کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش kemt.medu.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

کارتابل استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش سامانه ای است که برای ارائه مستقیم تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش به دانشگاه ها و دیگر موسسات و ارگان ها راه اندازی شده است.

آموزش و پرورش در سال های گذشته اقدام به راه اندازی سامانه ها و سایت های زیادی برای ارائه خدمات مختلف در زمینه های مختلف آموزشی، تحصیلی، خدماتی و … نموده است.

این سامانه ها بنا به نوع خدمتی که ارائه می دهند جامعه هدف گوناگونی دارند. افراد مختلف با مراجعه به این سایت ها و به صورت غیر حضوری می توانند از کلیه خدمات و امکانات ارائه شده توسط آن ها استفاده کرده و در اسرع وقت خدمت مورد نظر خود را دریافت نمایند.

یکی از بسترهایی که برای ارائه مستقیم تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش به دانشگاه ها و سایر مراکز و ارگان ها راه اندازی شده است کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش kemt.medu.ir است.

در ادامه به شرح و توضیح در مورد این سامانه، نحوه ورود و استفاده از خدمات مختلف آن خواهیم پرداخت.

کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش سامانه ای است که توسط وزارت آموزش و پرورش و برای ارائه تاییدیه تحصیلی افراد به طور مستقیم به دانشگاه ها و دیگر موسسات راه اندازی شده است.

حتما شما هم با این وضعیت مواجه شده اید که در موقعیت های مختلف مانند ثبت نام در دانشگاه، یا اقدام به استخدام در سازمان ها و ارگان های مختلف برای اطمینان از مدرک تحصیلی مورد ادعا فرد مراجعه کننده بحث ارائه تاییدیه تحصیلی و پیشینه تحصیلی فرد مطرح می شود.

در راستای پاسخگویی به این نیاز و ارائه تاییدیه تحصیلی به طور مستقیم به سازمان ها و ارگان های مختلف کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش ایجاد شده است.

البته سامانه emt.medu.ir نیز برای انجام خدمات مربوط به ارائه تاییدیه تحصیلی ایجاد شده است. فرآیند استفاده از این سامانه به این صورت است که افراد مختلف در صورت نیاز به تاییدیه تحصیلی به این سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ثبت و مدارک مورد نیاز را بارگذاری می نمایند و در ادامه به آنان کد رهگیری ارائه می شود. بعد از انجام این مراحل افراد باید منتظر انجام مراحل توسط اداره آموزش و پرورش برای حصول اطمینان از اعتبار و درستی مدارک تحصیلی باشند.

ولی در مورد کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش، ارگان ها و سازمان ها به طور مستقیم به این سامانه مراجعه نموده و برای اطمینان از صحت مدرک تحصیلی ارائه شده توسط فرد اقدام می کنند.

کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی kemt.medu.ir در دسترس بوده و ارگان ها و سازمان ها می توانند برای اطمینان از صحت مدارک تحصیلی افراد جهت ادامه تحصیل یا استخدام در دستگاه مربوطه به آن مراجعه نمایند.

نحوه ورود به کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش kemt.medu.ir

سازمان ها و ارگان های مختلف با مراجعه و ورود به کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش می توانند از صحت اطلاعات و مدارک ارائه شده اطمینان حاصل کنند.

مراجعه و استفاده از این سامانه باعث صرفه جویی در زمان و تسریع در روند ارائه خدمت ، برای اطمینان از صحت مدارک تحصیلی مراجعه کنندگان می گردد.

نکته مهم برای استفاده از کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش این است که تاییدیه تحصیلی افراد باید در سامانه تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir ثبت و توسط آموزش و پرورش تایید شده باشد. به عبارتی سامانه kemt.medu.ir تنها قادر خواهد بود  تاییدیه های تحصیلی که در سامانه emt.medu.ir ثبت و تایید شده اند را نمایش و ارائه دهد.

برای ورود به سایت استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش باید به این ترتیب عمل نمایید

در باکس جستجو صفحه مرورگر خود آدرس اینترنتی این سامانه یعنی kemt.medu.ir را وارد نموده و در ادامه سرچ نمایید.

با سرچ آدرس مذکور به طور مستقیم به صفحه اصلی  کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش وارد می شوید.

ورود به کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

بعد از ورود به صفحه اصلی برای استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش می توانید با استفاده از دو گزینه ورود به کارتابل استعلام گیرندگان و استعلام مدرک تحصیلی برای شرکت ها اقدام نمایید.

 

استعلام مدرک تحصیلی برای سازمان هایی که به کارتابل دسترسی دارند

سازمان هایی که به کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش دسترسی دارند باید برای دریافت استعلام مدرک تحصیلی به این ترتیب عمل نمایند.

ابتدا به سامانه kemt.medu.ir وارد شوید.

برروی گزینه ورود به کارتابل استعلام گیرندگان کلیک نمایید.

بعد از ورود به صفحه جدید اطلاعات درخواست شده از قبیل نام کاربری و پسورد را وارد نموده و بعد از وارد کردن کد امنیتی بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

بعد از ورود به سامانه با ورود اطلاعات خواسته شده می توانید برای استعلام مدرک تحصیلی فرد و اطمینان از صحت مدرک ارائه شده اقدام کنید.

نحوه ورود به کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

 

نام کاربری و رمز عبور را باید از ستاد مرکزی و با معرفی نماینده خود دریافت کنید. با دریافت این اطلاعات می توانید در دفعات بعد برای ورود خود از این اطلاعات استفاده نمایید.

 

استعلام مدرک تحصیلی برای سازمان هایی که به کارتابل دسترسی ندارند.

ممکن است بسیاری از سازمان ها و شرکت ها برای مراجعه به کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش دارای دسترسی نباشند.

شرکت ها و سازمان هایی که به کارتابل دسترسی ندارند لازم است برای دریافت تاییدیه تحصیلی به این ترتیب عمل نمایند.

ابتدا به سامانه kemt.medu.ir مراجعه کنید.

بر روی گزینه استعلام مدرک تحصیلی برای شرکت ها کلیک نمایید.

کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش

بعد از این اطلاعات خود از قبیل کد ملی، کد دانش آموزی اتباع، کد پیگیری، شناسه ملی شرکت ثبت شده، شماره موبایل استعلام گیرنده را وارد نمایید.

بعد از وارد نمودن این اطلاعات ، کد امنیتی مندرج در صفحه را در باکس مربوطه وارد نموده و بر روی گزینه دریافت کد فعال سازی کلیک نمایید.

بعد از انجام این مراحل خواهید توانست به سامانه وارد شده و برای مشاهده تاییدیه تحصیلی اقدام کنید.

 

کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش با آدرس اینترنتی kemt.medu.ir سامانه ای است که توسط آموزش و پرورش و برای ارائه تاییدیه تحصیلی به سازمان ها و ارگان های مختلف به طور مستقیم راه اندازی شده است.

هنگام مراجعه افراد به سازمان های مختلف جهت ادامه تحصیل ، استخدام و یا… ممکن است نیاز به استعلام مدرک تحصیلی و اطمینان از صحت مدرک ارائه شده باشد، به این منظور سازمان و ارگان های مختلف با مراجعه به کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش و بسته به دارا بودن یا نبودن دسترسی این کارتابل با استفاده از روش هایی که در متن بالا توضیح داده شد می توانند برای استعلام مدرک تحصیلی افراد اقدام نمایند.

چنانچه در انجام مراحل استعلام مدرک تحصیلی دچار مشگل شده اید و یا در مورد سامانه های مختلف استعلام مدرک برای شما سوال و ابهامی پیش آمده است می توانید با شماره های مندرج در صفحه تماس گرفته و مشگل خود را با کارشناسان این مجموعه در میان گذاشته و راهنمایی دریافت نمایید.

ارائه دو مدرک تاییدیه تحصیلی و سوابق تحصیلی برای پذیرفته‌شدگان دانشگاه به صورت الکترونیکی e1696503885591

امکان ارائه دو مدرک «تاییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی» برای پذیرفته‌شدگان دانشگاه به صورت الکترونیکی

اطلاعیه مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش: امکان ارائه دو مدرک «تاییدیه تحصیلی» و «سوابق تحصیلی» برای پذیرفته‌شدگان دانشگاه  به صورت الکترونیکی در سامانه «تأییدیه تحصیلی» به آدرس  emt.medu.ir فراهم است. لذا همه پذیرفته‌شدگان باید براساس مراحل اجرایی ذیل اقدام لازم را به عمل آورند:

۱- پذيرفته‌شدگان با مراجعه به سامانه مذکور و مشخص نمودن نظام آموزشي، نسبت به ثبت درخواست ارسال هر دو مدرک فوق به دانشگاه محل پذیرش خود را اقدام نمایند که پس از کامل شدن فرآیند درخواست، کد پیگیری جداگانه برای هر مدرک در اختیار ایشان قرار خواهد گرفت و با ارائه این کدها به دانشگاه محل پذیرش، مدارک درخواست شده از سامانه  kemt.medu.ir  توسط دانشگاه مذکور قابل دريافت است. تبصره: دارندگان ديپلم شاخه نظري (نظام ترمي واحدي يا سالي واحدي) در زمان ثبت درخواست مدارک فوق علاوه بر مدرك ديپلم، باید مراحل فوق را برای درخواست مدرك پيش‌دانشگاهي نیز اجرا نمایند.

۲- فارغ التحصيلان شهريور سال ۱۳۹۵ و بعد از آن نيازي به مراجعه حضوري به مدارس و مناطق آموزش و پرورش محل تحصيل خود ندارند، اما فارغ¬التحصيلان خرداد سال ۱۳۹۵ و قبل از آن با کدپيگيري صادر شده از سامانه فوق به همراه مدارک تحصيلي که توسط سازمان سنجش آموزش کشور براي ثبت نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي اعلام شده، باید به ادارات آموزش و پرورش محل فارغ التحصيل خود مراجعه کنند تا مسئول سنجش آموزش و پرورش منطقه پس از بررسي و تأييد، مدارک تحصيلي را اسکن و در سامانه بارگذاري نمايد

6/6 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه کارتابل استعلام گیرندگان تاییدیه تحصیلی

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا