ثبت نام نیکارت فرهنگیان nicard.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام نیکارت فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

نیکارت فرهنگیان، کارت اعتباری خرید اقساطی است که توسط شرکت راه آرمان مهر نیکان (رامنیک) به فرهنگیان ذر سراسر کشور ارائه می گردد، فرهنگیان با همراه داشتن این کارت می توانند بدون نیاز به داشتن چک و ضامن، از فروشگاه های طرف قرارداد کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خرید ننمایند. اعتبار این کارت بر اساس حقوق ماهیانه فرهنگیان تامین می گردد.

در این مقاله در رابطه با ثبت نام نیکارت فرهنگیان، سایت ثبت نام نیکارت، نحوه ورود به سامانه و ثبت نام در آن و ..توضیح خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

نیکارت فرهنگیان چیست؟

همواره بسیاری از افراد از جمله فرهنگیان دغدغه خرید کالاها و وسایل مورد نیاز خود به صورت اقساطی را دارند، حالا اگر این خرید اقساطی بدون نیاز به ارائه چک و ضامن باشد شرایط راحتتر خواهد شد. نیکارت فرهنگیان نوعی کارت اعتباری است که برای خرید فرهنگیان از فروشگاه های طرف قرارداد در سراسر کشور بدون ارائه چک و یا ضامن و بصورت اقساطی در نظر گرفته شده است و فرهنگیان می توانند با استفاده از این کارت کالاهای مورد نیاز خود را خریداری نمایند. قابل توجه است که نیکارت بابت خرید اقساطی کالاها کارمزدی دریافت نمی کند.

فرهنگیان می توانند با مراجعه به وب سایت نیکارت و یا اپلیکیشن، نسبت به ثبت نام نیکارت فرهنگیان و دریافت کارت اقدام کنند. پس از این می توانید بدون ارائه هیچ تضمینی تا سقف مشخص شده از فروشگاه های طرف قرار داد اقدام به خرید نمایید. در واقع نیکارت فرهنگیان به عنوان چایگزینی برای چک در خریدهای اقساطی به حساب می آید.

مقاله پیشنهادی « سایت توانا کارت فرهنگیان

ورود به سامانه نیکارت فرهنگیان

همان طور که پیش از این هم توضیح داده شد نیکارت فرهنگیان نوعی کارت اعتباری بوده که جهت خرید کالا و خدمات بدون کارمزد به فرهنگیان در سر تا سر کشور ارائه می گردد، با استفاده از این روند می توان کالاهای مورد نیاز را به صورت اقساطی خریداری نمود. استفاده از نیکارت مزایای زیادی دارد از جمله این مزایا میتوان به عدم دریافت هزینه یا کارمزد توسط شرکت رامنیک، خرید اقساطی بدون نیاز به چک و ضامن، خرید با تخفیف از فروشگاه‌های عضو و … اشاره نمود.

با ورود به سایت نیکارت فرهنگیان و ثبت نام نیکارت فرهنگیان nicard.ir، امکان خرید از فروشگاه های عضو را خواهید داشت.

برای ورود به سایت ثبت نام نیکارت فرهنگیان می بایست آدرس اینترنتی این سامانه یعنی  nicard.ir را در صفحه مرورگر خود وارد نموده و جستجو نمایید. پس از این به طور مستقیم به سایت ثبت نام نیکارت فرهنگیان وارد خواهید شد.

ثبت نام نیکارت فرهنگیان

در صورتی که پیش از این در سامانه ثبت نام نموده و دارای حساب کاربری هستید اکنون می توانید به پورتال کاربری خود وارد شوید، به این منظور پس از ورود به صفحه اصلی سایت ثبت نام نیکارت فرهنگیان، بر روی گزینه ورود اعضا نیکارت کلیک کنید.

ورود به سایت ثبت نام نیکارت فرهنگیان

با انجام این مرحله به صفحه جدید وارد خواهید شد و می بایست برای ورود به حساب کاربری اطلاعات خواسته شده از جمله شماره تلفن همراه خود را تکمیل کنید. پس از این رمز یکبار مصرف  از طریق پیامک برای شما ارسال خواهد شد.

پس از ورود به حساب کاربری خود می توانید به امکانات مختلفی که سایت ارائه می‌دهد از جمله خرید کالاها، شارژ کارت اعتباری و .. دسترسی پیدا کنید.

با استفاده از لینک موجود در انتهای صفحه نیز می توانید به طور مستقیم به این سامانه شوید.

نحوه ثبت نام نیکارت فرهنگیان

برای ثبت نام نیکارت فرهنگیان می بایست به سایت مربوط به آن  nicard.ir وارد شده و اقدام به تکمیل اطلاعات و ثبت نام نمایید. همچنین جهت دریافت نیکارت فرهنگیان باید هزینه صدور کارت نیکارت را نیز پرداخت نمایید. پس از این و با فعال شده کارت ، امکان خرید از فروشگاه‌های عضو نیکارت برای شما فراهم خواهد شد و می توانید کالاها و خدمات مورد نیاز را خریداری کنید.

برای ثبت نام نیکارت فرهنگیان ابتدا به روش گفته شده به سایت نیکارت فرهنگیان وارد شوید، پس از ورود به صفحه اصلی بر روی گزینه ثبت نام در منوی بالای صفحه کلیک کنید.

نحوه ثبت نام نیکارت فرهنگیان

پس از این می بایست شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و منتظر بمانید تا پیامک تایید ارسال شود.

بعد از ارسال کد، کد دریافتی را در کادر مخصوص وارد نمایید. بعد از انجام این مراحل می بایست دیگر اطلاعات خواسته شده را تکمیل کنید. با ادامه مراحل و تکمیل فرم های مربوطه می توانید ثبت نام نیکارت فرهنگیان را نهایی کنید.

همان طور که اشاره شد پس از ثبت نام نیکارت، فرهنگیان باید مبلغ ضمانت نامه کارت را پرداخت کنند. این مبلغ بر اساس اعتبار کارت تعیین می شود.

برای ورود به سایت نیکارت فرهنگیان کلیک کنید.

کارت نیکارت فرهنگیان برای خرید کالاهای تولید داخل قابل استفاده است. فرهنگیان می توانند از کارت نیکارت برای خرید کالاهای مختلفی مانند لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، مبلمان، پوشاک و … استفاده کنند. نیکارت فرهنگیان یک راهکار مناسب برای خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز فرهنگیان است. این کارت با ارائه اعتبار بالا و متنوع و امکان خرید از فروشگاه های طرف قرارداد رامنیک در سراسر کشور، مزایای زیادی را برای فرهنگیان فراهم می کند.

در این مقاله به توضیح در رابطه با ثبت نام نیکارت فرهنگیان، نحوه ورود و ثبت نام در سایت نیکارت و … پرداختیم، در صورتی که پس از خواندن این مطلب سوالی داشته و یا نیاز به راهنمای بیشتری دارید می توانید سوالات و ابهامات خود را از قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. پس از دریافت ، کارشناسان این مجموعه به پرسش های شما پاسخ خواهند داد. همچنین می توانید از همین طریق با ما در ارتباط بوده و نظرات، انتقادات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

سؤالات متداول ثبت نام نیکارت فرهنگیان nicard.ir

نیکارت فرهنگیان، کارت اعتباری خرید اقساطی است که توسط شرکت راه آرمان مهر نیکان به فرهنگیان ذر سراسر کشور ارائه می گردد، فرهنگیان با همراه داشتن این کارت می توانند بدون نیاز به داشتن چک و ضامن، از فروشگاه های طرف قرارداد کالای مورد نظر خود را به صورت اقساطی خرید ننمایند

برای ثبت نام نیکارت فرهنگیان باید به سایت مربوط به آن به آدرس اینترنتی nicard.ir مراجعه نمایید.

در این رابطه در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است، برای اطلاعات بیشتر به متن مقاله بالا مراجعه فرمایید.

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه ثبت نام نیکارت فرهنگیان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا