سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه ساجد دانشگاه آزاد sajed.iau.ir - ورود به سایت

دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله در بازه های زمانی مختلف اقدام به انتشار فراخوانی مبنی بر جذب اعضای هیات علمی در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد می نماید.


داوطلبان جذب هیات علمی در دانشگاه آزاد لازم است به سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد مراجعه نموده و ضوابط و شرایط جذب به عنوان هیات علمی را به طور دقیق مطالعه نموده و در صورت هم خوانی و مشابهت با شرایط و عنوان رشته و دارا بودن کلیه شرایط مندرج، نسبت به ثبت نام خود در این سامانه اقدام نمایند.


سامانه جذب هیات علمی دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی sajed.iau.ir در دسترس است و علاقمندان برای ثبت نام و مشاهده شرایط می توانند به سامانه ساجد مراجعه کنند در ادامه مطلب می توانند اطلاعات بیشتری پیرامون جذب اعضا هیات علمی دانشگاه آزاد به دست آورید.

سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد

ثبت نام از متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد از طریق سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی با آدرس sajed.iau.ir انجام می پذیرد.


داوطلبان باید ابتدا به سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir مراجعه نموده و پس از مطالعه دقیق شرایط و مقررات ثبت نام، در صورتی که دارای شرایط مندرج در راهنمای ثبت نام بودند می توانند نسبت به انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.


انتشار فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای جذب نیروهای جوان و متخصص برای جذب به صورت هیات علمی در این دانشگاه و در جهت دستیابی به اهداف دانشگاه آزاد صورت می پذیرد.

هیات علمی دانشگاه آزاد

سامانه ساجد برای تسریع در روند امور و ثبت درخواست های مختلف دانشجویی راه اندازی شده است و بسیاری از دانشجویان با مراجعه به این سامانه در خواست های مختلف خود راثبت می نمایند. البته سامانه ساجد فقط مخصوص به ثبت درخواست های دانشجویان نبوده و اساتید دانشگاه آزاد و متقاضیان ثبت نام جذب هیات علمی دانشگاه آزاد برای ثبت نام خود، ارئه درخواست نقل و انتقال و… به این سامانه مراجعه می نمایند.

ثبت نام هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

ثبت نام برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir انجام می شود.


-برای ثبت نام در این سامانه ابتدا آدرس اینترنتی سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد یعنی sajed.iau.ir را در صفحه مرورگر خود تایپ نموده و جستجو نمایید-بعد از جستجو عبارت مذکور به طور مستقیم به سامانه ساجد یا سامانه جذب هیات علمی دانشگاه آزاد وارد خواهید شد.
-از نوار بالای صفحه گزینه جذب اعضای هیات علمی را انتخاب نمایید.

اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد

-ابتدا لیست رشته های مورد نیاز هر واحدا دانشگاهی ، جنسیت پذیرش، استان محل سکونت، مطابقت با رشته تحصیلی و… را بررسی نموده و در صورت مطابقت با شرایط برای ثبت نام خود اقدام کنید.

های مورد نیاز برای جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

-در صورت منطبق بودن با شرایط بر روی گزینه ثبت نام از همین منو کلیک کنید.

-در ادامه می توانید شرایط فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد را مشاهده کنید. این شرایط را به صورت دقیق مطالعه کنید و گزینه ” مطالب فوق را مطالعه کردم” را فعال نموده و در ادامه بر روی گزینه بعدی کلیک نمایید

نام در سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد

-در صفحه جدید، کد ملی خود را وارد نمایید و پس از درج عبارت امنیتی موجود در صفحه بر روی گزینه بررسی کلیک نمایید.

جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

-اطلاعات خواسته شده از قبیل نام و نام خانوادگی، جنسیت، نام پدر، وضعیت سلامتی،وضعیت تاهل و… را به طور صحیح تکمیل نمایید و در ادامه بر روی گزینه بعدی کلیک کنید.

هیئت علمی دانشگاه آزاد

 

-پس از تکمیل اطلاعات، مشخصات شما نمایش داده می شود در صورت وارد کردن صحیح اطلاعات عبارت امنیتی مندرج در صفحه را در فیلد مربوطه وارد نموده و بر روی گزینه تایید و ثبت کلیک کنید.

-بعد از انجام این مرحله مشخصات شما در سامانه ساجد ثبت خواهد شد. اکنون و در صفحه جدید با وارد نمودن کد ملی خود می توانید به سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد وارد شوید
-کد ملی خود را وارد نمایید.

نام برای هیات علمی دانشگاه آزاد

 

در ادامه از شما در خواست وارد نمودن شماره تلفن می شود تا کد امنیتی به شماره تلفن شما ارسال شود . بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه، شناسه احراز هویت که به صورت پیامک برای شما ارسال می شود را در فیلد مربوط وارد کنید

-بعد از ورود به صفحه جدید باید رمز عبور مد نظر خود انتخاب نموده و این رمز و تکرار آن را در فیلدهای مورد نظر وارد کنید.

سامانه جذب هیات علمی

-بعد از انتخاب رمز عبور و تایید آن می توانید به سامانه ساجد وارد شوید.
-در این سامانه بر روی گزینه جذب اعضای هیات علمی کلیک کنید. در ادامه و بعد از انتخاب گزینه درخواست جدید، و مطالعه نکات مربوط به جذب هیات علمی، کلیه اطلاعات درخواستی را تکمیل نموده و ثبت نام خود در سامانه جذب هیات علمی را نهایی کنید
-در پایان مراحل ثبت نام خود باید نسبت به واریز هزینه ثبت نام در سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir اقدام کرده و مراحل ثبت نام خود را به اتمام برسانید و منتظر باشید تا درخواست شما از طرف دانشگاه آزاد مورد بررسی قرار گیرد.

شرایط جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

داوطلبان باید به طور دقیق شرایط و ضوابط جذب هیات علمی در سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد را مطالعه نموده و سپس برای ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.
داوطلبان باید برای شرکت در فرآیند جذب هیات علمی دانشگاه آزاد دارای شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش باشند.

شرایط عمومی
• داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و داشتن تعهد به قانون اساسی کشور و رهبری
• آشنایی با احکام شرعی دین اسلام
• اعتقاد عملی به دین اسلام یا یکی از ادیان ذکر شده در قانون اساسی کشور
• دارا بودن سلامت کامل جسمی و روحی
• عدم سو سابقه کیفری و یا داشتن فعالیت های سیاسی غیرقانونی
• عدم اعتیاد به مواد مخدر
• وضعیت نظام وظیفه برای فارغ التصیلان آقا
• داشتن برگه معافیت تحصیلی برای دانشجویان مقطع دکتری

شرایط اختصاصی
-رﺷﺘﻪ ﺗﺨﺼﺼﯽ داوطلب و ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﺘﻘﺎﺿﯽ جذب هیات علمی ﺑﺎید با اﻋﻼم ﻧﯿﺎز درج ﺷﺪه در ﺳﺎﻣﺎﻧﻪ ﺟﺬب داﻧﺸﮕﺎه تطابق ﺑﺎﺷﻨﺪ.
-دقت کنید که دارا بودن مدرک دکتری تخصصی برای کلیه رشته ها لازم می باشد

 

    • تبصره : امکان ثبت نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته های گروه هنرکه فاقد سر فصل مصوب دوره دکتری می باشند وجود دارد

    • فارع التحصیلان کارشناسی ارشد و یا دانشجویان مقطع دکتری در رشته های مامایی، پرستاری، و هماتولوژی و اتاق عمل در صورت نداشتن تعهد خدمت می توانند ثبت نام نمایند.

-رﺷﺘﻪ و ﮔﺮاﯾﺶ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن جذب باید در دو ﻣﻘﻄﻊ آﺧﺮ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ با هم، ﻫﻢﺧﻮاﻧﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ در صورت مشخص نبودن گرایش فرد متقاضی، این شرایط در ﮐﺎرﮔﺮوه ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﻋﻠﻤﯽ در ﻫﯿﺎت اﺟﺮاﯾﯽ ﺟﺬب اﺳﺘﺎن مورد نظر بررسی خواهد شد.
-دارا بودن معدل حداقل 14 برای مقطع کارشناسی، حداقل 16 برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای و معدل حداقل 17 برای مقطع دکتری تخصصی الزامی می باشد.

-متقاضیان فارغ التحصیل دانشگاه های خارج از کشور در صورتی که طبق رتبه بندی سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رتبه مرکز علمی محل تحصیل آن ها نمره الف باشد، می توانند در فراخوان جذب هیات علمی ثبت نام نمایند.
-متقاضیان جذب هیات علمی ففقط می توانند سه استان را به عنوان استان محل خدمت خود انتخاب نمایند.

-متقاضیان جذب هیات علمی از خانواده شهدا و ایثارگران در صورت دارا بودن شرایط باید هنگام ثبت نام در فراخوان در سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد مدارک و مستندات مربوط به ایثارگری را در سامانه sajed.iau.ir بارگذاری نمایند.

شرایط سنی جذب هیات علمی دانشگاه آزاد

برای جذب هیات علمی در رشته های غیر پزشکی ، سن مجاز برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر 30 سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر 40 سال می باشد
برای جذب هیات علمی در رشته های پزشکی، سن مجاز برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دانشجویان مقطع دکتری حداکثر 35 سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر 45 سال می باشد.

 

متقاضیان جذب هیات علمی دانشگاه آزاد باید در زمان مقرر برای ثبت نام خود به سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد با آدرس اینترنتی sajed.iau.ir مراجعه نمایند و بعد از مطالعه دقیق شرایط و ضوابط در صورت هم خوانی و تطابق با شرایط خود نسبت به ثبت نام خود در این سامانه اقدام نمایند.
در صورت داشتن سوالات بیشتر و یا نیاز به راهنمایی و مشاوره می توانید با شماره های مندرج در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه مطرح نمایید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (6 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه هیات علمی دانشگاه آزاد sajed.iau.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا