سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir

در عصر حاضر، تحول روز افزون باعث شده تا سامانه های زیادی در بستر نهادهای دولتی شکل بگیرد. این سامانه ها با هدف ایجاد سهولت در رسیدگی به درخواست مردم از سازمان مد نظر، انجام اطلاع رسانی و بهبود کیفیت ارائه خدمات ایجاد شده اند.

در فضای آموزشی و تحصیلی کشور نیز سامانه هایی زیادی با هدف خدمت رسانی و ارائه خدمات به صورت آنلاین راه اندازی شده است. سایت های آموزش و پرورش استانی یکی از این موارد یاد شده می باشد. سایت آموزش و پرورش استان البرز با آدرس اینترنتی alborz.medu.gov.ir و برای ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا ایجاد شده است.

موضوع مورد بحث ما در ادامه این مطلب در رابطه با سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir ، نحوه ورود به این سامانه، امکانات و خدمات مختلف آن و … خواهد بود، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سایت آموزش و پرورش استان البرز

در دنیای امروزه و با وجود گسترش استفاده از بسترهای الکترونیکی ایجاد شده، هر سازمانی برای اطلاع رسانی و بهبود کیفیت روند انجام امور اقدام به راه اندازی سامانه مخصوص نموده است. روند انجام امور و اطلاع از اخبار و اطلاعیه های موجو با مراجعه به این سامانه ها بسیار راحتتر و سریع تر خواهد بود. سایت آموزش و پرورش استان البرز نیز با نشانی alborz.medu.gov.ir ایجاد شده است. افراد مختلف از جمله دانش آموزان، معلمان، کارمندان آموزش و پرورش و حتی عموم مردم می توانند به این سامانه مراجعه نموده و از امکانات و خدمات مختلف این سامانه استفاده نمایند.

سایت آموزش و پرورش استان البرز

از جمله امکانات و خدماتی که با مراجعه به این سامانه می توانید از آن بهره مند شوید می توان به امکان ثبت و پيگيري انتقادات، پيشنهادات، شكايات و همچنین خدمات الکترونیک متناسب با دانش آموزان، معلمان ، خدمات عمومی ، اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیه های آموزشی مرتبط و … اشاره نمود.

مقاله پیشنهادی » سایت وزارت آموزش و پرورش www.medu.ir

ورود به سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir

در سال های گذشته، میزان استفاده افراد از سامانه ها و انجام کارها به صورت غیر حضوری و آنلاین رشد و پیشرفت زیادی داشت است. دانشگاه ها، نهادهای آموزشی، ادارات و همه نهادهای موجود در کشور نیز در راستای پاسخگویی به این نیاز اقدام به راه اندازی سامانه های زیادی نموده اند. با مراجعه به این سامانه ها افراد می توانند علاوه بر پیشگیری از اتلاف وقت و هزینه، با سهولت بیشتری برای انجام امور خود اقدام نمایند.

سازمان آموزش پرورش هم سامانه های زیادی را برای استفاده فرهنگیان، دانش آموزان، والدین و … راه اندازی نموده است. یکی از این سامانه ها سایت آموزش و پرورش استان البرز می باشد.

با ورود به این سامانه می توانید از خدمات موجود در بخش های مختلف آن استفاده نمایید.

برای ورود به این سامانه باید به این ترتیب عمل نمایید. ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سایت آموزش و پرورش استان البرز یعنی alborz.medu.gov.ir  را وارد نموده و جستجو نمایید.

بعد از سرچ آدرس اینترنتی گفته شده به طور مستقیم به سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir وارد خواهید شد.

سایت آموزش و پرورش استان البرز

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه، برای ورود به حساب کاربری خود در سایت آموزش و پرورش استان البرز و استفاده از دیگر امکانات باید بر روی گزینه مشخص شده در تصویر کلیک نمایند.

ورود به سایت آموزش و پرورش استان البرز

بعد از ورود به صفحه جدید که مربوط به ورود اطلاعات است، اطلاعات کاربری خود مانند نام کاربری و گذر واژه را در کادرهای مشخص شده وارد نمایید.

بعد از تکمیل این اطلاعات، در ادامه عبارت امنیتی موجود در صفحه را نیز وارد نموده و در ادامه بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

مقاله پیشنهادی : سایت استخدامی آموزش و پرورش

امکانات سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir

سایت آموزش و پرورش استان البرز دارای بخش ها و قسمت های مختلفی بوده و هر قسمت امکانات خاصی را به کاربران ارائه می نماید. کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه از بخش ها و خدمات مختلف استفاده نمایند.

در ادامه به معرفی بخش های مختلف سایت آموزش و پرورش استان البرز می پردازیم.

بخش آموزش و پرورش استان البرز

در این بخش می توانید اطلاعات لازم در خصوص معرفی استان، شورای معاونان استان، روسای آموزش و پرورش مناطق البرز و … را کسب نموده و از اطلاعات ارائه شده استفاده نمایید.

بخش خدمات الکترونیک آموزش و پرورش البرز

قسمت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش استان البرز یکی از پرکاربردترین بخش های این سامانه می باشد. با استفاده از این قسمت میتوانید به سایت های دیگر به راحتی دسترسی پیدا نمایید.

در سایت آموزش پرورش استان البرز این امکان به کاربران داده شده تا با ورود به بخش میز خدمت بتوانند از بخش های مختلف و پر کاربرد استفاده نموده و امور مربوط به هر بخش را به صورت آنلاین انجام دهند.

با ورود به قسمت خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش استان البرز این امکان وجود دارد که به سایت های دیگر ورود پیدا نموده و به فراخور نیاز خود از بخش های مختلف آن استفاده کنید.

قسمت خدمات الکترونیک این سامانه alborz.medu.gov.ir به بخش های مختلفی تقسیم می گردد و هر کدام از کاربران از جمله دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا می توانند با انتخاب گزینه مربوط به خود لیست تمامی سامانه های مرتبط را مشاهده نمایند. برای ورود به سامانه مد نظر فقط کافی است بر روی گزینه مربوط به آن کلیک نمایید.

خدمات الکترونیک سایت آموزش و پرورش استان البرز

از جمله سامانه های موجود در قسمت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir برای استفاده فرهنگیان و دانش آموزان می توان به این موارد اشاره نمود.

  • پنجره واحد خدمات آموزش و پرورش( مای مدیو)
  • سامانه شفافیت
  • اتوماسیون اداری البرز
  • سازمان تدارکات الکترونیکی دولت
  • سامانه اسکان فرهنگیان
  • سامانه نماد
  • سامانه رتبه بندی معلمان
  • سامانه رشد
  • سامانه رفاهی آموزش و پرورش کل استان البرز
  • سامانه ثبت نام المپیادهای علمی
  • سامانه جامع آموزش فرهنگیان
  • سامانه دریافت کد سوابق تحصیلی
  • سامانه ثبت نام ارزیابان رتبه بندی
  • سامانه ثبت نام کتب درسی
  • سامانه پاسخگویی به شکایات
  • سامانه جامع سواد آموزی
  • سامانه فیش حقوقی اداره کل آموزش و پرورش
  • سامانه سناد
  • سامانه خرید اعتباری و اقساطی توانا
  • سامانه مدیریت دانش
  • استعلام شهریه مدارس غیر دولتی
  • سامانه سیدا دانش آموزی
  • تایید مدارک تحصیلی دانش آموزان
  • سامانه ثبت و اعلام نتایج مدارس مختلف ( مدارس نمونه دولتی ، تیز هوشان و…)
  • و …

مقاله پیشنهادی » سامانه جامع منابع انسانی آموزش و پرورش

بخش اخبار
با مراجعه به قسمت اخبار می توانید تمامی اخبار، اطلاعیه ها، اخبار مربوط به آموزش پرورش استان البرز تعطیلی و تاخیر مدارس و… را مشاهده کنید.

پایگاه های زیر مجموعه
لیست تمامی پایگاه های زیر مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان البرز

مناطق گوناگون زیر نظر اداره آموزش و پرورش این استان در این قسمت قابل مشاهده است و کاربران برای کسب اطلاع در این زمینه می توانند از گزینه پایگاه های زیر مجموعه استفاده نمایند.

 

برای ورود مستقیم به سایت آموزش و پرورش استان البرز کلیک کنید

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد سایت اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با هدف ارائه خدمات بهینه و تسریع و تسهیل در روند انجام امور با آدرس اینترنتی alborz.medu.gov.ir راه اندازی شده است.

فرهنگیان، اولیا، دانش اموزان و … می توانند با مراجعه به این سامانه برای انجام امور مختلف و اطلاع از اخبار و آگهی ها اقدام نمایند.

در این مقاله در رابطه با سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir ، نحوه ورود به این سامانه و امکانات و خدمات مختلف آن و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir

سامانه آموزش و پرورش استان البرز با آدرس اینترنتی alborz.medu.gov.ir و برای ارائه خدمات مختلف به کاربران راه اندازی شده است.

نحوه ورود به این سامانه در مقاله به طور کامل توضیح داده شده است، برای ورود به حساب کاربری باید دارای اطلاعات کاربری بوده و پس از ورود این اطلاعات خواهید توانست به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

در باره ی امکانات و بخش های مختلف این سامانه در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت آموزش و پرورش استان البرز alborz.medu.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

یک دیدگاه

  1. سلام علیکم روزسیزده آبان‌ روز سرنوشت سازی برای ملت غیور ایران اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا