ورود به سایت ناد reg.tvu.ac.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت ناد reg.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

لینک مستقیم ورود به سامانه ناد  سایت ناد دیدن نمرات مشکل ورود به سیستم ناد  ناد فنی ورود به سیستم دانشگاه فنی و حرفه ای سرور سایت سیستم ناد  https //r.tvu.ac.ir سایت  ورود دانشجو به سیستم ناد شاهد سایت ناد دانشگاه فنی و حرفه ای قائم زنجان ورود اساتید به سامانه ناد 

سایت ناد reg.tvu.ac.ir دانشگاه فنی و حرفه ای ، با هدف ارائه خدمات اینترنتی به دانشجویان مقطع کاردانی و کارشناسی دانشگاه های فنی حرفه ای طراحی و راه اندازی شده است.

دانشگاه فنی حرفه ای، بعنوان دانشگاه های سرشناس و معرف کشورمان می باشد. خدمات این سامانه شامل انتخاب واحد، پرداخته شهریه دانشگاه، حذف و اضافه، مشاهده تاریخ برگزاری امتحانات و … برای استفاده از این خدمات غیرحضوری می بایست به سایت ناد مراجعه نمایند. 

با هدف آگاهی بیشتر دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه، آموزش کار با پنل برای شما در این مقاله بیان شده است. با ما همراه باشید.

سایت سامانه ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir

در عصر ارتباطات دانشگاه های دولتی، آزاد، غیرانتفاعی و…. با هدف ارائه خدمات غیرحضوری (اینترنتی) و رفاه کارکنان و دانشجویان و اساتید خود سامانه های زیادی را به وجود آورده اند دانشگاه فنی و حرفه ای نیز برای متقاضیان خود سامانه ناد راه اندازی کردند ناد به معنی نظام اطلاعاتی دانشگاهی می باشد.

توجه» فرآیند انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه های فنی و حرفه ای به وسیله سایت reg.tvu.ac.ir انجام می شود. برای ورود به پنل کاربری در سایت ناد حتما باید نام کاربری و رمز عبور خود را از دانشگاه خود دریافت کرده در غیر اینصورت ورود به سامانه امکان پذیر نیست. کاربران اصلی این سایت دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای می باشند.

مهم ترین خدمات سامانه ناد reg.tvu.ac عبارت اند از:

  1. انتخاب واحد
  2. حذف و اضافه
  3. دریافت کارت ورود به جلسه
  4. اطلاع از زمان انتخاب واحد
  5. دیدن کارنامه و نمرات امتحانی
  6. اعتراض به نمرات
  7. ویرایش مشخصات دانشجویی
  8. پرداخت شهریه
  9. راهنمای ثبت فیش دانشجو و مدیریت مالی ثبت فیش دانشگاه

در ادامه مقاله برای شما دانشجویان عزیز تمام این بخش ها را توضیح خواهیم داد. 

نحوه ورود به سایت ناد فنی حرفه ای reg.tvu.ac.ir

مهم نیست در کدام یک از دانشگاه های فنی و حرفه ای کشورمان در حال تحصیل هستید برای ورود به سایت نادا کافیست به آدرس اینترنتی reg.tvu.ac.ir، وارد شوید.

در قدم اول ورود به سایت نادا می بایست با مروگر کامپیوتر یا گوشی خود ادرس این سامانه را سرچ کنید. اکنون بعد از ورود به صفحه اصلی مناسب با شرایط خود که به سه تقسیم می شود بر روی گزینه مورد نظر کلیک کنید.

برای ورود به قسمت مورد نظر بعد از ورود به صفحه اصلی را مشاهده می کنید بخش “ورود دانشجویان” را انتخاب نمایید.

نحوه ورود به سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای
  • پس از کلیک  بر روی گزینه “ورود دانشجویان” وارد صفحه زیر می شوید.
نحوه ورود به سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای
  • برای ورود به پنل شخصی دانشجویی ابتدا باید “کد ملی” خود را بنویسید.
  • سپس باید “کلمه عبور” مشخص شده توسط دانشگاه را وارد کنید، که در اینجا این کلمه عبور تاریخ تولد دانشجو به صورت یک عدد ده رقمی می باشد.( برای مثال 1380/6/15)
  •  بعد از پر کردن کادر های خواسته شده گزینه” ورود” را فشار دهید.

توجه داشته باشید در صورت عدم دسترسی به کلمه عبور، می توانید بر روی عبارت “کلمه عبور خود را فراموش کرده ام” کلیک نموده سپس طبق تصویر زیر کد ملی و شماره موبایل خود را در کادر های موجود بنویسید و پس از آن گزینه “دریافت کلمه عبور” را فشار دهید. کلمه عبور شما به شماره موبایلی که وارد کردید ارسال خواهد شد.

نحوه ورود به سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای

 البته باید توجه داشت که کلاس های مجازی و آنلاین در این سایت برگزار نمی شوند و دانشجویان باید برای مشاهده تکالیف درسی و دریافت فایل های تدریس شده به سایت سمپاد دانشگاه فنی و حرفه ای ورود کنند.

همچنین دانشجویانی که قصد پذیرش میهمان در سایر واحد های سیستم ناد را دارند، می توانند در خواست مورد نظر خود را از طریق سامانه سماد به نشانی samad.tvu.ac.ir ارسال نمایند. برای دسترسی به اخبار و اطلاعیه های مربوط به دانشگاه فنی و حرفه ای نیز می توانید به درگاه خبری واحد تحصیلی خود مراجعه کنید.

امکانات سیستم ناد

دانشجویان دانشگاه فنی حرفه ای بعد از ورود به پنل کاربری خود در سایت ناد می بایست وارد حساب کاربری دانشجویی خود در این سامانه شوند تا بتوانند از امکانات ارائه شده در این سامانه استفاده کنند. در ادامه مهم ترین امکانات سایت ناد reg.tvu.ac.ir را برای شما توضیح خواهیم داد.

سامانه هاویرایش مشخصات دانشجویی : این قسمت شامل مشاهده و ویرایش اطلاعات فردی، تحصیلی، آدرس، تماس نام و نام خانوادگی و … دانشجو می باشد. اگر چنان چه در اطاعات ورودی خود اشتباه تایپی داشته اید میتوانید با مراجعه به این قسمت آن را درست کنید.

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7برنامه ریزی آموزشی نیمسال تحصیلی : مشاهده تقویم آموزشی ترم از جمله زمان انتخاب واحد، زمان شروع ترم و تشکیل کلاسای آموزشی، زمان حذف و اضافه و مهلت حذف اضطراری و همچنین زمان شروع و پایان مهلت امتحانات پایان ترم

%D8%AA%DB%8C%DA%A9 %D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%87 %D9%87%D8%A7ثبت نام دروس دانشجو : مهمترین قسمت سایت سامانه جامع آموزشی ناد است و مربوط به امور اصلی شامل:

  • انتخاب واحد
  • حذف و اضافه
  • مشاهده کارنامه مالی دانشجو
  • حذف اضطراری
  • مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام
  • مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو
  • ارسال درخواست اعتراض به نمره
  • مشاهده کارنامه دانشجویی
  • کارنامه کلی دانشجو
  • گزارش کارت ورود به جلسه امتحان

فارغ التحصیلی و خروج از تحصیل دانشجو : تکمیل فرم های اینترنتی فارغ التحصیلی ( مالی و آموزشی )

آگاه سازی : اخبار و اطلاعیه ها و بخش نامه های اعلام شده از طرف دانشگاه فنی و حرفه از این قسمت برای دانشجویان نمایش داده می شود.

سؤالات متداول سایت ناد reg.tvu.ac.ir

ورود به سامانه ناد از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است. که می توانید از مسئول خود در دانشگاه آن را تحویل بگیرید.

از این سامانه می توان جهت انجام فرآیند انتخاب واحد، پرداخت شهریه و سایر امور دانشجویی استفاده کرد.

بله از طریق سامانه ناد دانشگاه فنی و حرفه ای می توان به انجام بسیاری از امور دانشجویی همچون پرداخت شهریه، انتخاب واحد، حذف و اضافه و… اقدام نمود.
  • انتخاب واحد
  • حذف و اضافه
  • مشاهده کارنامه مالی دانشجو
  • حذف اضطراری
  • مشاهده آخرین وضعیت ثبت نام
  • مدیریت مالی نیمسال های تحصیلی دانشجو
  • ارسال درخواست اعتراض به نمره
  • مشاهده کارنامه دانشجویی
  • کارنامه کلی دانشجو
  • گزارش کارت ورود به جلسه امتحان

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (126 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ورود به سایت ناد reg.tvu.ac.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا