دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲​​ - ۱۴۰۳

مدارس تیزهوشان از جمله مدارس برتر از نظر تحصیلی در سطح کشور هستند ، این مدارس که با نام  سمپاد هم شناخته می شوند در سرتاسر کشور برای فراهم کردن شرایط تحصیلی و علمی بهتر برای دانش آموزان ممتاز تاسیس شده اند.

هر ساله تعداد زیادی داوطلب برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و همینطور نهم به دهم اقدام می کنند. در ادامه این مقاله به توضیح بیشتر در خصوص آزمون تیزهوشان خواهیم پرداخت همچنین می توانید برای دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 1402 اقدام نموده و شرایط و ضوابط دقیق را مطالعه بفرمایید.

دانلو دفترچه آزمون تیزهوشان 1402

دفترچه آزمون تیزهوشان 1402

قبل از اقدام به ثبت نام در هر یک از آزمون های ورودی باید ابتدا دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲​​ – ۱۴۰۳​​ را مطالعه نموده و از شرایط، زمان و سایر جزئیات آزمون آگاهی یابند. برای دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 1402 بر روی گزینه زیر کلیک کنید.

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان سال تحصیلی 1402 – 1403

آزمون مدارس سپماد معمولا در خرداد ماه برگزار می شود و هنوز زمان برگزاری آزمون سال تحصیلی 1402 – 1403 مشخص نشده است، با این حال زمانی که دانش آموزان در آزمون ثبت نام می کنند برای دریافت کارت ورود به آزمون و شرکت در آزمون به آن ها اطلاع رسانی خواهد شد.برای ورود به جلسه داشتن مدرک شناسایی و کارت ورود به جلسه الزامی است و می توان کارت ورود به جلسه را از درگاه ورود به آزمون های وزارت آموزش و پرورش دریافت کرد.

برای موفقیت در آزمون سمپاد کتاب ها و منابع معتبر را انتخاب کنید و به صورت عمیق مطالعه کنید و تست بزنید و ایرادات خود را برطرف کنید. بعلاوه می توانید در کلاس های آمادگی آزمون و همینطور آزمون های آزمایشی شرکت کنید و از استرس و عدم تمرکز همینطور پراکندگی در مطالعه اجتناب کنید.

سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان ۱۴۰۲

طبق اخبار اعلام شد آزمون تیزهوشان در سایت مای مدیو دات آی آر برگزار میشود. برای خوانندن مطالبی چون : 

  • ثبت نام در سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان – my medu.ir
  • سایت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  • کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  • ضوابط و شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان در my medu.ir
  • تمدید مهلت ثبت نام تیزهوشان ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
هر آن چه باید برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان my.medu.ir و شرکت در آزمون تیزهوشان بدانید، کافیست بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
 

شرایط آزمون مدارس سمپاد پایه ششم به هفتم

آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در طی 2 دفترچه از داوطلبین گرفته می شود، ضریب سوالات دفترچه اول 2 است که از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. سوالات این دفترچه شامل 3 قسمت اصلی است، سوالات مربوط به هوش کلامی، هوش ریاضی منطقی و سوالات مربوط به استعداد تحلیلی هستند. این دفترچه 60 سوال دارد و داوطلبین 75 دقیقه برای پاسخگویی به این سوالات زمان دارند.

دفترچه دوم که ضریب آن 1 است قسمت سرعت، دقت و تمرکز است. سوالات دفترچه دوم سخت نیست و فقط سرعت و دقت داوطلبان را می سنجد. داوطلبان برای پاسخ دهی به این 60 سوال  25 دقیقه زمان دارند.

شرایط آزمون مدارس سمپاد پایه نهم به دهم

دانش آموزان شرکت کننده در آزمون پایه نهم به دهم علاوه به پاسخگویی به سوالات باید معدل آن ها در پایه هشتم 19 باشد. در آزمون پایه نهم به دهم دانش آموزان باید به 100 سوال پاسخ بدهند که 50 سوال آن موبوط به موضوعات درسی و 50 سوال آن سوالات تحلیلی هستند.

سؤالات متداول دانلو دفترچه آزمون تیزهوشان 1402
پاسخ این سوال به عوامل متعددی بستگی دارد، آمادگی داوطلب، اینکه داوطلب در چه کلاس هایی شرکت کرده است و چه کتاب هایی را مطالعه کرده است و همینطور بهره هوشی همگی عواملی هستند که در پاسخ به این سوال تاثیر گذار هستند. این آزمون برای داوطلبینی که زمان زیادی را صرف مطالعه کرده اند، به صورت عمیق تست زده اند و تست های خود را بررسی و تجزیه و تحلیل کرده اند ساده تر است نسبت به داوطلبانی است که زمان کمتری را صرف این موارد کرده اند. در این آزمون بهره هوشی هم مهم است، اما به این معنا نیست که دواطلب باید حتما تیزهوش یا باهوش باشد، داشتن بهره هوشی متوسط با پشتکار هم برای این آزمون کافی است. پشتکار زیاد احتمال موفقیت را بالا می برد.
ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 برای داوطلبان آزمون ورودی پایه هفتم و آزمون ورودی تکمیل ظرفیت پایه دهم از روز سه شنبه 1402/01/15 تا روز جمعه 1402/01/25 از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir انجام می شود.
ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 1402 روز سه شنبه 1402/01/15 تا روز جمعه 1402/01/25 از طریق پنجره خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی مای مدیو دات آی آر my.medu.ir انجام می شود.

بله، برای ثبت نام در مدارس تیزهوشان باید شهریه پرداخت کرد که میزان آن با توجه به نکاتی مانند شرایط اقتصادی و مالی ساکنین هر منطقه، امکانات و میزان ساعات آموزشی مدارس تیزهوشان متفاوت است. اما به صورت میانگین شهریه برای کلاس های مقطع متوسطه اول (پایه هفتم، هشتم، نهم) بین 3 تا 7 میلیون تومان و برای مقطع متوسطه دوم (پایه دهم، یازدهم، دوازدهم) بین 4 تا 8.5 میلیون تومان است. (این قیمت بصورت تقریبی است و سایت زومیک وب آن را تایید نمیکند)

برای مشاوره تلفنی با کارشناسان ما در مورد سامانه مربوطه با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید ساعت پاسخگویی 8:00 صبح الی ۱۲ شب حتی ایام تعطیل
تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد
1613 907 909

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه دانلود دفترچه آزمون تیزهوشان 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا