سامانه گلستان دانشگاه امام صادق edu.isu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

موضوع مقاله پیش رو در رابطه با سامانه گلستان دانشگاه امام صادق می باشد. سامانه جامع گلستان ، یک سامانه یکپارچه و گسترده بوده که به منظور تسریع و تسهیل در زمینه انجام امور آموزشی و تحصیلی دانشجویان ایجاد شده است و علاوه بر دانشجویان دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه های دیگر نظیر دانشگاه دولتی،دانشگاه پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه غیر انتفاعی، دانشگاه صدا و سیما  و … نیز از آن استفاده می نمایند.

با ورود به این سامانه می توانید برای انجام بسیاری از امور تحصیلی و دانشجویی خود به صورت غیر حضوری اقدام نمایید. در ادامه این مطلب در جهت راهنمایی بیشتر شما عزیزان و آشنایی با این سایت به ارائه توضیح کامل در باره ی سامانه گلستان دانشگاه امام صادق، نحوه ورود به این سامانه، خدمات و امکانات مختلف آن و … خواهیم پرداخت.

سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

امروزه انجام بسیاری از خدمات تحصیلی و پژوهشی دانشگاه ها به وسیله سامانه های طراحی شده انجام می پذیرد و دانشجویان برای انجام بسیاری از امور نیاز به مراجعه به مراکز دانشگاهی نداشته بلکه می توانند با ورود به پورتال کاربری خود برای انجام بسیاری از امور تحصیلی از جمله انجام انتخاب واحد، پراخت شهریه، انجام حذف و اضافه، ثبت درخواست های دانشجویی و … اقدام کنند.

دانشگاه امام صادق (ع) نیز مانند بسیاری از دانشگاه های دیگر به منطور ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه و به منظور تسهیل در انجام امور آموزشی دانشجویان و کاهش مراجعات و ترددات به مراکز دانشگاهی ، سامانه گلستان دانشگاه امام صادق را ایجاد نموده است.

دانشجویان در حال تحصیل در مقاطع و رشته های مختلف دانشگاه امام صادق می توانند برای انجام بسیاری از امور دانشجویی و تحصیلی خود به صورت غیر حضوری و با مراجعه به سامانه گلستان دانشگاه  امام صادق (ع) اقدام نمایند. این سامانه با نشانی اینترنتی edu.isu.ac.ir در دسترس بوده و امکان انجام بسیاری از امور از جمله انتخاب واحد، پرداخت شهریه، مشاهده نمرات و دریافت کارنامه و … با مراجعه به این سایت امکان پذیر است.

مقاله پیشنهادی  « سایت ثبت نام مدارس امام صادق

ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق edu.isu.ac.ir

سامانه گلستان دانشگاه امام صادق با نشانی edu.isu.ac.ir یک سامانه جامع و کاربردی است که توسط دانشگاه برای ارائه خدمات به دانشجویان این دانشگاه راه‌ اندازی شده است. این سایت به دانشجویان امکان دسترسی به خدمات و امکانات مربوط به ثبت نام، مشاهده برنامه‌ی درسی، نمرات، سوابق تحصیلی و … را می هد.

همان طور که پیش تر هم اشاره کردیم سیستم جامع گلستان ، یک سامانه یکپارچه بوده که به دانشجویان در حال تحصیل در بسیتاری از دانشگاه های کشور ارائه خدمت می نماید.

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق نیاز به داشتن نام کاربری و رمز عبور دارید تا بتوانید با داشتن این اطلاعات به حساب کاربری خود در سایت گلستان وارد شوید.

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق با موبایل یا کامپیوتر خود می تونید به این ترتیب عمل نمایید.

ابتدا آدرس اینترنتی سامانه گلستان دانشگاه امام صادق یعنی edu.isu.ac.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و سرچ نمایید. پس از سرچ آدرس اینترنتی مذکور، به طور مستقیم به سایت گلستان وارد می شوید و می توانید به پورتال کاربی خود وارد شوید.

سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

پس از ورود به صفحه اصلی سامانه، بر روی گزینه ورود به سیستم کلیک کنید.

ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

در صفحه جدید سيستم جامع دانشگاهي گلستان امام صادق اطلاعات خواسته شده مانند شناسه کاربری و گذر واژه (رمز عبور) را وارد نمایید.

ورود به سایت گلستان دانشگاه امام صادق

در ادامه عبارت امنیتی مندرج در صفحه را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

با انجام مراحل گفته شده می توانید به حساب کاربری خود در سامانه گلستان دانشگاه امام صادق وارد شده و از امکانات مد نظر خود استفاده نمایید.

مقاله پیشنهادی « سایت دانشگاه امام صادق

نام کاربری و رمز عبور سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

پیش از این در مورد نحوه ورود به سایت گلستان دانشگا ه امام صادق توضیح دادیم، با داشتن اطلاعات کاربری خود می توانید به پورتال خود در این سایت وارد شده و برای انجام بسیاری از امور دانشجویی به صورت غیر حضوری اقدام نمایید.

نام کاربری و رمز عبور سایت گلستان داشگاه امام صادق (ع) معمولا از سوی دانشگاه در اختیار دانشجویان قرار گرفته و اطلاع رسانی می شود و پس از این دانشجویان می توانند با تکمیل این اطلاعات به حساب پورتال خود وارد شوند، معمولا نام کاربری و گذر واژه کد ملی، شماره شناسنامه یا شماره دانشجویی فرد می باشد. بعد از ورود به حساب کاربری خود می توانید اقدام به تغییر اطلاعات خود نموده و رمز عبور ایمن تری انتخاب کنید.

امکانات سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

امکان دسترسی به بسیاری از خدمات مورد نظر دانشجویان دانشگاه امام صادق با ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق امکان پذیر است از جمله امکانات این سامانه که دانشجویان می توانند با ورود به حساب کاربری خود به آن دسترسی پیدا نمایند می توان به این موارد اشاره نموذ

  • انتخاب واحد
  • حذف ترم یا حدف دروس
  • پرداخت شهریه
  • مشاهده کارنامه
  • مشاهده برنامه هفتگی
  • مشاهده برنامه امتحانات
  • حذف و اضافه واحدهای درسی
  • ارزشیابی اساتید
  • درخواست گواهی اشتغال به تحصیل
  • ثبت درخواست فارغ التحصیلی
  • ثبت اعتراض به نمرات درج شده در سامانه
  • دریافت گواهی رتبه دانشگاهی
  •  
  • و …

برای ورود به سامانه گلستان دانشگاه امام صادق کلیک کنید. 

همان طور که در متن بالا به صورت مشروح گفته شد سامانه گلستان دانشگاه امام صادق به نشانی edu.isu.ac.ir برای ایجاد سهولت و تسهیل دسترسی به خدمات آموزشی دانشجویان ایجاد شده است، دانشجویان با استفاده از این سامانه و پس از ورود به پورتال کاربری خود می توانند برای انجام بسیاری از امور مد نظر بدون نیاز به مراجعه حضوری اقدام نمایند.

در این مطلب در مورد سامانه گلستان دانشگاه امام صادق ، نحوه ورود به سایت گلستان، خدمات این سایت و …  برای شما توضیح دادیم در صورتی که به هنگام ورود به این سامانه با ابهام یا سوالی مواجه شدید یا نیاز به راهنمایی بیشتر داشتید می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکلات و پرسش های خود را با کارشناسان این مجموعه در میان بگذارید.

سؤالات متداول سامانه گلستان دانشگاه امام صادق edu.isu.ac.ir

سامانه گلستان دانشگاه امام صادق edu.isu.ac.ir سامانه ای است که به منظور ارائه خدمات به دانشجویان در حال تحصیل در این دانشگاه و به منظور تسهیل در انجام امور آموزشی دانشجویان و کاهش مراجعات و ترددات به مراکز دانشگاهی ایجاد شده است.

با تکمیل اطلاعات کاربری مانند نام کاربری و رمز عبور می توانید به حساب کاربری خود در این سایت وارد شوید و از خدمات مد نظر خود استفاده نمایید.

در این رابطه در متن مقاله بالا به طور کامل توضبح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه نماید.

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه گلستان دانشگاه امام صادق

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا