سایت پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت پرداخت آموزش و پرورش

یکی از سامانه های تحت نظر آموزش و پرورش که با هدف انجام فرآیند پرداخت های اینترنتی این سازمان ایجاد شده است سامانه پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir می باشد.

وزارت آموزش و پرورش یکی از ارگان هایی است که در راستای ارائه خدمات با کیفیت بهتر و تسریع در روند انجام امور اقدام به راه اندازی و معرفی سامانه هایی زیادی نموده است.

کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه ها، از خدمات و امکانات ارائه شده به صورت غیر حضوری استفاده نموده و فرآیند مد نظر خود را در کمترین زمان به انجام برسانند.

سایت پرداخت آموزش و پرورش یکی از سامانه هایی است که توسط این سازمان و برای سرعت بخشی به فرآیند مربوط به پرداخت های وزارت آموزش و پرورش ایجاد شده است.

با استفاده از این سامانه کلیه واحدهای سازمانی در سطوح مختلف در دسترس قرار دارند و افراد مختلف می توانند با مراجعه به سامانه از امکانات ارائه شده به خوبی استفاده نمایند.

سامانه پرداخت آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی در دسترس بوده و کاربران می توانند با ورود به این درگاه الکترونیکی فرآیند پرداخت هزینه ها را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند.

در ادامه این مطلب در مورد سایت tsa.medu.ir ، نحو ورود به این سایت، نحوه پرداخت توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ادامه این مطلب همراه باشید.

سایت پرداخت آموزش و پرورش  tsa.medu.ir

در حال حاضر بسیاری از  افراد تمایل دارند  امور و فرآیندهای مختلف را با استفاده از مراجعه به سامانه ها و بدون مراجعات حضوری انجام دهند. وجود بسترهای الکترونیکی مناسب در سال های اخیر باعث گسترش استفاده از این فضا و تسریع در روند انجام بسیاری از کارها شده است.

سایت ها و اپلیکیشن های زیادی برای خدمات دهی در زمینه های مختلف با استفاده از بسترهای فراهم شده ایجاد شده است. یکی از سامانه های ایجاد شده توسط وزارت آموزش و پرورش در زمینه مربوط به پرداخت های اینترنتی ، سامانه پرداخت آموزش و پرورش می باشد. این سامانه با آدرس اینترنتی tsa.medu.ir در دسترس بوده و کاربران می توانند با مراجعه به این سامانه کلیه امور مربوط به پرداخت های اینترنتی خود را به صورت آنلاین و از طریق سامانه tsa.medu.ir  که به اختصار tsa نامیده می شود، به انجام برسانند.

سازمان هایی که در صدد پرداخت وجه و هزینه مربوط با آموزش و پرورش هستند می توانند به سایت tsa

 مراجعه نموده و روند پرداخت هزینه های خود به این سازمان را با استفاده از این درگاه الکترونیکی و صرفا با داشتن شناسه پرداخت و کد سازمان انجام دهند.

تمامی روند مربوط به پرداخت مانند دریافت شناسه پرداخت و پرداخت وجه با استفاده از این سامانه و به سادگی انجام می گیرد.

پرداخت هزینه های مربوط به امور زیر با استفاده از سایت tsa با آدرس اینترنتیtsa.medu.ir امکان پذیر است

  • پرداخت شهریه های تحصیلی
  • پرداخت اجاره مراکز برگزار کننده دوره های مختلف تکمیلی
  • پرداخت هزینه های مربوط به استفاده از اردوگاه های کشوری
  • پرداخت مربوط به اراضی

ورود به سایت پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

سایت پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir شرایط لازم برای انجام پرداخت های امور مربوط به وزارت آموزش و پرورش را با استفاده از سامانه فراهم نموده است. کاربران می توانند برای پرداخت هزینه های مربوط به آموزش و پرورش از طریق سامانه پرداخت و با داشتن شناسه پرداخت یا کد سازمانی اقدام کنند.

دقت داشته باشید که با استفاده از این درگاه کلیه واحدهای سازمانی برای پرداخت در دسترس قرار داشته و بنابراین لازم است قبل از انجام فرآیند پرداخت و یا دریافت شناسه پرداخت حتما از صحت سازمان مد نظر و خدمتی که بابت آن پرداخت هزینه می نمایید اطمینان حاصل کنید.

برای ورود به سایت tsa.medu.ir باید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا در صفحه مرورگر خود آدرس سامانه پرداخت یعنی tsa.medu.ir را وارد نموده و سرچ نمایید. پس از سرچ این عبارت به طور مستقیم به سامانه پرداخت وارد خواهید شد.

tsa.medu.ir

 

بعد از ورود به این سامانه گزینه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که با توجه به مورد مد نظر می توانید از هر کدام از گزینه ها استفاده نمایید.

  • برای انجام روند پرداخت سازمان های ستادی یا واحدهای مختلف سازمانی که تحت نظر ستاد فعالیت می کنند مانند پرداخت های مربوط به اردوگاه های کشوری، پرداخت مربوط به اراضی و… می توانید از قسمت مربوط به ستاد استفاده نمایید.

ورود به ستاد سایت tsa.medu.ir

  • برای انجام پرداخت های مربوط به اداره کل استان ها یا واحدهای سازمانی از قسمت استان استفاده نمایید

پرداخت سازمانی در سایت tsa.medu.ir

  • برای انجام فرآیندهای پرداخت مربوط به ادارات کل منطقه و یا واحدهای سازمانی زیر نظر منطقه مانند پرداخت اجاره مراکز، هزینه های مربوط به برگزاری دوره های تکمیلی باید به قسمت منطقه مراجعه نمایید.

پرداخت منطقه ای در سایت tsa.medu.ir

  • برای انجام پرداخت های واحدهای مختلف سازمانی مانند مدارس و… (برای پرداخت هزینه هایی مانند شهریه مدارس و…) می توانید از گزینه صف استفاده نمایید.

با توجه به شرایط و نوع پرداخت خود می توانید گزینه مورد نظر را از بین این چهار مورد انتخاب نموده و برای تولید شناسه پرداخت اقدام کنید. بعد از دریافت شناسه پرداخت خود می توانید فرآیند پرداخت هزینه را با استفاده از سامانه پرداخت tsa.medu.ir انجام دهید.

سامانه خدمات الکترونیک آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی my.medu.ir یکی از سامانه های جدید وزارت آموزش و پرورش می باشد که با هدف ارائه خدمات مختلف به دانش آموزان، فرهنگیان و همچنین برای کارکنان آموزش و پرورش، سایر عموم مردم راه اندازی شده است.

برای ورود مستقیم به سامانه پرداخت آموزش و پرورش کلیک کنید.

نحوه پرداخت در سایت پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

برای پرداخت مبالغ در سامانه پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir با توجه به شرایط می توانید از گزینه های مختلفی استاده نمایید.

در صورتی که دارای شناسه پرداخت می باشید می توانید به طور مستقیم برای پرداخت مبلغ مورد نظر اقدام کنید. به این منظور پس از ورود به سامانه در قسمت مشخص شده، شناسه پرداخت خود را وارد نموده و بر روی گزینه پرداخت کلیک نمایید.

پرداخت با شناسه پرداخت در سایت tsa.medu.ir

بعد از این می توانید با ورود اطلاعات بانکی برای پرداخت هزینه اقدام کنید.

در صورتی که دارای شناسه پرداخت نیستید باید ابتدا با استفاده از سامانه tsa.medu.ir ، برای تولید شناسه پرداخت اقدام کنید و بعد از آن مراحل مربوط به پرداخت هزینه ها را انجام دهید.

ممکن است بعضی از کاربران برای پرداخت مبالغ مورد نظر در سامانه tsa.medu.ir ، دارای شناسه پرداخت نباشند و فقط کد واحد سازمانی مورد نظر خود را در اختیار داشته باشند. در صورتی که شناسه پرداخت ندارید می توانید با استفاده از کد سازمان مد نظر خود برای پرداخت هزینه ها اقدام کنید

به این منظور بعد از ورود به سامانه tsa.medu.ir بر روی گزینه مشخص شده کلیک نمایید.

کد واحد سازمانی در سایت tsa.medu.ir

در صفحه جدید کد سازمان مورد نظر را در کادر مربوطه وارد کرده و بعد از آن بر روی گزینه پرداخت کلیک کنید.

پرداخت با کد واحد سازمانی در سایت tsa.medu.ir

بعد از طی این مراحل می توانید با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود برای پرداخت هزینه ی مد نظر اقدام کنید.

چنانچه در هنگام ورود به سامانه tsa.medu.ir دچار مشکل شدید یا در مورد روند پرداخت در سامانه tsa سوالی دارید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و سوالات خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سایت آموزش و پرورش www.medu.ir را میتوان گفت از سامانه های کاربردی و مهم وزارت آموزش و پرورش می باشد که برای رضایت بیشتر کارکنان خود و معلمان و دانش آموزان و سایر عموم مردم تاسیس کرده است.

سؤالات متداول سایت پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

سایت پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir با هدف تسریع در روند انجام امور مربوط به پرداخت ها و برای انجام پرداخت های اینترنتی مربوط به آموزش و پرورش راه اندازی شده است.

با مراجعه به سایت پرداخت tsa می توانید با توجه به شرایط با روش های مختلف نسبت به پرداخت هزینه های مد نظر اقدام کنید . روش پرداخت در متن به صورت کامل توضیح داده شده است.

برای ورود به سایت پرداخت آموزش و پرورش می توانید با استفاده از آدرس اینترنتی این سامانه tsa.medu.ir اقدام کتید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (22 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت پرداخت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

‫2 دیدگاه ها

  1. این سایت کاملا قطعه
    سه هفته است به این سایت دسترسی نداریم
    واقعا باعث تاسفه ارگان مهم و دولتی مثل اموزش و پرورش بصورت مجازی اینقدر ضعیف عمل میکنه
    تسریع در انجام کارها!!!سه هفته است قطعه
    دائم قطعه چه تسریعی
    هیچکدوم از شماره ها پاسخگو نیستن
    متاسفم

    1. با سلام دوست عزیز شما میتوانید از سامانه مای مدیو بگیرید
      مقاله تماس با پیشتبان مای مدیو ورود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا