ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طرح امین طرحی است که هر ساله برای استخدام و جذب طلاب حوزه های علمیه و با همکاری سازمان آموزش و پرورش و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه و جامعه الزهرا برگزار می گردد. علاقمندان به ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش برای ثبت نام در این طرح باید در بازه زمانی مقرر اقدم نمایند.

در جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان با ابعاد مختلف دین اسلام و رفع ابهامات دانش آموزان، سازمان آموزش و پرورش کشور با همکاری معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه و جامعه الزهرا اقدام به معرفی و اجرای طرحی با نام طرح امین آموزش و پرورش نموده اند.

در این طرح کلیه طلاب حوزه های علمیه بعد از قبولی در آزمون های کتبی و شفاهی می توانند جهت تبلیغ معارف دینی و همچنین پاسخگویی به شبهات و ابهامات دانش آموزان مدارس کشور به استخدام آموزش و پرورش در بیایند.

ممکن است به هنگام ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش سوالات زیادی مورد سایت ثبت نام طرح امین، نحوه ثبت نام، زمان و… داشته باشید برای دستیابی به پاسخ این سوالات می توانید ادامه متن را مطالعه بفرمایید.

ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش 1402

طرح امین هر ساله و با همکاری سازمان آموزش و پرورش و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه به منظور جذب و استخدام داوطلبان علاقمند به استخدام در مدارس امین آموزش و پرورش به اجرا در می آید.

داوطلبان علاقمند به استخدام و فعالیت در مدارس طرح امین آموزش و پرورش می بایست در صورت داشتن شرایط و ضوابط لازم ، در زمان مقرر برای شرکت و ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش اقدام نموده و فرم ثبت نام طرح امین را در سایت مربوطه تکمیل نمایند.

در ادامه در مورد سایت ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش، نحوه ورود به این سایت، زمان و شرایط ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش و … توضیح خواهیم داد.

مقاله پیشنهادی » سامانه نجاح حوزه علمیه

سایت ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش

طرح امین در جهت پاسخگویی به نیازهای دینی دانش آموزان و رفع سوالات و ابهامات دینی آنان به اجرا در آمده است. داوطلبان علاقمند به استخدام در مدارس امین آموزش و پرورش می توانند در موعد مقرر برای ثبت نام در طرح امین آموزش و پرورش اقدام نموده و در صورت دارا بودن شرایط لازم و بعد از تکمیل فرم طرح امین آموزش و پرورش و طی مراحل مختلف در این طرح ثبت نام نمایند.

در صورت قبولی در آزمون ها، پذیرفته شدگان پس از آن باید دوره های آموزشی در نظر گرفته شده را نیز طی نموده تا برای فعالیت در این عرصه و پاسخگویی به نیازهای دینی دانش آموزان آماده فعالیت باشند.

سایت ثبت نام طرح امین در واقع سایت سماوات حوزه علمیه می باشد و علاقمندان به شرکت و استخدام در این طرح باید به سایت سماوات با آدرس اینترنتی samavat.ismc.ir مراجعه نمایند.

علاقمندان به استخدام در طرح امین باید در زمان مقرر شده برای ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش به این سامانه مراجعه نموده و با تکمیل فرم ثبت نام طرح امین و بارگذاری مدارک لازم، برای شرکت در این طرح اقدام نمایند.

 

نحوه ورود به سایت ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش

همان طور که پیش از این هم اشاره شد ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش با مراجعه به سامانه سماوات با آدرس اینترنتی samavat.ismc.ir انجام می پذیرد.

ثبت نام و انجام مراحل مربوط به آن به صورت اینترنتی و از طریق سایت سماوات حوزه علمیه صورت می پذیرد. علاقمندان باید برای انجام مراحل ثبت نام ، آشنایی با شرایط و ضوابط لازم برای شرکت در این طرح ، بارگذاری مدارک لازم و … به این سامانه مراجعه نمایند.

 بعد از مراجعه به سامانه سماوات با ورود به حساب کاربری خود در این سامانه می توانید کارهای مربوط به ثبت نام در این طرح را انجام دهید.

برای ورود به سایت سماوات حوزه علمیه و  ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش باید به این نحوه عمل نماید.

_ ابتدا در مرورگر خود عبارت سامانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه را تایپ نموده و سرچ نمایید.

_ بعد از سرچ عبارت مذکور، و ورود به سایت معاونت تبلیغ و امور فرهنگی، بر روی گزینه سماوات کلیک نموده و در صفحه جدید گزینه ورود به سماوات را انتخاب نمایید.

سایت ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش

 

_ بعد از انجام این مراحل به صفحه ورود اطلاعات کاربری وارد خواهید شد. اطلاعات کاربری از جمله نام کاربری و رمز عبور سامانه سماوات را وارد نموده و بعد از وارد کردن کد امنیتی مندرج در صفحه بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش

افرای که دارای حساب کاربری در سامانه سماوات نیستند برای دریافت نام کاربری و رمز عبور ابتدا باید در این سامانه ثبت نام نموده و بعد از انجام ثبت نام ، با داشتن نام کاربری و رمز عبور برای ورود به حساب کاربری خود در این سامانه اقدام نمایند.

برای این منظور بعد از ورود به سامانه معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه بر روی گزینه سماوات کلیک کنید.

در صفحه جدید عبارت پرونده ندارم را انتخاب نمایید. با تکمیل فرم ثبت نام و انجام مراحل می توانید در این سامانه ثبت نام نموده و رمز عبور دلخواه خود برای ورود به سامانه ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش را ثبت نمایید.

مقاله پیشنهادی » سایت مای مدیو اموزش پرورش my medu.ir

زمان ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش

داوطلبان ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش باید بدانند که هنوز زمان دقیق ثبت نام برای این طرح در سال 1402 اعلام نشده است.

با توجه به اینک ثبت نام طرح امین در سال 1401 در خردا ماه آغاز شده و تا پایان این ماه نیز ادامه داشت، پیش بینی می شود ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش 1402 نیز در همین بازه زمانی صورت پذیرد.

در صورت اعلام زمان دقیق ثبت نام در این طرح در همین صفحه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

شرایط ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش

برای شرکت در طرح امین آموزش و پرورش باید دارای شرایط و ضوابط لازم باشید. در صورت دارا بودن شرایط لازم می توانید برای ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش اقدام نمایید.

شرایط ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش برای سال گذشته شامل موارد زیر بوده است.

1-دارا بودن شریط سنی لازم . داوطلبان باید حداقل 22 سال سن و حداکتر 42 سال داشته باشند. داوطلبانی که بیشتر از 42 سال سن دارند در صورت سابقه فعالیت دانش آموزی و دارا بودن توانایی لازم می توانند در این طرح ثبت نام نمایند.

2- داوطلبان متقاضی شرکت و ثبت نام در طرح امین باید در حوزه علمیه ثبت نام نموده باشند.

3- برادران داوطلب برای ثبت نام در طرح امین آموزش و پرورش باید سطح یک تحصیلات حوزوی خود را به پایان رسانیده باشند و برادران سفیران هدایت نیز می بایست تعداد 130 واحد درسی خود را با موفقیت گذرانده باشند.

4- همچنین خواهران مبلغ و طلبه نیز برای ثبت نام در طرح امین آموزش و پرورش لازم است سطح دو تحصیلات خود در حوزه علمیه خواهران یا جامعه الزهرا را به پایان رسانیده باشند.

5- قبولی و موفقیت در آزمون مصاحبه تخصصی مدارس (پاسخ به سوالات و ابهامات دانش آموزان، مشاوره، مدیریت کلاس و…)

6- به پایان رسانیدن دوره کارورزی و آموزش تبلیغ

7- دادن تعهد در مورد  اختصاص حداقل 60 ساعت فعالیت در یک ماه

مقاله پیشنهادی  » سایت سازمان سنجش

سایت ثبت نام طرح امین خواهران

علاوه بر داوطلبان آقا ، خواهران علاقمند به فعالیت و پذیرش در طرح امین نیز می توانند برای ثبت نام در طرح امین آموزش و پرورش اقدام نمایند. این داوطلبان می بایست مدرک سطح دو تحصیلات حوزوی خود را دریافت کرده باشند تا بتوانند در این طرح ثبت نام و شرکت نمایند.

در مورد سایت ثبت نام طرح امین خواهران باید دقت داشته باشید که ثبت نام طرح امین برای خواهران علامند به شیوه ی متفاوتی صورت می گیرد. به صورتی که سایت ثبت نام طرح امین خواهران برای هر استان به صورت جداگانه می باشد و خواهران علاقمند به شرکت در طرح امین می بایست برای ثبت نام و طی مراحل مختلف به سایت حوزه علمیه خواهران محل سکونت خود مراجعه نمایند.

خواهران داوطلب باید در بازه های زمانی مقرر شده به سایت مربوطه مراجعه نمایند و امور مربوط به ثبت نام و بارگذاری مدارک را انجام دهند.

دراین مطلب در مورد طرح امین آموزش و پرورش ، سایت ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش و… توضیح داده شد. در صورتی که برای ثبت نام در این سامانه با مشکلی مواجه شدید یا با سوال و ابهامی مواجه شده اید  می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و از کمک و راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

سؤالات متداول ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش 1402

برادران داوطلب شرکت در طرح امین باید برای ثبت نام خود به سامانه سماوات مراجعه نمایند. در مورد سایت ثبت نام طرح امین خواهران نیز در متن بالا توضیحات لازم ارائه شده است.

نحوه ثبت نام طرح امین در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است برای آشنایی بیشتر به متن مراجعه نمایید.

داوطلبان متقاضی ثبت نام در این طرح باید دارای شرایط سنی و تحصیلی لازم و … باشند. شرایط ثبت نام طرح امین در متن بالا توضیح داده شده است.

5/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام طرح امین آموزش و پرورش

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا