ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در سامانه پادا

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در سامانه پادا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در سامانه پادا

والدین دانش آموزان پیش دبستانی می توانند برای ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی خود به صورت غیر حضوری و از طریق مراجعه به سایت ثبت نام پیش دبستانی یا سایت پادا اقدام نمایید.

امروزه انجام بسیاری از امور و ثبت درخواست ها با مراجعه به سامانه ها و سایت های راه اندازی شده صورت می پذیرد. افراد می توانند به جای مراجعات حضوری به سازمان ها و مراکز مختلف به سامانه های معرفی شده مراجعه نموده و بسیاری از امور خود را با این روش به انجام برسانند. pada

استفاده از سایت ها و سامانه ها به عنوان جایگزینی برای مراجعات حضوری سبب کاهش اتلاف وقت و پیشگیری از مراجعات غیر حضوری در مراکز مختلف می شود.

در راستای ارائه این خدمات سامانه ها و سایت های زیادی در بخش های مختلف راه اندازی شده است. در بخش آموزش کشور نیز سامانه های زیادی برای ارائه خدمات مختلف از جمله ارائه محتواهای آموزشی، امور مربوط به ثبت نام، برگزاری آزمون های آنلاین …. ایجاد شده است. دانش آموزان و اولیا آنان می توانند با مراجعه به این سامانه ها امور مد نظر خود را با سرعت بیشتر و بدون اتلاف وقت به انجام برسانند.

پیش از این فرآیند ثبت نام دانش آموزان در مقطع پیش دبستانی نیز به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز پیش دبستانی انجام می پذیرفت ولی طی تصمیمات  اتخاذ شده ، در سال های گذشته ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی به صورت غیر حضوری و از طریق سامانه پادا دانش آموزی صورت گرفت.

در ادامه این مقاله به توضیح درباره سایت ثبت نام پیش دبستانی ، نحوه ثبت نام، زمان و مدارک مورد نیاز ثبت نام پیش دبستانی و … خواهیم پرداخت. برای اطلاعات بیشتر می توانید تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام پیش دبستانی

پیش از این ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی به صورت حضوری و با مراجعه به مراکز مختلف پیش دبستانی صورت می پذیرفت ولی در حال حاضر انجام این روند به صورت غیر حضوری ممکن شده است.

شیوع ویروس کرونا باعث شد بسیاری از امور به خصوص امور آموزشی و تحصیلی به صورت آنلاین و از طریق بسترهای مجازی ایجاد شده انجام شود به عبارتی این بیماری باعث تسریع در روند استفاده از سامانه های اینترنتی شده است.

اولیا دانش آموزان نیز می توانند برای انجام فرآیند ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی به صورت غیر حضوری و از طریق سایت پیش دبستانی آموزش و پرورش یا همان سایت پادا اقدام نمایند. علاوه بر امکان ثبت نام دانش آموزان به صورت غیر حضوری این سایت، امکانات دیگری را هم در اختیار دانش آموزان پیش دبستانی قرار می هد. اولیا این دانش آموزان می توانند علاوه بر ثبت نام نوآموزان در سایت ثبت نام پیش دبستانی

یا همان سایت پادا از امکانات دیگر از جمله دریافت کارنامه پیش دبستانی که در این سامانه ارائه می شود استفاده نمایند.

در ادامه در مورد می توانید نحوه ثبت نام پیش دبستانی در سایت پادا را مطالعه نمایید.

نحوه ثبت نام پیش دبستانی

سایت ثبت نام پیش دبستانی در واقع همان سایت پادا می باشد و والدین نوآموزان پیش دبستانی باید برای ثبت نام فرزندان خود به سایت پادا با آدرس اینترنتی pada.medu.ir مراجعه نمایند.

نحوه ثبت نام پیش دبستانی در ادامه توضیح داده خواهد شد.

برای ثبت نام نوآموزان مقطع پیش دبستانی باید ابتدا به سایت پادا مراجعه نمایید. به این منظور در صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی سامانه پادا یعنی pada.medu.ir را وارد نموده و جستجو نمایید.

بعد از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام پیش دبستانی یا همان سایت پیش دبستانی آموزش و پرورش وارد خواهید شد.

از گزینه های موجود بر روی گزینه ثبت نام پیش دبستانی کلیک کنید.

سایت ثبت نام پیش دبستانی

 

اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی ولی دانش اموز، کد ملی دانش آموز و… را وارد نموده و کلید جستجو را بفشارید.

نحوه ثبت نام در سایت ثبت نام پیش دبستانی

بعد از انجام این مراحل اطلاعات شما در سامانه تایید شده و باید فرم های مربوط را تکمیل کنید و در حقیقت فرآیند ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی را کامل نمایید.

والدین باید توجه داشته باشند که دانش آموزان برای ثبت نام در مقطع پیش دبستانی باید طرح سنجش سلامت نوآموزان را نیز بگذرانند.

برای ورود مستقیم به سایت ثبت نام پیش دبستانی یا سایت پادا کلیک کنید.

زمان ثبت نام پیش دبستانی

بسیاری از والدین در مورد ثبت نام در دوره پیش دبستانی تردید دارند. دوره پیش دبستانی دوره ای مفید برای نوآموزان بوده و کودکان با ورود به این دوره می توانند توانایی ها و مهارت های جدیدی را کسب کنند. نوآموزان با ورود به این دوره می توانند مهارت های اجتماعی خود را پرورش داده و به صورت بهتری با دیگران هم سن و سالان خود ارتباط برقرار کنند. علاوه بر این موارد، ثبت نام پیش دبستانی و حضور در این دوره می تواند باعث ارتقا اعتماد به نفس و خود باوری کودکان شده و در کسب مهارت های گفتاری بسیار مفید واقع شود.

والدینی که قصد ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی را دارند باید دربازه های زمانی مقرر برای انجام فرآیند ثبت نام و طی مراحل اقدام نمایند.

معمولا زمان ثبت نام پیش دبستانی برای دانش آموزان این مقطع از تیر ماه آغاز شده و تا مرداد ماه ادامه دارد. در صورت انتشار اطلاعیه جدید در زمینه ثبت نام پیش دبستانی در سایت پادا ، در این صفحه اطلاع رسانی صورت خواهد پذیرفت.

مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی

والدین باید برای انجام مراحل مختلف ثبت نام پیش دبستانی مدارک لازم را به همراه داشته باشند. برای ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی و به هنگام مراجعه به مراکز پیش دبستانی باید مدارک مربوط به سنجش سلامت و شناسنامه سلامت کودک را به همراه داشته باشید.

برای حضور در پایگاه های سنجش سلامت به همراه داشتن مدارک و موارد زیر الزامی می باشد.

  • شناسنامه کودک و والدین
  • کارت واکسیناسیون کودک
  • عکس 4*3
  • پرداخت مبلغ هزینه مربوط به طرح سنجش سلامت پیش دبستانی

در این مقاله به توضیح در رابطه با ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در سامانه پادا پراخته شد. در صورتی که برای انجام مراحل مختلف ثبت نام دچار مشکل شدید یا سوالی داشته و نیاز به راهنمایی بیشتر دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سامانه پادا با آدرس اینترنتی pada.medu.ir به منظور ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین برای دانش آموزان راه اندازی شده است. ثبت نام دانش آموزان در سایت پادا به نشانی pada.medu.ir انجام میگیرد.

سؤالات متداول ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در سامانه پادا

والدین می توانند برای ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی به سایت پادا pada.medu.ir مراجعه نمایند.

نحوه ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در متن توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر می توانید به متن بالا مراجعه نمایید.

برای ثبت نام دانش آموزان پیش دبستانی باید مدارک مختلف از جمله مدارک مربوط به سنجش سلامت را به همراه داشته باشید. در متن بالا در مورد مدارک لازم برای حضور در پایگاه های سنجش سلامت نیز توضیحاتی ارائه شده است.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام نوآموزان پیش دبستانی در سامانه پادا

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا