سامانه استعلام شهریه مدارس 1402

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام شهریه مدارس 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه استعلام شهریه مدارس

دانش آموزان علاقمند به تحصیل در مدارس غیردولتی میتوانند با مراجعه به سامانه استعلام شهریه مدارس از نرخ شهریه مدارس غیر دولتی اطلاع پیدا نمایند.

بسیاری از والدین هر ساله تمایل دارند که فرزندان خود را در مدارس غیر دولتی ثبت نام نمایند. دغدغه بسیاری از این والدین در خصوص هزینه های مربوط به تحصیل در مدارس غیر دولتی است. اگر شما هم تصمیم دارید برای ثبت نام فرزند خود در مدارسی که هزینه اخذ می نمایند اقدام نمایید می توانید با خواندن ادامه این مطلب از نحوه استعلام شهریه در سامانه استعلام شهریه مدارس غیر دولتی اطلاع پیدا نموده و تصمیم قطعی خود در خصوص ثبت نام در این مدارس را لحاظ نمایید.

در ادامه این مطلب به توضیح در خصوص سامانه استعلام شهریه مدارس mosharekatha.ir ، نحوه ورود و استعلام شهریه در این سامانه و … خواهیم پرداخت.

سامانه استعلام شهریه مدارس

بسیاری از مدارس از جمله مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی برای ادامه تحصیل دانش آموزان در این مدارس اقدام به اخذ شهریه می نمایند.

دانش آموزان برای ادامه تحصیل در این مدارس و استفاده از خدمات و امکانات ویژه آن ها می بایست اقدام به پرداخت مبلغ شهریه مدارس غیر دولتی نمایند. بدیهی است که بسیاری از والدین و دانش آموزان پیش از انجام روند ثبت نام در این مدارس شهریه پرداز، علاقمند هستند از نرخ شهریه این مدارس اطلاع پیدا نموده و در صورتی که این وضعیت با شرایط مالی آنان سازگاری دارد برای ثبت نام اقدام نمایند.

والدین و دانش آموزان برای استعلام نرخ شهریه مدارس غیر دولتی می توانند به سامانه استعلام  شهریه مدارس 1402 مراجعه نمایند این سامانه یا همان سامانه مشارکت ها با آدرس اینترنتی mosharekatha.ir در دسترس می باشد و بعد از مراجعه به این سامانه می توانید با ورود اطلاعات استان محل تحصیل، شهر محل تحصیل و … برای استعلام شهریه مدرسه مد نظر خود اقدام نمایید.

در ادامه این مطلب به توضیح در خصوص ورود به این سامانه و نحوه استعلام در سایت استعلام شهریه مدارس خواهیم پرداخت.

 ورود به سامانه استعلام شهریه مدارس mosharekatha.ir

هر ساله مدارس غیر دولتی از جمله غیر انتفاعی و نمونه دولتی  در راستای تامین هزینه های مدرسه اقدام به اخذ هزینه از دانش آموزان در حال تحصیل در این مدارس می نمایند.

سطح امکانات و کلاس های کمک درسی برگزار شده در این مدارس از مدارس دولتی بالاتر بوده و این مدارس برای تامین هزینه های مربوط به معلمان و کارکنان و همچنین برای امکانات آموزشی بیشتری که در اختیار دانش آموزان قرار می دهند اقدام به اخذ این هزینه ها می کنند.

لازم است دقت داشته باشید که شهریه مدارس غیر دولتی در سطح کشور یکسان نبوده و میزان این شهریه پرداختی با توجه به امکانات و متغییرهای مختلف از جمله استان و شهر محل سکونت، امکانات مدرسه مورد نظر برای تحصیل و … متفاوت می باشد.

برای آگاهی از نرخ شهریه مدارس غیر دولتی باید به سامانه mosharekatha.ir مراجعه نمایید. برای ورود به سامانه استعلام شهریه مدارس باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه خود آدرس اینترنتی سامانه استعلام شهریه مدارس یعنی mosharekatha.ir را وارد نموده و سرچ نمایید.

بعد از جستجوی عبارت مذکور به طور مستقیم به سایت استعلام شهریه یا همان سایت مشارکت ها وارد خواهید شد.

با ورود به این سامانه و تکمیل اطلاعات مختلف می توانید شهریه مدرسه مورد نظر خود را استعلام نمایید.

در ادامه نحوه استعلام شهریه در این مدارس برای شما به طورکامل توضیح داده شده است.

 

نحوه استعلام شهریه مدارس در سایت mosharekatha.ir

بعد از این که به روش گفته شده به سامانه استعلام شهریه مدارس غیر دولتی mosharekatha.ir وارد شدید می توانید نسبت به اطلاع از نرخ شهریه مدارس غیر انتفاعی و نمونه دولتی اقدام نمایید.

به این منظور، بعد از ورود به سامانه بر روی گزینه مشخص شده در عکس زیر کلیک نمایید و در ادامه گزینه استعلام شهریه، استعلام شهریه مدارس را دنبال کنید.

ورود به سامانه استعلام شهریه مدارس

نحوه ورود به سامانه استعلام شهریه مدارس

بعد از انجام این مراحل به صفحه مربوط به استعلام شهریه مدارس غیر دولتی وارد خواهید شد.

برای اطلاع از نرخ شهریه مد نظر خود باید اطلاعات موجود در این صفحه را به درستی تکمیل نمایید.

اطلاعات خواسته شده از جمله نوع واحد آموزشی، جنسیت، استان ، ناحیه ، کد واحد آموزشی، نام واحد آموزشی و سال تحصیلی را وارد نموده و در ادامه بر روی گزینه جستجو کلیک کنید.

نحوه استعلام در سایت استعلام شهریه مدارس

بعد از انجام این مراحل می توانید شهریه در نظر گرفته شده برای تحصیل در این مدرسه را مشاهده نموده و تصمیم گیری نمایید.

ثبت شکایت در سامانه استعلام شهریه مدارس

هر ساله وزارت آموزش و پرورش مبلغی را به عنوان شهریه مدارس غیر دولتی در نظر می گیرد و مدارس غیر دولتی سطح کشور می بایست طبق شهریه در نظر گرفته شده برای دریافت شهریه از دانش آموزان اقدام نماید. ممکن است گاهی اوقات مدرسه ای به دلایل مختلف اقدام به اخد شهریه بیشتر از مبلغ در نظر گرفته شده از سوی آموزش و پرورش نماید. در این صورت دانش آموزان و یا والدین می توانند با مراجعه به سامانه مشارکتها mosharekatha.ir نسبت به ثبت شکایت در خصوص شهریه اقدام نمایند.

به این منظور یعنی برای ثبت شکایت در سامانه استعلام شهریه مدارس باید ابتدا به سایت مشارکتها با آدرس اینترنتی mosharekatha.ir وارد شوید.

از میان گزینه های موجود در صفحه، گزینه پاسخگویی به شکایات از منوی بالای صفحه را انتخاب نمایید و برای ثبت شکایت جدید گزینه ثبت شکایت جدید را بفشارید.

بعد از این می توانید با ادامه مراحل، نسبت به ثبت شکایت خود در خصوص شهریه مدارس غیر دولتی بپردازید.

همان طور که در این مطب خواندید دانش آموزان می توانند برای آگاهی از میزان شهریه مدارس غیر دولتی با مراجعه به سامانه استعلام شهریه مدارس یا همان سامانه مشارکتها mosharekatha.ir برای اطلاع از مبلغ شهریه در سال تحصیلی مد نظر خود اقدام نمایند. در این مطلب به توضیح در خصوص نحوه ورود و استفاده از سامانه استعلام شهریه مدارس پرداختیم.

اگر بعد از خواندن این مطلب در این زمینه سوالی داشتید می توانید آن را از قست کامنت ها با ما در میان بگذارید کارشناسان این مجموعه پس از دریافت سوالات به آنها پاسخ خواهند داد.

همچنین می توانید نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را نیز از همین طریق با ما به اشتراک بگذارید.

برای ورود مستقیم به سامانه استعلام شهریه مدارس کلیک کنید.

سؤالات متداول سامانه استعلام شهریه مدارس 1402

دانش آموزان و والدین می توانند برای استعلام شهریه مدرسه مورد نظر خود به سامانه استعلام شهریه mosharekatha.ir وارد شده و بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده شهریه مدرسه مورد نظر خود را مشاهده نمایند.

نحوه استعلام شهریه مدارس در سامانه مشارکتها یا همان سامانه استعلام شهریه مدارس در متن بالا به طور کامل توضیح داده شده است. برای اطلاعات بیشتر در این مورد به متن مراجعه نمایید.

در صورت داشتن شکایت در خصوص شهریه مدارس غیر دولتی می توانید با مراجعه به سامانه مشارکتها و به روش توضیح داده شده در مقاله بالا اقدام نمایید. 

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (12 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه استعلام شهریه مدارس 1402

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا