سامانه مدرسه هوشمند myschools.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مدرسه هوشمند myschools.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه مدرسه هوشمند myschools.ir - ورود به سایت هوشمند من

یکی از سامانه های راه اندازی شده مختص دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی، سامانه مدرسه هوشمند است که به ارائه امکانات مختلفی به این دانش آموزان می پردازد.

با گسترش استفاده از بستر اینترنت برای بسیاری از امور مربوط به تحصیل و آموزش ، روند انجام بسیاری از کارها، ساده و سریع تر شده است.

سامانه ها و سایت های بسیاری در زمینه های مختلف به خصوص در زمینه های آموزشی ایجاد شده اند که به ارائه خدمات مختلف آموزشی، تحصیلی، مهارتی و… می پردازند.

دانش آموزان می توانند بعد از مراجعه به این سامانه ها از امکانات و بخش های مختلف آنها استفاده کنند و امور مربوط به مدرسه و تحصیل خود را در سریعترین زمان و بدون اتلاف وقت انجام دهند

اکنون دیگر آموزش و تحصیل به صورت سنتی امکان پذیر نیست و با توجه به شرایط موجود لزوم وجود بسترهای مناسب برای ارائه خدمات آموزشی برای استفاده دانش آموزان ضروری است. یکی از این سامانه های مفید، سامانه مدرسه هوشمند  مخصوص مدارس غیر انتفاعی است.

سامانه مدرسه هوشمند

سامانه مدرسه هوشمند بستری مناسب برای انجام فعالیت های مختلف پدید آورده است تا والدین و مدیران و کادر آموزشی مدارس بتوانند با یکدیگر تعامل بیشتری داشته و دانش آموزان هم از بخش های مختلف این سامانه استفاده نموده و از خدمات این سامانه به صورت آنلاین استفاده نمایند.

سامانه مدرسه هوشمند با آدرس الکترونیکی myschools.ir در دسترس است و برای ورود به این سامانه واستفاده از خدمات و امکانات آن باید به این سامانه وارد شوید.

توجه داشته باشید که این سامانه جهت استفاده دانش آموزان مدارس غیر انتفاعی می باشد و صرفا دانش آموزان این مدارس می توانند به این سامانه مراجعه نموده و از امکانات و خدمات آن استفاده کنند.

سایت مدرسه هوشمند شامل موارد آموزشی بسیاری است و دانش آموزان می توانند علاوه بر استفاده از موارد درسی و آموزشی این سامانه از دیگر زمینه های موجود هم استفاده نموده و در جهت سرگرمی یا رشد و پیشرفت مهارت های خود قدم بردارند.

والدین می توانند با حضور در این سامانه با معلمان و کادر آموزشی مدرسه ارتباط بهتری برقرار کرده و از روند تحصیلی و رشد و پیشرفت فرزند خود اطلاع بهتر و دقیق تری کسب نمایند. علاوه بر این دانش آموزان می توانند از امکانات سامانه مدرسه هوشمند استفاده نمایند، به کتابخانه دسترسی داشته یا از دیگر خدمات سامانه نظیر دنیای موسیقی، بازی، خرید اینترنتی و… بهره بگیرند.

ورود به سامانه مدرسه هوشمند myschools.ir

کلیه دانش آموزان که در مدارس غیر انتفاعی مشغول به تحصیل هستند می توانند با دریافت نام کاربری و رمز عبور خود از مدرسه محل تحصیل به این سامانه وارد شده و از خدمات و امکانات گوناگون آن استفاده کنند.

برای ورود به سامانه مدرسه هوشمند لازم است در صفحه مرورگر خود ابتدا آدرس اینترنتی این سامانه یعنی myschools.ir را وارد نموده و در ادامه سرچ نمایید.

بعد از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه مدرسه هوشمند وارد خواهید شد.

به سامانه مدرسه هوشمند

  • بعد از ورود به سامانه باید نام کاربری و رمز عبور خود که از مدرسه محل تحصیل دریافت نموده اید را در فیلدهای مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه ورود کلیک نمایید و به این سامانه وارد شوید.

ورود به سامانه مدرس هوشمند

 

نام کاربری و رمز عبور سامانه مدرسه هوشمند

برای ورود به سامانه مدرسه هوشمند باید نام کاربری و رمز عبور مخصوص به خود را در محل مخصوص وارد کرده و با استفاده از این اطلاعات به سامانه وارد شوید.

توجه داشته باشید که امکان ثبت نام در این سامانه وجود ندارد و با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود که از مدرسه محل تحصیل تحویل گرفته اید می توانید به این سامانه وارد شده و از امکانات آن استفاده نمایید.

بخش های مختلف سامانه مدرسه هوشمند

سامانه مدرسه هوشمند دارای امکانات مختلفی بوده و دانش آموزان و معلمان می توانند متناسب با نیاز خود از امکانات ارائه شده در این سامانه استفاده کنند.

این سامانه دارای بخش های مختلفی بوده و صرفا به بحث آموزشی و درسی خلاصه نمی شود بلکه علاوه بر ایجاد بستری برای دریافت اطلاعات و آموزش به دانش آموزان به ارائه خدمات تفریحی و سرگرمی هم می پردازد.

مدرسه هوشمند

 

بعد از ورود به سامانه و وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود صفحه جدید را مشاهده می کنید، بر روی گزینه شروع کلیک کرده تا بتوانید در صفحه جدید بخش های مختلف این سامانه را مشاهده نمایید.

سامانه مدرسه هوشمند

 

مختلف سامانه مدرسه هوشمند

 

قسمت مدرسه هوشمند

بخش مربوط به مدرسه هوشمند یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های مختلف این سامانه است که خدمات زیادی را در اختیار مراجعه کنندگان قرار می دهد.

 دانش آموزان می توانند با استفاده از بخش مدرسه هوشمند به امکانات اصلی مورد نظر یک مدرسه هوشمند دست پیدا کنند. با استفاده از این بخش دسترسی و اطلاع از تکالیف درسی ، ارسال تکالیف، شرکت در امتحانات در نظر گرفته شده و استفاده از محتواهای آموزشی و … امکان پذیر است.

تولید محتوا

مراجعه کنندگان به این سامانه از جمله معلمان و دانش آموزان می توانند با مراجعه به این بخش به تولید محتوا پرداخته و این محتوا را با دیگر افراد و دانش آموزان به اشترک بگذارند.

امکان دیگری که در این بخش وجود دارد مربوط به خرید محتواهای آموزشی است یعنی افراد می توانند با استفاده از بخش تولید محتوا، محتوهای آموزشی مختلف را مشاهده نموده و برای خرید اقدام نمایند.

فروشگاه اینترنتی

با استفاده از قسمت فروشگاه اینترنتی، دانش اموزان می توانند برای خرید محتواها و موارد آموزشی اقدام نموده و با استفاده از این قسمت برای خرید اقلام آموزشی اقدام کنند.

جستجو

با استفاده از قسمت مربوط به جستجو می توانید به جستجو امکانات مورد نظر خود در این سامانه پرداخته و به صورت سریع تر و راحتتر به امکانات مد نظر دسترسی داشته باشید.

دنیای بازی

دانش آموزان علاوه بر استفاده از امکانات اموزشی و تحصیلی این سامانه می توانند برای استفاده از بازی ها و امکانات تفریحی نیز به این سامانه مراجعه کنند با استفاده از قسمت بازی ها می توانند به بازی های مختلف دسترسی داشته و اوقات فراغت خود راپر نمایید.

خدمات الکترونیک

با استفاده از قسمت خدمات الکترونیک می توانید امور الکترونیکی و کارهای مربوط به تراکنش های الکترونیکی این سامانه را انجام دهید.

کتابخانه من

با استفاده از گزینه کتابخانه ی من ، دانش آموزان می توانند به انواع کتاب های درسی و کتاب های مختلف کمک آموزشی دست پیدا نمایند و از آن ها استفاده کنند.

 

سامانه مدرسه هوشمند با آدرس اینترنتی myschools.ir در دسترس دانش آموزان می باشد و دانش آموزان در حال تحصیل در مدارس غیر انتفاعی می توانند با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز که از مدرسه غیر انتفاعی محل تحصیل خود دریافت نموده اند به امکانات مختلف سامانه دست پیدا نمایند. این سامانه دارای بخش های مختلف و امکانات گوناگونی است که قسمتی از این امکانات در متن بالا توضیح داده شده است

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و یا داشتن سوال در مورد این سامانه می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس بگیرد و سوال خود را مطرح نمایید.

 

سؤالات متداول سامانه مدرسه هوشمند myschools.ir

برای ورود به سایت ابتدا وارد سایت شوید سپس با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود وارد سیستم شوید میتوانید از کد ملی یا شماره موبایل خود به عنوان پسورد استفاده کنید.

100
ورود به ربات تلگرام 
با کلیک روی لینک زیر وارد ربات شود.
سپس نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنیداز کد ملی میتوانید به عنوان رمز عبور استفاده کنید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه مدرسه هوشمند myschools.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا