سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) sadiq.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) sadiq.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

ورود به سایت صدیق

در راستای ارائه خدمات غیر حضوری به دانش آموزان و همچنین متقاضیان تحصیل در مدارس امام صادق، سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) با آدرس اینترنتی sadiq.ir راه اندازی شده است.

مدارس امام صادق یکی از مدارس با کیفیت آموزشی خوب در سطح کشور است و هر ساله دانش آموزان زیادی متقاضی ورود به این مدارس می باشند. مدارس امام صادق جز مدارس غیر انتفاعی در سطح کشور محسوب شده و بسیاری از دانش آموزان به خصوص دانش آموزانی که در خانواده های متدین و مذهبی رشد و پرورش یافته اند تمایل به حضور و تحصیل در این مدارس دارند.

مدارس امام صادق (ع) دارای شعبه های مختلفی در مقاطع و پایه های تحصیلی مختلف از جمله پیش دبستانی، دبستان، متوسطه اول، متوسطه دوم در سراسر کشور می باشد.

دانش آموزان برای انجام فرآیند مربوط به ثبت نام می بایست به سایت پیش ثبت نام مدارس امام صادق (ع) مراجعه نموده مراحل پیش ثبت نام خود را انجام نمایند.

در ادامه این مطلب به شرح و توضیح بیشتر در خصوص مدارس امام صادق(ع) ، سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) و…. خواهیم پرداخت. در صورت تمایل به مطالعه بیشتر و آشنایی با ثبت نام مدارس امام صادق (ع) تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

مدارس امام صادق

مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق (ع) یکی از مجموعه های فعال در زمینه آموزش و پرورش کشور می باشد . این مجتمع آموزشی و فرهنگی وابسته به دانشگاه امام صادق (ع ) بوده و در راستای اهداف و چشم اندازهای این دانشگاه بنیان نهاده شده است.

این مجتمع فرهنگی شامل مدارس مختلفی در مقاطع مختلف تحصیلی پسرانه و دخترانه می باشد.

مدارس امام صادق از جمله مدارس خوب سطح کشور است که از متدها و امکانات آموزشی متنوع و با کیفیتی در راستای اهداف آموزشی خود استفاده می نماید. 

مجتمع امام صادق در جهت دسترسی به اهداف خود و برای تحقق اهداف موارد زیر را لازم و ضروری می داند

1-    جذب دانش آموزان از خانواده های مومن و متدین و متعهد به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی

2-    استفاده و بکارگیری معلمان و آموزگاران مومن و متعهد

3-    بهره گیری از نتایج مفید مراکز علمی و حوزوی مختلف به خصوص دانشگاه امام صادق

4-    استفاده از فناوری و تکنولوژی جدید در جهت اهداف مجتمع و با توجه به نیازهای جامعه

5-    رشد و تقویت بنیه ی علمی دانش آموزان در کنار توجه به سلامت روانی و جسمی

6-    تقویت ایمان و غیرت دینی دانش آموزان و ارزش های دینی

7-    توسعه و ارتقا روز افزون برنامه ها و محتواهای آموزشی، فرهنگی ….

8-    بالا بردن سطح کیفی مجتمع همسو با تحولات علمی، احتماعی و…. بر پایه اهداف

دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف برای ورود و ثبت نام در مدارس امام صادق در سراسر کشور می بایست با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) به صورت اینترنتی برای انجام پیش ثبت نام مدارس امام صادق (ع) اقدام نمایند

سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع)

با توجه به علاقه و تمایل دانش آموزان و خانواده های آنان برای پرورش کودکان در محیطی مبتنی بر ارزش های دینی و در جهت نیاز روز افزون جامعه برای تربیت افراد آشنا با مکتب امام صادق(ع) ، مجتمع فرهنگی آموزشی امام صادق در سال تحصیلی 69 – 68 بنیان گذاری شده است.

این مجتمع با بهره گیری از امکانات مختلف آموزشی و پرورشی سعی در تربیت افرادی آشنا و هم سو با مکتب امام صادق (ع) دارد.

سایت صدیق یا سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع ) با آدرس اینترنتی sadiq.ir برای ثبت نام داوطلبان در دسترس می باشد.

با مراجعه به این سامانه می توانید از بازه زمانی فرآیند پیش ثبت نام مدارس امام صادق (ع) مطلع شده و در زمان مقرر برای ثبت نام خود در این مدارس اقدام نمایید.

ورود به سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع)

سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) با آدرس اینترنتی sadiq.ir  با هدف بهبود در کیفیت ارائه خدمات و ارائه خدمات آموزشی مختلف به صورت غیر حضوری به دانش آموزان و معلمان راه اندازی شده است.

افرادی که به عنوان کاربر این سامانه محسوب می شوند می توانند با داشتن اطلاعات خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور خود به سامانه وارد شوند

در ادامه نحوه ورود به سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) را توضیح خواهیم داد.

برای ورود به سایت پیش ثبت نام مدارس امام صادق (ع)، ابتدا در صفحه مرورگر گوشی تلفن همراه یا  کامپیوتر خود ، آدرس اینترنتی این سامانه یعنی sadiq.ir  را تایپ و سپس جستجو نمایید.

با جستجو عبارت مذکور، به طور مستقیم به سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) یا همان سامانه صدیق وارد خواهید شد

سایت ثبت نام مدارس امام صادق

بعد از ورود به این سامانه میتوانید اطلاعات مورد نیاز خود را با استفاده از منوی موجود در صفحه به دست آورید. با استفاده از اطلاعات موجود می توانید در خصوص مدارس امام صادق اطلاعات بیشتری کسب نموده، لیست مدارس دخترانه و پسرانه امام صادق و … را مطالعه نمایید.

در ادامه نحوه انجام پیش ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) توضیح داده خواهد شد.

پیش ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع)

برای ثبت نام و ادامه تحصیل دانش آموزان در مدارس مقاطع مختلف مدارس امام صادق، لازم است ابتدا والدین مراحل پیش ثبت نام فرزند را به صورت اینترنتی در سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) انجام دهند.

در حال حاضر داوطلبان ورود به مدارس امام صادق در تهران می توانند با مراجعه به سایت صدیق برای انجام مراحل پیش ثبت نام خود اقدام نمایند. دقت داشته باشید که تنها انجام پیش ثبت نام برای ورود به این مدارس کافی نیست و دانش آموزان می بایست بعد از انجام این مرحله در در آزمون های علمی که برگزار می گردد نیز شرکت نموده و حد نصاب لازم را کسب نمایند. علاوه بر این برای ثبت نام در مدارس امام صادق جلسات تعاملی در نظر گرفته شده که والدین و دانش آموزان می بایست در این جلسات و مصاحبه ها شرکت کنند.

بهتر است پیش از انجام مرحله ی پیش ثبت نام از کلیه ضوابط و شرایط تحصیل در این مدارس آگاهی کسب نموده و در صورت هم خوانی با شرایط برای ثبت نام خود در این مدارس اقدام نمایید.

پیش ثبت نام مدارس امام صادق به صورت مجازی و در بازه های زمانی مشخصی انجام می گیرند. داوطلبان تحصیل در این مدارس باید در بازه زمانی معین شده برای انجام پیش ثبت نام خود به سایت sadiq.ir مراجعه کنند. به طور معمول مرحله پیش ثبت نام برای سال تحصیلی جدید از اوایل اسفند ماه سال تحصیلی فعلی آغاز می گردد.

 دانش آموزان علاقمند تحصیل در این مدارس می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به سایت sadiq.ir مراجعه کنند.

 

برای پیش ثبت نام در سامانه صدیق لازم است به این ترتیب عمل نمایید.

–  ابتدا به روش گفته شده به سامانه صدیق sadiq.ir وارد شوید

–  بعد از ورود به این سامانه، از گزینه آغاز پیش ثبت نام اینترنتی، گزینه ی اطلاعات بیشتر را انتخاب نمایید.

–   در صفحه جدید باز شده، مدارس مختلف این مجتمع در مقاطع تحصیلی مختلف نمایش داده می شود. مدرسه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

–        بعد از انتخاب مدرسه ی مورد نظر می توانید اطلاعات زیادی در مورد این مدرسه، نحوه فعالیت، عکس ها و… کسب نمایید.

پیش ثبت نام در سایت ثبت نام مدارس امام صادق

 

–   برای انجام مرحله پیش ثبت نام، برروی گزینه پیش ثبت نام در بالای صفحه کلیک کنید

 

–   با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، تکمیل موارد خواسته شده و بارگذاری فایل عکس و… مراحل پیش ثبت نام خود در سامانه صدیق را انجام داده و پیش ثبت نام خود را قطعی نمایید.

–  در نهایت باید برای پرداخت وجه به صورت الکترونیکی در این سامانه اقدام نمایید.

 

سامانه صدیق یا سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع)، سامانه مربوط به مدارس امام صادق است که به ارائه خدمات مختلف آموزشی و فرهنگی و… به صورت آنلاین و غیر حضوری به دانش آموزان مدارس امام صادق می پردازد.

این سامانه با آدرس اینترنتی sadiq.ir در دسترس علاقمندان قرار دارد. دانش آموزان می توانند با مراجعه به این سامانه از امکانات آن بخصوص انجام پیش ثبت نام مدارس امام صادق استفاده نمایند.

در صورت داشتن سوالات بیشتر و یا ابهام در این مورد می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس حاصل نموده و از راهنمایی کارشناسان این مجموعه استفاده نمایید.

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (15 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام مدارس امام صادق (ع) sadiq.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا