایت ایرانداک irandoc.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه ثبت نام در سایت ایرانداک irandoc.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نام در سایت ایرانداک irandoc.ac .ir e1674021157279

دانشجویان مقطع‌های کارشناسی ارشد و پزشکی برای هدف فارغ التحصیلی در اختتام دوره دانشجویی خود باید به ترتیب نسبت به نوشتن پروپوزال و پایان نامه کارشناسی ارشد و نیز رساله پزشکی اقدام نمایند. ولیکن مساله مهمی که پیش روی این از دانشجویان وجود خواهد داشت، تکراری نبودن موضوع پژوهشی آن ها هنگام دفاع پایان نامه می باشد.

در صورتی که پیش از این روی موضوع پیشنهادی دانشجو کار شده باشد، پایان نامه یا جزوه دکتری آنها از سوی اساتید رد خواهد شد. از جمله امکانات عرضه شده از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران که به تلخیص سایت ایران داک نامیده می شود، امکان گرفتن استعلام حاکی بر تکراری نبودن موضوع پایان نامه یا نامه پزشکی دانشجویان می باشد.

در ادامه مقاله نحوه ثبت نام در سایت ایرانداک irandoc.ac.ir را بصورت کاملا به شما آموزش خواهیم داد خواهشمند هستیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

ورود به سایت ایران داک | irandoc.ac.ir

معرفی سایت ایران داک irandoc.ac.ir

سایت ایران داک irandoc.ac.ir، مرجعی بابت گرفتن استعلام دانشجویان حاکی بر عدم تکرار سوژه پژوهشی آن ها می باشد. ایران داک از سوی وزارت علوم و تحقیقات به منظور برآورد امور پژوهشی دانشجویان در راستای محافظت نوشته‌ها محققان عرضه شده است. 

از بهترین امکانات این سامانه می توان اشاره کرد به دانلود نوشته جامع پایان نامه از سایت irandoc.ac.ir می باشد. از دیگر امکانات سایت ایران داک، می توان به امکان گرفتن استعلام مبنی بر تکراری نبودن موضوع پایان نامه یا پایان‌ نامه پزشکی دانشجویان اشاره کرد.

دانشجویان به‌قصد خاطر جمعی از عدم تکراری بودن موضوع پایان نامه خود می توانند به سایت irandoc.ac.ir مراجعه نموده و پس از درج موضوع و پرداخت هزینه، درصد تشابه موضوع پایان نامه خود را با دیگر پژوهش ها بازبینی کنند.

وزارت علوم و فناوری سایت های مختلفی با قصد نگهداری نوشته‌ها دانشجویان و متون پژوهشی محققان برنامه‌ریزی کرده که از دستبرد نوشته‌ها پیشگیری شود. سایت ایرانداک یکی از سامانه های برنامه‌ریزی شده آن می باشد که سازمان‌ یافته از قسمت های مختلفی در طرف آسان‌ سازی امور پژوهشی دانشجویان است.

نحوه ثبت نام در سایت ایرانداک irandoc.ac.ir

در سایت ایرانداک irandoc.ac.ir انواع مقاله‌ها و پژوهش های علمی گردآوری آوری شده و به آسانی در اختیار پژوهشگران و محققان در اختیارشان قرار می گیرد تا از این مرجع‌ها مهم و کاربردی در چرخه تولید و صنعت بهره مند شوند. لذا بسیاری از دانشجویان به دلیل نوشتن پایان نامه و مقاله‌های علمی خود به مطالب کاربردی سایت ایرانداک احتیاج پیدا خواهند کرد.

همچنین بابت نام نویسی با هدف ثبت پایان نامه و استفاده از دیگر خدمات سامانه ایرانداک می توانید به نشانی اینترنتی irandoc.ac.ir مراجعه کنید.

سایت ایرانداک را می توان به سه قسمت تقسیم کرد که شامل: درخواست پیشینه پژوهش، همانند جویی در نوشتارهای علمی و نیز ثبت پایان نامه، رساله و پیشنهاده است که متقاضیان با کد ملی خود فقط یک بار می توانند در همه قسمت ثبت نام کنند.

بنابرین پس از سپری کردن مرحله‌ نام نویسی می توایند به خدمات این سامانه از جمله ثبت پایان نامه در سایت ایرانداک دست پیدا کنید.

ثبت نام درخواست پیشینه پژوهش

در قدم اول برای ثبت نام در این قسمت ابتدا به آدرس اینترنتی irandoc.ac.ir مراجعه کنید و پس‌ از آن از قسمت پایین طبق تصویر زیر، بر روی گزینه ” درخواست سابقه پژوهش “ کلیک کنید.

ثبت نام درخواست پیشینه پژوهش
  • سپس وارد یک صفحه جدید می شوید که انجا می بایست بر روی گزینه “نام نویسی” کلیک کنید.
ورود به سایت ایران داک | irandoc.ac.ir

نکات بسیار مهم هنگام ثبت نام درخواست پیشینه پژوهش

خواهشمند است قبل از پر کردن فرم نام‌نویسی به وارد زیر توجه بفرمایید:

  • اطلاعاتی که وارد می‌کنید، اطلاعات هویتی شماست، بنابراین آنها را کامل و درست وارد کنید.
  • اطلاعات هویتی (مانند شماره ملی)، شماره تلفن همراه و رایانامه (ایمیل) دیگران را به کار نبرید.
  • شماره ملی و رایانامه (ایمیل) را نمی‌توان ویرایش کرد، پس در وارد کردن آنها دقت کنید.
نحوه ثبت نام در سایت ایرانداک irandoc.ac.ir

در صفحه روبه رو، بر روی آیکون “ثبت درخواست پیشینه تازه” کلیک نموده و کادر های مربوط به مقطع تحصیلی، وابستگی سازمانی و… را تکمیل نمایید.

پس از تکمیل کادرهای مربوطه باید کلید ” تایید و پرداخت هزینه “ را بفشارید و سپس مبلغ مورد نظر را پرداخت و بر روی گزینه “تایید” کلیک کنید.

لینک مستقیم ورود به بخش  ثبت نام درخواست پیشینه پژوهش کلیک کنید.

نام نویسی در بخش ثبت پایان نامه، رساله و پیشنهاده

ثبت پایان نامه و رساله در سایت ایران داک irandoc.ac.ir همچنین موضوع دیگری است که نویسندگان مقاله‌ها و دانشجویان به قصد حفاظت از نوشته‌ها و زحمات خود در نوشتن مقاله‌ها خود می بایست به ثبت مقالات خود اهمیت دهند. در ادامه مقاله راهنمای تصویری روال ثبت پایان نامه و ثبت رساله در سامانه ایرانداک عرضه شده.

در قدم اول می بایست به سایت ( irandoc.ac.ir  ) ایران داک  مراجعه کنید و بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه “ ثبت پایان نامه و رساله ” کلیک کنید.

نام نویسی در بخش ثبت پایان نامه، رساله و پیشنهاده

اکنون طبق تصویر بالا وارد چنین صفحه ای می شوید در قدم اول بر روی گزینه “نام نویسی” کلیک کنید و اطلاعات مورد لازم را وراد کنید و در نهایت بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

سپس متقاضیان می بایست به بخش ورود به سامانه مراجعه کرده و قسمت ایمیل و گذرواژه انتخابی را تکمیل نمایند. پس از ورود به سامانه از منوی سمت راست گزینه ثبت مدرک را انتخاب نموده و پایان نامه، رساله/داخل کشور را انتخاب کنند.

ثبت نام در این مرحله شامل شش بخش می باشد که باید توسط دانشجو تکمیل گردد. این 6 مرحله به شرح زیر است:

ثبت اطلاعات شخصی و تکمیلی

ثبت اطلاعات پارسا

محتوای پارسا

در قسمت چهارم فایل ها بارگذاری می شوند.

در این مرحله بررسی نهایی بر روی اطلاعات و پایان نامه صورت می گیرد.

پس از پایان بررسی و ثبت پایان نامه، کد رهگیری به کاربر تحویل داده می شود.

در نهایت اطلاعات تکمیل شده از سوی سایت ایرانداک تایید شده و عملیات ثبت رساله و یا پایان نامه با موفقیت به پایان می رسد.

لینک مستقیم ورود به بخش پایان نامه، رساله و پیشنهاده کلیک کنید.

ثبت نام همانندجویی در سایت ایرانداک

در صورتی که نیاز به استفاده و بارگذاری مطالب پایان نامه و پروپزال خود در سایت همانندجو دارید لازم است در این سامانه ثبت نام کرده و بعد از دریافت گذر واژه برای ورود به سامانه و استفاده از خدمات آن اقدام نمایید.

برای ثبت نام در سامانه همانندجو ایرانداک، لازم است ابتدا به این سامانه وارد شوید. سپس بر روی گزینه نام نویسی کلیک کنید تا بتوانید به مرحله ثبت نام سامانه وارد شوید.

نام در سامانه همانندجو

در صورتی که دانشجو هستید از قسمت نام نویسی شخص حقیقی اقدام کرده و بر روی گزینه برو کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه همانندجو

لازم است دقت کنید اطلاعات هویتی خود را به طور صحیح و دقیق وارد نموده و از اطلاعات هویتی دیگران استفاده نمایید.

در وارد نمودن اطلاعات کد ملی و آدرس ایمیل خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا این اطلاعات قابل ویرایش نیستند پس در هنگام نگارش آن ها دقت لازم را داشته باشید.

بعد از کلیک بر روی گزینه برو، وارد صفحه جدید ثبت نام در سامانه همانندجو می شوید.

اطلاعات خواسته شده از قبیل شماره ملی، نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره تلفن همراه، جنسیت و تاریخ تولد را وارد کرده و بر روی گزینه گام بعدی کلیک نمایید.

نام در سامانه همانندجو ایرانداک

در مرحله بعد نیز اطلاعات خود را کامل نموده  ومراحل ثبت نام خود را به اتمام برسانید تا بتوانید از امکانات این سامانه به خوبی استفاده کنید.

بعد از ثبت نام و ورود به سامانه همانندجو به پنل کاربری خود در  این سامانه وارد می شوید

در این صفحه گزینه های مختلفی از جمله  پیشنهاد پروپزال کارشناسی ارشد، پایان نامه کارشناسی ارشد، پیشنهاد پروپزال دکتری تخصصی، مقاله نشریه، کتاب را مشاهده می کنید.

بنا به شرایط و نوع نیاز خود گزینه مربوط را انتخاب نمایید.

مثلا برای سنجش پایان نامه کارشناسی ارشد در سامانه همانندجو بر روی گزینه دوم یعنی پایان نامه کارشناسی ارشد کلیک کنید. در ادامه متن ارسالی خود را مشخص کرده وبا استفاده از گزینه گام بعدی به مرحله بعد وارد شوید.

عنوان انتخابی پایان نامه متنی که در صدد همانندجویی آن هستید را وارد کرده و بر روی گزینه بعدی کلیک کنید.

در این مرحله باید مشخصات مربوط به استاد راهنمای پایان نامه خود از جمله آدرس ایمیل و شناسه استادی استاد راهنما را وارد کنید و با استفاده از گزینه گام بعدی به مرحله بعد که مربوط به پرداخت هزینه همانندجویی است وارد شوید.

در مرحله آخر نسبت به تکمیل فرآیند پرداخت برای برسی همانند جویی اقدام کنید.

بعد از پرداخت مبلغ مربوط به این فرآیند کد رهگیری به شما ارائه می گردد.

در نهایت فایل پی دی افی مربوط به بررسی صورت گرفته در اختیار شما قرار می گیرد و شما می توانید از نتایج مربوط به ارزیابی این سامانه اطلاع پیدا کرده و در صورت لزوم برای ویرایش اطلاعات و متون خود استفاده نمایید

یکی از سامانه های پر کاربرد برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها، سامانه همانندجو می باشد. این سامانه یکی از بخش های اصلی سایت ایرانداک بوده و به بررسی میزان مشابهت و همانندی پژوهش انجام گرفته با پژوهش های پیشین می پردازد.

 در این مقاله به معرفی سامانه همانندجو پرداختیم و در مورد مراحل مختلف ورود و ثبت نام در سامانه توضیح دادیم چنانچه در هنگام مراجعه به این سامانه به مشکل برخوردید یا سوال و ابهامی داشتید می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس گرفته و با کارشناسان این مجموعه مشورت کنید.

لینک مستقیم ورود به بخش پایان نامه، رساله و پیشنهاده کلیک کنید.

سایت ایرانداک irandoc.ac.ir

سایت ایرانداک irandoc.ac.ir

پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) یک پژوهشگاه دولتی در شهر تهران، استان تهران است. و در سال 1347 تاسیس شده است. در حال حاضر 20 دانشجو و 29 استاد در این مرکز مشغول فعالیت می باشند.

بر اساس تحلیلهای انجام شده این مرکز تاکنون 276 مقاله علمی در نشریات و همایشهای داخلی منتشر نموده است.پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) صاحب امتیاز و ناشر 1 مجله تخصصی است و تا کنون 3 همایش توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) برگزار شده است.

علاوه بر این تاکنون 170 مقاله معتبر بین المللی نیز از این مرکز استخراج شده است. اطلاعات و آمار دقیقتر از پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) را می توانید در زیر مشاهده نمایید.در سال 1401 پژوهشگران پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) بیشترین مقالات خود را با کلیدواژه های «مطالعه پیش امکان سنجی» و «مطالعه پیش امکان سنجی» منتشر نموده اند.

مراحل ثبت نام در ایرانداک

دانشجو باید به نشانی pishine.irandoc.ac.ir مراجعه نماید.

۲- با نام نویسی در بخش کاربر جدید و اخذ کد فعال سازی، وارد سامانه شود.

۳- پس‌ازآن تقاضا پیشینه یاب در بخش درخواست جدید، را ارسال نماید.

۴- در بخش مربوطه، کلیدواژه های موردنظر و عنوان پیشنهادی پایان نامه را وارد نماید.

۵- با پرداخت مبلغ اعلامی به حساب ایرانداک و اخذ رسید پرداخت اینترنتی، به سامانه وارد شود.

۶- با مراجعه به بخش درخواست‌های گذشته می تواند فایل PDF نتیجه پیشینه یاب را دانلود نماید.

۷- ضروری است شرح پیشینه یاب به همراه فرم دوبرگی پیشنهاده و اطلاعات تکمیلی پیشنهاده پایان نامه به امور پژوهش گروه عرضه شود.

سامانه همانندجو یکی از سامانه های اصلی سایت ایرانداک است که به بررسی میزان همانندی پژوهش های انجام شده می پردازد.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (31 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه نحوه ثبت نام در سایت ایرانداک irandoc.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا