سایت آزمون غربالگری my.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آزمون غربالگری my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

آزمون غربالگری آزمون غربالگری

آزمون غربالگری همگام مدارس یکی از خدمات سامانه همگام است که با هدف سنجش سلامت روان دانش‌‌آموزان در سرتاسر نقاط کشور راه اندازی شده این طرح در سال جاری در سامانه مای مدیو my.medu.ir نیز انجام می شود و  سوالات و فرآیند شرکت در آزمون غربالگری را انجام دهند.

 دانش آموزان هفتم و هشتم متوسطه اول می بایست در تاریخ 20 خرداد ماه سال 1402 با ورود به سایت ازمون غربالگری که سامانه مای مدیو my.medu.ir می باشد،

بدون شک شما هم میخواهیم درباره نحوه شرکت در آزمون غربالگری –  نحوه مشاهده نتایج آزمون غربالگری ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ – زمان اعلام نتایج آزمون غربالگری بیشتر اطلاع داشته باشید پس پیشنهاد میکنم تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

آزمون غربالگری سایت همگام

دانش آموزان با سن کم دارای احساسات و عواطف شکننده ای هستند برای جلوگیری از شکل گیری شخصیتی در مسیری منفی باید به گونه ای با آن ها رفتار کرد تا احساس شرم یا تحقیر نکنند.

از مهم ترین راه ها و روش ها که جز موضوعات و زیر شاخه های اصلی اهمیت سلامت روان در دانش آموزان، کنترل استرس و اضطراب است. باید به گونه ای آموزش داده شوند تا در مقابل استرس ها واکنش صحیح از خود بروز دهند و بر ترس غلبه کنند. همچنین در حین تحصیل یا در زمان حضور در مدرسه، دانش آموزان می توانند از مربیان و مشاوران حاضر در مدرسه طلب کمک کنند و راهنمایی شوند.

اکنون به اهمیت آزمون غربالگری همگام برای دانش آموز خود پی برده اید چرا باید دانش آموز شما در آزمون غربالگری شرکت کنند. سازمان آموزش و پرورش به همین دلیل آزمون غربالگری همگام را با هدف بهبود سلامت روان دانش‌آموزان با شناخت مشکلات و آسیب‌های احتمالی پیش روی آن‌ها طراحی کرده و بصورت الکترونیکی توسط سامانه همگام در درسترس دانش آموزان قرار داده است.

برای شرکت در آزمون خودارزیابی غربالگری می توانید از سه روش برای شرکت در  آزمون ها اقدام کنید.

1- سایت نماد میتوانید به مراجعه به این سایت از بخش ورود کاربر سپس به قسمت پرتال کاربری در آزمون های غربالگری شرکت کنند.

2- سایت همگام نیز گزینه دوم شما می باشد که در آن نیز قادر هستید در آزمون های غربالگری همگام شرکت کنید.

3- برنامه شاد نیز گزینه اخری برای شما می باشد. همچنین این طرح بصورت حضوری نیز قابل دریافت از مدارس می باشد که اولیای محترم میتوانن نسبت به دریافت این طرح به مدارس مراجعه کنند.

4 – دانش آموزان پایه هفتم و شیشم برای شرکت در آزمون از طریق سایت پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش یا همان سامانه مای مدیو دات آی آر  my.medu.ir اقدام کنند.

غربالگری دانش آموزان چیست ؟ یکی از عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر دوره تحصیلی سلامت جسمانی و روانی آنان است.بنابراین چه از نظر آموزشی و کنترل عوامل افت تحصیلی و چه از نظر بهداشتی و پیشگیری از بیماری ها و بروز معلولیت ها لازم است سلامت جسمی و روانی تمامی دانش آموزان مورد ارزیابی قرار گیرد.

توجه

فقط دانش آموزان پایه 7 و 8 تا 20 خرداد ماه سال  1402 می توانند در آزمون های آزمون غربالگری شرکت کنند.

آزمون غربالگری در سامانه my.medu.ir

اگر شما نیز قصد شرکت در  آزمون غربالگری در سامانه my.medu.ir را دارید مراحل زیر را طی کنید.

در ابتدای نحوه شرکت در آزمون غربالگری my medu.ir به صفحه ورود به سایت my medu.ir نقش دانش آموز را انتخاب نموده و ضمن انتخاب تابعیت، کد ملی و شماره سریال شناسنامه خود را وارد نموده و روی گزینه “ورود” کلیک نمایید. (طبق تصویر زیر…)

دریافت کارت ورود به جلسه امتحان نهایی ۱۴۰۲ از my.medu.ir
  • بعد از ورود به صفحه اصلی سایت آزمون غربالگری my.medu.ir بر روی آیکون مورد نظر کلیک کنید.
سایت مای مدیو کارت ورود به جلسه

در ادامه آموزش شرکت  در آزمون غربالگری در سایت همگام را نیز در ادامه مشاهده کنید.

راهنمای تصویری نحوه شرکت در آزمون غربالگری همگام

شرکت در آزمون غربالگری همگام مدارس

اگر شما نیز متقاضی شرکت در آزمون غربالگری همگام هستید باید بدانید دو روش برای شرکت در آزمون دارید که در ادمه همین مقاله در مورد آنان صحبت خواهیم کرد.

از اهداف اصلی این آزمون غربالگری همگام فراهم کردن بستر لازم برای شناسایی و مداخله در فوریت‌های روانی و اجتماعی است و هر ساله برای دانش‌آموزان پایه هفتم، هشتم و نهم برگزار می‌شود اکنون در این قسمت از مقاله قصد داریم نحوه انجام آزمون غربالگری همگام را بصورت تصویری به شما عزیزان آموزش دهیم.

برای شرکت در آزمون غربالگری همگام ابتدا می بایست آدرس سامانه دانش آموزی همگام hamgam.medu.ir را در مرورگر خود سرچ کنید.

نحوه شرکت در آزمون غربالگری همگام

حال برای ورود به سامانه پورتال همگام مدارس می بایست اطلاعات خود که شامل نام کاربری و رمز ورود است را در کادر های مربوطه وارد کرده و در نهایت بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

آزمون غربالگری روانی دانش آموزان مقطع ابتدایی-

اگر شما والدین دانش آموزش هستید و قصد شرکت در آزمون غربالگری همگام مدارس را دارید باید با نقش اولیا دانش آموز وارد همگام شوید طبق تصویر بالا مراحل را طی کنید.

  • اکنون در پرتال سایت همگام مدارس می بایست بر روی گزینه آزمون های مشاوره ای همگام کلیک کنید.
همگام
  • طبق تصویر بالا بر روی گزینه مربوطه کلیک کنید.
آزمون غربالگیری
  • حال می بایست بر روی گزینه “شرکت درآزمون غربالگری ”  کلیک کنید.
  • در قسمت مدیریت روی شکل دفتر چه کلیک کنید تا فایل برای شما بارگیری شود.
دفترچه همگام

بعد از ورود به صفحه جدید تک به تک روی هر دفترچه کلیک کنید و به همه سوالات دفترچه ها پاسخ دهید. تعداد کل دفترچه های آزمون غربالگری همگام مدارس 4 عدد می باشند.

راهنمای تصویری نحوه شرکت در آزمون غربالگری همگام

بعد از پاسخ گویی به همه سوالا این دفترچه روی گزینه ثبت موقت کلیک کنید برای جابجایی بین سوالات از گزینه قبلی و بعدی در سایت همگان استفاده کنید.

این هم آموزش تصویری سایت آزمون غربالگری همگام مدارس سعی کرده ایم بصورت جامع و کامل به شما آموزش دهیم ممنون میشود. لایک و ستاره دادن به مقاله فراموش نشود.

زمان آزمون غربالگری مدارس 1402

زمان اعلام نتایج آزمون غربالگری 1402  1403 به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ از جمله مهم ترین عواملی که می تواند در زمان اعلام نتایج آزمون تاثیر گذار باشد، زمان برگزاری آزمون غربالگری می باشد. 

با این حساب زمان آزمون غربالگری مدارس در اردیبهشت ماه و خرداد ماه 1402 خواهد بود که در صورت تمدید، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد.

غربالگری دانش آموزان چیست ؟

غربالگری دانش آموزان چیست ؟

غربالگری دانش آموزان چیست ؟ یکی از عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در هر دوره تحصیلی سلامت جسمانی و روانی آنان است.بنابراین چه از نظر آموزشی و کنترل عوامل افت تحصیلی و چه از نظر بهداشتی و پیشگیری از بیماری ها و بروز معلولیت ها لازم است سلامت جسمی و روانی تمامی دانش آموزان مورد ارزیابی قرار گیرد .

آزمون غربالگری چیست ؟ منظور از معاینات غربالگری جستجوی بیماری یا اختلال به وسیله آزمون های عملی و سریع ، معاینه و یا روش های دیگر در افرادی است که ظاهراً سالم به نظر می رسند.
 

در مراقبت های بهداشتی درمانی دانش آموزان ، برای شناسایی برخی از بیماری و نقایصی مانند اختلالات رشد ، مشکلات بینایی و شنوایی ، بیماری های لثه و پوسیدگی دندان، گواتر و کم خونی ، اختلالات رفتاری، انحراف ستون فقرات واختلالات عملکرد دستگاههای بدن معاینات غربالگری به صورت سالانه انجام می شود که شامل معاینات پزشکی وارزیابی مقدماتی دانش آموزان بوده و نتایج آن در شناسنامه سلامت دانش آموز ثبت می گردد.

 

آدرس سایت آزمون غربالگری مدارس

برای شرکت در آزمون غربالگری همگام ابتدا می بایست آدرس سامانه دانش آموزی همگام hamgam.medu.ir را در مرورگر خود سرچ کنید.

آدرس سایت آزمون غربالگری مدارس در حال حاضر www.hamgam.medu.ir  می باشد.

سؤالات متداول سایت آزمون غربالگری همگام مدارس

همان گونه که در مقاله نیز بیان شد برای شرکت در آزمون غربالگری دانش آموزان می بایست به سایت همگام www.hamgam.medu.ir مراجعه کنید.

آزمون های غربالگری در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شناسایی مشکلات دانش آموزان از سوی آموزش و پرورش در مدارس سراسر کشور برگزار می شوند.

برای شرکت در آزمون های غربالگری شما از سه طریق می توانید اقدام کنید.

1- ورود به سامانه نماد namad.medu.ir

2- سایت همگام hamgam.medu.ir

3- برنامه شاد shad.ir

 

 

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (35 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آزمون غربالگری my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫4 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا