سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش که در اردیبهشت 1402 در آزمون استخدامی این سازمان شرکت نموده اند می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بازه های زمانی مشخص شده برای اطلاع از نتایج آزمون استخدامی اقدام نمایند.

پیش از این آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی ابتدایی‌، در تاریخ 8 اردیبهشت 1402 برگزار شد و قرار بود نتایج اولیه این آزمون در اواسط خرداد ماه برگزار شودکه نتایج در تاریخ اعلام شده منتشر نگردید.

در مقاله پیش رو قصد داریم در خصوص سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ ، مشاهده نتایج در این سامانه، زمان اعلام نتایج اولیه و نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش و … توضیح دهیم. در ادامه این مطلب باما همراه باشید.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش کشور در راستای تامین نیروی انسانی مورد نیاز و جذب آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی ابتدایی‌ در اردیبهشت 1402 اقدام به برگزاری آزمون استخدامی نموده است.

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در دو مرحله اعلام نتایج اولیه آزمون و اعلام نتایج نهایی آزمون آموزش و پرورش به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

ادامه مطلب
لیست مدارس دولتی ابتدایی پسرانه منطقه یک تهران

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

شرکت کنندگان در آزمون پس از مشاهده کارنامه و دریافت نتایج اولیه استخدامی آموزش و پرورش، در صورت کسب حد نصاب لازم و قبولی در مرحله اول، می بایست خود را برای شرکت در مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش آماده نمایند. در صورت قبولی در هر دو مرحله و طی موفقیت آمیز مراحل مربوط به گزینش ، فرد به استخدام سازمان آموزش و پرورش درخواهد آمد.

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش از طریق سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در این آزمون خواهد رسید.

سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در واقع همان سایت ثبت نام آزمون استخدامی یا سایت سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد و داوطلبان برای مشاهده نتایج استخدامی آموزش و پرورش می بایست به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور با آدرس اینترنتی sanjesh.org  مراجعه نمایند.

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402

همان طور که پیش از این هم اشاره شد نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بازه های زمانی معین شده از طریق سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به اطلاع شرکت کنندگان خواهد رسید.

داوطلبان شرکت کننده در آزمون برای اطلاع از نتایج ازمون استخدامی آموزش و پرورش می توانندبا داشتن اطلاعات لازم، با مراجعه به سایت sanjesh.org ، نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش را مشاهده نمایند.

  • برای مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 ابتدا باید به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش 1402 یا همان سایت سازمان سنجش با آدرس اینترنتی sanjesh.org وارد شوید.
ادامه مطلب
سامانه مهارت آموزی hr.cfu.ac.ir
  • پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، از منوی موجود در صفحه اصلی، گزینه استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی را کلیک کنید.
  • در صفحه جدید که به آن هدایت می شوید گزینه سیستم کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی آموزش و پرورش1402 را بفشارید.
  • در صفحه جدید با استفاده از دو روش می توانید اقدام به مشاهده نتایج آزمون استخدامی آموزش و پروش نمایید.

روش اول: شماره پرونده و شماره شناسنامه یا کد ملی را در کادر مربوط به آن وارد نمایید. پس از درج عبارت امنیتی موجود در صفحه گزینه ورود به سیستم را کلیک کنید.

روش دوم: اطلاعات مربوط به شماره داوطلبی، نام، نام خانوادگی، سال تولد را تکمیل نموده و پس از ورود کد امنیتی موجود ، گزینه ورود به سیستم را کلیک کنید.

با استفاده از هر کدام از این دو روش می توانید به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش وارد شده و با استفاده از روش مورد نظر و تکمیل اطلاعات برای مشاهده نتایج استخدامی آموزش و پرورش اقدام کنید.

 

اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش

استخدام به عنوان آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی ابتدایی‌ در آموزش و پرورش مستلزم قبولی در هر دو مرحله و کسب حد نصاب لازم در آزمون کتبی و مصاحبه آموزش و پرورش می باشد. داوطلبان در صورت کسب نمره قبولی و طی مراحل مختلف می توانند در آموزش و پرورش جذب و مشغول به فعالیت شوند.

داوطلبان برای اطلاع از اعلام نتایج اولیه استخدامی آموزش و پرورش می توانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش مراجعه نمایند.

ادامه مطلب
سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری 1402

 

زمان اعلام نتایج اولیه استخدامی آموزش و پرورش

آزمون استخدامی آموزش و پرورش جهت جذب آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی ابتدایی‌ در تاریخ 8 اردیبهشت 1402 برگزار شد. طبق اخبار منتشره شده نتایج اولیه این آزمون در اوایل تیرماه 1402 منتشر خواهد شد و داوطلبان در صورت قبولی در مرحله اول میتوانند برای شرکت در مرحله بعد یعنی مصاحبه خود را آماده نمایند.

 

زمان اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش

داوطلبانی که پیش از این در مرحله اول پذیرفته شده اند می بایست برای شرکت در مصاحبه استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند. پس از قبولی در مرحله اول و شرکت در مصاحبه آموزش و پرورش نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در بازه زمانی مشخص اعلام خواهد شد .

تاکنون زمان دقیق اعلام نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش 1402 اعلام نشده است، پس از اطلاع از زمان دقیق انتشار نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در این صفحه اطلاع رسانی لازم صورت خواهد پذیرفت.

 

برای ورود مستقیم به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش کلیک کنید.

 

همان گونه که در مقاله بالا نیز به طور مبسوط اشاره شد شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش می توانند برای اطلاع از نتایج اولیه و نتایج نهایی استخدامی آموزش و پرورش با مراجعه به سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای این مورد اقدام نمایند.
در این مقاله در رابطه با سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ، نحوه ورود به این سامانه و مشاهده نتایج آزمون، زمان اعلام نتایج استخدامی آموزش و پرورش و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید.

ادامه مطلب
اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد 1402

در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

سایت اعلام نتایج استخدامی آموزش و پرورش در واقع همان سایت سازمان سنجش با نشانی sanjesh.org می باشد و داوطلبان می بایست در بازه های زمانی مربوط به اعلام نتایج با مراجعه به این سامانه برای اطلاع از نتایج اولیه و نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش اقدام نمایند.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاع بیشتر به مقاله بالا مراجعه فرمایید.

نتایج اولیه استخدامی آموزش و پرورش در تیر ماه 1402 منتشر خواهد شد.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.3/6 - (23 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا