سامانه آزمون نظام مهندسی www.inbr.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمون نظام مهندسی www.inbr.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه اعلام نتایج inbr.ir | اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir با هدف ارائه خدمات به داوطلبان و علاقمندان به  شرکت در آزمون نظام مهندسی جهت انجام ثبت نام آزمون نظام مهندسی می بایست به سامانه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.

ثبت نام آزمون نظام مهندسی به صورت اینترنتی و از طریق سامانه inbr.ir می باشد. داوطلبان آزمون نظام مهندسی inbr برای ثبت نام می بایست در زمان اعلام شده به سامانه مربوط مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را پشت سر بگذارند در ادامه مقاله می پردازیم به معرفی سایت نظام مهندسی 1402 inbr.ir | ثبت نام + اعلام نتایج آزمون تا پایان مقاله همراه ما باشید.

سامانه ثبت نام نظام مهندسی ۱۴۰۱ inbr.ir

ورود به سایت نظام مهندسی inbr.ir

متقاضیانی که قصد دریافت پروانه اشتغال و اخذ شماره نظام مهندسی ۱۴۰۱ را دارند، باید که اول کارشان در آزمون نظام مهندسی ورود به حرفه مهندسان شرکت کنند و در حتما نمره قبولی را در این آزمون ها می بایست جهت ادامه کار دریافت کنند.

برای ورود به سایت نظام مهندسی ابتدا به آدرس اینترنتی https://inbr.ir مراجعه کنید. تا مستقیم وارد سایت مربوط شوید.

نحوه ثبت نام نظام مهندسی 1401 inbr.ir

سایت ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402

برای  ثبت در نام آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ماه سال 1402 در قدم اول به سامانه آزمون نظام مهندسی به آدرس اینترنتی www.inbr.ir مراجعه کنید. سپس بر روی گزینه “سامانه آزمون های ورود به حرفه” کلیک کنید. (طبق تصویر زیر…)

سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir

در این بخش، لینک های مختلفی را مشاهده می کنید. در زمان شروع فرآیند ثبت نام در این آزمون لینک مربوط به ثبت نام در آزمون فعال خواهد شد. 

نتایج بازنگری آزمون‌های ورود به حرفه شهریورماه ۱۴۰۱

در صورتی که قصد ثبت نام در آزمون را دارید، بر روی لینک ثبت نام کلیک کنید و سپس با ورود به مراحل بعدی، تمامی مراحل ثبت نام در آزمون را انجام دهید.

سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir

لیست خدمات سامانه آزمون های ورود به حرفه inbr.ir :

  • اعلام زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی inbr
  • برگزاری فرآیند ثبت نام آزمون نظام مهندسی
  • دریافت کارت ورود به جلسه آزمون
  • اعلام زمان برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان
  • اعلام نتایج آزمون‌ نظام مهندسی
  • شرح مراحل اخذ پروانه اشتغال به کار
  • اعلام زمان مراجعه پذیرفته شدگان آزمون جهت تحویل مدارک در استان‌ ها
  • تاریخ اعتبار قبولی آزمون‌های نظام مهندسی
  • نحوه عودت هزینه‌ های آزمون
  • امکان دسترسی به سایر دفترچه‌های آزمون (A- B -C -D)
  • اعتراض به آزمون شامل اعتراض به سوالات، پاسخنامه‌ها و تصحیح برگه‌های معماری طراحی
  • اطلاعیه برای افرادی که نتایج آزمون آنها متخلف و یا در دست بررسی اعلام شده است
  • اطلاعیه برای افرادی که در آزمون نمره قبولی کسب نکرده‌اند

زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402

آزمون هاي ورود به حرفه در هر سال با توجه به هماهنگی هاي انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور در 2 نوبت برگزار خواهد شد که بطور معمول هر نوبت در یک نیمه از سال خواهد بود.

خبرهاي تکمیلی درخصوص هر یک از آزمون ها در فواصل زمانی مشخص در بخش اخبار سایت و همین صفحه اعلام خواهد شد. لازم بذکر است فرصت ثبت نام براي هر آزمون مطابق برنامه زمان بندي آن حداقل یک ماه خواهد بود و اطلاع رسانی هاي کافی از طریق سایت و همچنین سازمانه اي نظام مهندسی و کاردانی استانها انجام خواهد.

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی در زمان صدور کارت شناسایی هر آزمون (کارت ورود به جلسه) در «راهنماي شرکت در جلسه آزمون» درج میشود.

این زمان بطور معمول براي هر آزمون حدود 2 ماه پس از برگزاري آزمون خواهد بود. نتایج آزمون رشته معماري طراحی به دلیل تصحیح برگهها بصورت دستی در برخی از آزمونها دیرتر اعلام خواهد شد که اخبار مربوط به آن در سامانه اعلام میشود.

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 در سایت ثبت نام  www.inbr.ir قابل مشاهده می باشد.

موسسه ایران و اروپا یکی از بهترین موسسات آموزش زبان در کشور است که در طول هر ترم تعدادی زیادی زبان آموز به آموزش زبان انگلیسی در این موسسه مشغول می باشند. این موسسه ارائه دهنده دوره های مختلف اموزش زبان انگلیسی با هدف پیشرفت در مکالمه زبان انگلیسی و آمادگی جهت امتحانات بین المللی با ارائه بهترین کیفیت به زبان آموزان است. این موسسه در زمینه فعالیت خود موفق به اخذ جوایز زیاد در سطوح مختلف شده است.

دریافت کارت ورود به جلسه نظام مهندسی 1402 inbr.ir

متقاضیانی که قصد شرکت در آزمون نظام مهندسی ثبت نام کرده اند، می بایست قبل از برگزاری آزمون به سامانه www.inbr.ir مراجعه کنند و مراحل مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه را از طریق سامانه نظام مهندسی انجام دهند.

جهت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی، می بایست که افراد حتما کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند. همچنین، در صورتی که قصد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی 1401 را دارید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

طبق مراحل بالا ابتدا باید وارد سایت inbr.ir سازمان نظام مهندسی شده و بر روی گزینه “سامانه آزمون های ورود به حرفه” کلیک کنید. طبق تصویر زیر :

 

سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir

سپس وارد صفحه “سامانه آزمون های ورود به حرفه” می شوید و بعد بر روی گزینه “کارت ورود به جلسه آزمون معماری طراحی تیرماه 1402” کلیک کنید تا وارد سایت وزارت راه و شهرسازی می توانید جهت دریافت اقدام کنید.

نظام مهندسی 1401 inbr.ir

توضيحات جامع تر برای دریافت کارت ورود به جلسه از سامانه نظام مهندسی 1402 inbr.ir

  • براي مشاهده کارت خود مي توانيد از يكي از چهار روش پايين استفاده كنيد
  • براي جستجوي نام خانوادگي قسمتي از نام خانوادگي کافي مي باشد
  • چنانچه موفق به پرينت کارت شرکت در آزمون خود نشده ايد مي توانيد در روز چهارشنبه 1402/2/1 به ستاد رفع نقص مستقر در آدرس هاي پيوست از ساعت ۸:۳۰ الي ۱۲:۰۰ ظهر و بعدازظهر از ساعت۱۳:۰۰ الي ۱۶:۳۰مراجعه نماييد

سایت مشاهده نتایج نظام مهندسی inbr.ir

نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 1402 inbr.ir کلیپ زیر را مشاهده کرده تا در عرض 1 دقیقه یاد بگیر چگونه نتایج آزمون خود را مشاهده کنید.

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1402

دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۲ حاوی مهم ترین اطلاعاتی است که هر داوطلب برای شرکت در آزمون به آن نیاز دارد. به همین دلیل ما در این مقاله منحصرا درباره دفترچه آزمون نظام مهندسی صحبت می کنیم و لینک دفترچه آزمون نظام مهندسی هم در ادامه قرار گرفته است.

سایت مشاهده نتایج نظام مهندسی ۱۴۰۱ inbr.ir

نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی 1401 inbr.ir کلیپ زیر را مشاهده کرده تا در عرض 1 دقیقه یاد بگیر چگونه نتایج آزمون خود را مشاهده کنید.
سؤالات متداول سامانه آزمون نظام مهندسی inbr.ir
زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی اردیبهشت ۱۴۰۲ از 11 تا 23 اسفندماه اعلام شد.
 

آزمونه اي ورود به حرفه در هر سال با توجه به هماهنگی هاي انجام شده با سازمان سنجش آموزش کشور در دو نوبت برگزار خواهد شد که بطور معمول هر نوبت در یک نیمه از سال خواهد بود.

خبرهاي تکمیلی درخصوص هر یک از آزمونها در فواصل زمانی مشخص در بخش اخبار سایت و همین صفحه اعلام خواهد شد. لازم بذکر است فرصت ثبتنام براي هر آزمون مطابق برنامه زمانبندي آن حداقل یک ماه خواهد بود و اطلاع رسانی هاي کافی از طریق سایت و همچنین سازمانهاي نظام مهندسی و کاردانی استانها انجام خواهد شد.

زمان دقیق اعلام نتایج هر آزمون در زمان صدور کارت شناسایی هر آزمون (کارت ورود به جلسه) در «راهنماي شرکت در جلسه آزمون» درج میشود. این زمان بطور معمول براي هر آزمون حدود 2 ماه پس از برگزاري آزمون خواهد بود. نتایج آزمون رشته معماري طراحی به دلیل تصحیح برگه ها بصورت دستی در برخی از آزمونها دیرتر اعلام خواهد شد که اخبار مربوط به آن در سامانه اعلام میشود.

زمان دقیق مراجعه افراد پذیرفته شده در آزمون (قبول شدگان) جهت تحویل مدارك و انجام سایر مراحل
دریافت پروانه اشتغال به کار، در «راهنماي اعلام نتایج آزمون» درج و همزمان با اعلام نتایج آزمون در
سامانه ثبتنام اطلاعرسانی میگردد. این زمان بطور معمول براي هر آزمون حدود 3 ماه پس از برگزاري
آزمون خواهد بود.

متقاضیانی که ثبت نام آنها به هر دلیل موفق نبوده و یا بنا به مصوبات کمیسیون همارزی رشته ها شرایط اخذ پروانه را نداشته و درخواست انصراف و عودت هزینه را دارند، میتوانند در هر آزمون بعد اتمام زمان ثبتنام آزمون از طریق ارسال درخواست خود به آدرس ایمیلی که در اطالعیه عودت هزینهها در بخش اخبار سایت درج میگردد اقدام نمایند.

همان گونه که در دستورالعمل و راهنماي ثبتنام آزمون و همچنین شرکت در جلسه آزمون تاکید شده است در هیچ یک از موارد جبران کسري نمره وجود نخواهد داشت و این افراد باید در آزمون هاي بعدي شرکت نمایند.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.8/6 - (22 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه آزمون نظام مهندسی www.inbr.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا