سایت ایران آزمون iran-azmoon.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ایران آزمون iran-azmoon.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ایران آزمون

سایت ایران آزمون یکی از سامانه هایی است که در جهت اطلاع رسانی در مورد اگهی های استخدامی راه اندازی شده است.

بسیاری از افراد دانش آموخته در رشته های مختلف دانشگاهی در جستجوی کار مناسب و شرکت در آزمون های استخدامی مختلف هستند.

فضای اینترنتی بستری را فراهم کرده است تا افراد بتوانند سریع تر و راحتتر به تمامی آگهی های استخدامی که از طرف شرکت های مختلف انتشار پیدا می کند دسترسی داشته باشند و برای ثبت نام و مراحل شرکت در آزمون های استخدامی شرکت ها و سازمان های مختلف کشور اقدام نمایند.

 بدیهی است که فرآیند جستجو میان آگهی های استخدام بهینه تر و کاراتر از جستجو به صورت حضوری است کما اینکه هم اکنون تقریبا تمامی شرکت ها با پخش آگهی  در فضای مجازی فراخوان جذب نیرو می دهند.

برای استفاده از این فضا و پیگیری موقعیت ها و استفاده بهینه از آنها، لزوم پیگیری از راه های  قابل اطمینان که در نهایت صحت به داوطلبان شرکت در آزمون های استخدامی، اطلاعات ارائه نمایند روشن و واضح است.

ایجاد بستری که کارفرمایان و شرکت ها بتوانند از طریق آن آگهی های مربوط به جذب نیرو را انتشار دهند و داوطلبان با خیالی آسوده از صحت اطلاعات بتوانند در این آزمون ثبت نام کرده و مراحل خود را پیگیری نمایند بسیار ضروری و مهم است.

 سایت ایران آزمون یکی از این سایت ها است که با امکانات مختلف خود سعی در ایجاد بستری مناسب برای اطلاع رسانی در خصوص آگهی های استخدامی برای افراد داوطلب جذب در سازمان ها و ارگان های مختلف دارد.

برای اطلاع از نحوه کارکرد و بخش ها و امکانات سایت ایران آزمون می توانید ادامه مطلب را مطالعه نمایید.

سایت ایران آزمون iran-azmoon.ir

 

سایت ایران آزمون مجری برگزاری آزمون های استخدامی تعدادی از شرکت ها است. داوطلبان شرکت در آزمون های استخدامی می توانند برای پیگیری استخدام، شرکت در آزمون های مختلف و ثبت نام و اطلاع از باقی مراحل و روند استخدام به سایت ایران آزمون مراجعه نمایند.

 

با مراجعه به سایت ایران آزمون می توانید از تعدادی از آگهی استخدامی مطلع شده و برای اطلاع از مراحل مختلف آزمون استخدامی،ثبت نام در آزمون ها و… اقدام نمایید.

 

کار با این سامانه بسیار راحت بوده کافی است به سایت ایران آزمون وارد شوید و از آگهی های متشر شده و مراحل کنونی این آزمون ها آگاهی پیدا کنید.

برای ورود به سایت ایران آزمون iran-azmoon.ir کلیک کنید. 

ورود به سایت ایران آزمون

 

بیشتر سایت هایی که با استفاده از این سامانه اقدام به انتشار اگهی های استخدامی می نمایند عمدتا شرکت های مرتبط با زمینه نفت و پتروشیمی در کشور هستند از جمله شرکت های پتروشیمی جم، بوشهر، گچساران، پترو پالایش کنگان، پالایش نفت آفتاب، پتروشیمی قائد و ….

البته حوزه فعالیت این سامانه فقط معطوف به انتشار آگهی های شرکت های پتروشیمی نمی شود و ادارات و شرکت های دیگری نیز به انتشار آگهی استخدام در این سامانه می پردازند از جمله بانک رفاه کارگران.

ورود به سامانه ایران آزمون بسیار ساده است برای ورود به سامانه ایران آزمون و اطلاع از آگهی های استخدام منتشر شده یا اطلاع از مراحل مختلف آزمون می توانید به این صورت عمل نمایید.

 

 در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه یا کامپیوتر خود آدرس اینترنتی سایت ایران آزمون یعنی iran-azmoon.ir را وارد نموده وسپس سرچ نمایید. با سرچ عبارت مذکور می توانید به صورت مستقیم به سامانه ایران آزمون وارد شوید.

به سایت ایران آزمون

برای ورود به این سامانه نیاز به وارد کردن رمز عبور و نام کاربری ندارید.

بعد از ورود به این سایت می توانید مشاهده کنید که در حال حاضر کدام یک از شرکت ها اقدام به انتشار آگهی استخدام نموده اند یا آزمون استخدامی منتشر شده توسط آن ها در چه مرحله ای (ثبت نام آزمون، شرکت در مصاحبه، شرکت در آزمون کتبی، اعلام نتایج آزمون کتبی، اعلام نتایج نهایی و…) قرار دارد.

می توانید بر روی هر کدام از گزینه های موجود در صفحه به تناسب نیاز و شرایط خود کلیک نمایید. بعد از کلیک بر روی عبارت ورود به سامانه ، به سامانه آزمون مورد نظر وارد می شوید.

در صفحه جدید می توانید زمان بندی مربوط به آزمون را مشاهده کنید و در صورت به اتمام نرسیدن زمان مربوط به ثبت نام آزمون، در آزمون مورد نظر ثبت نام کنید. در صورتی هم که در آزمون از پیش ثبت نام کرده اید می توانید برای پیگیری مراحل مصاحبه، شرکت در آزمون کتبی و… به این قسمت مراجعه نمایید.

ثبت نام در سایت ایران آزمون

شاید شما هم بعد از ورود به این سایت مثل بسیاری از سایت های دیگر در صدد ثبت نام در سایت ایران آزمون باشید، اما باید بدانید که دسترسی و مشاهده آزمون های استخدامی در سایت ایران آزمون نیازی به ثبت نام در این سایت ندارد و بعد از ورود به این سامانه می توانید آگهی های استخدام منتشر شده را مشاهده کنید.

بر روی آزمون های مختلف و متناسب با شرایط خود کلیک کنید، در صورتی که هر کدام از آزمون ها منطبق با شرایط شما بود می توانید برای شرکت و ثبت نام در آن آزمون اقدام کنید.

نحوه ثبت نام در آزمون های ایران آزمون

همان طور که اشاره شد برای مشاهده آگهی ها نیاز به ثبت نام در سامانه ایران آزمون ندارید ولی در صورتی که قصد شرکت در آزمون استخدامی هر یک از گزینه های موجود در سایت را دارید باید بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کرده ونسبت به ثبت نام خود اقدام کنید.

در مطلب زیر این شرایط برای شرکت در یکی از آزمون های استخدامی توضیح داده شده است.

بعد از ورود به سامانه ایران آزمون به تناسب شرایط و موقعیت خود یکی از گزینه ها (شرکتی که اقدام به انتشار آگهی استخدام نموده است) را انتخاب کنید .

 

در اینجا برای مثال آزمون پروانه اشتغال وزارت صنعت، معدن و تجارت را توضیح خواهیم داد.

بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک نمایید.

نام آزمون های سایت ایران آزمون 1

بعد از ورود به صفحه جدید می توانید زمان بندی های مربوط به آزمون، شرایط ثبت نام و دیگر گزینه های مربوط را مشاهده کنید.

ثبت نام در سایت ایران آزمون

 

 

می توانید با استفاده از گزینه شرایط ثبت نام، از شرایط مختلف این آزمون از جمله، زمان، شرایط برگزاری، منابع آزمون، نکات مهم برای شرکت در آزمون و …. مطلع شوید.

در صورتی هم خوانی با شرایط می توانند برای ثبت نام خود در بازه ی زمانی مقرر استفاده کنید.

نام در آزمون استخدامی سایت ایران آزمون

 

 

برای ثبت نام در آزمون ، ثبت نام و طی مراحل خود را با توجه به راهنمای ارائه شده انجام دهید.

بعد از تکمیل فرم ها و ثبت اطلاعات لازم و بارگذاری مدارک مورد نیاز می توانید نسبت به واریز وجه مربوط به ثبت نام و دریافت کد رهگیری خود اقدام نموده وثبت نام خود را نهایی کنید.

آزمون های مختلف ایران آزمون

 

تعدادی از شرکت ها هستند که برای انتشار آگهی استخدام از طریق سایت ایران آزمون اقدام می کنند. از جمله شرکت هایی که از طریق این سامانه نسبت به انتشار آگهی جذب نیرو اقدام می کنند عبارت انداز:

نیروگاه صبا دهلران، پالایش نفت آفتاب، پتروشیمی قائد بصیر، گروه خدمات مدیرت بصیر، بیمارستان برکت، بانک رفاه کارگران، گروه تدبیر، استخدام نفت بهران، شرکت پتروشیمی بوشهر و….

سایت ایران آزمون در راستای ایجاد بستری مناسب برای انتشار آگهی های استخدامی شکل گرفته است.

داوطلبان می توانند برای مشاهده آگهی های استخدامی شرکت های فعال در این سامانه به سایت ایران آزمون به آدرس اینترنتی iran-azmoon.ir مراجعه کرده و برای ثبت نام یا اطلاع از دیگر شرایط و مراحل آزمون اقدام نمایند.

در صورت داشتن هر گونه سوال می توانید با استفاده از شماره های مندرج در این صفحه با کارشناسان این مرکز تماس گرفته و سوال خود را مطرح نمایید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ایران آزمون iran-azmoon.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا