سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد

دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی پس از گذراندن تمامی واحدهای مصوب و کسب نمره قبولی در این دروس می توانند با مراجعه به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد ، مراحل مربوط به فارغ تحصیلی خود را انجام نمایند. کلیه مراحل مربوط به فارغ تحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد، ارائه مدارک لازم، انجام تسویه حساب و دیگر مراحل با استفاده از این سامانه صورت می پذیرد.

در ادامه این مطلب درباره ی سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه و انجام مراحل فارغ تحصیلی و … به طور کامل توضیح خواهیم داد. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

معرفی سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد

همان طور که اشاره شد دانشجویانی که در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد در سرتا سر کشور در حال تحصیل هستند پس از گذراندن کلیه واحدهای درسی و اخد نمره قبولی در تمامی دروس می توانند با مراجعه به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد برای انجام مراحل فارغ تحصیلی خود اقدام نمایند.

سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد در واقع همان سایت آموزشیار دانشگاه آزاد می باشد. این سامانه با نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir در دسترس بوده و بستری برای انجام مراحل فارغ تحصیلی دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد

سایت آموزشیار، سامانه ای است که در راستای ایجاد انسجام و با هدف یکپارچه کردن خدمات ارائه شده به دانشجویان، پرسنل و اساتید دانشگاه آزاد راه اندازی شده است. این سامانه دارای بخش ها و قسمت های مختلفی بوده و به ارائه خدمات متعدد از جمله انتخاب واحد درسی و ثبت نام ، مشاهده نتایج و نمرات ، دریافت کارت ورود به جلسه دانشجویان آزمون، فرآیندهای مختلف مربوط به فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد ، ثبت نمرات دانشجویان توسط اساتید، انجام ارزشیابی ، انجام امور مالی دانشگاه و پرداخت شهریه ، ثبت درخواست وام دانشجویی، انجام حذف و اضافه دروس و … می پردازد.

 

ورود به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد edu.iau.ac.ir

امروزه و با رشد و توسعه بسترهای فراهم شده ، لزوم تغییر و تحول در شیوه ارائه خدمات و استفاده از شیوه ها و ابزارهای جدید، بیشتر احساس می شود، در حال حاضر انجام بسیاری از کارها لزوما نیازی به مراجعه حضوری به مراجع ذیربط نداشته و افراد میتوانند صرفا به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه های ایجاد شده برای انجام امور مد نظر خود اقدام نمایند.

به منظور تسهیل و سرعت بخشی به فرآیند فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، واحدهای دانشگاهی در صدد هستند بدون حضور دانشجو و به صورت غیر حضوری تمامی فرآیندهای مربوط به این امر از جمله انجام فرایند تسویه حساب ، ارائه مدارک و ثبت درخواست و … را با استفاده از سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد انجام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی edu.iau.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد یا سایت آموزشیار وارد شده و می توانید برای ثبت درخواست خود اقدام نمایید.

 

نحوه ثبت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد

دانش آموختگان، پس از گذراندن کلیه واحدهای دانشگاهی باید با مراجعه به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد، درخواست خود را ارسال نمایند. پس از این درخواست مربوطه از سوی دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد و در صورتی که دانشجو کلیه شرایط را داشته باشد امور مربوط به فارغ تحصیلی انجام خواهد شد.

برای ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد می بایست پس از ورود به سایت آموزشیار به حساب کاربری خود در این سامانه وارد شوید.

برای ورود به حساب کاربری خود، از قسمت ورود به آموزشیار، گزینه دانشجویان را کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد

پس از این به صفحه جدیدی هدایت خواهید شد، اطلاعات خواسته شده مانند نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید تا بتوانید به پنل شخصی خود وارد شده و برای ثبت درخواست اقدام نمایید.

نحوه ورود به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد

پس از انجام این مراحل و ورود به حساب کاربری ، از منوی موجود در سمت راست بر روی گزینه “درخواست مجوز” و در ادامه زیر گزینه “ارسال/ پیگیری، درخواست دانشجو” کلیک نمایید.

نحوه ثبت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد

پس از این، از قسمت ”طبقه بندی موضوع درخواست” زیر گزینه “فارغ التحصیلی” را انتخاب کنید.

مراحل ثبت درخواست فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد

در قسمت مربوط به موضوع درخواست نیز باید گزینه فارغ التحصیلی را کلیک کنید.

در صورت نیاز می توانید در قسمت متن درخواست ، متن مورد نظر خود را بنویسید. پس از انجام این مراحل گزینه ثبت را کلیک کنید.

پس از انجام این مراحل درخواست شما در این سامانه ثبت خواهد شد و می توانید درخواست خود را از قسمت درخواست ها مشاهده نمایید.

پس از این، درخواست ثبت شده از سوی دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تا زمانی که این درخواست تایید نگردد امکان انجام مراحل و درخواست صدور مدرک تحصیلی امکان پذیر نمی باشد.

 

برای ورود مستقیم به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد کلیک کنید.

 

همان طور که مشاهده کردید دانش آموختگان دانشگاه آزاد می توانند با ورود به سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد که همان سامانه آموزشیار با نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir می باشد درخواست فارغ تحصیلی خود را ثبت نمایند.
در این مقاله در رابطه با سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد، نحوه ورود به این سامانه و مراحل ثبت درخواست و … توضیحات کامل و لازم ارائه گردید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

سؤالات متداول سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد

سایت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد در واقع همان سامانه آموزشیار با نشانی اینترنتی edu.iau.ac.ir می باشد. دانش آموختگان می توانند با ورود به این سامانه برای ثبت درخواست خود به صورت الکترونیکی اقدام نمایند.

با ورود اطلاعات کاربری خود مانند نام کاربری و رمز عبور می توانید به این سایت وارد شده و برای انجام مراحل اقدام نمایید.

در این رابطه در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاع از این موضوع به متن مقاله مراجعه فرمایید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت درخواست فارغ تحصیلی دانشگاه آزاد

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا