زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

دانش آموزان داوطلب ورود به مدارس تیزهوشان در پایه هفتم و دهم بعد از انجام ثبت نام خود در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان پیگیر اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 هستند تا بتوانند با اطلاع از بازه زمانی دقیق برگزاری آزمون برای انجام برنامه ریزی و شرکت در این آزمون به صورت هدفمند تر و هوشمندانه تر قدم بردارند.

مدارس تیزهوشان از جمله مدارس خوب و با سطح علمی و امکانات آموزشی بالا در سطح کشور می باشند و هر ساله دانش آموزان زیادی برای ادامه تحصیل تمایل به ورود به مدارس تیزهوشان سراسر کشور دارند.

برای ورود به مدارس تیزهوشان هفتم و دهم هر ساله آزمون ورودی برگزار می گردد و دانش آموزان در صورت قبولی در آزمون ورودی و کسب حد نصاب های لازم خواهند توانست به این مدارس راه پیدا نمایند.

در این مقاله به توضیح در خصوص زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 – 1403 خواهیم پرداخت برای اطلاع بیشتر در این زمینه می توانید تا پایان این متن با ما همراه باشید.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402

هرساله مرکز سنجش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برای جذب دانش آموزان در مدارس تیزهوشان سراسر کشور اقدام به برگزاری آزمون ورودی می نماید. داوطلبان در صورت قبولی در این آزمون می توانند برای ورود و ثبت نام در مدارس تیزهوشان یا همان سمپاد اقدام کنند.

ورود به مدارس تیزهوشان در دو پایه هفتم و دهم انجام می پذیرد و دانش آموزان برای ورود به مقطع اول و دوم متوسطه در مدارس تیزهوشان می بایست در آزمون ورودی شرکت نموده و پذیرفته شوند.

در ادامه در مورد زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم بیشتر توضیح داده شده است.زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

طبق اخبار اعلام شد آزمون تیزهوشان در سایت مای مدیو دات آی آر برگزار میشود. برای خوانندن مطالبی چون : 

  • ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان – my medu.ir
  • سایت  ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  • ضوابط و شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در my medu.ir
  • تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
هر آن چه باید برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان my.medu.ir و شرکت در آزمون تیزهوشان بدانید، کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم

دانش آموزانی که پیش از این از طریق سایت ثبت نام مدارس تیزهوشان برای شرکت در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان ثبت نام نموده اند می بایست در زمان برگزاری آزمون تیزهوشان برای شرکت در جلسه آزمون اقدام نمایند.

دانش آموزان دقت داشته باشند که حتما پیش از برگزاری آزمون از طریق سایت اعلام شده کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت کنند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در سال تحصیلی 1402 – 1403 اعلام شده است. طبق اطلاعیه منتشر شده زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 پایه ششم به هفتم در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 1 تیر ماه برگزار خواهد شد و داوطلبان باید پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون در تاریخ اشاره شده برای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

دقت داشته باشبد که هرگونه تغییر احتمالی در زمان و ساعت برگزاري آزمون از طریق مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش وپرورش و همچنین سازمان ملی پرورش استعدادهاي درخشان اعلام خواهد شود. بنابراین دانش آموزان باید به اطلاعیه های منتشر شده توجه نمایند.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم

هر ساله دانش آموزان زیادی در سرتاسر کشور  داوطلب ورود به مدارس تیزهوشان می باشند. این دانش آموزان برای بهره گیری از سطح علمی ، تحصیلی و امکانات این مدارس و حضور در جو رقابتی مدارس تیزهوشان می بایست در آزمون ورودی که هر ساله در تاریخ مقرر برگزار می گرد ثبت نام نموده باشند و پس از اطلاع از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نموده و در جلسه آزمون ورودی تیزهوشان شرکت نمایند.

داوطلبان باید دقت داشته باشند که آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم و دهم در بازه های زمانی مختلف و به صورت مجزا انجام می پذیرد.

دانش آموزان باید دقت داشته باشند که زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سال تحصیلی 1402 – 1403 مشخص شده است، طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص زمان برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم، آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم در ساعت ۹ صبح روز جمعه دوم تیرماه 1402 و به صورت همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

هرگونه تغییر احتمالی در زمان و ساعت برگزاري آزمون از طریق مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش وپرورش و همچنین سازمان ملی پرورش استعدادهاي درخشان اعلام می شود و از این رو دانش آموزان باید به اطلاعیه های منتشر شده دقت نمایند.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان

معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، داوطلبان باید برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان اقدام کنند.

ارائه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان برای ورود به جلسه آزمون ضروری است و دانش آموزان برای ورود به جلسه حتما باید در زمان مقرر شده برای دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند. بعد از مشخص شدن زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان 1402 – 1403 اطلاع رسانی انجام خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید : دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان 1402

در این مقاله به توضیح در رابطه با زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در دو مقطع ششم به هفتم و نهم به دهم پرداختیم. در صورتی که هر گونه سوالی در این زمینه دارید می توانید از قسمت کامنت ها با ما در ارتباط باشید. کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات شما را راهنمایی خواهند کرد.

همچنین می توانید از همین قسمت،  نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

سؤالات متداول زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

 زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 پایه ششم به هفتم در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 1 تیر ماه خواهد بود.

همان طور که در متن مقاله اشاره شد آزمون تکمیل ظرفیت پایه دهم در ساعت ۹ صبح روز جمعه دوم تیرماه 1402 به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد.

معمولا چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون تیزهوشان، دانش آموزان می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه خود از طریق سامانه اعلام شده  اقدام کنند. در مقاله بالا می توانید توضیحات بیشتری در این خصوص بخوانید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه زمان برگزاری آزمون تیزهوشان 1402 – 1403

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا