سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir

ثبت نام دانش آموزان در پایگاه های تابستانی، در خرداد ماه آغاز خواهد شد و دانش آموزان می توانند اقدام به ثبت نام در کلاس های اوقات فراغت اقدام نمایند.

مراحل ثبت نام دانش آموزان در کلاس های اوقات فراغت تابستانی طبق آموزش زیر می باشد.

۱- وارد سایت my.medu.ir شده و نقش «دانش آموز» را انتخاب و کد ملی و عدد سریال شناسنامه خودتان را وارد کنید؛ ۲-در قسمت خدمات پرورشی روی نشان «نورینو» کلیک کنید؛

۳-روی نشان اوقات فراغت کلیک کنید. ۴- با مشورت والدین محترمتان در کلاس های مورد علاقه ثبت نام کنید در ادامه مقاله نیز بطور کامل در مورد ثبت نام ، نحوه ورود به سایت و… صبحت خواهیم کرد تا پایان مقاله همراه ما باشید.

my.medu.ir

سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان 1402

معلم، اولیا و دانش آموز می تواند در سایت مای مدیو my medu وارد شوند، در سامانه my medu که یک سامانه یکپارچه و ملی است، دانش آموز می تواند اطلاعات خود را وارد کند. در این سامانه اطلاعات هویتی افراد نیز کاملا مشخص است.

ثبت نام پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان، توسط مدیران پایگاه ها و در برنامه شاد انجام می شود . در خصوص نحوه ی ثبت نام دانش آموزان در پایگاه های تابستانی برای تابستان 1402 طبق اعلام آموزش و پرورش در سایت مای مدیو برگزار می شود.

ورود به سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir

برای  ورود به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش | my medu.ir در قدم اول می بایست به نشانی اینترنتی my.medu.ir را در مرورگر درج و جستجو نمایید. تا صفحه اصلی سایت برای شما نمایش داده شود.

اکنون مطابق با تصویر زیر ابتدا نقش خود را به عنوان؛ فرهنگی، دانش آموز یا والدین و سایر انتخاب کرده و نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت های مربوطه درج کنید.

به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir

در مجموع متقاضیان می توانند برای استفاده از این سامانه به آدرس اینترنتی my.medu.ir مراجعه نمایند. برای ورود مستقیم به سامانه my.medu.ir کلیک کنید. برای ورود مستقیم به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش  بر روی دکمه زیر کلیک کنید.
 
 
ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان my.medu .ir 1

ثبت نام در سایت اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir

همان گونه که ابتدای مقاله نیز گفته شده سامانه مورد نظر برای ثبت نام سایت مای مدیو به آدرس my medu.ir می باشد و دانش آموزانی که قصد ورود به سایت ثبت نام اوقات فراغت را دارند کافیست مراحل زیر را طی کنند.

1- گام اول : برای ثبت نام در سایت اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir، نشانی مای مدیو my.medu.ir را در مروگر خود جستجو کنید. تا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را مطابق با تصویر زیر مشاهده کنید. در این قسمت لازم است نقش خود را انتخاب کنید.

نام دانش آموزان در سامانه مای مدیو 1402

2-گام دوم: با کلیک روی انتخاب نقش، گزینه والدین و سایر را انتخاب کنید تا بتوانید به عنوان والدین دانش آموز، برای ورود به سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir، اقدام کنید.

نام دانش آموزان سامانه مای مدیو 1402

3- گام سوم: به این ترتیب میتوانید با انتخاب عبارت” والدین و سایر” به عنوان والدین وارد می شوید. روی ورود به سامانه از طریق رمز یکبار مصرف کلیک کنید.

نام در مای مدیو my medu.ir

4-گام چهارم: در این مرحله وارد پنجره خدمات دولت هوشمند می شوید. می توانید با رمز یکبار مصرف، وارد سامانه مای مدیو شوید. برای اینکار لازم است شماره موبایل خود را که حتما به نام خودتان ثبت شده است، وارد کنید. سپس کد امنیتی را وارد نمایید.

دولت

5-گام پنجم: یک پیامک با اسم MGOV برای شما ارسال می شود که حاوی کد تایید پنجره خدمات دولت هوشمند است. در این پیامک از شما خواسته می شود که این کد را در اختیار دیگران نگذارید.

5

6-گام ششم:در این مرحله، به سادگی وارد پروفایل مای مدیو خود شده اید. پروفایل مدیو دات آی آر، امکانات متعددی را در اختیار شما می گذارد. نظیر امکان استعلام مدرک تحصیلی، استعلام شهریه، سنجش بدو ورود دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی، خرید کتاب درسی، ورود به سازمان آموزش و پرورش استثنایی و …

مدیو دات ای ار

به سایت خدمات الکترونیک آموزش و پرورش my medu.ir
سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir

زمان ثبت نام پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش کشور زمان ثبت نام پایگاه های تابستانی اوقات فراغت دانش آموزان، از هفته ی 4 خرداد ماه 1402 آغاز خواهد شد.

سؤالات متداول سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir

آدرس اینترنتی سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان مای مدیو  my.medu.ir می باشد.

  1.  وارد سایت my.medu.ir شده و نقش «دانش آموز» را انتخاب و کد ملی و عدد سریال شناسنامه خودتان را وارد کنید؛
  2. در قسمت خدمات پرورشی روی نشان «نورینو» کلیک کنید؛
  3. روی نشان اوقات فراغت کلیک کنید.
  4. با مشورت والدین محترمتان در کلاس های مورد علاقه ثبت نام کنید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (1 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام اوقات فراغت دانش آموزان my.medu.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا