سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

طی دو دهه اخیر برای نخستین بار، وزارت آموزش و پرورش اقدام به جذب نیروی توانبخشی متخصص برای فعالیت در  مدارس استثنایی و مراکز مربوط نموده است، علاقمندان به شرکت در استخدام جدید آموزش و پرورش می توانند از تاریخ  جمعه ۱۷ شهریور ۱۴۰۲  با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین برای انجام ثبت نام خود اقدام نمایند.

در صورت تمایل به شرکت و ثبت نام در این فراخوان می توانید در ادامه مطلب، توضیحات کاملتری را مشاهده فرمایید . در این مقاله بنا داریم در رابطه با سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی، نحوه ورود به این سامانه و انجام ثبت نام hrtc.ir ، زمان ثبت نام استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی و … توضیحات کاملی ارائه دهیم. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین توسط آموزش و پرورش استثنایی کشور و با همکاری جهاد دانشگاهی برگزار خواهد شد. علاقمندان در صورت دارا بودن شریط می توانند در این آزمون شرکت نمایند. از جمله مهمترین شروط شرکت در آزمون جدید وزارت اموزش و پرورش 1402 می توان به شرایط مربوط به رشته تحصیلی اشاره نمود. طبق اعلام ریاست سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، فارغ التحصیلان رشته های کاردرمانی و گفتاردرمانی امکان ثبت نام در این آزمون را دارند.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین در واقع سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با نشانی اینترنتی hrtc.ir می باشد.

ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین hrtc.ir

وزارت آموزش و پرورش کشور در راستای تأمین نیروی انسانی متعهد و کارآمد براساس معیارهای صلاحیت و شایستگی‌های مرتبط با احراز شغل مربی امور آموزش معلولین اقدام به جذب نیرو واجد شرایط از میان علاقمتدان به فعالیت در این زمینه شغلی می نماید. علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین در بازه زمانی مشخص شده برای انجام ثبت نام و طی مراحل اقدام نمایند.

برای ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین کافی است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی hrtc.ir را در صفحه مرورگر خود وارد و جستجو نمایید، پس از جستجوی آدرس اینترنتی مذکور به طور مستقیم به سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین 1402 وارد خواهید شد و می توانید برای ثبت نام در آزمون اقدام کنید.

سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

مقاله پیشنهادی «  سایت داوری و میانجیگری

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین hrtc.ir

همانطور که اشاره شد متقاضیان واجد شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲ می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام یا همان سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اقدام به ثبت نام نمایند.
پس از ورود به سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی آموزش معلولین برای ثبت نام در آزمون می‌بایست ابتدا اقدام به پرداخت هزینه آزمون نمایید.
برای پرداخت هزینه آزمون پس از ورود به سامانه بر روی گزینه پرداخت هزینه کلیک کنید.
ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

اطلاعات خواسته شده از جمله کد ملی، شماره تلفن همراه، نام ،نام خانوادگی، حاصل عبارت مندرج در صفحه را تکمیل نمایید. در ادامه گزینه “اینجانب قبل از پرداخت هزینه تمامی مفاد دفترچه راهنما را با دقت مطالعه نمودم و تمامی شرایط شرکت در آزمون را دارا می‌باشم ” را فعال نموده و پرداخت هزینه را کلیک کنید.
در ادامه مراحل می‌توانید با تکمیل اطلاعات کارت بانکی، رمز اینترنتی، cvv2 , … اقدام به پرداخت هزینه آزمون نمایید.
توجه داشته باشید مبلغ ثبت نام در آزمون ۲۳۰ هزار تومان به علاوه ۲ هزار تومان هزینه خدمات پیامکی می‌باشد.
پس از انجام مراحل پرداخت هزینه، توکن پرداخت به شما ارائه خواهد شد، این توکن پرداخت به شماره تلفن همراه داوطلبان نیز پیامک می‌گردد و داوطلب می بایست تا پایان مراحل ثبت نام و دریافت کد رهگیری آن را نگهداری نماید.

پس از پرداخت هزینه آزمون می‌توانید ثبت نام خود را شروع نمایید، به منظور ثبت نام در آزمون پس از پرداخت هزینه بر روی گزینه ثبت نام در آزمون کلیک نمایید.

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

ثبت نام در سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین ۱۴۰۲ طی هفت مرحله زیر انجام می‌گردد

  • بارگذاری مدارک
  • تکمیل اطلاعات فردی
  • تکمیل اطلاعات تحصیلی
  • مشخص نمودن سهمیه و سابقه کار
  • تعیین شغل مورد درخواست
  • تکمیل اطلاعات تکمیلی داوطلبان
  • دریافت کد رهگیری

داوطلبان می‌توانند با تکمیل مراحل ثبت نام، اطلاعات لازم در هر مرحله را تکمیل نموده و به مرحله بعد وارد شده و ثبت نام خود را نهایی نمایند.
توجه داشته باشید در صورتی که داوطلب تمامی مراحل را به درستی طی نماید در انتهای مراحل به او کد رهگیری ارائه خواهد شد. رهگیری را می‌بایست برای استفاده در مراحل بعد نگهداری نمایید.

مقاله پیشنهادی  « ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور

زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی ۱۴۰۲

طبق اطلاعیه های منتشر شده هزار ردیف استخدامی توسط سازمان اداری و استخدامی کشور  به آموزش و پرورش استثنایی تخصیص داده شده و  هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

علاقمندان و داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی ۱۴۰۲ تنها می‌بایست در بازه زمانی مربوط به ثبت نام، برای ثبت نام در آزمون استخدامی اقدام نماید.

زمان ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

طبق اطلاعیه‌های منتشر شده، ثبت نام استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی از تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ تا 31 شهریور ۱۴۰۲ می‌باشد.

آزمون استخدام مربی آموزش معلولین نیز در روز ۲۰ یا ۲۱ مهرماه ۱۴۰۲ و در مراکز استان‌ها برگزار خواهد شد.

ساعت شروع آزمون و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون چاپ و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید. در صورت انتشار جزئیات جدید در این صفحه اطلاع رسانی لازم خواهد پذیرفت.

دانلود دفترچه آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی ۱۴۰۲

همان طور که اشاره شد فراخوان ثبت‌نام آموزش و پرورش استثنایی کشور، آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با نشانی اینترنتی hrtc.ir منتشر می گردد و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به این سامانه در بازه زمانی مشخص شده اقدام به ثبت نام نمایند.

داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی جدید وزارت آموزش و پرورش پیش از ثبت نام در آزمون می بایست برای دانلود دفترچه آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی و مطالعه آن اقدام نمایند.

پس از دانلود دفترچه و مطالعه آن می‌توانید کلیه قوانین، شرایط شرکت در آزمون، مواد آزمون، موارد مربوط به امتیازات و سهمیه‌های قانونی، اطلاعات مربوط به بازه‌های زمانی آزمون استخدامی و … را مشاهده نمایید.

در صورت دارا بودن شرایط ثبت نام آزمون استخدام مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی برای ثبت نام خود اقدام نمایند.

برای راهنمایی هرچه بیشتر شما عزیزان در ادامه فایل pdf آزمون را بارگذاری نموده‌ایم با استفاده از لینک زیر می‌توانید برای دانلود دفترچه و مطالعه آن اقدام نمایید.

لینک دانلود دفترچه آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی 

شرایط استخدام مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی

داوطلبان شرکت در آزمون استخدام مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استنایی برای شرکت در آزمون می بایست دارای شرایط لازم باشند. از جمله شرایط استخدام مربی امور آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

شرایط عمومی

  • داشتن تابعیت ایرانی
  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان نام برده شده در قانون اساسی کشور
  • التزام و پایبندی به قانون اساسی کشور
  • انجام خدمت دوره ضرورت یا معافیت قانونی برای مردان
  • داشتن سلامت جسمانی و روانی لازم و توانایی برای انجام امور مد نظر
  • عدم وجود سابقه محکومیت جزایی موثر
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • نبود هر گونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی کشور
  • استخدام نباید جزء نیروهای باز خرید خدمت دستگا ههای اجرایی و یا بازنشسته باشد.
  •  داوطلبان باید دارای شرط سنی برای شرکت در آزمون باشند؛ داشتن حداقل سن بیست  ۲۰سال تمام و حداکثر چهل سال

شرایط اختصاصی

  • گذراندن دوره یکساله مهارت آموزی توسط پذیرفته شدگان پس از قبولی و طی مراحل
  • داوطلبان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکتری در رشته های کاردرمانی و گفتادرمانی مجاز به ثبت نام وشرکت در آزمون استخدامی هستند.
  • دانشجویانی که تا سه ماه پس از ثبت نام  در آزمون استخدامی فارغ التحصیل شوند می توانند اقدام به انجام ثبت نمایند.
  • این موضوع در مورد سربازان نیز صدق می کند و سربازان دارای شرایط در صورت اتمام دوره سربازی تا سه ماه آینده می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند.
  • و …

 

همانطور که در متن بالا هم به طور کامل و مبسوط اشاره شد علاقه‌مندان به شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش استثنایی کشور می‌توانند در بازه زمانی مربوط به ثبت نام یعنی از تاریخ ۱۷ شهریور تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین که همان سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی می‌باشد برای انجام ثبت نام خود اقدام کنند.

در این مقاله به توضیح در رابطه با سایت ثبت نام آزمون استخدامی، نحوه ورود به به این سامانه و انجام ثبت نام آزمون، دانلود دفترچه آزمون مربی آموزش معلولین و … پرداختیم.

 در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از طریق قسمت کامنت با ما در میان بگذارید ، کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید، بدون شک دریافت نظرات سازنده شما در ادامه مسیر برای ما یاری رسان خواهد بود.

مقاله پیشنهادی « سایت آزمون جهاد دانشگاهی hrtc.ir

 

سؤالات متداول سامانه سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

سایت ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین چیست ؟

سامانه ثبت نام آزمون استخدامی مربی آموزش معلولین در واقع سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی با نشانی اینترنتی hrtc.ir می‌باشد.

زمان ثبت نام آزمون استخدام مربی آموزش معلولین آموزش و پرورش استثنایی ۱۰۲ در چه بازه زمانی می‌باشد؟

علاقمندان به شرکت در آزمون استخدامی می‌توانند از تاریخ ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ برای ثبت نام اقدام نماید.

نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش معلولین به چه صورت می‌باشد؟

در این رابطه در متن مقاله بالا  به طور کامل توضیح داده شده است برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه فرمایید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام آزمون استخدامی مربی امور آموزش معلولین

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا