سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان 1402-1403

مدارس فرهنگ نوعی از مدارس به نام فرهنگ برای دانش آموزان رشته علوم انسانی در نظر گرفته شده است که دروس ویژه این رشته را با توجه ویژه‌تری به دانش آموزان آموزش می‌دهد. مدارس فرهنگ مدارس مطابق با برنامه درسی ملی فعالیت می‌کنند و فقط دروس علوم انسانی با نگاه تخصصی به دانش آموز ارائه می‌شود و در ارزای این خدمات مبلغی دریافت می‌کنند و همچنین دانش آموزان باید برای تحصیل در این نوع از مدارس آزمون ورودی بدهند.

دانش آموزان علاقه مند به تحصیل در رشته علوم انسانی و ادبیات برای پایه دهم سال تحصیلی 1402-1403 می توانند با مراجعه به یکی از دبیرستانهای فرهنگ شهر اصفهان که برای تحصیل انتخاب کرده‌اند، با تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدارک مورد نیاز برای شرکت در آزمون ورودی ثبت نام کنند.

در این مقاله در مورد سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان مدارک و زمان ثبت نام آزمون با یک دیگر گفتگو خواهیم کرد پس تا انتهای مقاله همراه با ما باشید.

زمان ثبت نام آزمون دبیرستان های فرهنگ اصفهان طبق سال های گذشته احتمالا در فروردین ماه برگزار خواهد شد اگر شما نیز قصد نام در مدارس فرهنگ را در سال تحصیلی ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳ دارید طبق اعلام سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ به نشانی  sanjesh.isfedu.ir  مراجعه کرده و زمان مقرر اقدام به ثبت نام در آزمون های این مدارس کنند.

ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ استان اصفهان بصورت الکترونیکی می باشد زمان ثبت نام و شرکت در زمان برگزاری آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان تا به الان اعلام نشده است در صورت خبر اعلام زمان ثبت نام سریعا در باکس پایین درج خواهد شد.

نحوه ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان ۱۴۰۲ - ۱۴۰۳

دانش آموزان داوطلب برای ثبت نام در آزمون ورودی مدارس فرهنگ تهران می بایست در زمان دقیقی که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس فرهنگ اصفهان برای انجام ثبت نام اقدام کنید.

ثبت نام اولیه در آزمون ورودی مدارس فرهنگ اصفهان از طریق سایت اینترنتی sanjesh.isfedu.ir و مراجعه به این سامانه انجام می پذیرد

دانش آموزان بعد از مراجعه به این سامانه باید نسبت به بارگذاری مدارک درخواست شده و تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنند همچنین برای شرکت در آزمون ورودی مدارس فرهنگ تهران باید هزینه آزمون را نیز به صورت اینترنتی واریز نمایید.

دانش آموزان برای انجام ثبت نام مدارس فرهنگ تهران می توانند از طریق سامانه sanjesh.isfedu.ir اقدام نموده و یا می توانند به صورت حضوری به یکی از مدارس فرهنگ مد نظر خود مراجعه کرده و برای انجام ثبت نام اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان

یکی از شرایط اصلی مدارس فرهنگ دانش آموزش باید حداقل معدل نوبت اول خود را بالای 17 کسب کند.

کسب حداقل معدل کل ۱۸، برای فارغ التحصیلان پایه نهم دوره اول متوسطه بهتر است بدانید که گزینش دانش آموزان بر اساس میانگین نمره آزمون ورودی و معدل کل پایه نهم دانش آموزان می‌باشد.

(معدل کل پایه نهم دارای ۵۰ درصد تاثیر و نمره آزمون ورودی نیز ۵۰ درصد در پذیرش نهایی داوطلبان تاثیر دارد). حداقل معدل دانش آموز در نوبت اول ۱۷ باید باشد.

دانش آموزان نواحی شش گانه اصفهان، تنها می‌توانند یکی از دبیرستان‌های فرهنگ را انتخاب نمایند؛ بنابراین به دانش آموزان و والدین آن‌ها توصیه می‌کنیم تا پیش از انتخاب مدرسه مورد نظر خود تمامی شرایط را بسنجند، زیرا پس از اعلام نتایج، امکان جابه جایی وجود نخواهد داشت.

هزینه ثبت نام کاملا اینترنتی و از طریق سامانه ثبت نام صورت می‌گیرد و به حساب تمرکز درآمد‌های اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان واریز می‌شود.

مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان

مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان

متقاضیان ثبت نام در آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان می بایست بصورت حضوری به یکی از مدارس فرهنگ مراجعه کرده و مدارک که ذر ادامه لیست شده است را همراه با خود به مدرسه ببرید اما هر یکی از شرایط فوق را نداشته باشد قبولی دانش آموز باطل می شود. مدارک لازم برای ثبت نام در آزمون ورودی دبیرستان های فرهنگ تهران، می توانب به لیست زیر اشاره کرد:

  1. دو قطعه عکس ۳ در ۴ تصویر 
  2. کارنامه سال تحصیلی قبل یا نیمسال اول
  3. داشت فرم تکمیل شده تقاضا نامه ثبت نام
  4. کپی شناسنامه – کارت ملی هوشمند دانش آموز
  5. پرینت اشتغال به تحصیل دانش آموز در پایه نهم در سال تحصیلی قبلی دارا بودن
  6. پرینت معدل نوبت اول دانش آموز
سؤالات متداول سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان
نوعی از مدارس به نام فرهنگ برای دانش آموزان رشته علوم انسانی در نظر گرفته شده است که دروس ویژه این رشته را با توجه ویژه‌تری به دانش آموزان آموزش می‌دهد.
 
 

لازم به ذکر است که مدارس فرهنگ در شهر اصفهان معدل لازم برای ثبت نام را ۱۸ به بالاتر مد نظر گرفته اند. همچنین، مدارس فرهنگ اصفهان پنجاه درصد قبولی داوطلبین را معدل او و پنجاه درصد مابقی را برای قبولی در آزمون در نظر گرفته اند.

نام نویسی در این آزمون نیز دارای هزینه است و متقاضیان می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت نام، اقدام کنند.
نام نویسی در این آزمون نیز دارای هزینه است و متقاضیان می‌بایست نسبت به پرداخت وجه ثبت نام، اقدام کنند.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

6/6 - (2 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سایت ثبت نام آزمون دبیرستان فرهنگ اصفهان

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا