سامانه رشد وزارت بهداشت tarhplus.behdasht.gov.ir

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رشد وزارت بهداشت tarhplus.behdasht.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سامانه رشد وزارت بهداشت

سامانه رشد وزارت بهداشت برای ثبت نام دانشجویان در طرح های مختلف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی راه اندازی شده است.

دانشجویان رشته های پزشکی و پیرا پزشکی پس از اتمام دوران تحصیل خود موظف هستند در طرح هایی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است شرکت نموده و بازه زمانی مربوط به آن طرح را طی نمایند .

در راستای بهبود دسترسی و ارائه امکانات به صورت غیر حضوری، جهت ثبت نام مشمولین این طرح ها سامانه tarhplus.behdasht.gov.ir در نظر گرفته شده است

افرادی که مشمول شرکت در طرح های وزارت بهداشت بوده و یا در صدد آگاهی از نتایج مربوط به طرح های وزارت بهداشت می باشند باید به سامانه رشد وزارت بهداشت مراجعه نموده و برای انجام امور مورد نظر خود اقدام نمایند.

در ادامه این مطلب می توانید در مورد سامانه رشد کارکنان وزارت بهداشت، ثبت نام در طرح وزارت بهداشت در سامانه رشد، لینک سامانه رشد و … اطلاعات بیشتری کسب نمایید.

ورود به سامانه رشد وزارت بهداشت 

مشمولان شرکت در طرح های وزارت بهداشت لازم است برای ثبت نام در این طرح ها به سامانه رشد وزارت بهداشت مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

لینک سامانه رشد tarhplus.behdasht.gov.ir  می باشد.

برای ورود به سامانه رشد وزارت بهداشت، لازم است آدرس اینترنتی این سامانه یعنی tarhplus.behdasht.gov.ir را در باکس مربوط به جستجو در  صفحه مرورگر خود وارد نموده وسرچ نمایید.

بعد از سرچ عبارت مذکور شما به طور مستقیم به صفحه اصلی سامانه رشد وزارت بهداشت وارد خواهید شد.

رشد وزارت بهداشت

بعد از ورود به این سامانه می توانید قسمت ها و امکانات ارائه شده در این سامانه را مشاهده نمایید.

برای ثبت نام در طرح های مختلف وزارت بهداشت باید به پنل کاربری خود در این سامانه وارد شوید و سپس برای ثبت نام در طرح های مختلف اقدام کنید.

به این منظور بر روی گزینه “ورود به سامانه” کلیک کنید

به سامانه رشد وزارت بهداشت

در صفحه جدید مربوط به ورود، اطلاعات خواسته شده مانند کد ملی و رمز عبور را وارد نموده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید.

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه رشد، بر روی گزینه ” رمز را فراموش کرده اید؟ ” کلیک نمایید. بعد از این به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند برای احراز هویت هدایت می شوید. با انجام این مراحل می توانید رمز عبور خود را بازیابی کنید.

در صورتی که برای اولین بار است به این سامانه وارد شده اید و دارای رمز عبور نمی باشید ابتدا باید برای ثبت نام و عضویت در سامانه اقدام کنید و بعد از انجام ثبت نام خود به سامانه وارد شده و در طرح های مد نظر ثبت نام نمایید.

سامانه رشد وزارت بهداشت tarhplus.behdasht.gov.ir

سامانه رشد وزارت بهداشت یا سامانه رشد علوم پزشکی با آدرس اینترنتی tarhplus.behdasht.gov.ir در دسترس می باشند. دانشجویان مختلف رشته های پزشکی و پیراپزشکی می توانند به سامانه اشاره شده مراجعه نموده و برای ثبت نام در طرح های مختلف وزارت بهداشت اقدام نمایند.

این طرح ها از طرف وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در نظر گرفته شده و این افراد ملزم به طی دوره مذکور می باشند. وزارت بهداشت از طریق اجرای این طرح در صدد تامین بخشی از نیروی مورد نیاز در نقاط مختلف کشور است و دانشجویان رشته های پزشکی و پیرا پزشکی ملزم هستند در این دوره ها در طول بازه زمانی مشخص شده شرکت نمایند.

امکانات سامانه رشد وزارت بهداشت

سامانه رشد وزارت بهداشت دارای امکانات مختلفی بوده و به ارائه خدمات به دانشجویان رشته های پزشکی و غیر پزشکی برای ثبت نام در طرح هایی که ملزم به طی دوره آن می باشند، می پردازد.

سامانه رشد دارای چند بخش مختلف می باشد. قسمت های مختلف این سامانه شامل موارد زیر می باشد

–        ثبت نام مشمولین غیر پزشک و غیر دندانپزشک عمومی

–        ثبت نام مشمولین پزشک و دندانپزشک عمومی

–        ثبت نام پیام آوران بهداشت

–        ثبت نام دریافت گواهی پایان خدمت یا معافیت

–        پرسش و پاسخ و ثبت شکایات

–        بررسی اصالت مدرک

دانشجویان رشته های مورد نظر وزارت بهداشت می توانند بعد از مراجعه به این سامانه و با استفاده از گزینه ها و بخش های مختلف در نظر گرفته شده، در طرح هایی که مشمول گذراندن آن می باشند ثبت نام کنند.

دقت داشته باشید که برای ثبت نام در این فراخوان، لازم است که وضعیت فارغ التحصیلی شما از طریق اداره آموزش و پرورش به اداره دانش آموختگان وزارت بهداشت اعلام شده باشد.

عضویت در سامانه رشد وزارت بهداشت

برای ثبت نام در طرح های وزارت بهداشت، د رصورتی که در سامانه رشد وزارت بهداشت عضو نشده اید باید ابتدا فرآیند عضویت در سامانه رشد وزارت بهداشت را انجام داده و بعد از این با ورود به سامانه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنید.

برای عضویت در سامانه رشد کارکنان وزارت بهداشت، بعد از ورود به سامانه بر روی  گزینه ” ورود یا عضویت در سامانه ”  کلیک نمایید.

در صفحه جدید گزینه “عضو شوید ” را انتخاب کنید.

در سامانه رشد وزارت بهداشت

در صفحه جدید شماره تلفن همراه و کد امنیتی را وارد نموده و در ادامه برروی گزینه ارسال کد فعال سازی کلیک کنید.

عضویت در سامانه رشد وزارت بهداشت

در ادامه کد فعال سازی که به تلفن همراه شما ارسال می شود را در فیلد مخصوص وارد کنید.

بعد از انجام امور مربوط به احراز هویت در صفحه جدید باید اطلاعات شخصی خود را وارد نموده و بعد از تکمیل کلیه اطلاعات برروی ثبت اطلاعات کلیک نمایید و فرآیند عضویت خود در سامانه را انجام دهید.

ثبت نام در طرح وزارت بهداشت

همان طور که اشاره شد برای ثبت نام در طرح های مختلف در نظر گرفته شده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی باید به سامانه رشد کارکنان وزارت بهداشت مراجعه نمایید.

کلیه دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی باید به این سامانه وارد شوند و در طرح های که مشمول می باشند ثبت نام نمایند.

رشته های مربوط به این وزارت به دو دسته تقسیم می شوند: دارای طرح اجباری و اختیاری

فارغ التحصیلانی که رشته انتخابی آنان دارای طرح اجباری می باشد موظف هستند تا حدود سه ماه بعد از دوره دانش آموختگی خود ، به سامانه رشد وزارت بهداشت مراجعه نموده و برای ثبت نام خود در دوره اقدام کنند.

بعد از ثبت نام در سامانه ، فرد باید منتظر اعلام نتایج اعلام باشد

لازم به ذکر است کلیه فرآیند و مراحل مربوط به ثبت نام و شرکت در دوره در نظر گرفته شده از طریق سامانه رشد وزارت بهداشت انجام خواهد شد.

  سامانه رشد کارکنان وزارت بهداشت در راستای تامین و توزیع نیروی انسانی مورد نیاز در رشته های پزشکی و پیرا پزشکی راه اندازی شده است.

مشمولان طرح های وزارت بهداشت می توانند با مراجعه به سامانه رشد وزارت بهداشت با ادرس اینترنتی tarhplus.behdasht.gov.ir ، از کلیه ضوابط و مقررات مربوط به این طرح ها مطلع شده و نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند. نتایج شرکت در طرح های وزارت بهداشت نیز از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

در صورت داشتن هر گونه سوالی در مورد طرح های وزارت بهداشت و یا ابهام در نحوه ورود به سامانه می توانید با شماره های درج شده در این صفحه تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان مجموعه در میان بگذارید.

فراموشی رمز عبور سامانه رشد وزارت بهداشت

در صورت فراموشی رمز عبور سامانه رشد وزارت بهداشت نگران نباشید زیرا امکان بازیابی رمز عبور tarhplus.behdasht.gov.ir فراهم شده است. برای این کار مطابق تصویر در بخش عضویت و ورود به سامانه روی گزینه «رمز عبور را فراموش کرده اید؟» بزنید.

فراموشی رمز عبور سامانه رشد وزارت بهداشت tarhplus.behdasht.gov.ir

tarhplus.behdasht.gov.ir وارد می شوید. اکنون با پیامی “تا لحظاتی دیگر به درگاه ملی خدمات دولت هوشمند جهت احراز هویت ارجاع می شوید. پس از احراز هویت به این سامانه باز خواهید گشت.” رو به رو خواهید شد که بصورت خودکار به سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir انتقال داده میشود با ورود به این سامانه میتوانید مراحل رمز عبور سامانه رشد وزارت بهداشت را سپری کنید.

سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند my.gov.ir جهت دریافت خدمات متنوعی به صورت آنلاین و غیرحضوری برای عموم هموطنان راه اندازی شده و از اصلی ترین اهداف سامانه «سامانه خدمات دولت الکترونیک » میتوان به چند مورد مهم اشاره کرد انجام امورات خود بدون نیاز به مراجعه حضوری، به صورت آنلاین، بدون ارسال هر گونه مدرکی قابل دریافت می باشد.

سؤالات متداول سامانه رشد وزارت بهداشت tarhplus.behdasht.gov.ir
وزارت بهداشت جهت ثبت نام مشمولین طرح نیروی انسانی سایتی تحت عنوان سامانه رشد به نشانی tarhreg.behdasht.gov.ir در نظر گرفته است. متقاضیان از طریق مراجعه به این سایت می توانند اقدامات مربوط به ثبت نام و یا اعلام نتایج طرح خدمت خود را انجام دهند.
 
برای ثبت نام در سامانه رشد وزارت بهداشت به نشانی tarhplus.behdasht.gov.ir مراجعه و از شرایط و ضوابط ثبت نام طرح خدمت وزارت بهداشت آگاهی یابند. توجه داشته باشید که ثبت نام سامانه رشد وزارت بهداشت رایگان بوده و برای عموم آزاد می باشد.

ابتدا به نشانی، tarhplus.behdasht.gov.ir مراجعه کنید تا به صفحه اصلی سایت رشد وزارت بهداشت وارد شوید. سپس، روی گزینه “ورود یا عضویت در سامانه” کلیک کنید. سپس با وارد کردن اطلاعات حساب کاربری خود وارد سامانه شوید.

لینک کوتاه مقاله :

متن سربرگ خود را وارد کنید

انتشار مقاله در شبکه های اجتماعی

5.9/6 - (14 امتیاز)

جهت مشاوره تلفنی در زمینه سامانه رشد وزارت بهداشت tarhplus.behdasht.gov.ir

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۳_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا