سایت LMS دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت LMS دانشگاه زابل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

در حال حاضر،با توجه به انلاین شدن آموزش‌های دانشگاه‌ها ،دانشگاه‌های گوناگونی در کل سراسر کشور اقدام به عرضه سامانه‌های مختلفی برای آموزش‌های آنلاین برای دانشگاه‌ها کردند. دانشگاه‌های زابل نیز سامانه‌ای را به نام به نام،سامانه LMS زابل به نشانی lms.uoz.ac.ir کرده است تا دانشجوهای این دانشگاه با سهولت بیشتری بتوانند از امکانات و آموزش‌های آنلاین دانشگاه زابل استفاده کنند.

با توجه به اهمیت سامانه ال ام اس دانشگاه زابل برای دانشجویان این دانشگاه،در ادامه مقاله قصد داریم به جزئیات بیشتری در خصوص این سامانه شامل نحوه ورود به سامانه دانشگاه زابل و شرکت در آزمون بپردازیم که می‌تواند برای بسیاری از کاربران سامانه مفید باشد.

معرفی سامانه LMS دانشگاه زابلlms.uoz.ac.ir

در این بخش ازمقاله می خواهیم راجب معرفی سامانه LMS دانشگاه زابل به نشانیlms.uoz.ac.ir صبحت کنیم .

سامانه دانشگاه LMS زابل،با هدف عرض امکانات آنلاین به دانشجویان دانشگاه زابل رو کار آمده است. این سامانه امکانات شرکت در کلاس‌های مجازی و آزمون‌های آنلاین را برای دانشجویان عزیز این دانشگاه فراهم کرده است. لازم به تذکر است که این سامانه فقط مختص دانشجویان و اساتید دانشگاه زابل است به بدیهی است که دانشجویان دانشکاه های دیگر امکان ورود به سامانه ال ام اس دانشجوی زابل را ندارند.

lms.uoz.ac.ir به اساتید و دانشجویان کمک می‌کند تا به دونه هیچ مشکل کلاس‌های مجازی خود را به صورت آنلاین هم به صورت آفلاین برگزار کند،تکالیف را ارسال و دریافت کنم و آزمون‌های مجازی برگزار کنند. کلاس‌ها از طریق نرم‌افزار ادوبی کانکت قابل دسترسی هست کاربران نیز باید با استفاده از مرورگرها به روز مثل فایرفاکس و کروم به سامانه وارد شوند. همچنین نصب فلش پیلیر به روز نیز برای نمایش بهتر سامانه‌ها توصیه می‌شود.

سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سامانه سمیاد،سایتی برای عرضه آموزش‌های الکترونیک به دانشجوهای زابل  می‌باشد که اطلاعات بیشتر در مقاله زیر عرضه شده است.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر راجع به سایت دانشگاه زابل مقاله ما را بیشتر مطالعه کنید.

نحوه ورود به کلاس در سامانه LMS دانشگاه زابلlms.uoz.ac.ir

مقاله می‌خواهیم راجع به نحوه ورود به کلاس‌ها در سامانه LMSدانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir صحبت کنیم.

یکی از خدمات که در سامانه دانشگاه زابل عرضه می‌شود ورود به کلاس‌های مجازی دانشجویان دانشگاه‌های زابل می‌باشد. در صورتی که قصد ورود به این سامانه و شرکت در کلاس‌های مجازی را دارید،می‌توانید از طریق مراحل زیر پیش بروید.

ابتدا در یکی از مرورگرهای خود آدرس lms.uoz.ac.ir را بنویسید به طوری که مستقیم وارد سایت شوید.

اصلی سایت،کادر ورود به پنل کاربر را دیده می‌شود که باید بر نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود به سایت کلید کنید.

توجه کنید که در حال حاضر،نام کاربری و رمز عبور دانشجویان برای ورود به سایت ال ام اس،برابر شماره دانشجویی آنها می‌باشد.

LMS دانشگاه زابل lms.uoz .ac .ir1

حالا شما به صورت مستقیم به پنل شخصی خود در سایت آموزشی مجازی دانشگاه زابل وارد می‌شدید. برای شرکت در کلاس‌ها بر روی گزینه کلاس‌های من کلیک کنید تا کلاس‌های شما نشان داده شود بعد از او بر روی نام کلاس خود کلید کنید بعد از او از طریق لینک موجود در کلاس‌ها این سامانه وارد شوید.

LMS دانشگاه زابل lms.uoz .ac .ir2

سامانه امجه جهاد دانشگاهی،یکی از سامانه‌هایی است که زیر نظر سازمان جهاد دانشگاهی امکانات آموزشی مختلفی را به افراد عرضه می‌کند که در مقاله زیر به آن پرداخته شده است.

پس لطفاً برای اطلاعات بیشتر مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

نحوه شرکت در آزمون در سامانه LMSدانشگاه زابلlms.uoz.ac.ir

در این بخش از مقاله می‌خواهیم راجع به نحوه شرکت آزمون در سامانه ال ام سی دانشگاه زابل  lms.uoz.ac.ir صحبت کنیم.

آن دسته دانشجوهایی که قصد شرکت در آزمون‌های مختلف سامانه LMS دانشگاه زابل را دارند. می‌بایست ابتدا به سایت lms.uoz.ac.ir بروم و سپس از طریق مراحلی که در ادامه توضیح داده می‌شود به آن وارد شوم و در آزمون‌های این سامانه lms.uoz.ac.ir شرکت کنن.

برای شرکت در آزمون‌های سامانه آموزشی مجازی دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir ، اول از طریق نام کاربری و رمز عبور به این سامانه وارد شوید.

پس از ورود به پنل شخصی خود در سامانه ال ام سی دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir ،بر روی گزینه درس‌های من کلیک کنید و سپس نام درس خود را در بین گزینه‌های نشانه داده شده انتخاب کرده و بر روی آن کلید نمایید.

LMS دانشگاه زابل lms.uoz .ac .ir3

حالا در بین گزینه‌های موجود بر روی گزینه آزمون اینترنتی کلید کنید تا بخش آزمون‌های اینترنتی این درس وارد شوید. در مرحله بعد شما نام امتحان ساعت برگزاری امتحان و ساعت باز و بسته شدن لینک مربوطه به شرکت در آزمون را مشاهده می‌کنید . در صورت که تمایل به شرکت در آزمون را دارید می‌بایست بر روی گزینه شرکت در آزمون کلید کنید.

LMS دانشگاه زابل lms.uoz .ac .ir4

نکته: پس از کلید کردن بر روی گزینه شرکت در آزمون زمان شما برای شرکت در این آزمون مصاحبه می‌شود. بنابراین،زمان بر روی این گزینه کلیک کنید که آمادگی لازم برای شرکت در آزمون را داشته باشد.

سؤالات متداول سامانه سایت LMS دانشگاه زابل

همانطور که در مقاله بالا گفته شده بوده است دانشگاه با سهولت بیشتر بتوانند از امکانات بسیار خوب و آموزنده های آنلاین به نشانی اینترنتی lms.uoz.ac.ir استفاده نمایند.پس لطفاً برای اطلاعات بیشتر مقاله ما را مطالعه بفرمایید

برای ورود به سامانه ال ام سی دانشگاه زابل ابتدا وارد سایت lms.uoz.ac.ir می‌شوید و کادر ورود به ثبت نام سایت را می‌زنید نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کنید و در صورتی که به مشکل برخوردید می‌توانید برای راهنمایی‌های ورود این سایت به مقاله ما مراجعه کنید. پس لطفاً برای اطلاعات بیشتر مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

برای شرکت کردن در آزمون‌های سامانه ال ام جی دانشگاه زابل lms.uoz.ac.ir ،به پنل شخصی خود در سامانه وارد شوید و در منوی سمت راست روی درس‌های من کلیک کنید. نام آزمون مورد نظر خود را پیدا کرده و بر روی گزینه آن کلید کنید و در ادامه مراحل استفاده از راهنمایی این مقاله انجام دهید. پس لطفاً برای اطلاعات بیشتر مقاله ما را مطالعه بفرمایید.

امتیاز دهی به مقاله

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت LMS دانشگاه زابل

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا