کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش روی شما در رابطه با نحوه دریافت کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای می باشد. علاقمندان به شرکت در دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای پس از اتمام دوره آموزشی خود می توانند برای دریافت کارت مهارت یا گواهینامه فنی و حرفه ای اقدام کنند، داشتن کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای و دریافت آن الزامی باشد.

برای دریافت این کد شناسایی یا کد استعلام می بایست ابتدا اقدام به پرداخت هزینه صدور گواهینامه نمایید. پس از پرداخت هزینه و با داشتن کد شناسایی می توانید اقدام به استعلام و دریافت مدرک فنی و حرفه ای خود نمایید.

در این مطلب در مورد مراحل و نحوه دریافت کد شناسایی برای مدرک گواهینامه فنی حرفه ای به طور کامل توضیح داده شده است. با مطالعه ادامه مقاله می توانید راهنمایی لازم برای دریافت کد استعلام را دریافت نمایید.

دریافت کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

دوره های مهارت آموزی فنی و حرفه ای توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و در واحدهای مختلف این سازمان در سر تا سرکشور و با هدف آموزش مهارت های مختلف به افراد علاقه مند و توانمند سازی آنان برگزار می گردد.

این دوره ها در زمینه های مختلف فنی و مهندسی، خدمات، هنرها و صنایع دستی، کشاورزی صنعت و … برگزار می شود و  پس از طی دوره، به افرادی که موفق به کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و عملی شوند، گواهینامه مهارت اعطا می گردد0

این گواهینامه مدرک معتبری است که به افراد کمک می کند تا بعد از به دست آوردن مهارت لازم در بسیاری از مشاغل اقدام به فعالیت نموده و یا کسب و کار خود را راه اندازی نمایند. مهارت آموزانی که اقدام به شرکت در دوره ها نموده اند می توانند اقدام به استعلام ودریافت مدرک خود نمایند.

داشتن کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای الزامی است و مهارت آموزان این سازمان می توانند با داشتن کد شناسایی که پس از پرداخت هزینه صدور گواهینانه دریافت می کنند اقدام به دریافت مدرک مهارت یا گواهینامه فنی و حرفه ای نمایند.

مقاله پیشنهادی «» استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

مراحل دریافت کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

مهارت آموزان سازمان فنی و حرفه ای پس از طی دوره آموزشی خود و بعد از قبولی در آزمون های رشته خود و در صورت کسب حد نصاب لازم می توانند گواهینامه فنی و حرفه ای خود را دریافت نمایند. برای دریافت گواهینامه و مراحل مربوط به آن می بایست به پورتال سازمان فنی و حرفه ای کشور مراجعه نمایید.

همان طور که اشاره شد دریافت گواهینامه مستلزم داشتن کد شناسایی می باشد ، به عبارتی داشتن کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای و دریافت آن الزامی است. بعد از پرداخت هزینه مربوط به صدور گواهینامه می توانید کد شناسایی خود را دریافت کنید. بعد از این و با داشتن کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای و دریافت گواهینامه خود اقدام نمایید.

مراحل کلی دریافت کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای شامل مراحل زیر می باشد.

  • ورود به پورتال سازمان فنی و حرفه ای کشور به نشانی اینترنتی portaltvto.com
  • انتخاب گزینه پرداخت هزینه صدور، تمدید و تعویض گواهینامه مهارت
  • پرداخت هزینه لازم برای صدور گواهینامه و دریافت کد شناسایی
  • انجام مراحل مربوط به استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای

در ادامه مطلب می توانید راهنمای تصویری دریافت کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای را مشاهده کنید.

مقاله پیشنهاادی » سامانه پورتال فنی حرفه ای

راهنمای دریافت کد شناسایی استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

پیش از این مراحل کلی دریافت کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای را نام بردیم در ادامه می توانید راهنمای تصویری مراحل را مشاهده و با استفاده از راهنمایی های ارائه شده اقدام به دریافت کد شناسایی خود نموده و در ادامه گواهینامه مهارت سازمان فنی و حرفه ای را دریافت نمایند.

ابتدا به پورتال رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور با نشانی اینترنتی portaltvto.com وارد شوید. برای ورود به سایت استعلام گواهینامه فنی حرفه ای آدرس اینترنتی این سامانه یعنی portaltvto.com را در صفحه مرورگر خود تایپ و جستجو نمایید. بعد از سرچ آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سامانه پورتال فنی حرفه ای وارد خواهید شد.

 با ورود به این سامانه و طی مراحل مختلف می توانید کد شناسایی خود را دریافت و پس از پرداخت هزینه استعلام گواهینامه نسبت به دریافت گواهینامه خود اقدام کنید.

مقاله پیشنهادی » سمیاد دانشگاه فنی و حرفه ای

سایت دریافت کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

بعد از ورود به صفحه اصلی سامانه بر روی گزینه پرداخت هزینه صدور، تمدید و تعویض گواهینامه مهارت کلیک کنید.

نحوه دریافت کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

پس از این به صفحه جدیدی وارد خواهید شد، کلیه اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید و گزینه جستجو را کلیک نمایید. با انجام این مراحل به صفحه پرداخت وارد می شوید و می توانید هزینه تعیین شده را پرداخت کنید.

پس از پرداخت هزینه، کد استعلام یا کد شناسایی به شما نمایش ارائه می گردد و می توانید اقدام به استعلام گواهینامه فنی و حرفه ای نمایید.

پس از پرداخت هزینه در نظر گرفته شده، با انتخاب گزینه مشاهده گواهینامه در صفحه اصلی و ورود اطلاعات لازم مانند کد شناسایی می توانید اقدام به استعلام مدرک مهارتی خود و دریافت آن نمایید.

مقاله پیشمهادی » سایت بوستان فنی حرفه ای

استعلام مدرک فنی و حرفه ای و دریافت گواهینامه

برای ورود به سایت دریافت کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای کلیک کنید.

همان طور که مطالعه فرمودید افرادی که دوره‌های آموزشی خود را در سازمان فنی و حرفه‌ای به اتمام رسانده اند، پس از شرکت در آزمون کتبی و عملی و کسب نمره قبولی لازم با ارائه کد استعلام، می توانند مدرک خود را دریافت نمایند.

برای انجام این مراحل می بایست به پورتال سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای به نشانی اینترنتی portaltvto.com وارد شده و مراحل مربوط به آن را انجام نمایید.

مقاله پیشنهادی : سایت سازمان سنجش

سؤالات متداول کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

برای دریافت کد شناسایی می بایست ابتدا اقدام به پرداخت هزینه صدور گواهینامه نمایید.

با ورود به پورتال رسمی سازمان فنی و حرفه ای کشور با نشانی اینترنتی portaltvto.com و طی مراحل مختلف می توانید کد شناسایی خود را دریافت نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به متن مقاله بالا مراجعه کنید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کد شناسایی برای استعلام گواهینامه فنی حرفه ای

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا